Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

 

To jest efekt symulowania abberacji chromatycznej.

 

 

Tak abstrahując od waszej napierdalanki, to nie rozumiem po co twórcy gier marnują moc obliczeniową na symulowanie efektu który w rzeczywistym świecie jest wadą z którą się walczy. Nie dodaje to realizmu, bo ludzkie oko tak nie widzi świata, tak widzi świat wadliwy obiektyw, a obiektyw który napierdala "aberracje" tak jak w Titanfallu - metr przed oczami i w centrum kadru na pół ekranu - to trzeba wy(pipi)ać na śmietnik, a nie symulować w grze. Tym tropem może oddajmy w grze inną powszechną wadę obiektywów, np. mydlenie - świetny sposób na usprawiedliwienie subHD.

 

Zamiast rozwijać grafikę to ją postarzają efektami, hipsteriada jak instagram.

  • Odpowiedzi 21 tys.
  • Wyświetleń 591,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    hav3n - to nie jest klepanie po plecach, to nie jest szeptanie "brawo kolego", to nie jest mrugnięcie okiem - to jest radość z prawdy. Ludzie od lat wiedzeni taśmowymi kłamstwami o tym co ich otacza,

  • waldusthecyc
    waldusthecyc

    śmiech na sali to jest Twoje pyerdolenie jak to niby w USA jest tak samo ciężko jak w Polsce. Nie wiem kiedy ostatnio byłeś w Polsce, matematyka jest taka sama na całym świecie więc otwórz oczy:   j

Opublikowano

Nie wiem, nie znam się. Chciałem tylko mieć rację.

Opublikowano

 

To jest efekt symulowania abberacji chromatycznej.

 

Tak abstrahując od waszej napierdalanki, to nie rozumiem po co twórcy gier marnują moc obliczeniową na symulowanie efektu który w rzeczywistym świecie jest wadą z którą się walczy. Nie dodaje to realizmu, bo ludzkie oko tak nie widzi świata, tak widzi świat wadliwy obiektyw, a obiektyw który napierdala "aberracje" tak jak w Titanfallu - metr przed oczami i w centrum kadru na pół ekranu - to trzeba wy(pipi) na śmietnik, a nie symulować w grze. Tym tropem może oddajmy w grze inną powszechną wadę obiektywów, np. mydlenie - świetny sposób na usprawiedliwienie subHD.

 

Zamiast rozwijać grafikę to ją postarzają efektami, hipsteriada jak instagram.

 

o właśnie, święta racja

mamy kolejny powód, dla którego The Order będzie 6/10, już na trailerach widać

Opublikowano

Minął cały rok odkąd zapowiedziano PS4. Dzięki sony za te wspaniałe dni :*

Opublikowano

 

 

To jest efekt symulowania abberacji chromatycznej.

 

 

Tak abstrahując od waszej napierdalanki, to nie rozumiem po co twórcy gier marnują moc obliczeniową na symulowanie efektu który w rzeczywistym świecie jest wadą z którą się walczy. Nie dodaje to realizmu, bo ludzkie oko tak nie widzi świata, tak widzi świat wadliwy obiektyw, a obiektyw który napierdala "aberracje" tak jak w Titanfallu - metr przed oczami i w centrum kadru na pół ekranu - to trzeba wy(pipi) na śmietnik, a nie symulować w grze. Tym tropem może oddajmy w grze inną powszechną wadę obiektywów, np. mydlenie - świetny sposób na usprawiedliwienie subHD.

 

Zamiast rozwijać grafikę to ją postarzają efektami, hipsteriada jak instagram.

 

 

Ja w zasadzie to nawet nie wiedziałem że taki efekt ma swoją nazwę, w titanfall go zauważyłem. W tym wypadku pasuje, bo występuje on kiedy siedzimy w kokpicie, ale w The Order czy Crysis to trochę zabawne jest (choć w tym drugim też jest kombinezon z hełmem w sumie).

Opublikowano

 

Zamiast rozwijać grafikę to ją postarzają efektami, hipsteriada jak instagram.

 

Nie pamiętam, kto takie rzeczy powprowadzał jako pierwszy lub spopularyzował. Battlefield 3? Pamiętam, że oni tłumaczyli się, że chcieli zrobić grafikę bardziej w stylu reportażu wojennego i innych materiałów z pola bitwy.

Niezależnie, co o takiej stylizacji się myśli: wiadomo, że w branży i nie tylko - jak ktoś znany coś zrobi, to od razu inni zaczynają to kopiować i wrzucać to do swoich gier. Czasem nie zwracając uwagi, czy to w ogóle pasuje...

Opublikowano

to ja czekam na gre na podastawie hitu  z lat 70,  z efektem zdartej kasety vhs, i zeby obraz sciagało u góry  w prawo tak na 5 cm.

Opublikowano

W The Order wygląda to dobrze, w Alienie również, a w Titanfall w ogóle nie wiadomo co to jest.

 

Aha, aberracja to jest efekt obiektywu (soczewki), a nie szyby w hełmie czy kokpicie.

 

to ja czekam na gre na podastawie hitu  z lat 70,  z efektem zdartej kasety vhs, i zeby obraz sciagało u góry  w prawo tak na 5 cm.

 

Jakiś japoński horror - też czekam.

Edytowane przez Iras

Opublikowano

Zebys sie nie zdziwil, japonczycy czy koreanczycy za(pipi)iscie znaja angielski, tyle ze w teorii, ucza sie czasow, slowek a zero nacisku na konwersacje.

Ale Kojima za bardzo ani pisać ani mówić po ang nie potrafi

Edytowane przez Grzegorzo

Opublikowano

co jest śmieszne, w Titanfallu ten efekt akurat ma sensowne wytłumaczenie: siedząc w mechu nie oglądamy świata przez szyby, ale przed nosem mamy kilka ekranów wyświetlających świat dookoła. Tak więc to faktycznie jest obraz z kamery, który ulega różnym zniekształceniom wraz z otrzymywaniem obrażeń.

Opublikowano

aha czyli grafika w titanfail jest poprostu specjalnym zamysłem twórców którzy chcieli żeby obraz z tytana prezentował się jak filmy z lat 80' ? i co z tego że ta sama beznadziejna grafika jest poza tytanem! twórcy to zaplanowali, chcieli żeby gracze XO poczuli sie jak gracze ze SNESa

Opublikowano

Na pieprzące się ekrany to jeszcze jakoś wygląda, na aberrację chromatyczną na pewno nie.

Opublikowano

aha czyli grafika w titanfail jest poprostu specjalnym zamysłem twórców którzy chcieli żeby obraz z tytana prezentował się jak filmy z lat 80' ? i co z tego że ta sama beznadziejna grafika jest poza tytanem! twórcy to zaplanowali, chcieli żeby gracze XO poczuli sie jak gracze ze SNESa

 

Ale o czym ty to ja nawet nie.

Opublikowano

yanek, gdybys był odrobine głupszy to bys jadł spod siebie. Oni mowia o efekcie na modle lat 80, a Ty o grafice.

Opublikowano

Minął cały rok odkąd zapowiedziano PS4. Dzięki sony za te wspaniałe dni :*

 

To wybralem sobie idealny moment na kupno Xbona... :thumbsup:

Opublikowano

yano tak naprawdę was trolluje i pisze specjalnie, żebyście rozkminiali co miał na myśli, a przed monitorem ciśnie beke

Opublikowano

żeco?

 

titanfal prezentuje grafike jak past geny - to jedno

 

 

the order ma szumy i abberacje - to drugie

 

 

ja tylko powiedziałem że nie powinno się mylić słabej grafiki z "artystycznymi filtrami"

 

 

 

ale zawsze sie znajdzie jakiś hejter który się dojebie

 

ZAWSZE

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Milan, w Far Cry: Blood Dragon jest dużo nawiązań do ery VHS, co akurat wychodzi klimatowi na dobre ;)

Opublikowano

Nie wiem, nie znam się. Chciałem tylko mieć rację.

 

I to powininen być podtytuł tematu!

Opublikowano

Yano dalej nie rozumie ?

czego nie rozumiem?

 

wyjaśnij mi, proszę

 

jeśli serio czegoś nie rozumiem to z przyjemnością przynam ci rację, ponieważ nie lubie iść w zaparte, i na spokkojnie mogę przyznać że się myliłem

 

ajednak w twoim poście jest jedna rzecz której nie rozumiem - mianowicie - czego niby nie rozumiem "nadal" ?

Opublikowano

 

 

 

To jest efekt symulowania abberacji chromatycznej.

 

 

Tak abstrahując od waszej napierdalanki, to nie rozumiem po co twórcy gier marnują moc obliczeniową na symulowanie efektu który w rzeczywistym świecie jest wadą z którą się walczy. Nie dodaje to realizmu, bo ludzkie oko tak nie widzi świata, tak widzi świat wadliwy obiektyw, a obiektyw który napierdala "aberracje" tak jak w Titanfallu - metr przed oczami i w centrum kadru na pół ekranu - to trzeba wy(pipi) na śmietnik, a nie symulować w grze. Tym tropem może oddajmy w grze inną powszechną wadę obiektywów, np. mydlenie - świetny sposób na usprawiedliwienie subHD.

 

Zamiast rozwijać grafikę to ją postarzają efektami, hipsteriada jak instagram.

 

 

Ja w zasadzie to nawet nie wiedziałem że taki efekt ma swoją nazwę, w titanfall go zauważyłem. W tym wypadku pasuje, bo występuje on kiedy siedzimy w kokpicie, ale w The Order czy Crysis to trochę zabawne jest (choć w tym drugim też jest kombinezon z hełmem w sumie).

 

 

+

W The Order wygląda to dobrze, w Alienie również, a w Titanfall w ogóle nie wiadomo co to jest.

 

Aha, aberracja to jest efekt obiektywu (soczewki), a nie szyby w hełmie czy kokpicie.

 

to ja czekam na gre na podastawie hitu  z lat 70,  z efektem zdartej kasety vhs, i zeby obraz sciagało u góry  w prawo tak na 5 cm.

 

Jakiś japoński horror - też czekam.

+

 

co jest śmieszne, w Titanfallu ten efekt akurat ma sensowne wytłumaczenie: siedząc w mechu nie oglądamy świata przez szyby, ale przed nosem mamy kilka ekranów wyświetlających świat dookoła. Tak więc to faktycznie jest obraz z kamery, który ulega różnym zniekształceniom wraz z otrzymywaniem obrażeń.

+

 

aha czyli grafika w titanfail jest poprostu specjalnym zamysłem twórców którzy chcieli żeby obraz z tytana prezentował się jak filmy z lat 80' ? i co z tego że ta sama beznadziejna grafika jest poza tytanem! twórcy to zaplanowali, chcieli żeby gracze XO poczuli sie jak gracze ze SNESa

 

 

= debil

 

do moderki, chodzi mi o to

http://pl.wikipedia.org/wiki/Niepe%C5%82nosprawno%C5%9B%C4%87_intelektualna_w_stopniu_lekkim

 

a nie o obraze

Edytowane przez _Milan_

Opublikowano

Yano, obie gry mają abberację chromatyczną. W Titanfallu nie jest to artystyczny filtr. Jest to ten sam efekt co w The Order. Masz straszną tendencję do wymądrzania się na jakikolwiek temat od razu bo zobaczeniu nagłówka. Kur.wa, przeczytasz początek czyjegoś posta i już smażysz post na 150 słów, w którym się wymądrzasz, a efekt jest odwrotny.

 

Czytaj całe posty, odetchnij, zjedz tłuściutkiego hamburgera i dopiero potem, po przeanalizowaniu faktów się wymądrzaj.

Edytowane przez ragus

Opublikowano

No ale w Titanfall ma to jakiś sens skoro pojawia się w kokpicie tytana i obraz jest zniekształcony w wyniku obrażeń, a w the order jaki to ma sens? Kolejne zniekształcenie obrazu żeby osiągnąć filmowość? pasy, aberracja, brakuje tylko 24 fps i półgodzinnego bloku reklamowego jak w poważanym multipleksie.

Edytowane przez mate5

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.