Kriss_Hietala 11 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Pady wysyłają listem ekonomicznym nierejestrowanym. Jak jesteś cebula to możesz skontaktować się z supportemq, że tydzień minął a pada nie ma. Edytowane 30 Listopada 2017 przez Kriss_Hietala Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 co za ulungi. Raczej niewiele zdziałam, bo "Proszę wziąć pod uwagę, iż czas dostarczenia przesyłki może zająć do 28 dni. Gdyby nie otrzymali Państwo produktu w wyżej wymienionym czasie, bardzo prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta." w mailu raczej mnie blokuje Cytuj Odnośnik do komentarza
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Microsoft reklamowal konsole jako True 4k 8.3 mln pixels. Jednak gry nie mają 8mln pixeli, przeważnie maja mniej. Można to reklamować jako wprowadzenie w błąd i niezgodność towaru z obietnicami? Edytowane 30 Listopada 2017 przez Kriss_Hietala Cytuj Odnośnik do komentarza
ping 9 006 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Podziwiam, że chciało Ci się liczyć. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kyo Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 6 godzin temu, Rayos napisał: Czy microsoft odsyła wymienione pady z serwisu zwykłą pocztą? odesłali mi kontroler już ponad tydzień temu i nadal mi nic nie doszło No przecież wczoraj już o tym Ci pisałem Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 3 minuty temu, Kyo napisał: No przecież wczoraj już o tym Ci pisałem Wolałem się upewnić Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 kontroler doszedł w poniedziałek w zwykłej kopercie bąbelkowej zawinięty w tę ichnią folię/gąbkę/cholerawieco do elektroniki, wszystko sprawne tip top, dpad chodzi jak trzeba chociaż i tak czuć, że chodzi inaczej niż w tym od Ski, więc albo faktycznie coś zmienili w środku, albo nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza
meave 34 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Panowie ratujcie. Xbox One Elite, użytkowany ok roku z wzorowo się sprawdzał. Stał w pokoju pod Tv Sony i podpięty pod Belkina, niestety musiałem się przenieść do innego pomieszczenia. Xbox podłączony do zwykłej złodziejki za 5 zł, wszystko chodzi jak marzenie. Postanowiłem to zmienić i podłączyć sprzęty pod listwę więc zakupiłem mark(et)ową listwę za 40zł. Teraz sprawa wygląd tak: Xbox co kilkanaście minut/kilka godzin samoczynnie się włącza! Wszystkie opcje typu update w tle, instant on itd są wyłączone bo nie mam potrzeby tego używać. Reset oczywiście zrobiony. Pod listwę podpięty jest również monitor i laptop, ale nie wykazują żadnych problemów, chociaż ciężko to stwierdzić - laptop ma baterię, a monitor nie jest do niczego podpięty i jest ma stand by. Co ciekawe, podłączyłem klocka bezpośrednio do gniazdka i oczywiście póki co ani razu się nie włączył. Czy to może być wina markowej listwy z briko? Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 M$ nie zaleca podpinania pod listwy itp. Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 826 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Może listwa ma jakieś lekkie spadki mocy? Sprawdzałeś inną? Ja miałem grubasa, a teraz mam koksa pod listwą za 20-30zl z media i nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kriss_Hietala 11 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 To na pewno jest wina listwy. Cytuj Odnośnik do komentarza
ping 9 006 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 (edytowane) Ja jeszcze powtórzę słowa Maćka - MS nie zaleca wpinania się w listwę, jako że sprzęt ma swoje mechanizmy antyprzepięciowe, co może skutkować konfliktem z tym, co masz w listwie. Osobiście mam wpięte wszystko w listwę i wyje.bongo Edytowane 7 Grudnia 2017 przez ping Cytuj Odnośnik do komentarza
creatinfreak 3 826 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Zamiast listwy zwykły przedłużacz i będzie banglać na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza
Mustang 1 718 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Ja mam porządną listwę i zero problemów z konsolą. Cytuj Odnośnik do komentarza
meave 34 Opublikowano 7 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2017 Dzięki za sugestie, póki co klocek ani razu sie nie włączył podpięty bezpośrednio. Listwa zwrócona, będę coś kombinował. Cytuj Odnośnik do komentarza
frankfuter 82 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Czy ktoś miał problem z uruchomieniem gry na Xbox one s (póki co Fallout 4, reszta gier dojedzie niedługo)? Gra laduje się na loading menu głównego i wywala się potem do dashboarda. Cache był czyszczony, gra była na nowo instalowana i usunąłem wszystkie savy. Po 16 godzinach gry takie coś wyskoczyło a teraz nie można zacząć gry od nowa.... w nocy zrobiłem jeszcze powrót do ustawień fabrycznych i gra się zainstalowała i zrobiła swoje updaty; dalej nie działa. konsola nowa kupiona dwa tygodnie temu. Cytuj Odnośnik do komentarza
blantman 5 780 Opublikowano 18 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 pisz do supportu na czacie siedzą. Może coś poradzą ale jak do ustawień fabrycznych powrót i ponowna instalacja nie pomogła to raczej serwis Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Mieliście/macie tak, że świeżo zakupiony KoX i to już po jednej usłudze gwarancyjnej (wymiana pada) nagle na stronie serwisu ma napisane "BEZ GWARANCJI"? pisałem wczoraj w tej sprawie do supportu o co chodzi, jak przecie konsola ledwo miesiąc ma, nic nie robiłem itd itp. wyjątkowo nieogarnięta babka (co chwila mi wklejala do rozmowy jakieś dziwne url i teksty, chyba sie jej okna myliły) powiedziała mi tylko, że w systemie mają wklepane, że mam gwarancję do stycznia 2020 (czyli tak jak powinno byc) i mam się nie przejmować. Na pytanie co jeśli będę chciał zgłosić coś na gwarancję zasugerowała, żebym pisał do supportu uderzać dziś jeszcze raz i liczyć na to, że trafię na kogoś bardziej kompetentnego, czy olać sprawę? ewidentnie jest jakiś problem po ich stronie, skoro strona serwisu swoje, a ich dane swoje Cytuj Odnośnik do komentarza
Vexilium 425 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Ten problem pojawił się u większej ilości osób. Możesz zerknąć na temat na Reddicie, chociaż nie widziałem tam żadnego przekonującego wyjaśnienia. Support też nie wiedział o co chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza
blantman 5 780 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 1 godzinę temu, Rayos napisał: Mieliście/macie tak, że świeżo zakupiony KoX i to już po jednej usłudze gwarancyjnej (wymiana pada) nagle na stronie serwisu ma napisane "BEZ GWARANCJI"? pisałem wczoraj w tej sprawie do supportu o co chodzi, jak przecie konsola ledwo miesiąc ma, nic nie robiłem itd itp. wyjątkowo nieogarnięta babka (co chwila mi wklejala do rozmowy jakieś dziwne url i teksty, chyba sie jej okna myliły) powiedziała mi tylko, że w systemie mają wklepane, że mam gwarancję do stycznia 2020 (czyli tak jak powinno byc) i mam się nie przejmować. Na pytanie co jeśli będę chciał zgłosić coś na gwarancję zasugerowała, żebym pisał do supportu uderzać dziś jeszcze raz i liczyć na to, że trafię na kogoś bardziej kompetentnego, czy olać sprawę? ewidentnie jest jakiś problem po ich stronie, skoro strona serwisu swoje, a ich dane swoje ja tak miałem wczoraj ale dzisiaj jest git mam gwarancje na xboxa one s jeszcze rok do grudnia a na xboxa one x do stycznia 2020 Za(pipi)isty jest ms lepsze to od ps4 gdzie po roku w dupe możesz sony pocałować sprawdź tu bo czytelniej https://support.xbox.com/pl-PL/my-account/warranty-and-service/xbox-warranty-information Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 no na tej stornie mam gwarancje do 2020, ale na liscie konsol scorpio mi sie pokazuje jako zwykly fat xD no i jak klikne zglos naprawe to mnie przenosi na strone gdzie mam juz "normalnie" wyswietlonego scorpio bez gwarancji burdel maja Cytuj Odnośnik do komentarza
blantman 5 780 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 mi i xboxa one s i xboxa one x pokazuje jak zwykły fat to taka ikonka nie masz czym się przejmować. Gwarancje i tak masz Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 no ja wiem, to mi juiz babka w supporcie powiedziala. no nic, poczekam do nowego roku cyz ogarna tego buga na stronie czy nie dzieki blantus Cytuj Odnośnik do komentarza
Brolly PL 10 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Wychodzi na to że bratu w xox pada napęd. Gier na One nie czyta ale z 360 i filmy już daje radę. Konsole ma gdzieś od premiery. Pewnie pozostaje tylko serwis. Jest jakaś możliwość żeby od razu dostać konsolę czy trzeba będzie pozostać o "suchym pysku" przez te dwa, trzy tygodnie? Cytuj Odnośnik do komentarza
bloody_gipsy 70 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Jest coś takiego jak advanced exchange program. Wysyłają ci nową a przynajmniej tak twierdzą tylko że blokują kasę na koncie do czasu jak nie odeślesz starej. Ja odesłałem swoją do naprawy i po 2 tyg. wróciła. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.