Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Wyświetleń 202,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ukończyłem wczoraj po 20 godzinach na Ultra Violence     Ta nuta to jest kwintesencja Dooma - brutalna, mocna, satysfakcjonująca, agresywna i pompująca adrenalinę   Spodziewałem się dobrej gr

  • Na szczęście mamy to w chuyu

  • Zagrałem godzinę i wbiłem 10 level żeby sprawdzić każdą broń która jest w becie.   Niestety ale ten Doom ma niewiele wspólnego z arena shooterami, to bardziej takie Call of Duty z healthem i armorem

Opublikowano

czy w pełnej wersji podczas meczy będzie muzyka? bo ta cisza mnie strasznie razi 

Nie wiadomo. W Halo 5 nie ma i bardzo dobrze, ale ta gra w odróżnieniu od Dooma ma zacięcie e-sportowe i każdy dzwiek inny niz odgłosy strzelania, poruszania się w czasie multi są niepożądane...

Opublikowano

ale z czego konkretnie się śmiejesz?

Słysząc o nowym Doomie i widząc nagłówki w stylu "return of arena shooters" albo porównania do UT czy Quake'a wielu graczy, w tym ja, czekało rzeczywiście na arene w starym stylu. W kontekscie tego post mausenberga jest zabawny bo jak widać zapotrzebowanie jest tylko i wyłącznie na kolejne shootery janusz-friendly bo ludzie chcą fragować jedną ręką, w drugiej trzymając weekendowe piwko. Nic w tym złego oczywiście że ktoś woli łatwiejsze i luźniejsze multi ale takich gier jest cała masa a nowy Doom miał szansę trafić do ludzi którzy jednak oczekują czegoś więcej.

 

I nie chodzi tu o jakąś "turniejowość" czy esportowe podejście. Magia arena shooterów polega na ich "surowości" i braku ułatwień w gameplayu, jakichś perków, loadoutów itp. które z tego co czytam w Doomie są obecne. Ta surowość sprawia właśnie, że zwykłe fragowanie daje znacznie więcej satysfakcji niż np. w BFach czy CoDach.

Opublikowano
I nie chodzi tu o jakąś "turniejowość" czy esportowe podejście. Magia arena shooterów polega na ich "surowości" i braku ułatwień w gameplayu, jakichś perków, loadoutów itp. które z tego co czytam w Doomie są obecne. Ta surowość sprawia właśnie, że zwykłe fragowanie daje znacznie więcej satysfakcji niż np. w BFach czy CoDach.

 

Dokładnie tak.

 

Dlatego nie rozumiem tej podjarki multi i porównywaniem do starych Quaków...

Opublikowano

Czyli jednak fałszywy mesjasz. Trudno.

Ja tam wciąż licze na krwawy, klimatyczny single player  :lapka:

Opublikowano

Co do multi w D4 to nie wiemy jeszcze wszystkiego. Przede wszystkiem znamy i mamy potwierdzone tylko dwa tryby gry: TDM i Ruchoma Strefa. Ja licze na tryb klasyczny a la Quake`owy, gdzie bronie beda rozrzucone po mapie, gra bedzie sie odbywac bez handicapów w postaci kart z dopałkami, a respawny wyposazenia bedzie trzeba przeliczac jak to mialo miejsce np w Q2 -  w pamieci. Gdyby taki tryb zapodali to byłby prawdziwy :banderas:

Edytowane przez Czezare

Opublikowano

 

ale z czego konkretnie się śmiejesz?

Słysząc o nowym Doomie i widząc nagłówki w stylu "return of arena shooters" albo porównania do UT czy Quake'a wielu graczy, w tym ja, czekało rzeczywiście na arene w starym stylu. W kontekscie tego post mausenberga jest zabawny bo jak widać zapotrzebowanie jest tylko i wyłącznie na kolejne shootery janusz-friendly bo ludzie chcą fragować jedną ręką, w drugiej trzymając weekendowe piwko. Nic w tym złego oczywiście że ktoś woli łatwiejsze i luźniejsze multi ale takich gier jest cała masa a nowy Doom miał szansę trafić do ludzi którzy jednak oczekują czegoś więcej.

 

I nie chodzi tu o jakąś "turniejowość" czy esportowe podejście. Magia arena shooterów polega na ich "surowości" i braku ułatwień w gameplayu, jakichś perków, loadoutów itp. które z tego co czytam w Doomie są obecne. Ta surowość sprawia właśnie, że zwykłe fragowanie daje znacznie więcej satysfakcji niż np. w BFach czy CoDach.

 

 

 Grywam od paru lat w Halo które jest skillową grą, szczególnie H5, Ta część trochę zniszczyła mi nerwy i grając teraz w betę Dooma zestawiałem odruchowo obie. No i powtórzę, Doom przy Halo5 wydaje mi się spacerkiem po łące. Bardzo przyjemnym z za(pipi)istym dizajnem i mocnymi założeniami, które mają korzenie w klasycznych arena shoterach. A, że trochę dupereli dodali typu perki czy loadouty - takie czasy. Na prawdę nie widzę powodów, żeby pogardzać innym podejściem do gry niż Twoje. Inna sprawa to, że to przecież moje odczucia, i nie ma powodów brać ich za wykładnie, co widać w innych komentatorach. Moim zdaniem beta była noob friendly, januszowa, czasami same wchodziły mi fragi, w Halo tak nie ma, po prostu. Może to kwestia roz(pipi)u, który się czasami dział na mapach i coś wpadało gdy ktoś miał niskie hp. Bawiłem się przednio i kupuje w dniu premiery i dla singla i dla multi.

Opublikowano

Sam martwiłem się o te całe perki. Dostałem możliwość zagrania w betę i wiem, że są one tak marginalne, że równie dobrze może ich nie być. Bo co to za perk/ułatwienia:

- widzę osobą która mnie ostatnio zabiła przez 15 sekund

- dostaje +5 pancerza (co jest ŚMIESZNE - to odpowiednik jednej takiej zielonej sztabki co widać na gameplay'u)

- widoczność przez 20 sekund, ile czasu zostało do respawu ulepszeń

 

+ inne jakie pewnie zostaną dodane po premierze. Nie ma tu jak narazie nic co w jakikolwiek sposób ułatwia grę (jeśli chodzi o perki). 

Edytowane przez Sobies

Opublikowano

No w sumie racja. Jak Demon pyerdolnie rakietą to żadne perki nie pomogą :)

Opublikowano

Jednej rzeczy zapomnialem obczaić w becie to rocket jumpy. Ktoś to sprawdził? ;)

Opublikowano

 

ale z czego konkretnie się śmiejesz?

Słysząc o nowym Doomie i widząc nagłówki w stylu "return of arena shooters" albo porównania do UT czy Quake'a wielu graczy, w tym ja, czekało rzeczywiście na arene w starym stylu. W kontekscie tego post mausenberga jest zabawny bo jak widać zapotrzebowanie jest tylko i wyłącznie na kolejne shootery janusz-friendly bo ludzie chcą fragować jedną ręką, w drugiej trzymając weekendowe piwko. Nic w tym złego oczywiście że ktoś woli łatwiejsze i luźniejsze multi ale takich gier jest cała masa a nowy Doom miał szansę trafić do ludzi którzy jednak oczekują czegoś więcej.

 

I nie chodzi tu o jakąś "turniejowość" czy esportowe podejście. Magia arena shooterów polega na ich "surowości" i braku ułatwień w gameplayu, jakichś perków, loadoutów itp. które z tego co czytam w Doomie są obecne. Ta surowość sprawia właśnie, że zwykłe fragowanie daje znacznie więcej satysfakcji niż np. w BFach czy CoDach.

 

 

Wszystko się zgadza ale nawet w klasykach gatunku Q1, Q2, Q3 Arena, Unreal Tournament też były perki. Quad, niewidzialność itp itd.

Występowały one też w bardziej rozbudowanych trybach gry np. Capture The Flag, dominacja itp.

 

Jeśli są one dobrze zbalansowane nie widze w tym nic złego.

Dawniej odliczało się samemu za ile pojawi się na arenie dana perka i wszyscy się na nia rzucali i to sie sprawdzało. Czemu teraz ma się nie sprawdzić ?

Edytowane przez kufir

Opublikowano

Wszystko się zgadza ale nawet w klasykach gatunku Q1, Q2, Q3 Arena, Unreal Tournament też były perki. Quad, niewidzialność itp itd.

Występowały one też w bardziej rozbudowanych trybach gry np. Capture The Flag, dominacja itp.

 

Jeśli są one dobrze zbalansowane nie widze w tym nic złego.

Dawniej odliczało się samemu za ile pojawi się na arenie dana perka i wszyscy się na nia rzucali i to sie sprawdzało. Czemu teraz ma się nie sprawdzić ?

 

Mówisz o pickupach na mapie dzięki którym gra nabiera głębii. Sprawiają one, że walczy się o kontrolę określonych rejonów na mapie i trzeba się nauczyć timingu respawnów żeby co np. 60 sekund znów pojawić się w odpowiednim miejscu i zebrać pickup przed przeciwnikiem. W Doomie z tego co widziałem odpowiednikiem jest demon.

Perki natomiast to co innego. Mam nadzieję, że pozostaną takie jak dotychczas tutaj opisywaliście czyli +5 do pancerza itp. ale jakoś mi się nie chce wierzyć, że nie będzie nic przegiętego :P

Opublikowano

 

Wszystko się zgadza ale nawet w klasykach gatunku Q1, Q2, Q3 Arena, Unreal Tournament też były perki. Quad, niewidzialność itp itd.

Występowały one też w bardziej rozbudowanych trybach gry np. Capture The Flag, dominacja itp.

 

Jeśli są one dobrze zbalansowane nie widze w tym nic złego.

Dawniej odliczało się samemu za ile pojawi się na arenie dana perka i wszyscy się na nia rzucali i to sie sprawdzało. Czemu teraz ma się nie sprawdzić ?

 

Mówisz o pickupach na mapie dzięki którym gra nabiera głębii. Sprawiają one, że walczy się o kontrolę określonych rejonów na mapie i trzeba się nauczyć timingu respawnów żeby co np. 60 sekund znów pojawić się w odpowiednim miejscu i zebrać pickup przed przeciwnikiem. W Doomie z tego co widziałem odpowiednikiem jest demon.

 

Ty grałeś w ogóle w tą betę? Przecież są pickupy takie jak właśnie opisałeś. W becie były dla przykładu szybkość i quad damage. To była beta, pierwsze doznania z mapami, więc może tak nie zabijano się w określonych miejscach. Jednak pod koniec już ja sam miałem wyuczony pewny timing na Gauss'a. Widziałem co niektórych co również na quad'a czekali w pewnych miejscach.

Edytowane przez Sobies

Opublikowano

"Pol drogi do porazki"

"5 zabic do porazki"

 

"Porazka o wlos"

 

 

giphy.gif

Opublikowano

Widzę że inspiracje czerpali od najlepszych

Opublikowano

nawet nie wiedziałem, że unreal tournament miał jakąś otoczkę fabularną :pawel:

Opublikowano

Faktycznie średnio dobrany ten narrator. Wypowiadane kwestię są bez płciowe i bez klimatu. Od tak aby przeczytać i nagrać podrzucone kwestie.

Opublikowano

@Sobies

W Doomie jest też nawet niewidzialność. A pewnie jeszcze więcej tego jest.

Opublikowano

Janusze i tak kupią, bo nawet strzelanka musi być po polsku aby było wiadomo jaki guzik naciskać aby strzelać w ścianę.

Opublikowano

Wersja językowa zależna będzie od tego w jakim języku będzie interfejs konsoli gracza, więc nie widzę problemu. Faktycznie lokalizacja jest zła, broniłem jej do momentu kiedy sam nie zagrałem dwóch meczy - "zepsuj zabawa" jest na prawdę srogie i wali kupą. Sam pomysł na spokojny, senny głos komentatora jest ok, fajnie kontrastuje z gameplayem. Jeśli faktycznie ten głos jaki był w becie pójdzie w pełnej wersji to kpina ze strony wydawcy(?) w Polsce. Nie wierze, że nie można było znaleźć kogoś z fajnym, podobnym do oryginalnego głosem. No a tłumaczenie to google translator na bank.

Opublikowano

Chcialbym tylko w tym miejscu nadmienić,że beta Halo 5 charakteryzowala sie podobną chuyowością jesli chodzi o polski dubbing, natomiast pełniak to najlepsza robota jaką znam. miejmy nadzieję,że w przypadku D4 będzie podobnie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.