Skocz do zawartości

Reklamacje / Gwarancja PS4

Featured Replies

  • Odpowiedzi 119
  • Wyświetleń 20,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Pod tym linkiem znajdziesz wszystkie potrzebne informacje na ten temat: http://bit.ly/1aTopZD   Mam nadzieję, że pomogłem!

  • Wszystkie osoby które miały problem z serwisem PRAM proszę o kontakt na adres dmc1984@wp.pl gdyż będe składał do oddziału Sony Polska skarge zbiorową. Proszę wpisać swoje dane imię i nazwisko, opis aw

  • Bezposrednio do Sony Polska, Nie musisz do UK

Opublikowano

Widze, ze mit dwuletniej gwarancji/rekojmi u sprzedawcy towaru dalej funkcjonuje.

Nic nie zdzialasz, bedziesz musial udowodnic, ze byl zepsuty w momencie kupienia.

Sprzedawca musi ci wymienic/naprawic do roku od zakupu, potem odpowiedzialnosc przechodzi na kupujacego (odpowiedzialnosc udowodnienia, ze towar w CHWILI ZAKUPU byl spyerdolony).

 

Protip: nie da sie tego zrobic.

Wez sobie kup nowy lepiej.

 

I gwarancja bieglaby na nowo (bo dostales nowego pada za uszkodzonego), ale reklamowales u sony, a nie u sprzedawcy.

Sony nie jest sprzedawca bezposrednim, wiec dupa zbita.

 

http://kobiecefinanse.pl/nowe-przepisy-konsumenckie-od-25-grudnia-2014-roku/

Opublikowano

Zdziwiłbyś się jaczes. Pad raczej nie jest wart zachodu, ale takie sprawy prawie zawsze są rozpatrywane na korzyść konsumenta, a zwykle wystarczy opinia rzeczoznawcy wyznaczonego przez rzecznika konsumentów.

Opublikowano

3 lata w saturnie na konsolach i ani razu sie nie zdziwilem, no ale co ja tam wiem.

Pokazywalo sie ustawe i prosilo o opinie rzeczoznawcy.

No jakos nigdy nikt nie wrocil z takowa.

Super latwe to musi byc.

:pawel:

Opublikowano

Gdzie mi jakiś majster złota rączka naprawi L1 w Katowicach za normalną cenę?

 

Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Właśnie wysłałem konsolę PS4 na gwarancję (wykorzystując miejsce zakupu sprzętu). Konsola odpalała wentylator chłodzoący na maksymalne obroty, przy byle jakim tytule po kilkudziesięciu sekundach od rozpoczęcia gry, pomimo, że cała jest chłodna i się nie przegrzewa.

 

Ktoś miał takie problemy i je zgłaszał do serwisu? W sklepie twierdzą, że 2 tyg poczekam na samą decyzję co ze sprzętem.

Opublikowano

Miałem podobnie, oddałem do Media Markt, czekałem 22 dni na konsole z serwisu. Naprawili w 50 %, nadal wyła...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Szkoda zachodu z odsyłaniem konsoli z powodu głośnej pracy... oni tego nie naprawią.

Brat odesłał do serwisu i wróciła tak samo głośna. Tam pewno tylko sprawdzają czy konsola działa. Jak działa, to pakują i odsyłają z powrotem do klienta.

 

Jedyne lekarstwo na głośną pracę wentylatora, to wymiana pasty termo przewodzącej we własnym zakresie, ewentualnie natychmiastowy zwrot wadliwej konsoli bez podana przyczyny (jest na to bodaj 14 dni, a w MediaMarkt nawet 30).

Opublikowano

Właśnie mi padł DualShock4 z edycji limitowanej MGSV PP. Dzwonic do sklepu internetowego GameStop, czy oddac do sklepu tej samej sieci? Mam nadzieje, ze konsoli nie beda chciali :)

Opublikowano

Padł tzn? Nie działa w ogóle czy co? To w nim zmieniałeś baterię?

Najlepiej uderzyć do sklepu w celu wymiany, ale jako, że to ze specjalnej edycji to może być problem i możliwe, że będą chcieli dostać zestaw. W sumie nie wiem jak reklamowanie wygląda na Wyspach w stosunku do naszych sklepów.

Opublikowano

Wyglada, jakby akumulator padl. Na nic nie raguje. Nie chce sie wlaczyc, oraz nie swieci lampka podczas ladowania. Jest caly oryginalny. Nie mam pomyslow.

Opublikowano

Dlatego boje się kupować limitowanych edycji konsol, oby naprawili lub odesłali dokładnie taki sam.

Edytowane przez Czappi

Opublikowano

Dlatego boje się kupować limitowanych edycji konsol, oby naprawili lub odesłali dokładnie taki sam.

 

Sklepy sie tym nie zajmują w przypadkach wersji limitowanych. Jeżeli byłaby to normalna wersja(czarny) to wymieniają od reki.

w szczególnych przypadkach trzeba samemu kontaktować sie z Sony i podać numer na odwrocie DS4.

Na dniach ma przyjechać kurier, po pada i zabiorą do servisu. Albo naprawia, albo wymienia na nowy.

Edytowane przez MEVEK

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Wysyłał ktoś konsolę na serwis? Ile to trwało i czy dostaliście swoja konsolę czy inną? Mam najnowszy model, także bazę mają pewnie dość ograniczoną.

Opublikowano

Na twoim miejscu bym nie wysyłał. Możesz dostać starszy model i jeszcze porysowany. Poczytaj sobie komentarze w temacie o awaryjności.

Edytowane przez cithall

Opublikowano

Wyglada, jakby akumulator padl. Na nic nie raguje. Nie chce sie wlaczyc, oraz nie swieci lampka podczas ladowania. Jest caly oryginalny. Nie mam pomyslow.

 

 

Mam taki sam problem pad na nic nie reaguje, cale szczescie pad nie jest limitowany tylko zwykły czarny

 

Mam gwarancje do 20 grudnia od Sonego i pozniej jeszcze rozsrzerzoną od MM

 

Pytanie wyglada tak jak to rozegrac zeby wymienili mi na miejscu a nie odsyłali do francji?

Edytowane przez Codename

Opublikowano

Na twoim miejscu bym nie wysyłał. Możesz dostać starszy model i jeszcze porysowany. Poczytaj sobie komentarze w temacie o awaryjności.

Wątpie, że odeślą mi starszy model, to chyba by nie przeszło. Nie mam wyjścia, wysłać muszę. Ta konsola obrzydziła mi granie całkowicie.

Opublikowano

Powodzenia... to moze byc pozegnanie w zlym stylu... jeszcze na swieta. A moze jakas plyta czyszczaca ? Tak czy inaczej... ryzyko jest duze... moze akurat pozytywnie sie zaskoczysz

Opublikowano

W święta to gram w gry Nintendo :reggie: Co do naprawy, to aktualnie jestem w Niemczech i tutaj mają inny serwis, konsole nie jadą do Francji. Wcześniej zorientuje się mailowo jak ta procedura wygląda.

Opublikowano

Juz 3 tydzień sony zabiera mi DS4 na gwarancje - porażka !!!

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jeszcze jedna akcja mam konsole której minał juz rok gwarancji producenta ale jest jeszcze ten drugi od sklepu czy naprawią mi ją czy bede musiał udawadniać że akurat sprzedali mi zyebany model.

 

(Beka bo we wrzesniu 2014 opchneli wersje 3D)

Opublikowano

Bedzie ciezko. Gwarancja producenta juz sie skonczyla... zostal sklep.

Opublikowano

A sklep niby co sam naprawia? Zgłaszasz na niezgodność towaru z umową i tyle. Sklep zgłasza / wysyła do serwisu i załatwia na swój koszt. Oczywiście zależy jaki to sklep bo różnie bywa...

Opublikowano

sl;e[u w tym momencie robia wszystko by nie uznac tego z(pipi)ania jako wady fabrycznej sprzetu i tu czesto sie schody zaczynaja jak nie wiesz jak do nich gadac

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Idendyko sprawa MEVEK - uszkodził się pad z limitowanej edycji z MGS V i mam pytanie czy jak go zwróce do sklepu w ramach wymiany to oddadzą mi naprawioną limitke czy zwykłego czarnego gowniaka? :/

Edytowane przez Codename

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.