Skocz do zawartości

Console Wars 6: Kogo Bardziej Wyruchają

Featured Replies

Opublikowano

 

Najlepsze jest to, że robiliście bekę jak posiadacze PS3 w 2006 płacili więcej, za gorsze multiplatformy, wolniejsze OS od konkurencji, a to jest dokładnie to, co macie właśnie teraz wy sami. No ale beka z Sony 2006.

 

No i patche 20 giga. No ale beka z GT5 toczyła się ze 2 lata, a o DR3 już każdy cichutko.

 

To sie juz nie liczy !

 

Bo Sony 2007 ! #thisispast #presentdoesntmatter

 

Ten kosman w sumie dobrze napisal, jednak bardziej zastanawia mnie o ile glupsi sa ludzie ktorzy zamiast Sony bronia M$ (nie chodzi mi tu o konsole/gry tylko firme). Bo skoro chwalenie sony to debilizm #wylaczonemyslenie to chwalenie M$ w takim razie musi zakrawac hardkorowy idiotyzm.

Edytowane przez Bansai

  • Odpowiedzi 23,7 tys.
  • Wyświetleń 746,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Gość DonSterydo
    Gość DonSterydo

    Reklama kawałka plastiku #eksajt, heh.   EDYTA: Jaki ból 4 liter XD

  • Dobra, dość.   Dziś pojechałem do znajomka, który akurat niedawno kupił sobie mocarnego w miarę kompa. Może nie NASA ale przynajmniej moc zbliżona do next genów ( i5 3470 3.2GHz @ 3.6GHz, Radeon 785

Opublikowano

Figaro: Jest tylko jedna mała różnica - w momencie zakupu Xone wiesz, że jest słabszy i to Twój wybór, a w czasie premiery PS3 każdy klapers żył w przekonaniu, że kupuje ze 2x mocniejszą konsolę.

 

To już inna sprawa, choc niektórzy wciąż wierzą w magiczny update sterowników, chmurę czy uwolnienie magicznych zasobów.

Opublikowano

Figaro: Jest tylko jedna mała różnica - w momencie zakupu Xone wiesz, że jest słabszy i to Twój wybór, a w czasie premiery PS3 każdy klapers żył w przekonaniu, że kupuje ze 2x mocniejszą konsolę.

Czym sie to rozni od obecnych zapewnien że xbone wcale nie odstaje i bedzie jeszcze czerpal moc z  chmury?

Edytowane przez Guernica

Opublikowano

Jak nie widzisz różnicy pomiędzy zapewnieniami, że nie odstaje, a zmyślaniem o różnicy generacji pomiędzy X360 i PS3, to Twój problem.

Opublikowano

potem że na Xbonie będzie więcej nowych IP (no właśnie widac),

 

No właśnie widać, ale widocznie jesteś ślepy a pośród exów na PS4 w postaci Infamousa killzone i uncharted widzisz nowe IP.

Opublikowano

Figaro: Jest tylko jedna mała różnica - w momencie zakupu Xone wiesz, że jest słabszy i to Twój wybór, a w czasie premiery PS3 każdy klapers żył w przekonaniu, że kupuje ze 2x mocniejszą konsolę.

Kto jest większym idiotą ? Osoba która wie że przegra jeśli wykona dany ruch i robi to [kupno XboxOne na premiere] czy osoba która myśli że wygra wykonując dany ruch i robi to [kupno PS3 na premiere] ?

Opublikowano

No właśnie widać, ale widocznie jesteś ślepy a pośród exów na XO w postaci Forzy Halo i Gearsów widzisz nowe IP.

@ fixed

To samo można powiedzieć i o drugiej stronie. Niby są te nowe IP ale tak naprawdę giną w zalewie zapowiedzi sequeli.

Edytowane przez Karas

Opublikowano

 

potem że na Xbonie będzie więcej nowych IP (no właśnie widac),

 

No właśnie widać, ale widocznie jesteś ślepy a pośród exów na PS4 w postaci Infamousa killzone i uncharted widzisz nowe IP.

 

 

Przecież Uncharted i inFamous też nie wyszło na PS4 - taki Twój przykład jak jego ;)

Opublikowano

 

 

(PGR, Dead Rising, Viva Piniata, Fable, Crackdown, Blue Dragon, Lost Oddysey

 

Jaki były śr. ocen tych gier i w ile egzemplarzach się sprzedały?

 

ku.rwa ludzie, bluberowi chodzi o to, że z punktu widzenia korporacji, która jest nastawiona na (uwaga!) zarabianie pieniędzy, wcale niegłupim pomysłem jest mniejsze skupienie się na wydawaniu 12312 nowych IP, które sprzedają się różnie, kwadratowo i podłużnie, skoro równie dobrze mogą wypuszczać w kółko 3 sprawdzone marki, które zarabiają dla nich pieniądze

 

W takim razie dlaczego od 2007 do jeszcze 2013 dostawaliśmy:

- offroad racera arcade (seria Motorstorm),

- sandboxa (seria Infamous),

- interaktywne filmy (HR, B2S),

- jrpgi (Disagea, Ni No Kuni),

- platformówki (seria LBP, Sly Cooper, Ratchet & Clanck),

- zapomnianego przedstawiciela beta em up (Dragon's Crown),

- grę opartą na schemacie survival horror (TLOU),

- indie AAA (The Journey)

 

...skoro to nieopłacalne gatunki i w ogóle eksy Sony nikogo?  :blink:

Edytowane przez nobodylikeyou

Opublikowano

 

 

potem że na Xbonie będzie więcej nowych IP (no właśnie widac),

 

 

No właśnie widać, ale widocznie jesteś ślepy a pośród exów na PS4 w postaci Infamousa killzone i uncharted widzisz nowe IP.

 

Przecież Uncharted i inFamous też nie wyszło na PS4 - taki Twój przykład jak jego ;)

Mazzeo chpdzilo o to, że Figaronie zauważa kilku nowych ip na xbox one na ten rok ( np Quantum Break, Sunset

Overdrive, D4, Project Spark i Below), a podjezdza girsy czy halo, nie widząc przy tym sequelizacji killzone itp

Opublikowano

Szef grafików Saber Interactive ma na swoim profilu wpis o niezapowiedzianej grze na Xone - wygląda na to, że ten ostatni wyciek o grach na Xone może być prawdziwy (Saber ma pracować nad remake'iem Halo 2):

 

sFh0b6o.pngJeżeli to w jakimś stopniu uprawdopodabnia plotki, to w połączeniu z niedawną informacją od jednego z producentów aut o niezapowiedzianej grze wyścigowej od MS na koniec 2014 r. - remejk Halo 2 i Horizon 2 na koniec tego roku robią się coraz bardziej realne. 

 

Jeśli ten wyciek się potwierdzi to wstępnie lineup tych ważniejszych tytułów MS na kolejne lata wyglądałby mniej więcej tak:

 

2013: Forza 5, Ryse, Killer Instinct i Dead Rising 3

 

2014: TitanFall, Sunset Overdrive, Quantum Break, Horizon 2 i Halo 2

 

2015: Fable Legends, Halo 5, Forza 6 / prawdopodobnie Ryse 2, które się ponoć już robi

 

2016: Girs 4, Crackdown 3 / Horizon 3?

 

I to tylko te produkcje o których już praktycznie wiemy, w tym sequele pewniaki.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Nie wiedziałem że na XO wyszło Halo i Gearsy.

A ja nie wiedziałem że na PS4 wyszedł już infamous i Uncharted.

 

Oczywistością jest że rozpoznawalne marki będą ciągnięte do przysłowiowego zarżnięcia. Pozostaje pytanie ile w między czasie zostanie wypuszczonych nowych IP które będą w przyszłości w stanie je zastąpić.

MS w tym roku próbuje z Quantum Break (o ile rzeczywiście wyrobią się w 2014), Sunset Overdrive jednocześnie serwując znane poniekąd pewne IP jak Forza (w tym przypadku Horizon 2) i Halo (odświeżona 2).

Sony robi to samo oprócz nowego Drive Club i The Order serwuje sprawdzonego Infamous'a i być może kolejnego Uncharted.

To na której platformie będzie więcej nowych IP czas pokaże.

Edytowane przez Karas

Opublikowano

chcecie zobaczyć w jakim ciemnogrodzie żyją polaczki cebulaczki pustaczki? polecam przeczytać komentarze http://kwejk.pl/obrazek/1998257 [*]

>2014

>wchodzenie na kwejka

 

 

Ehh mersi

Opublikowano

Na PS3 było w co grać już parę miechów po europejskiej premierze (na USA i Japonię leję). Na początku września 2007 pojawiła się Ninja Gaiden Sigma, potem dostaliśmy kapitalne Heavenly Sword. O listopadzie z udziałem Ratchet'a i Drake'a nawet nie wspominam. X360 też musiał długo czekać na pierwszego killer appa - Gearsy - prawie rok od premiery. I gdyby nie CliffyB to 360 miałby o połowę mniej RAM.

 

Teraz będzie podobnie. XOne dostał jednak więcej lepszych gier na starcie. PS4 to głównie lepsze jakościowo (nieznacznie) mulltiplatformy i odgrzewane klasyki sprzed paru lat. Jednak na horyzoncie widnieje InFamous i DriveClub. Mocno liczę, że Sony uczci 20-lecie marki na E3 zapowiadając kolejne perełki (dawać Crasha!).

Opublikowano

Bardzo jestem ciekaw co wyjdzie z tych dwoch gier...

Opublikowano

Nie wiem jak sony moglo wypuscic system bez mordobicia, epic fail :confused:

Juz by mieli moja flote za PS4, a tak to niech mnie pocaluja w dupe.

Zeby chociaz Konami PESa wypuscilo, no ale tez nie.

Edytowane przez Dave Czezky

Opublikowano

Napisz oficjalny list protestacyjny, może nie wiedzą o Twoim niezadowoleniu ;)

Opublikowano

mordobicia w dzisiejszych czasach stały się niszowe nistety...

 

 

sony grzebie w goglach VR

http://www.ppe.pl/news-26643-prezes_soe__sony_tworzy_konkurenta_oculus_rift.html

 

bardzo mnie to cieszy, mam nadzieje że uda im sie zrobić coś fajnego bo jak wielokrotnie mowilem takie gogle jarają mnie 1000 razy bardziej niż wszelkie movy, kinekty, padlety i inne bzdety jakie ostatnimi czasy sie pojawiały pod szyldem "innowacyjnego" sterowania

Opublikowano

wklejałem wywiad o tym, że Polacy tworzący technologię fotorealizmu (m.in. do Get Even) tworzą także własne okulary VR które działają i są bardziej dokładne, tańsze itp od Oculusa - na pytanie kto wyraził zainteresowanie ich technologią padła odpowiedź, że Sony do PS4 (byli bardzo zainteresowani).

 

więc może... poczekajmy na GDC...

Opublikowano

Z 3D im troche nie wyszlo wiec moze na VR zbija bank. Jesli cena bylaby nizsza od OR bylbym wstepnie zainteresowany, bo na konsoli z dedykowanym sprzetem predzej zobaczymy dobrze zoptymalizowane pod to gry. Na OR roznie z tym bywa, gra w Skyrima, niby eksajt ale przegladanie dziennika i ekwipunku to mordęga.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

cena napewno będzie dosyć wysoka, ale jeśli miało by to zastąpić telewizor to ja bym kupował w ciemno

 

chyba że będą jednak problemy z bolącymi oczami, albo będzie działać tylko w niektórych grach, co gorsza słabych... (pewnie pełna funkcjonalność ruchowa będzie działać w wybranych grach bo wątpie żeby dało się to zautomatyzować tak że ruchy głową są odbierane jak ruszanie gałkami, tego pewnie nie będzie, ale jeśli wszystkie gry będą mogły tego używać poprostu zamiast TV jako sam wyświetlacz, a całe sterowanie będzie standardowo za pomocą pada to i tak mi w zupełności wystarczy, i tak wole grać padem niż machając głową - jedyne na czym mi zależy to możliwość zanurzenia się w gre poprzez ekran wypełniający całe pole widzenia w goglach, zamiast grania patrząc w zwykły TV)

Edytowane przez Yano

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.