Skocz do zawartości


mozi

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    2458
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

758 Nie-random

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

4272 wyświetleń profilu
  1. mozi

    Sekiro: Shadows Die Twice

    A te przerośnięte koguty to takie soulsowe Crystal Lizardy czy jak? Gra się w to pysznie. Na razie lizanie ścian. Wolałbym chyba jednak normalne zbijanie paska eneragii a nie zabawę jak tutaj.
  2. mozi

    AGD małe, duże i średnie

    Przy ścianie powinieneś mieć zawór - zakręć go i dopiero wtedy odkręć wąż od zaworu. Trzymaj go w górze to woda która w nim jest nie wypłynie. Przygotuj sobie miskę czy ścierę bo zawsze coś tam poleci. Zobacz wtedy co się tam dzieje. Potem odkręć wąż od pralki i też zobacz - jak sitka są czyste to chyba nic nie zrobisz - serwis- obstawiam że i tak się tak skończy ale głupio płacić za serwis jak to taka pierdoła. Ja miesiąć temu miałem artystę z serwisu Beko - padła roczna zmywarka - przyszedł posapał że napewno filtr zapchany ryżem i twierdzi że jak tak będzie to 200 pln piękny kawalrze. Mówię ok - rozbieramy. Minę miał nie tęgą jak się okazało że filtr czysciutki a padła pompa wody.
  3. mozi

    Sekiro: Shadows Die Twice

    No nie ma tego kopa w ryj jak przy BB.
  4. mozi

    Sekiro: Shadows Die Twice

    Kurna jakie to fajne. 1,5 h pękło nie wiem kiedy. Niby inna gra niż soulsy ale czujesz się jak w domu ("ogniska", używanie przedmiótw dpadem itd). Na razie jest mega.
  5. mozi

    Pytania remontowo-budowlane

    Bez dzieci to by był pewnie tak: No ale po co to wszystko jak nie dla gówniaków i świętego spokouju. Bo że wody mi nikt nie poda to już wiem z forumka. Kę? Nie wiedziałem że tutaj też coś można s(pipi)ić.
  6. mozi

    Pytania remontowo-budowlane

    Jaką masz temperaturę teraz w tym garażu?
  7. mozi

    Pytania remontowo-budowlane

    600 pln to za darmo prawie No ja place tyle że opłaca mi się wziąść kredyt na kawalerkę i firmie wynajmować. Tylko nie mogę się za to zabrać.
  8. mozi

    Pytania remontowo-budowlane

    No ale w sumie napisał że garaż zapalony bzdurami to wreszcie posprząta. Imo lepsza opcja to wynająć gdzieś na mieście kawalerkę pod biuro albo mały kredyt i bedzie potem dla gowniaka.
  9. Wszystko to kwestia gustu - dla mnie Bloodborne to top 3 życia - Spidera czy np God of War mógłbym wogóle nie ograć i też w sumie nic by się nie stało. Niestety jest trochę jak osiołkowi w żłobie dano - za dużo tego po prostu i zaczynasz wybrzyzdać - "to za długo się gra", "to za skomplikowane" itd.
  10. mozi

    Sekiro: Shadows Die Twice

    Ale mnie wqrwiacie - zanim odpalę to już połowa skończy
  11. mozi

    Sekiro: Shadows Die Twice

    Ta recka z IGN fajna bo gościu jest fanem soulsów i ograł wszystko więc ma odniesienie. Można śmiało czytać bo jest spoiler free. Wyjaśnia też mechanikę związaną z umieraniem co się traci itd. Po lekturze tej recki stójka już mocno.
  12. mozi

    Pytania remontowo-budowlane

    Drugie czy 3? Anyway gratsy :>
  13. Gra jest w (pipi) trudna. Przejechanie 2-3 zakrętów bez dzwona to już sukces. Wg mnie trzeba się po prostu nauczyć w to grać żeby było miło. Nie mniej wrażenia są zajeibste. A tyle sztosów w kolejsce że ląduje na półce "do ogrania kiedyś" razem z Ace Combat. Swoją drogą z VR na Ps4 ograłem chyba co chciałem: Skyrim - nie moja bajka - rpg na 40-50 h na vr mehh SuperHot - fajnie ale krótko - zatrzymałem się pewnie pod koniec przez sterowanie movami i ich za(pipi)istą prezycję AstroBot - 10/10 i bezsprzecznie najlepsze doświadczenie gierkowe od dawna RE7 - kiedyś wrócę - na razie stoje już 3 raz w piewinicy i nie chce mi się wchodzić do tej zimnej wody. Tak kilka podejść było XD Red Matter - 7/10 Moss - jw Robinson - 8/10 - fajne to Ace Combat - jak pisałem wyżej - wyjątkowo mi źle po zagraniu. No nie może być dobrze jak zaczyna się wczuwka i zaczynasz rozglądać się lewo prawo za siebie @grzybiarz wiem jak to jest bo teraz jeszcze dołożyłem sobie i kupiłem pieca i pogłębie backlog. Chcę ograć to co fajnego na Oculusie i pccie. Zaczynam ogrywać same sztosy bo życia zabraknie XD Zrobiłem sobie listę tego co fajne i trzeba powoli ogarniać. Chociaż teraz już jutro zaczne łupać w sekiro i znowu miesiąc zleci. Wspomniałem o Tobie Grzybiarz bo widzę że vr Ci sie kurzy a Astro Bota nie ograłeś, Bloodborne nie ruszone.. no weź xD
  14. mozi

    Pytania remontowo-budowlane

    Co tam smajstrowales coś z żoną czy jak?
  15. mozi

    HC ROOM'y

    Pro tip odsun szafkę pod tv trochę w lewo. Teraz to w dupe ni w oko wygląda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.