Opublikowano 21 października 201410 l Rime od hiszpańskiego studia Tequilla Works, przypomina w zamyśle gry sławnego Team Ico, na których mitycznego już The Last Guardian (PS3) nie możemy doczekać się od wielu lat. Być może to właśnie Rime (PS4) będzie czymś, co zapełni tę pustkę. Ekipa portalu Gamereactor miała okazję przeprowadzić wywiad z dyrektorem projektu, z którego dowiedzieliśmy się wielu ciekawych szczegółów na temat gry. Gra łączy w sobie poczucie osamotnienia i odkrywania, podobnie jak to miało miejsce w klasycznych filmach takich jak np. Jazon i Argonauci oraz doświadczenia autorów z dzieciństwa, w śródziemnomorskim klimacie. Nie będzie walki, ale nie poczujesz się niepokonany, progres nie będzie łatwy. Jako dziecko nie jesteś świadomy wszystkich zagrożeń. Oryginalne elementy w zagadkach takie jak użycie perspektywy czy światła. Otwarty, ale zwarty świat. Wieża nie jest końcem, jest początkiem, niespodzianką dla graczy. Jeśli lubicie eksploracje, to pokochacie Rime (PS4). Jeśli lubicie zabijać potwory, nie oczekujcie tego. Inspiracjami są: Malarstwo Sorolli (światło), Ico, animacja w Shadow of the Colossus, Jak and Dexter, czy The Room. http://www.pssite.com/news-37182-nowe_wiadomosci_na_temat_unikalnego_rime.html
Opublikowano 23 października 201410 l Czuję w trzewiach, że to będzie instant classic, niczym ICO na PS2. Nie wiem, co mogłoby tutaj pójść nie tak.
Opublikowano 23 października 201410 l Ale sprzedaż nie ma nic do rzeczy, jeśli tylko gra będzie wspaniała.
Opublikowano 23 października 201410 l niby wszystko to prawda, ale nie wróży to dobrze na przyszłość podobnym projektom. dobry przykład to D4 na X1, którego kontynuacja stanęła pod znakiem zapytania.
Opublikowano 23 października 201410 l Akurat na PS4 wszystko dobrze się sprzedaje, to nie świat Xboksa
Opublikowano 23 października 201410 l Ty żyjesz w jakimś alternatywnym najwidoczniej Edytowane 23 października 201410 l przez DonSterydo
Opublikowano 23 października 201410 l Akurat na PS4 wszystko dobrze się sprzedaje, to nie świat Xboksa Wipeout HD i Siren Blood Curse.
Opublikowano 23 października 201410 l PS3 to PS3, przecież napisałem, że na PS4. Exowe pudełka schodzą ładnie, nawet taki średniak jak Knack, sprzedaż dobrych cyfrówek trzyma poziom w zestawieniach PS Store. Sony też na pewno poświęci sporo miejsca Rime w reklamach. Będzie gra-kozak, a i sprzedaż przyzwoita. Edytowane 23 października 201410 l przez Kasias
Opublikowano 25 października 201410 l no to można się spodziewać klimatycznej i lekko mrocznej muzyczki. Dla mnie bomba.
Opublikowano 26 października 201410 l Ale o tym że Akira tworzy muzykę do tej gry to już wiadomo gdzieś od roku więc skąd nagle ta podjara?
Opublikowano 4 czerwca 20159 l ta gra miała jakąś date premiery? miało być pudełko czy tylko cyfra? Edytowane 4 czerwca 20159 l przez Fanek
Opublikowano 4 czerwca 20159 l No nic nowego, Sony i reszta zawsze muszą planować na kilka pokazów do przodu, więc rodzielanie trailerów etc. jest normalne. Stąd na E3 nie liczyłbym na nic od Quantic Dream, czy pokaz Wild, bo oczywistym jest, że będą chcieli pokazać gry francuskojęzycznych twórców na Paris Game Week, które tak swoją drogą dogania Gamescom, pod względem frekwencji.A co do daty, twórcy wspominali o 2015, ale czy się wyrobią to inna sprawa
Opublikowano 4 czerwca 20159 l Autor ta gra miała jakąś date premiery? miało być pudełko czy tylko cyfra? Nie miała. Cyfra, ale myślą nad opcją pudełka. Może w EU.
Opublikowano 28 października 20159 l Jeśli chodzi o gry, to w produkcji prze studia 1st party jest ich mniej więcej 30-40, ale Yoshida niekoniecznie o wszystkich wie. Rime (PS4) jest w produkcji, a cisza związana z tytułem spowodowana jest małą liczbą deweloperów nad nią pracujących. By oszlifować ten potencjalny diament potrzebują więcej czasu. http://www.pssite.com/news/45422/shuhei-yoshida-o-lepszym-ps4-grach-z-ps3-na-ps4-i-zmianie-psn-id.html
Opublikowano 28 stycznia 20169 l Gra to podobno niezly niewypał. Chyba szczurek pisał cos o tej grze w Cw.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.