Skocz do zawartości

PS4 PROpremiera, preordery i ogólna szajba:)


shy4

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

 

czyli wszyscy anulujemy preordery bo są wadliwe kable HDMI :confused:

 

Jest już jakieś oficjalnie info jaka to skala ? czy nadal jest mowa o tych dwóch przypadkach ?

 

ponoć 20 tys. konsol jest wadliwych , które trafią na rynek.

 

Wg oficjalnych danych od Sony jest to wielkość rzędu 0,4% , czyli średnio jedna konsola na 250 sztuk, czyli nikły procent przy tak masowej produkcji, więc nie siejcie paniki.

 

Dodatkowo, poniżej dzisiejsza odpowiedź na maila, ze sklepu Euro, w sprawie preordera na zestaw z Killzone, który został zarezerwowany przed pojawieniem się informacji na facebookowym page'u tejże sieci, że rzekomo osoby, które zamówiły preordera na ten zestaw, mają zapewniony odbiór w dniu premiery:

 

Szanowny Panie,

 

Klienci, którzy wykupili preorder z dużym wyprzedzeniem, mają zagwarantowane, że otrzymają produkt w dniu premiery. Pan złożył zamówienie w dniu 7 listopada, więc nie ma gwarancji, że otrzyma Pan zamówiony towar.

 

W razie pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt.

 

Pozdrawiam

xxxxxxxx

Specjalista ds. Obsługi Zamówień

Jak widać powyżej, niekoniecznie :)

 

Pozdrawiam

 

Napisz im jeszcze raz maila ze miałeś mieć na premiere i dostaniesz maial ze się pomylili i konsoel dostaniesz w dniu premiery. Nie tylko ja tak miałem wiec info praedziwe.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

"W notce wysłanej portalowi Game Informer, Sony przyznaje, że 4 % konsol może być uszkodzonych, jest to 20 000 sztuk z 5 miliona zapowiedzianych do końca marca 2014 roku"

 

Reklamacja w przypadku zakupienia w sklepie internetowym trochę potrwa. Głupio kupić i oglądać black screen.

 

Pisali o 0,4%. 4 procenty z 5 milionów to  200 000, a nie 20 000.

 

Sony has reached out to us to clarify the number of units that could be subject to failure. According to a representative, the .04 percent number we were provided is incorrect by a magnitude of ten. The correct anti(pipi)ated percentage of units that will suffer from problems is .4 percent. Based on a projection of five million units sold by end of fiscal year (March 31, 2014), that accounts for approximately 20,000 units with hardware problems.

 

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2013/11/14/sony-addresses-reports-of-failed-playstation-4-units.aspx

Edytowane przez SzczurekPB
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Podałeś wiadomość po sprostowaniu.

Update: Sony has reached out to us to clarify the number of units that could be subject to failure. According to a representative, the .04 percent number we were provided is incorrect by a magnitude of ten. The correct anti(pipi)ted percentage of units that will suffer from problems is .4 percent. Based on a projection of five million units sold by end of fiscal year (March 31, 2014), that accounts for approximately 20,000 units with hardware problems.

Odnośnik do komentarza

"W notce wysłanej portalowi Game Informer, Sony przyznaje, że 4 % konsol może być uszkodzonych, jest to 20 000 sztuk z 5 miliona zapowiedzianych do końca marca 2014 roku"

 

Reklamacja w przypadku zakupienia w sklepie internetowym trochę potrwa. Głupio kupić i oglądać black screen.

 

0,4%

 

4% z 5 milionów to 200 000 sztuk.

 

Jak dla mnie spoko. Jak mi się trafi, to wymienię... Albo sprawdzę w sklepie.

Edytowane przez Drantzell
Odnośnik do komentarza

Napisz im jeszcze raz maila ze miałeś mieć na premiere i dostaniesz maial ze się pomylili i konsoel dostaniesz w dniu premiery. Nie tylko ja tak miałem wiec info praedziwe.

 

 

Dzięki za podpowiedź. Tak też zrobiłem i taką odpowiedź uzyskałem:

 

Szanowny Panie,

Uprzejmie informuję, że w przypadku tego zestawu jest duża szansa, że zamówienie zostanie zrealizowane, ale nie mogę dać Panu 100% gwarancji.

 

Pozdrawiam

xxxxxx

Specjalista ds. Obsługi Zamówień

Jak widać powyżej, jest "duża szansa", ale gwarancji wciąż nie ma. Pozostaje mi mieć nadzieję, że załapię się na "day one".

Odnośnik do komentarza

taką informacje otrzymują klienci, którzy kupili ta niebieska kartę za 100 zł

Ja nie mam jej wykupionej i dostałem takiego emaila. Konsole zamówiłem w czerwcu.
a to ciekawe, ja dosyć pozno zamawialem, możliwe, ze dlatego.

 

Osoby, ktore zamówiły bundla z KZ tez otrzymały takie info ?

Edytowane przez Mefi23
Odnośnik do komentarza

 

"W notce wysłanej portalowi Game Informer, Sony przyznaje, że 4 % konsol może być uszkodzonych, jest to 20 000 sztuk z 5 miliona zapowiedzianych do końca marca 2014 roku"

 

Reklamacja w przypadku zakupienia w sklepie internetowym trochę potrwa. Głupio kupić i oglądać black screen.

 

0,4%

 

4% z 5 milionów to 200 000 sztuk.

 

Jak dla mnie spoko. Jak mi się trafi, to wymienię... Albo sprawdzę w sklepie.

 

 

Sony właśnie podaje że mniej niż 1% konsol 

Odnośnik do komentarza

Panowie co do tych problemów z HDMI to martwi tylko to, że podobno zaraz po podłączeniu wszystko było ok, a dopiero po ściągnięciu softu występował problem :-( Tak więc podłączenie konsoli w sklepie może nic nie dać :-( No nic trzeba liczyć na szczęśliwy traf...

 

Tu wyczytałem to info: http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy/2013/46/sporo-konsol-ps4-ma-problemy-z-hdmi

Odnośnik do komentarza

którego zamawialiście preordery ? pamiętam, że gdzieś czytałem, że wszyscy co zamówili do 8 września mają pewne a następni że jest duże prawdopodobieństwo, że dostaną na premierkę ;) wg mnie najlepiej jest kupować w małych miastach bo mało ludzi będzie kupować a będzie z 6,7 na stanie pewnie z 3,4 to pewnie preordery to z 2,3 rano wystawią jak podejdziecie do sklepu przed otwarciem na 100 % będziecie mieli ;) jak dobrze pamiętam wszystkie sklepy MM,ME,Saturny i RTV Euro AGD są otwarte od 9:00

Odnośnik do komentarza

Ale masz info, że nie powinno być problemów z dostępnością konsoli?

 

Koleś mówił że jest duuże zainteresowanie. W danym sklepie sprzedano 20 preorderów, ale ma być podobno też 60 konsol na półkach. Trudno mi ocenić jak długa może być taka kolejka, i czy starczy dla wszystkich.

Edytowane przez Drantzell
Odnośnik do komentarza

Panowie co do tych problemów z HDMI to martwi tylko to, że podobno zaraz po podłączeniu wszystko było ok, a dopiero po ściągnięciu softu występował problem :-( Tak więc podłączenie konsoli w sklepie może nic nie dać :-( No nic trzeba liczyć na szczęśliwy traf...

 

Tu wyczytałem to info: http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy/2013/46/sporo-konsol-ps4-ma-problemy-z-hdmi

To akurat dobra informacja, że dzieje się to po ściągnięciu najnowszego softu. Do europejskiej premiery jeszcze troche czasu więc miejmy nadzieje, że soft zostanie poprawiony.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

Panowie co do tych problemów z HDMI to martwi tylko to, że podobno zaraz po podłączeniu wszystko było ok, a dopiero po ściągnięciu softu występował problem :-( Tak więc podłączenie konsoli w sklepie może nic nie dać :-( No nic trzeba liczyć na szczęśliwy traf...

 

Tu wyczytałem to info: http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy/2013/46/sporo-konsol-ps4-ma-problemy-z-hdmi

To akurat dobra informacja, że dzieje się to po ściągnięciu najnowszego softu. Do europejskiej premiery jeszcze troche czasu więc miejmy nadzieje, że soft zostanie poprawiony.

 

No tak tylko z drugiej strony jeśli byłaby to kwestia tylko softu to po co informacja, że x% konsol jest wadliwych i je wymieniają? Sam nie wiem, ale też mam nadzieję, że to tylko kwestia softu

Odnośnik do komentarza

 

Napisz im jeszcze raz maila ze miałeś mieć na premiere i dostaniesz maial ze się pomylili i konsoel dostaniesz w dniu premiery. Nie tylko ja tak miałem wiec info praedziwe.

 

 

Dzięki za podpowiedź. Tak też zrobiłem i taką odpowiedź uzyskałem:

 

Szanowny Panie,

Uprzejmie informuję, że w przypadku tego zestawu jest duża szansa, że zamówienie zostanie zrealizowane, ale nie mogę dać Panu 100% gwarancji.

 

Pozdrawiam

xxxxxx

Specjalista ds. Obsługi Zamówień

Jak widać powyżej, jest "duża szansa", ale gwarancji wciąż nie ma. Pozostaje mi mieć nadzieję, że załapię się na "day one".

 

A ja dostałem taka odpowiedz po tym jak napisałem że zamówiłem 7 listopada.

 

 

Szanowny Kliencie,

 

przepraszam nie zwróciłam uwagę, że jest to zamówienie na konsolę.

Oczywiście konsolę + grę otrzyma Pan w dniu premiery

przepraszam za pomyłkę.

 

W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt.

 

Pozdrawiam

 

 

xxxxxxxxxxxxxxx

Specjalista ds. Obsługi Zamówień

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...