Opublikowano 23 października 20168 l Panowie, nie oddałby ktoś kodu na 2 część? Byłbym bardzo wdzięczny... Jeśli ktoś ma to proszę o PW Ode mnie kod na Elite Gear Pack: HY2KG-4P4XT-CJ3C6-GFHY6-3HY7Z Edytowane 23 października 20168 l przez PiPoLiNiO
Opublikowano 23 października 20168 l Mi się jakoś dzisiaj nie chce. Może jutro jak będę miał mało roboty.
Opublikowano 23 października 20168 l Gramy rankedy w 5tke jednak bo niektorzy preferuja strzelanie do AI
Opublikowano 24 października 20168 l Dużo jest ogólnie chapterow w kampanii z tymi śmiesznymi robocikami? I czy jest jakas szansa ze poprawia czcionkę, w splicie jak się gra to nie dość, że są czarne paski z boku ekranu przez co obraz jest mniejszy to do tego czcionka jest tak mała, że muszę się zbliżać do monitora żeby cos przeczytać.
Opublikowano 24 października 20168 l Dużo jest ogólnie chapterow w kampanii z tymi śmiesznymi robocikami? Dwa pierwsze akty. I czy jest jakas szansa ze poprawia czcionkę, w splicie jak się gra to nie dość, że są czarne paski z boku ekranu przez co obraz jest mniejszy to do tego czcionka jest tak mała, że muszę się zbliżać do monitora żeby cos przeczytać. Nie da się. Edytowane 24 października 20168 l przez chmurqab
Opublikowano 24 października 20168 l Wczoraj ukończyłem singla - nie był jakiś fenomenalny, ale fabuła, postacie, zabawne dialogi i lokacje dały radę. Grałem na hardkorze i wcale nie musiałem zmieniać poziomu trudności, chociaż jestem gearsowym lamerem. Wkurzały mnie jedynie duże pomioty z dropshotem, które ZAWSZE wiedziały gdzie jestem i gdzie dokładnie spuścić bombę. Lekka przesada, tym bardziej, że pomiot z buzzkillem miał z kolei wadę wzroku i ani razu mnie nie trafił Graficznie to pierwsza gra na silniku Unreal Engine 4, która zrobiła na mnie duże wrażenie. Poza miejscówkami spodobały mi się modele postaci, niekiedy wyglądające bardzo realistycznie (Kait <3). Zakończenie nie rozczarowało mnie, nawet cieszę się, że The Coaliion zostawiło sobie otwartą furtkę dla wielu wątków do opowiedzenia w kolejnych częściach. Przy okazji - dzięki za wskazanie powiązania Reyny i Kait z Myrrah Sam bym na to nie wpadł, a niektóre wydarzenia z gry stały się teraz bardziej jasne. Teraz mogę spokojnie zabrać się za grę w multi, ale znając mojego skilla pewnie szybko wymięknę, tak jak w GoW: UE
Opublikowano 24 października 20168 l No IMO to Sciony z Dropshotem były najłatwiejszym typem Scionów na Insane. Zawsze było słychać i widać skąd leci pocisk + było wystarczająco dużo czasu na unik.
Opublikowano 24 października 20168 l te kody na poprzednie części dodawane do czwórki będą działać też na x360?
Opublikowano 24 października 20168 l Autor ktoś się pisze na ten weekend na dłuższe granie w hordzie? przydałoby się w ten dłuższy weekend wbić 50tkę co najmniej raz
Opublikowano 24 października 20168 l Ja moge, tylko że jak zwykle będę późnym wieczorem ale moge cisnąć do samego rana jak coś Edytowane 24 października 20168 l przez kubson
Opublikowano 24 października 20168 l Kurde, no ale słabo, że aby móc wybrać tryb w versusie trzeba cisnąć na rankedy
Opublikowano 25 października 20168 l Ja też z chęcią pocisnę hordę. Ostatnim razem się nie udało Mam już na to sposób, wiem na której mapie jest najłatwiej : }
Opublikowano 25 października 20168 l Panowie dajcie spokój jaka horda? tylko multiplayer wczoraj Soul się przebudził trzeba jechać
Opublikowano 25 października 20168 l Trzeba się na horde na insane ustawić, a nie jakieś easy jak lamusy.
Opublikowano 25 października 20168 l Skoro Horda na Easy zajęła nam wczoraj ponad 2 godziny, to ile czasu zajmują potyczki na Hardcore bądź Insane? 3 godziny? Trochę lipa, że trzeba zarezerwować aż tyle czasu na granie i to bez większych przerw...
Opublikowano 25 października 20168 l Ja wiem, że każdy odważny i mało mu, ale wstrzymajcie konie. Hordę na Insane nie da się zrobić postacią na lvl 1 i bez dopakowanych kart. Trzeba to wszystko w kolejności ogrywać.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.