Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

 

Rime od hiszpańskiego studia Tequilla Works, przypomina w zamyśle gry sławnego Team Ico, na których mitycznego już The Last Guardian (PS3) nie możemy doczekać się od wielu lat. Być może to właśnie Rime (PS4) będzie czymś, co zapełni tę pustkę.

 

Ekipa portalu Gamereactor miała okazję przeprowadzić wywiad z dyrektorem projektu, z którego dowiedzieliśmy się wielu ciekawych szczegółów na temat gry.
 
Gra łączy w sobie poczucie osamotnienia i odkrywania, podobnie jak to miało miejsce w klasycznych filmach takich jak np. Jazon i Argonauci oraz doświadczenia autorów z dzieciństwa, w śródziemnomorskim klimacie.
 
Nie będzie walki, ale nie poczujesz się niepokonany, progres nie będzie łatwy. Jako dziecko nie jesteś świadomy wszystkich zagrożeń.
 
Oryginalne elementy w zagadkach takie jak użycie perspektywy czy światła.
 
Otwarty, ale zwarty świat. Wieża nie jest końcem, jest początkiem, niespodzianką dla graczy. Jeśli lubicie eksploracje, to pokochacie Rime (PS4). Jeśli lubicie zabijać potwory, nie oczekujcie tego.
 
Inspiracjami są: Malarstwo Sorolli (światło), Ico, animacja w Shadow of the Colossus, Jak and Dexter, czy The Room.
 
  • Odpowiedzi 152
  • Wyświetleń 25,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Czepiacie się. Może z tego być całkiem przyjemny szpil. Od czasu do czasu bardzo chętnie przyjmuje nieco mniej zobowiązujące gry - jak np. Unravel jakiś czas temu.   Poskakać, porozwiązywać jakieś p

  • Dziwne, że nikt jeszcze nie wrzucił. Najlepszy zwiastun targów. Najlepszy, najbardziej magiczny zwiastun tej generacji konsol. Cudna grafa. Cudna muzyka. Art style miecie. Niech tylko gameplay będzie

  • A jak dadza strzelanie to moze nawet jakis bot zagra.

Opublikowano

Czuję w trzewiach, że to będzie instant classic, niczym ICO na PS2. Nie wiem, co mogłoby tutaj pójść nie tak.

Opublikowano

Ale sprzedaż nie ma nic do rzeczy, jeśli tylko gra będzie wspaniała.

Opublikowano

niby wszystko to prawda, ale nie wróży to dobrze na przyszłość podobnym projektom. dobry przykład to D4 na X1, którego kontynuacja stanęła pod znakiem zapytania.

Opublikowano

Akurat na PS4 wszystko dobrze się sprzedaje, to nie świat Xboksa :)

Opublikowano

Ty żyjesz w jakimś alternatywnym najwidoczniej :)

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Akurat na PS4 wszystko dobrze się sprzedaje, to nie świat Xboksa :)

 

Wipeout HD i Siren Blood Curse.  :beksa:

Opublikowano

PS3 to PS3, przecież napisałem, że na PS4. Exowe pudełka schodzą ładnie, nawet taki średniak jak Knack, sprzedaż dobrych cyfrówek trzyma poziom w zestawieniach PS Store. Sony też na pewno poświęci sporo miejsca Rime w reklamach. Będzie gra-kozak, a i sprzedaż przyzwoita.

Edytowane przez Kasias

Opublikowano

no to można się spodziewać klimatycznej i lekko mrocznej muzyczki.

Dla mnie bomba.

Opublikowano

Ale o tym że Akira tworzy muzykę do tej gry to już wiadomo gdzieś od roku więc skąd nagle ta podjara?

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

ta gra miała jakąś date premiery?

miało być pudełko czy tylko cyfra?

Edytowane przez Fanek

Opublikowano

No nic nowego, Sony i reszta zawsze muszą planować na kilka pokazów do przodu, więc rodzielanie trailerów etc. jest normalne. Stąd na E3 nie liczyłbym na nic od Quantic Dream, czy pokaz Wild, bo oczywistym jest, że będą chcieli pokazać gry francuskojęzycznych twórców na Paris Game Week, które tak swoją drogą dogania Gamescom, pod względem frekwencji.

A co do daty, twórcy wspominali o 2015, ale czy się wyrobią to inna sprawa ;)

Opublikowano
  • Autor

ta gra miała jakąś date premiery?

miało być pudełko czy tylko cyfra?

 

Nie miała.

Cyfra, ale myślą nad opcją pudełka. Może w EU.

  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

 

Jeśli chodzi o gry, to w produkcji prze studia 1st party jest ich mniej więcej 30-40, ale Yoshida niekoniecznie o wszystkich wie. Rime (PS4) jest w produkcji, a cisza związana z tytułem spowodowana jest małą liczbą deweloperów nad nią pracujących. By oszlifować ten potencjalny diament potrzebują więcej czasu.

http://www.pssite.com/news/45422/shuhei-yoshida-o-lepszym-ps4-grach-z-ps3-na-ps4-i-zmianie-psn-id.html

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Rime pojawi się na PSXE, premiera czerwiec 2016

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.