Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

LoL teraz bedzie mial cinematic exprience 

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 593,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Jasnym jest, że Sony upada. Google kupuje playstation. Od dawna to było planowane:

 

Google+
PlayStation+

Google Now
PlayStation Now

Play Store
PlayStation

Opublikowano

Jasnym jest, że Sony upada. Google kupuje playstation. Od dawna to było planowane:

 

Google+

PlayStation+

Google Now

PlayStation Now

Play Store

PlayStation

Spisek. :O

Opublikowano

Famousmortimer na gafie rzucił trochę światła na ostatnie odejścia i zwolnienia. O skasowanej grze Stiga:

 

Stig and his team spent almost 100 million dollars on a game that failed every QA test that took. The game sucked. They shitcanned the game and a lot of the people involved. They offered stig a spot on barlog's project - he didn't want to go from game director to something lesser so he quit.

 

This makes sense, right? Shitty game, money wasted, people fired, head guy leaves out of ego? I mean that all makes sense.

Reszta w linku.

http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=106025006&postcount=728

Opublikowano

Jeśli kogoś ciekawią te zwolnienia, famousmortimer napisał o tym posta:

 

 

 

Connecting dots where they don't need to be connected.



Stig and his team spent almost 100 million dollars on a game that failed every QA test that took. The game sucked. They shitcanned the game and a lot of the people involved. They offered stig a spot on barlog's project - he didn't want to go from game director to something lesser so he quit.

This makes sense, right? Shitty game, money wasted, people fired, head guy leaves out of ego? I mean that all makes sense.


Amy Hennig has creative differences about the direction that UC4 should go in. Egos swell, she leaves. She's happy, she will make another studio much better when she gets there. Justin Richmond, an ally of Hennig's, gets an offer he can't refuse from Riot. He leaves.

These things happen. Naughty Dog is going to be fine. UC4 will still be awesome. Riot will be better with the pickup of Richmond and whoever gets Hennig will be better off. The sky isn't falling.


Guerilla Cambridge is working on a vita game that is shit and won't sell. They slim down as they retool for another project.

Again - this isn't new. This happens a lot.


The director of Driveclub doesn't deliver the game on time. Given more time the game still needs work. He is replaced.



Wouldn't you replace him? Wouldn't you shitcan stig's project that cost them almost 100 mil and had nothing of value to show for it? In fact they should have done it two years ago. The fact they let it go this far is a testament to how much they believed in him after GoW 3.


And all of this is happening before the fiscal year ends. Is sony trimming fat? Of course. Sony corporation is not in a great spot. So they are tightening up a bit. But a lot of people are connecting dots that don't need to be connected. Hennig/Richmond is about creative differences and ego. Stig is about wasted money and time. Col Rogers (driveclub) is about failing to deliver. Taken on their own they all make sense. Combine them together and you get glenn beck with a chalkboard.


And Jack Tretton was about money and inability to move up. He will make more money and have more power somewhere else - something Sony simply could not offer him. Shit happens.

 

 

jak komuś nie chce się czytać - zwolnienia w SSM i wywalenie projektu wynikło z tego, że wywalono prawie 100 milionów dolarów na jego produkcję, a gra wciąż była w tragicznym stanie. Stąd zwolnienia. Stigowi zaproponowano pozycje w projekcie Barloga, ale nie chciał czegoś gorszego od reżysera gry. Reżyser DC został wywalony, bo zyebał z terminami wydania gry. Amy Hennig odeszła bo miała inną wizję Uncharteda. Richmondowi Riot zaproponował zachęcającą pracę. Tretton odszedł bo Andrew House awansował, a nie on, więc Jack nie miał już szans pójścia wyżej w Sony.

 

 

edit: oż Ty, szczurek :P

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

Szczurek jest lepszym insaiderem niż Ty Figaro. :P

Edytowane przez suteq

Opublikowano

Czy ja wiem, Figaro dał więcej info - nie trzeba było otwierać nowej karty. ;)

Edytowane przez Accoun

Opublikowano

Czy ja wiem, Figaro dał więcej info - nie trzeba było otwierać nowej karty. ;)

 

dokładnie, post szczurka to fast food, pisany na szybko, mój post to wino z 1964 roku, z pełnym daniem sławnego królika i warzyw z ziemi, która kiedyś była ogródkiem Napoleona.

 

Beka z Ciebie Figaro, bo pisałem używając przeglądarki PS3 :teehee:

 

 

używa przeglądarki na PS3 i mówi, że ze mnie beka [*]

Edytowane przez Figaro

Opublikowano

Beka z Ciebie Figaro, bo pisałem używając przeglądarki PS3 :teehee:

A Figaro pisał z blachy.

 

PS3 > blacha

nawet przy obsłudze interentu

Opublikowano

używa przeglądarki na PS3 i mówi, że ze mnie beka [*]

Cierpię aby szybko dostarczyć najnowsze insajderskie wieści. Santo subito ja.

Opublikowano

Szczurek cierpi za nasze grzechy. Tak w ogóle to mortimer napisał parę kolejnych postów. Cambridge pracowało nad grą dziecięcą na Vicie. Stiga projekt był rebootowany 3 razy i nie miał wiele wspólnego z Destiny. Był horrorowaty, jak Dead Space. Sonytakiedobre ogłosiło, że zwolnienia nie będą miały impaktu na developing Uncharteda 4.

Opublikowano

Dziwił mnie ten kredyt zaufania do Stiga, według mnie, nie do końca się sprawdzał jako reżyser. Ciekawe czy wypłyną jakieś filmy z tego skasowanego projektu.

Opublikowano

Cambridge robiło dziecięcą grę na Vite? Myślałem, że po Mercenary dostaną szansę na projekt z PS4. Dobrze, że to skasowali.

 

A Sony może sobie mówić, że to nie będzie miało wpływu na developing U4 (ta, na bank). Nie podali daty premiery więc nikt im nie zarzuci opóźnień.

Opublikowano

Cambridge robiło dziecięcą grę na Vite? Myślałem, że po Mercenary dostaną szansę na projekt z PS4. Dobrze, że to skasowali.

 

Ja tam chyba bym wolał na Vitę. Inna sprawa, że gra dziecięca...

Nie wiem, Vita taka popularna z dziećmi nie jest? A dobrze by było, żeby jednak Sony dostarczało jakieś zachodnie eksy przynajmniej raz na jakiś czas, niekoniecznie FPSy. Choć mimo wszystko wiele nam to nie mówi - może ta gra by była bardziej uniwersalna i zadowalała też starszych graczy?

Opublikowano

Tak się dzieli gierkami a nie jakieś wklepywanie danych przez teamviewera.

 

Opublikowano

 

Cambridge robiło dziecięcą grę na Vite? Myślałem, że po Mercenary dostaną szansę na projekt z PS4. Dobrze, że to skasowali.

 

Ja tam chyba bym wolał na Vitę. Inna sprawa, że gra dziecięca...

Nie wiem, Vita taka popularna z dziećmi nie jest? A dobrze by było, żeby jednak Sony dostarczało jakieś zachodnie eksy przynajmniej raz na jakiś czas, niekoniecznie FPSy. Choć mimo wszystko wiele nam to nie mówi - może ta gra by była bardziej uniwersalna i zadowalała też starszych graczy?

 

 

Ponoć w Europie jest Vita popularna u dzieci. Ale to była party game dla dzieci. Więc nawet ja bym w to nie grał.

Opublikowano

No to dobrze, ze skasowali. :sweat: Przynajmniej pod warunkiem, że wezmą się za normalne gry (oni robią tylko gry, czy też np. content do gier "głównego" GG? Orientuje się kto?).

Opublikowano

Czyli jest nadzieja na DriveCluba w tym roku.

Jak wspomożesz evolution jako siła robocza to kto wie :whistling:

 

Kogo obchodzą jakieś crapy od Ubi? Ubi to Rayman, reszta do piachu.

Musze się z tobą nie zgodzić a przynajmniej nie do końca. Niech (pipi)a w końcu wydadzą BG&E 2.

Edytowane przez Karas

Opublikowano



Tym czasem M$ dodał w update nową funkcję ! :teehee:
Opublikowano

Wiem, że zaraz ktoś powie, że "tylkoPCnikogo", ale nowa gra Chmielarza opiera się na modelach głównie generowanych na podstawie zdjęć - jak skanowanie w 3d, tylko większe.

 

Co nieco o technologii

Trzy GIFy

 

Same "czyste" skany wyglądają naprawdę dobrze. Screeny nie aż tak bardzo, ale w ruchu jest naprawdę lepiej.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.