Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Gwarancja i awaryjność Xbox One

Featured Replies

Opublikowano

Pady wysyłają listem ekonomicznym nierejestrowanym. Jak jesteś cebula to możesz skontaktować się z supportemq,  że tydzień minął a pada nie ma. 

Edytowane przez Kriss_Hietala

  • Odpowiedzi 878
  • Wyświetleń 104,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Trafić na sprawnego Xboxa One-bezcenne.  Wygląda na to  że ta konsola to po prostu nieudany prototyp.

  • Podziwiam, że chciało Ci się liczyć.

  • Nie wytrzymałem, wkur... się i pojechałem po raz kolejny do sklepu, jednak podłączyli mi konsole żeby sprawdzić i nie zapeszać ale było akurat 24% aktualizacji i chodziło cichutko, ucieszyłem się ale

Opublikowano

:whyyy: co za ulungi. Raczej niewiele zdziałam, bo "Proszę wziąć pod uwagę, iż czas dostarczenia przesyłki może zająć do 28 dni. Gdyby nie otrzymali Państwo produktu w wyżej wymienionym czasie, bardzo prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta." w mailu raczej mnie blokuje ;) 

Opublikowano

Microsoft reklamowal konsole jako True 4k 8.3 mln pixels. Jednak gry nie mają 8mln pixeli,  przeważnie maja mniej.  Można to reklamować jako wprowadzenie w błąd i niezgodność towaru z obietnicami? 

Edytowane przez Kriss_Hietala

Opublikowano
6 godzin temu, Rayos napisał:

Czy microsoft odsyła wymienione pady z serwisu zwykłą pocztą? odesłali mi kontroler już ponad tydzień temu i nadal mi nic nie doszło :yao: 

No przecież wczoraj już o tym Ci pisałem :D 

Opublikowano
3 minuty temu, Kyo napisał:

No przecież wczoraj już o tym Ci pisałem :D 

Wolałem się upewnić :mevek: 

Opublikowano

kontroler doszedł w poniedziałek w zwykłej kopercie bąbelkowej zawinięty w tę ichnią folię/gąbkę/cholerawieco do elektroniki, wszystko sprawne tip top, dpad chodzi jak trzeba :fsg: chociaż i tak czuć, że chodzi inaczej niż w tym od Ski, więc albo faktycznie coś zmienili w środku, albo nie wiem 

Opublikowano

Panowie ratujcie. Xbox One Elite, użytkowany ok roku z wzorowo się sprawdzał. Stał w pokoju pod Tv Sony i podpięty pod Belkina, niestety musiałem się przenieść do innego pomieszczenia. Xbox podłączony do zwykłej złodziejki za 5 zł, wszystko chodzi jak marzenie. Postanowiłem to zmienić i podłączyć sprzęty pod listwę więc zakupiłem mark(et)ową listwę za 40zł:cool2:. Teraz sprawa wygląd tak: Xbox co kilkanaście minut/kilka godzin samoczynnie się włącza! Wszystkie opcje typu update w tle, instant on itd są wyłączone bo nie mam potrzeby tego używać. Reset oczywiście zrobiony. Pod listwę podpięty jest również monitor i laptop, ale nie wykazują żadnych problemów, chociaż ciężko to stwierdzić - laptop ma baterię, a monitor nie jest do niczego podpięty i jest ma stand by. Co ciekawe, podłączyłem klocka bezpośrednio do gniazdka i oczywiście póki co ani razu się nie włączył. Czy to może być wina markowej listwy z briko?

Opublikowano

Ja jeszcze powtórzę słowa Maćka - MS nie zaleca wpinania się w listwę, jako że sprzęt ma swoje mechanizmy antyprzepięciowe, co może skutkować konfliktem z tym, co masz w listwie.

 

Osobiście mam wpięte wszystko w listwę i wyje.bongo :lapka:

 

 

Edytowane przez ping

Opublikowano

Dzięki za sugestie, póki co klocek ani razu sie nie włączył podpięty bezpośrednio. Listwa zwrócona, będę coś kombinował. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy ktoś miał problem z uruchomieniem gry na Xbox one s (póki co Fallout 4, reszta gier dojedzie niedługo)? Gra laduje się na loading menu głównego i wywala się potem do dashboarda. Cache był czyszczony, gra była na nowo instalowana i usunąłem wszystkie savy. Po 16 godzinach gry takie coś wyskoczyło a teraz nie można zacząć gry od nowa.... 

 

w nocy zrobiłem jeszcze powrót do ustawień fabrycznych i gra się zainstalowała i zrobiła swoje updaty; dalej nie działa. konsola nowa kupiona dwa tygodnie temu.

Opublikowano

pisz do supportu na czacie siedzą. Może coś poradzą ale jak do ustawień fabrycznych powrót i ponowna instalacja nie pomogła to raczej serwis

 

Opublikowano

Mieliście/macie tak, że świeżo zakupiony KoX i to już po jednej usłudze gwarancyjnej (wymiana pada) nagle na stronie serwisu ma napisane "BEZ GWARANCJI"? pisałem wczoraj w tej sprawie do supportu o co chodzi, jak przecie konsola ledwo miesiąc ma, nic nie robiłem itd itp. wyjątkowo nieogarnięta babka (co chwila mi wklejala do rozmowy jakieś dziwne url i teksty, chyba sie jej okna myliły) powiedziała mi tylko, że w systemie mają wklepane, że mam gwarancję do stycznia 2020 (czyli tak jak powinno byc) i mam się nie przejmować. Na pytanie co jeśli będę chciał zgłosić coś na gwarancję zasugerowała, żebym pisał do supportu :dafuq: uderzać dziś jeszcze raz i liczyć na to, że trafię na kogoś bardziej kompetentnego, czy olać sprawę? 

ewidentnie jest jakiś problem po ich stronie, skoro strona serwisu swoje, a ich dane swoje 

Opublikowano

Ten problem pojawił się u większej ilości osób. Możesz zerknąć na temat na Reddicie, chociaż nie widziałem tam żadnego przekonującego wyjaśnienia. Support też nie wiedział o co chodzi.
 

 

Opublikowano
1 godzinę temu, Rayos napisał:

Mieliście/macie tak, że świeżo zakupiony KoX i to już po jednej usłudze gwarancyjnej (wymiana pada) nagle na stronie serwisu ma napisane "BEZ GWARANCJI"? pisałem wczoraj w tej sprawie do supportu o co chodzi, jak przecie konsola ledwo miesiąc ma, nic nie robiłem itd itp. wyjątkowo nieogarnięta babka (co chwila mi wklejala do rozmowy jakieś dziwne url i teksty, chyba sie jej okna myliły) powiedziała mi tylko, że w systemie mają wklepane, że mam gwarancję do stycznia 2020 (czyli tak jak powinno byc) i mam się nie przejmować. Na pytanie co jeśli będę chciał zgłosić coś na gwarancję zasugerowała, żebym pisał do supportu :dafuq: uderzać dziś jeszcze raz i liczyć na to, że trafię na kogoś bardziej kompetentnego, czy olać sprawę? 

ewidentnie jest jakiś problem po ich stronie, skoro strona serwisu swoje, a ich dane swoje 

ja tak miałem wczoraj ale dzisiaj jest git mam gwarancje na xboxa one s jeszcze rok do grudnia a na xboxa one x do stycznia 2020 :D  Za(pipi)isty jest ms lepsze to od ps4 gdzie po roku w dupe możesz sony pocałować :D

sprawdź tu bo czytelniej

https://support.xbox.com/pl-PL/my-account/warranty-and-service/xbox-warranty-information

Opublikowano

no na tej stornie mam gwarancje do 2020, ale na liscie konsol scorpio mi sie pokazuje jako zwykly fat xD 

no i jak klikne zglos naprawe to mnie przenosi na strone gdzie mam juz "normalnie" wyswietlonego scorpio bez gwarancji :lapka: burdel maja 

Opublikowano

mi i xboxa one s i xboxa one x pokazuje jak zwykły fat to taka ikonka nie masz czym się przejmować.  Gwarancje i tak masz

Opublikowano

no ja wiem, to mi juiz babka w supporcie powiedziala. no nic, poczekam do nowego roku cyz ogarna tego buga na stronie czy nie :lapka: dzieki blantus 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wychodzi na to że bratu w xox pada napęd. Gier na One nie czyta ale z 360 i filmy już daje radę. Konsole ma gdzieś od premiery. Pewnie pozostaje tylko serwis. Jest jakaś możliwość żeby od razu dostać konsolę czy trzeba będzie pozostać o "suchym pysku" przez te dwa, trzy tygodnie? 

Opublikowano

Jest coś takiego jak advanced exchange program. Wysyłają ci nową a przynajmniej tak twierdzą tylko że blokują kasę na koncie do czasu jak nie odeślesz starej. Ja odesłałem swoją do naprawy i po 2 tyg. wróciła.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.