Skocz do zawartości

Doom


Kre3k

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro ID jest takie fajne i takie dobre, daje nam niby takie wielkie potężne narzędzie jakim jest snapmap i chce być takie community milusie mam również nadzieje że pomyślą o customizacji własnych meczów, czegoś na wzór mutatorów z szybszym poruszaniem się, jeden strzał zabija itd.

Obawiam się, że takie rzeczy to już raczej wyłącznie na PC. Choć chciałbym się mylić.

Odnośnik do komentarza

Te w grze i owszem ale ten w CGI bardziej porównałbym do stroju gracza footbolowego aniżeli zbroi z Halo. Nawet sposób poruszania się, taki lekko ociężały koksiarz tylko zamiast murawy widzę opustoszałą bazę na marsie xd Szkoda, że właśnie w grze tak nie wygląda ale pewnie wtedy ludzie by marudzili, że dostaliśmy zielonego space marine z WH40K.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

Ten cinematic rozpierdala mózg. Dizajn zbroi marinsa to maksimum wy(pipi)u, coś pięknego.

 

jezu przecież te świecące jak psu jajca armory wyglądają jak żywcem wyciągnięte z Halo

 

zero własnego stylu i charakterystycznego, "brudnego" dizajnu starych armorów

 

 

 

 

Ale co ty mi tu ze zbrojami z Halo? Ja pisze o tej z cinematica, która jest na wzór klasycznej, brudna, obszarpana itd itp... no szkoda, że nie ma takich defaultowo w multi ale te "jak psu jajca" tez nie są złe.

Edytowane przez mausenberg
Odnośnik do komentarza

Coś ruszyło bo można grę odpalić ale jeszcze serwery dedykowane offline. Dla wszystkich z pękniętymi dupami, bo postacie świecą jak psu jajca - Customizacja (chociaż to tylko beta i nie dali wszystkiego popróbować) pozwala stworzyć coś co mniej przypomina lakierowane power rangers a bardziej gearsy, mamy suwak z rdzą, zniszczeniem zbroi, wybór czy chcemy pancerz metaliczny, matowy etc. 

SoCg90X.jpg

Odnośnik do komentarza

Ok, właśnie skończyłem sesyjke na 10 levelu i opiszę krótkie wrażenia. Niestety Quake to nie jest, zdecydowanie bliżej settingiem mu do Unreala (prędkość rozgrywki, dwa tryby strzału) choć shardy i inne pierdoły występują na mapach. Dwie małe mapki mają fajną konstrukcję i dwa tryby dają grywalność. Modyfikacja postaci też fajnie pomyślana tak samo jak dopalaczy. Bronie to najlepszy punkt tej bety, świetny balans, sporo armat do wyboru. Grafika dobra a framerate stały (coś za coš), nie opadnie Wam szczęka. Muzyki podczas walk brak :( ubolewając nad tym musiałem odpalić spotify i ost z quake i unreala (wtedy to się czasy przypomniały). Lektor PL to chyba od programów przyrodniczych, tragedia i lata świetlne do głosu z UT (tęsknie za tym).

Odnośnik do komentarza

Perków jest sporo, czasem nie zwracasz na nie uwagi i po prostu dobierasz do meczu. Są różne: przy odrodzeniu masz +5 do zbroi, +życia, przyspieszenie, oznaczenie wroga, który wcześniej Cię sfragował itd. Angielskiego jeszcze nie sprawdzałem ale PL to tragedia maksymalna, chyba nigdy w grach nie słyszałem takiej żenady.

 

Po każdym meczu zostajemy nagradzania częściami do wyposażenia, broniami, kolorami,perkami itd :D

Edytowane przez Wesker
Odnośnik do komentarza

Grywalność znów przyciągneła mnie do bety, na tyle, że wbiłem 15 maksymalny level i jeszcze bardziej zgłebiłem się w samą rozgrywkę. Panowie jest dobrze, pomimo wielu zarzutów jakie opisałem wcześniej grywalność jest a to chyba najważniejsze.

Edytowane przez Wesker
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...