Jump to content

Reklamacje / Gwarancja PS4


Recommended Posts

jedno pytanie o te bundle z mm. biorę bundle z ac i kz, ac sprzedaję po tygodniu, dwa tygodnie później (pipi)s, w konsoli coś pierdykło i trzeba oddać na gwarancji. nie będzie problemu z tym, że wcześniej tego assassyna sprzedałem? tak się zastanawiam czy trzeba będzie zanieść cały zestaw, czy tylko konsole

Nie no, gwarancje raczej dostajesz na samą konsolę, a nie na zestaw. Gdyby gra nie działała to też byś chyba nie musiał odnosić razem z playem ;)

Link to comment

Witam mam pytanie odnośnie gwarancij kupuje ps4 w euro i powiedzmy przychodzę do domu ona nie działa to co mam ją zanieść do euro czy dzwonić na infolinie sony? I jak wygląda taka reklamacja? pytam bo nigdy nie oddawałem nic na gwarancję

 

Kupiłem w Euro aparat sony, i miał uszkodzoną elektronikę bo cały czas wyświetlał się błąd Steady Shot więc zawieźliśmy go to Euro i wymienili na miejscu na drugi egzemplarz. Od ręki bez czekania, sprawa z konsolą wygląda na tyle nieciekawie ponieważ jeśli wyprzedadzą wszystkie konsole nie będzie na co jej wymienić. 

Link to comment
  • 2 months later...

Chciałbym dołączyć się do pytań w ramach gwarancji/reklamacji PO okresie 12 miesięcy od zakupu konsoli, czyli niezgodności towaru z umową.

 

Pytam o to, ponieważ słyszałem, że trzeba niekiedy walczyć ze sklepem, by to uznali.

 

Czy miał ktoś kiedykolwiek sytuację z PS3/PS2, że nie została konsola przyjęta na gwarancję przez sklep poprzez niezgodność towaru z umową?

W jakich sklepach warto kupić PS4 by uniknąć potencjalnych problemów z niezgodnością towaru z umową?

Link to comment
  • 2 weeks later...

nigdy nie przyjmą ci na gwarancję z tytułu niezgodności towaru z umową bo gwarancja to nie reklamacja. sklepy jak i ludzie są różni, do roku niby masz prawo reklamować a reszta zależy od człowieka choć prawo po twojej stronie. ja kupiłem konsole w mm za 1849 zł + 250 zł 4 lata przedłużonej gwarancji, myślę że się opłaca.

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jeśli nie masz opcji skontaktowania się ze sklepem gdzie konsola została zakupiona (lub po prostu ci się nie chce) to tak, od razu do Sony bij. Mój znajomy kupił używaną Vitę od gościa który wziął ją z Play, po kilku tygodniach użytkowania coś mu się z analogiem schrzaniło, zadzwonił do Sony i nawet tutaj problemu nie robili (choć ich serwis naprawczy to kompletnie inna bajka).

Edited by Bansai
Link to comment
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Wszystkie osoby które miały problem z serwisem PRAM proszę o kontakt na adres dmc1984@wp.pl gdyż będe składał do oddziału Sony Polska skarge zbiorową. Proszę wpisać swoje dane imię i nazwisko, opis awarii sprzętu i czas oczekiwania na naprawe oraz to jak Was zwodzono w tym beznadziejnym a podobno autoryzowanym serwisie. Pozdrawiam

  • Upvote 1
Link to comment

Muszę przyznać, że ten serwis jest marny... 4 sierpnia wysłałem im pada do naprawy, bo uszkodziła mi się guma w lewym analogu. Wczoraj dostałem w ramach gwarancji całkiem nowego pada, co jest bardzo w porządku, pomijając strasznie długi czas oczekiwania, ale nie w tym rzecz. Na ich stronie możemy sprawdzić status naprawy, ale co z tego, że możemy skoro i tak się zrobić tego nie da. Możemy zaznaczyć, żeby wyszukało po numerze przesyłki, ale po wpisaniu i tak wyskoczyło, że taki numer nie został zarejestrowany O_o Człowiek sobie myśli 'WTF?'. Zadzwoniłem do PRAMu i pytam kobiety, która odebrała telefon, co się dzieje z naprawą mojego pada i powiedziała, że muszą czekać na dostawę kontrolerów od producenta. Tak trudno jest mnie o tym powiadomić? Kiedy się spytałem babki, dlaczego mnie nie poinformowano o statusie naprawy, odpowiedziała mi coś w stylu: 'Mamy dziesiątki czy setki takich zgłoszeń, dlatego nie kontaktujemy się z każdym z osobna'. Po raz kolejny WTF? Chyba w ich interesie leży, żeby poinformować o wszystkim klienta, czyż nie? Wysyłamy im w paczce wypełniony formularz gwarancyjny, gdzie podajemy dane kontaktowe, takie jak choćby email czy telefon. Co z tego? Przez cały miesiąc nie było z ich strony żadnego kontaktu. Na plus jest oczywiście to, że wymienili mi pada na nowego, ale DUŻY minus za brak kontaktu, brak aktualizacji bazy danych napraw oraz czas oczekiwania.

Edited by Bojan_Zaw
Link to comment
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.