Jump to content

Sign in to follow this  
Kre3k

Doom

Recommended Posts

Niby spoko ale graficzka jakaś taka bez szału. Postać wygląda jakby płynęła w powietrzu plus jak skacze i łapie się krawędzi to jakoś słabo zrealizowane

 

To jest arcade lol

Share this post


Link to post


Za wolno jak dla mnie. W pierwszym doomie te przejścia na speedzie  :banderas:

Share this post


Link to post

Doom 3 mial bardzo slaby feeling strzelania a przeciwnicy słabo reagowali na obrażenia. Sytuacja sie odrobinę poprawila po premierze dodatku bo tam juz byla dwururka ale reszta slaba. Jak poprawia te elementy w 4 to bede bardzo zadowolony. Brakuje mi takich czysto arcadowych strzelanek :)

Share this post


Link to post

Słaby feeling strzelania, ale te odgłosy :banderas: W ogóle Doom 3 miał genialne udzwiekowienie. Robiło niesamowitą robotę. Z broni przyjemnie się strzelalo mimo tego właśnie że feeling był słaby.

Edited by ireniqs

Share this post


Link to post

Nie wygląda to źle.

Graficznie spoko,do tego świetnie rozwalający się przeciwnicy, bronie nadal mają ten specyficzny dziadowski dźwięk :D.

Może wyjdzie z tego jakiś dobry staroszkolny szuter. Wpierw zapowiedź Shadow Warrior 2, a teraz dobrze rokujący Doom. Może jednak jest nadzieja dla tego gatunku by znów wrócić na właściwe tory.

Share this post


Link to post

Nie bedzie czajenia sie za murkami ani samoregenerującego się zdrowia. Jak dla mnie pewny preorder.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Nie bedzie czajenia sie za murkami ani samoregenerującego się zdrowia. Jak dla mnie pewny preorder.

To też na duży plus. Niech tylko jeszcze nie wcisną jakichś bzdetowych QTE czy innych cinematic góvien i będzie git. To ma być run&gun, a nie zabawa w chowanego.

Share this post


Link to post

Tak, tak to są ogromne plusy. Dlatego też bardzo spodobał mi się Shadow Warrior i na dwojeczke czekam bardzo, bardzo. :D

Share this post


Link to post

Na marne szukac tutaj juz klimatu horroru, to wszystko przypomina Painkillera albo Serious Sama...co o dziwo mi nie przeszkadza. Mialem obawy co do tej czesci ale po tym gamepleyu wszystko mi sie podoba i jestem gotowy na wesola rozwalke demonow na Marsie jak i w piekle. 

 

Te finiszery pila :banderas:

Edited by hav3n
  • Upvote 2

Share this post


Link to post

Jestem fanem Id Software i ze smutkiem patrze jak ta firma podupadla. Wolf, Quake czy Doom to jedne z moich ulubionych marek i mialem spore obawy co do tej czesci. Swiat FPSow zmienil sie ogromnie na przestrzeni ostatnich lat i myslalem ze forumala starych Doomow czy Quakow sie wyczerpala. Dorze ze poszli w takie wesole arcade + multi + cale to Doom snapmap co powinno utrzymac gre przy zyciu.

 

Jak patrze sie na ten gamepley to mam chec na powrot do swiata Quake w podobnym stylu i radosne wybijanie Stroggow. Kto wie, moze kiedys?

Share this post


Link to post

 

Jestem fanem Id Software i ze smutkiem patrze jak ta firma podupadla.

Dokładnie, kiedyś wyznaczali trendy, ich silnik idtech3 używali niemal wszyscy,a obecnie jakoś nie potrafią się odnaleźć w obecnej sytuacji rynkowej. Może ich gry już nie koszą tak konkurencji pod względem grafy ale niech chociaż zaoferują ten świetny feeling strzelania z produkcji sprzed lat.

Share this post


Link to post

Masa akcji kontekstowych i odbierania kontroli nad postacią w Doomie, W DOOMIE KUR.DE. Zaorać.

 

Muszę jeszcze raz obejrzeć materiał....a nie sorry, to Mate a on widzi wszystko inaczej.

Share this post


Link to post
Guest mate5

 

Masa akcji kontekstowych i odbierania kontroli nad postacią w Doomie, W DOOMIE KUR.DE. Zaorać.

Muszę jeszcze raz obejrzeć materiał....a nie sorry, to Mate a on widzi wszystko inaczej.

 

 

Wow, cieszę się że mam taką renomę. Chodzi mi o te niepotrzebne animacje przy np. wciskaniu przycisków albo w ogóle o te animowane egzekucje. To samo jest w grach Far Cry'ach czy nowym Alienie - nie można po prostu wykonać jakiejś akcji, tylko otwarcie skrzynki musi polegać na wcisnięciu x, odczekania około sekundowej animacji kiedy to nie mamy kontroli nad postacią i dopiero wtedy wzięcia lootu ze skrzynki. IMO w grach FPP nie powinno być jakichkolwiek animacji postaci którą sterujemy przy interakcji z przedmiotami / przyciskami / drzwiami itd.

 

 

No i włączyłem to powyższe i już widać jakieś kurde casulowe animacje przy skoku na przeciwnika z wysokości i inne gó.wna. Kontekstowy fps dla konsolorzy. Na drugim Half Life mogłoby się skończyć wysokobudżetowe fpsy i byłoby najlepiej dla tego gatunku.

Edited by mate5

Share this post


Link to post
Guest mate5

Ale to przecież jest do wyboru. Jak nie chcesz finishera, to strzelasz dalej i po prostu umiera...

 

No, tak samo nie będę zeskakiwał na przeciwników, otwierał drzwi i innych taki. OK, idę stąd, a Wy się tasujcie.

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.