Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Linka jest świetna :)

 

haha :D

Wielu graczy za bardzo się klei do osłon i w ogóle nie ogarniają co się dzieje obok nich/za nimi, klapki na oczy - zasłona i się tylko wychylają jak widzą kogoś i tak właśnie kończą :D

 

Rzeczywiście zgadzam się z Frankiem granty robią fajny rozpierdziel i bardzo dobrze to wygląda i dobrze, że nie można ich odrzucać (chyba?;p).

 

Bardzo płynnie poruszają się postacie i szybko się wspinają - to dobrze, nowe animacje też bardzo na plus - nie jest tak topornie jak wcześniej.

 

A z tych skrzynek co można kupić za 50 tego czegoś fioletowego - to wyleciało Wam coś innego niż skórka albo 3 rzeczy modyfikujące wygląd postaci?

Edytowane przez michu86-
Odnośnik do komentarza

 

Akceptując 60 klatek na sekundę jako ogólny poziom, nadal warto wspomnieć o słabszych momentach. Największe spadki podczas godzin intensywnych testów na pełnym serwerze wynosił tu 50 FPS. Takie skoki nie są regularne na tyle, by przeszkadzać i często dotyczą specjalnych akcji, takich jak strzał z granatnika, duże nagromadzenie wzywanych do pomocy postaci niezależnych czy korzystanie z reliktów w centrum mapy. Spadki nie wpływają negatywnie na możliwość kontrolowania akcji, ale jeśli środek lokacji nagle się zagęści, niższa płynność staje się zauważalna.

 

Na premierę powinno być już bez najmniejszych problemów. :]

 

 

 

 

 

Po polsku mowiac, znajdujesz kolege/kolezanke ktora posiada Kolekcje Nathana Drake'a , udostepnia Ci ją na shareplay, odpalasz gre, sejw zapisuje sie w konsoli i masz juz mozliwosc pobrania Bety Uncharted 4.

Ktoś udostępnił juz bete znajomemu przez share play, działa to?

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza

 

 

 

 

 

Po polsku mowiac, znajdujesz kolege/kolezanke ktora posiada Kolekcje Nathana Drake'a , udostepnia Ci ją na shareplay, odpalasz gre, sejw zapisuje sie w konsoli i masz juz mozliwosc pobrania Bety Uncharted 4.

Ktoś udostępnił juz bete znajomemu przez share play, działa to?

Nie bete a kolekcje drake'a wtedy pojawi sie mozliwosc sciagniecia bety bo gra (Kolekcja Drake'a ) bedzie w naszym profilu

Odnośnik do komentarza

Sprawdzilem dzis z kolega, jak i na Uncharted 4 beta tak i na Uncharted kolekcja Drake'a nie dziala shareplay, wyskakuje info,ze jest inny region badz jezyk :D czyli pewnie sony na jakis czas to zablokowalo, bo kolega gre ma z Polski i w Polsce sie znajduje. no nic, lipa, wiec jedyne wyjscie to czekac na to,ze sony bedzie takie dobre i zapoda bete dla wszystkich w ostatnich dniach testów.

Odnośnik do komentarza

Pograłem całą noc w to multi (akurat czekając na The Game Awards i po tej imprezie) i jestem zachwycony. Fantastycznie się w to gra, ogromna responsywność postaci, płynność, dynamika, te dodatkowe moce w postaci "totemu El Dorado" są według mnie świetnym urozmaiceniem i w żaden sposób nie przeszkadzają. Było sporo osób, które grały mocno zespołowo i współpraca w tym multiplayerze jest bardzo kluczowa, a przy tym dobrze przeprowadzona daje ogromną satysfakcję.

 

Myślałem, że zagram kilka meczy i to będzie dodatek do singla U4. Teraz widzę, że niekoniecznie. Lekkie, fajne i bardzo przyjemne.

No i nie sposób nie wspomnieć o grafice - w ogóle nie widać, że to chodzi w 900p, wygładzanie krawędzi jest idealne, efekty oświetleniowe i roślinność to majstersztyk, animacje postaci zresztą podobnie. Ogólnie oprawa palce lizać, grę trzeba zobaczyć na swoim telewizorze, bo wygląda kapitalnie. Kto może, niech ściąga, gra ciągle jest aktualizowana i poprawiana. Matchmaking wreszcie hula jak powinien, graczy mi znajduje w mniej niż 10 sekund.

Odnośnik do komentarza

Kolejne godziny za mną i kolejne uwagi:

> powinni podnieść rate of fire dla snajperki, jest za wolna a trzeba 2 strzały (oprócz głowy) żeby powalić, podobnie jak z dragonem w 3, jednak dragon miał znacznie szybszy rof

> powinni zmniejszyć ilość życia pomocników których przywołujemy, nie wspominam nawet o grubym, ale np: sam snajper już ma znacznie więcej hp niż normalny gracz

> mimo, że istnieją perki zwiększające szybkość podnoszenia wrogów powinni lekko przyspieszyć leczenie towarzyszy, bez żadnych perków jest to bardzo długie jak na tak szybką grę i bardzo nieopłacalne/ryzykowne, za często osoba ratująca pozostałą jest mięsem armatnim i w efekcie 2 zawodników ginie

> świetnie, że obniżyli skuteczność blindfire!

Edytowane przez michu86-
Odnośnik do komentarza

Podoba mi się kierunek, w którym seria zmierza, a raczej kończy, bo pewnie więcej Nathana nie zobaczymy. Jest zdecydowanie bardziej poważnie, ta subtelna muzyka gdy Nathan spotyka pierwszy raz brata, pięknie buduje napięcie. Oczywiście widać, że Nathan charakteru nie zmienił i bardzo dobrze, bo za to go lubię, ale świetnie, że psiaki idą w coś bardziej poważnego, widać, że wywalenie Amy dało dużo i wolę kierunek obrany przez pomysłodawców TLOU.

 

A grafika, cóż, MASAKRATOR. Nie było i nie ma na horyzoncie drugiej takiej gry, ta dbałość o szczegóły rozwala wszystko co widziałem, ND to naprawdę magicy, wyciągają ze sprzętu wszystko co mogą, ale dbają o każdy element. Tam gdzie wszyscy oleją temat, tam ND wstawi jakiś skurcz mięśnia, no nie mam pytań.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...