Skocz do zawartości


mozi

Użytkownicy
  • Zawartość

    1973
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

557 Wybraniec

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

3269 wyświetleń profilu
  1. Mam pytanie bo odgrzebalem ps3 i mam na tym jakiś cfw 4.55 chyba i chciałbym przywrócic to do stanu z fabryki. Format dysku rozwiąże problem czy jakoś inaczej?
  2. mozi

    Spider-Man

    Trochę takie to wszystko typowe zagrywki z tą (pipi)a mapa zadaniami ale fajne jest to że można to olać i ograć fabułę. W nowym assasinie było tak że "za niski Level piękny kawalerzee (pipi)a nam zrobisz a my Cię mamy na Hita".
  3. mozi

    Słuchawki bezprzewodowe 5.1 / 7.1

    Co do czułych przycisków na nausznikach to się zgadzam - lezszysz oglądasz film a tutaj Ci gada "music Mode" więc tak trochę nie teges ale jeśli chodzi o głośność to nie wiem o co komon - na maksa jest tak głośno że nie da się wytrzymać. No ale ja jestem zadowolony.
  4. mozi

    Zdjęcia naszych aut.

    A propo evo szkoda że mitsubishi nie robi juz lancera evolution... Marzenie za gówniaka.
  5. mozi

    Noob kupuje telewizor bądź monitor pod PS4/XONE

    Wzrok mam sokoli XD
  6. mozi

    Noob kupuje telewizor bądź monitor pod PS4/XONE

    Zdecydowanie 65" jeśli do gierek. Opisy przedmiotów, komunikaty w grach są często taką czcionką że nie wyobrażam sobie z 2m 55" jeszcze w 4K.
  7. mozi

    Zdjęcia naszych aut.

    Tak tylko że tym się ponoć nie da jeździć. Napęd na tył + V6 w tak małej budzie powodują że to ciągła walka. Ale jak ktoś lubi to pewnie. Jedno jest pewne - takiego drugiego nie ma somsiad.
  8. mozi

    Zdjęcia naszych aut.

    No furą 6,5 do paki to sie imo nie nawyjaśniasz. Może Cię ogarnać byle 5tka nowsza z R6 lub superb z 2.0tsi. Tak czy inaczej - jak trakcja przy przyspieszaniu? U mnie wystarczy wyłączyć kontrolę trakcji i zaczyna być normalnie bo tak jest (pipi)nia. A już na mokrym można się spocić.
  9. mozi

    Zdjęcia naszych aut.

    No i pięknie. Fajny gogart będzie.
  10. mozi

    Zdjęcia naszych aut.

    Fajne są te clio. Jaki motor?
  11. mozi

    PlayStation Classic

    @Berion nie rozumiem bo wychodzi teraz tyle dobrych gier na wszystkie platformy że nawet gdybym cały czas grał nie jestem w stanie tego ograć. Chyba że tylko sony no to przepraszam.
  12. mozi

    PlayStation Classic

    @Berion preorderek pewnie złożony. Są barany trzeba golić.
  13. mozi

    PlayStation Classic

    Sony idzie po bandzie a niny przetarło szlak z nesem - sprzedało się to znaczy że rynek łyknie wszystko. Oczywiście rozejdzie się jak bułeczki bo bedzie modnym gadżetem (postawisz pod TV to inaczej wyglada w twoim apartamencie typu studio gdzie ruchasz szmule) ale dla graczy? Serio mając takie gry jak spider czy nowa forza chcecie grac w GT czy spyro? Może jeszcze na oledach? (pipi)a. To nawet nie jest śmieszne.
  14. mozi

    Słuchawki bezprzewodowe 5.1 / 7.1

    Hmm ok ale jest mały problem. Nie mam wolnych hdmi w tv już.
  15. mozi

    Słuchawki bezprzewodowe 5.1 / 7.1

    Tak jak piszesz tyle że u mnie jest hdmi arc /optyczne i normalnie dzwięk idzie na na soundbar i optyka jednocześnie. Jedyny problem jaki mam to jak chce na optyku dzwiek z hdmi podpietego do soundbara. Obraz leci bo w sumie musi ale dzwiek juz nie koniecznie bo w sumie nie ma takiej potrzeby ale ja akurat potrzebuje. Narysowałem schemat: w przypadku konsoli 2 - dźwięk mam z soundbara i na słuchawkach. W przypadku konsoli tylko w soundar. Wydaje mi się ze to jest to: Remember if you connect anything to the soundbar's HDMI input port, the sound does not leave the soundbar at all. Pewnie kwestia konkretnego sounbara i tyle. Chyba ze wczesniejszym sony to działało ale nie mam jak sprawdzić.
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.