Opublikowano 2 marca 20178 l Golf to raczej GTi jak porównujemy z ST. Golf R to bardzie odpowiednik RS. Siódemka Golf R bardzo spoko (jechałem kiedyś na testowej), co innego ta lekko zaookrąglona 6, straszna. Mozi nówka czy jakiegoś używanego młodziaka bierzesz?
Opublikowano 3 marca 20178 l Kurna patrzę teraz na tą R;kę i sam nie wiem. Zamotaliście mnie teraz :> Co do koloru to ten pomarańcz tak nie bardzo :> Może jak miałem 19 lat :> Balon - leasing więc nowy.
Opublikowano 3 marca 20178 l R-kę masz w kombi i jednak ma te 50+ koni więcej niż ST. No ale też pewno droższ jest niż ST?
Opublikowano 3 marca 20178 l I przypominam, że Leon może mieć, a Golf ma AWD. Na mokrym dużo daje w stosunku do ST z przednim napędem.
Opublikowano 3 marca 20178 l R-kę masz w kombi i jednak ma te 50+ koni więcej niż ST. No ale też pewno droższ jest niż ST? Droższy, ale biorąc pod uwagę, że to sportowe i wciąż funkcjonalne auto, to moim zdaniem, i tak dobry stosunek ceny do jakoś, w obydwu przypadkach.
Opublikowano 3 marca 20178 l No golfy j civic to zdecydowanie najdroższe kompakty. Przekłada się to też na topowe wersje. Mozi a ile taki RS Focus kosztuje obecnie? Pewno bliżej/podobnie jak R-ka? Odpowiednikiem ST jest Golf Gti ale nie wiem czy jest w kombi. GTD jest bankowo ale to Gti z dieslem:/
Opublikowano 3 marca 20178 l RS zaczyna się od 160k. Po dołożeniu paru opcji w sumie to ~170k i jest już komplet. Rabatów nie ma. R'ka zaczyna się w kombi od 166k i pewnie jakiś rabat by się na niego urwało tylko mi się rka nie podoba :> Ale żeby się bardziej wqrwiać zapytam jakie są rabaty.
Opublikowano 3 marca 20178 l ST niecałe 130k, ale dodaj fotele Recaro, jakieś wyposażenie dodatkowe i 150k spokojnie wyjdzie.
Opublikowano 3 marca 20178 l Szejdi ale Mozi o nówce myśli. Bardziej coś takiego. Faktycznie w kombi tak se ta R-ka wygląda (choć te 4 wydechy z tyłu robią wrażenie). Plus jej taki, że jest mocno ukryta z zewnątrz ta moc (jakby nie było takie auto ma 5.1 do setki). Hatch jest ładniejszy. http://superauto24.se.pl/testy/test-volkswagen-golf-variant-r-20-tsi-dsg-wariant-rodzinny_726006.html Dobre podsumowanie: "Ceny Volkswagena Golfa Varianta w wersji R zaczynają się z dość wysokiego pułapu. 164 890 zł jakie trzeba wyłożyć na to auto, na pierwszy rzut oka nie prezentuje się zbyt atrakcyjnie. Ceny tej nie da się jednak bezpośrednio porównać z konkurencją. Dlaczego? Ponieważ takowa praktycznie nie istnieje. Skoda Octavia RS Combi oraz Renault Megane Grandtour GT są co prawda tańszymi propozycjami, ale także grającymi w niższej pod względem mocy i osiągów lidze. Najbliżej prezentowanego auta stoi Seat Leon ST Cupra (od 128 100 zł). Jego silnik także ma dużą moc (280 KM) przekazywaną na koła przy udziale skrzyni DSG, ale brak napędu 4Motion (według nomenklatury Seata 4Drive) każe uznać wyższość Golfa. Audi S3 Sportback? To auto ma niewiele wspólnego z typowym kombi i jego rywalem pozostaje "zwykły" Golf R hatchback" Edytowane 3 marca 20178 l przez balon
Opublikowano 3 marca 20178 l Tylko, że część dotycząca Seata jest nieaktualna, bo po lifcie jest 300 kucy i awd w opcji.
Opublikowano 3 marca 20178 l Aha. No ale pewno ta atrakcyjna cena też poszła do góry w raz z mocą i opcjonalnym AWD.
Opublikowano 3 marca 20178 l ST już praktycznie z wszystkim co się da (skóra itd) to koszt 148 k. Po rabatach ~135k. Sprawdzę cenę Rki a seata nie biorę pod uwagę.
Opublikowano 3 marca 20178 l No to faktycznie przyzwoita cena za tego ST biorąc relację osiągów, funkcjonalności i wyglądu. Bierze wypożyczenie czy klasyczny leas? R-ki trzymają ceny i rabaty też praktycznie zerowe, zobaczysz. Chyba, że jakaś demówka.
Opublikowano 3 marca 20178 l Chyba klasyczny leasing rabat jest dobry bo wspolnik bierze mondeo. Zobaczymy ale jak mowisz ze na r rabatow nie ma to raczej nie ma tematu. Swoją drogą patrzyłem na ta cupre i przy opcji awd kombi to +- poziom rki. Edytowane 3 marca 20178 l przez mozi
Opublikowano 3 marca 20178 l Cos mozna wykombinować bo tak jak piszesz to marka flotowa. Co do tego golfa co dal link s to kogos chyba po(pipi)ało z ta ceną.
Opublikowano 3 marca 20178 l Bo V w wersji R wyszło dość mało, nie były na tyle seryjne co dzisiejsze R, więc trzymają cenę. No, ale dać tyle za Golfa to chyba trzeba z kosmosu być. Albo z Wejherowa.
Opublikowano 4 marca 20178 l Z tym trzymaniem ceny jest różnie. Rs poprzedniej generacji trzymał cenę az do premiery rs mk3 a potem poleciała cena na pysk. Pytałem to ten rok to ostatni rzut rsa na rynek potem będzie 2-3 lata przerwy bo wchodzi focus mk4.
Opublikowano 6 marca 20178 l ST już praktycznie z wszystkim co się da (skóra itd) to koszt 148 k. Po rabatach ~135k. Sprawdzę cenę Rki a seata nie biorę pod uwagę. Mały udpate - cena to już 127k 0_o - Walczę dalej. Widać jest z czego schodzić.
Opublikowano 6 marca 20178 l Kiedyś TVN Turbo z ukrytą kamerą puścili na salony samochodowe profesjonalnego negocjatora to potrafił zejść z ceny nawet do 20%.
Opublikowano 6 marca 20178 l ST już praktycznie z wszystkim co się da (skóra itd) to koszt 148 k. Po rabatach ~135k. Sprawdzę cenę Rki a seata nie biorę pod uwagę. Mały udpate - cena to już 127k 0_o - Walczę dalej. Widać jest z czego schodzić. Mozi Wersja ze stoku czy do produkcji? Krupek wsio zależy od marki/koncernu i ich marż. Mój kumpel w życiu pracował jako handlowiec Toyota, 2xOpel, Fiat i Citroen. Trochè mi naopowiadał jak wygląda kwestia rabatów, upustów i marżowości na danej marce/modelu. Czym auto droższe/bardziej fanowskie to jest bardziej z czego schodzić. Co by nie mówić ST zaczyna się łapać w obydwa kryteria. Edytowane 7 marca 20178 l przez balon
Opublikowano 7 marca 20178 l Do produkcji właśnie - co ciekawe jest do wzięcia taki jak chce (kombi, kolor itd) ale 2016 i cena wyższa niż to co mam :>
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.