Skocz do zawartości

Reklamacje / Gwarancja PS4


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Miał ktoś z Was ostatnio jakieś doświadczenia z serwisem gwarancyjnym PS4? Właśnie padł mi port HDMI i po przeczytaniu informacji, które znalazłem na różnych portalach, włos jeży się na głowie. Zastanawiam się czy nie lepiej dać do jakiegoś lokalnego serwisu i zapłacić. Na cenniku jednego z poznańskich serwisów znalazłem, że za usterkę tego typu zapłącę od 99 do 399 zł

Odnośnik do komentarza

Miałem doświadczenie i NIE POLECAM, za pierwszym razem, pudełko z grą wróciło połamane, a konsola z lekkimi ryskami na obudowie i w kartonie zastępczym. Za drugim razem, podmienili mi pada na jakiegoś trupa. Także jak się zdecydujesz to oddaj samą konsolę, nie muszę pisać, że w obu przypadkach czekałem ponad trzy tygodnie na powrót. MASAKRA.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Witam serdecznie,

 

Konsola zakupiona była na początku czerwca, jednak otrzymałem ją trzy tygodnie później (prezent). Od pierwszego dnia w konsoli "piszczał" zasilacz, co słyszalne było głównie w trybie spoczynku. Po dwóch dniach konsola wyłączyła się i nie chciała się ponownie uruchomić (odpalała się na sekundę paląc się niebieskim światłem po czym gasła). Po odczekaniu kilku godzin konsola ponownie zaskoczyła i sytuacja powtórzyła się. Konsola została odesłana na gwarancję. W dokumentacji gwarancyjnej stwierdzono, iż po aktualizacji oprogramowania problem przestał występować. Żadne części nie zostały podobno zmienione. Konsola faktycznie pracowała ciszej jeśli chodzi o zasilacz (wspomnianego wcześniej piszczenia już nie było) miała jednak inny problem - po przejściu w tryb uśpienia (jeśli ładowanie z USB było ustawione na np. 3 godziny) wyłączała się. Jeśli zasilanie USB było włączone non stop, konsola przechodziła normalnie w tryb uśpienia. Stwierdziłem, że nie przeszkadza mi to. Niestety po trzech dniach problem z wyłączaniem się konsoli powrócił. Znów po paru godzinach wyłącza się i nie chce się ponownie uruchomić (pojawia się sygnał dźwiękowy i niebieska dioda na sekundę). Tym razem postanowiłem zażądać wymiany konsoli na nową z tytułu rękojmi, ale prośba została odrzucona (argumentowane było to koniecznością potwierdzenia usterki przez serwis) i znów poleciała do serwisu. Wróciła i problem dalej występuje... Co zrobilibyście w takiej sytuacji? Wysyłać do skutku czy może lepiej oddać konsolę do zewnętrznego serwisu i tracić gwarancję...? Na konsoli zdążyłem pograć zaledwie kilka godzin. 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Jesteś pewien? Czytając o rękojmi gdzieś rzucił mi się w oczy zapis, że zgłaszając reklamację w ten sposób sprzedawca może odmówić wymiany sprzętu i zaproponować naprawę jeśli wcześniej nie była podejmowana próba naprawy danej usterki. Najpierw oddałem konsolę na gwarancję producenta, potem na reklamacje z tytułu rękojmi i dostałem taką odpowiedź (http://oi67.tinypic.com/dpfy1h.jpg) po czym konsola została wysłana znowu na gwarancję producenta...

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

Moldar kiedyś tym się interesowałem przy zakupie PS4 właśnie w Saturnie i wtedy to było zwykłe ubezpiecznie typu warta, do tego cena była tak nieprzystepna, że bez zastanowienia to olałem. Imo nie warto, masz 2 lata sklepowej gwarancji, a przez tyle czasu nastąpi pewnie jakaś obniżka Pro i takie ubezpieczenie w ogóle już nie ma sensu.  In my opinion

Odnośnik do komentarza
  • 9 miesięcy temu...
  • 4 miesiące temu...

Czy na ktoś z was doświadczenia ze sklepem Powerplay? Chce kupić używana konsole od kogoś kto kupił ja tam i będzie juz po rocznej gwarancji SONY. Dzwoniłem dziś do sklepu ale powiedzieli mi ze nic nie wiedzą że po 12 miesiącach mają jakikolwiek dalszy obowiązek reklamacji no  trochę się teraz tym martwię bo ponoć mam takie prawo po 12 miesiącach uderzyć do nich o reklamacje...

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...