Skocz do zawartości

Bloodborne


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jestem już po 2 zmianach cyklu dnia, teleportowałem się do latarni Central Yharnam. Tam powitał mnie nowy przeciwnik-bestia. Utłukłem go. Dopiero po chwili zauważyłem, że okno, przez które wcześniej rozmawialiśmy z pewnym miłym dla nas NPCem jest rozwalone od środka. :frog:

 

"At least i will die a human" :frog:

Odnośnik do komentarza

Ej co to za spoilery co :taknieco:

:frog:

 

A wiecie moze co sie stalo z ...

dziewczynka dla ktorej broszke znajdowalismy?

 

 

I pytanie dla Qjona odnosnie cyklu dnia i nocy

 

 

czy jak znowu jest dzien to potwory sa slabsze? Bo w nocy zdecydowanie sie wzmocnily, w cent. yharnam zabijalem wszystko na strzala, zrobila sie noc po amelii i na 2 dopiero padaja, niektorzy przeciwnicy nowe ruchy tez maja

 

Odnośnik do komentarza

Spotkałem przeciwnika zjadającego mi Insight :obama:

 

No i do ludzi narzekających na małą różnorodność oręża - panowie, przypominam, że Bloodborne to pierwsza gra w (mam nadzieję) własnej serii. Demon's też było biedne porównując je do Darków, nie mówiąc nawet o dwójce. W Demonsach mieliśmy chyba dosłownie 15 zestawów pancerzy 

 

19

Odnośnik do komentarza

Sa juz petycja tworzone przez Januszy do From Software o zmniejszenie poziomu trudnosci albo dodanie opcji Easy lub czeste checkpointy :reggie:

 

"Playing video games should be enjoyed by the masses. The degree of difficulty in this game inhibits alot of individuals from enjoying this game including me. I cannot get past the tutorial."

Edytowane przez Velius
Odnośnik do komentarza

Nigdzie nie moge znalezc tej petycji, jedynie jakis pojedynczy post leminga na forum. Ale za to jest juz petycja zeb NIE wydawac Bloodborne na PC :yao:

https://www.change.org/p/from-software-do-not-release-bloodborne-for-pc

 

Ponawiam pytanie:

 

A wiecie moze co sie stalo z (jak ktos zabil 3 bossa smialo moze otwierac spoiler) ...

dziewczynka dla ktorej broszke znajdowalismy?


 

I pytanie dla Qjona odnosnie cyklu dnia i nocy

 

 

czy jak znowu jest dzien to potwory sa slabsze? Bo w nocy zdecydowanie sie wzmocnily, w cent. yharnam zabijalem wszystko na strzala, zrobila sie noc po amelii i na 2 dopiero padaja, niektorzy przeciwnicy nowe ruchy tez maja

 

Odnośnik do komentarza

Ciężko powiedzieć, żebym znów miał dzień, po prostu jest trochę jaśniej, a niebo jest bardziej czerwone niż fioletowe jak wcześniej. Nie zauważyłem, żeby przeciwnicy byli słabsi, ja za to kręcę coraz to rozsądniejsze dpsy, Quality scaling (+runki) w tej grze jest piękny :banderas:

Edytowane przez Qjon
Odnośnik do komentarza

mam takie ogólne pytanie. Z tego co zauważyłem, to nie ma wyraźniej lepszej broni od innych. Wszystko rozgrywa się o styl gry. Wolne, walą mocno, a słabe szybko. Takie są moje obserwacje. Czy w późniejszych etapach się coś zmienia? czy jest np. jakiś szybki miecz, który zadaje znacznie więcej DMG niż inne(Kirkhammer i Holly Ludvik's Sword są łabe i nie idzie nimi grać jako główną bronią)?
 

Odnośnik do komentarza

 

Nigdzie nie moge znalezc tej petycji, jedynie jakis pojedynczy post leminga na forum. Ale za to jest juz petycja zeb NIE wydawac Bloodborne na PC :yao:

https://www.change.org/p/from-software-do-not-release-bloodborne-for-pc

 

Ponawiam pytanie:

 

A wiecie moze co sie stalo z (jak ktos zabil 3 bossa smialo moze otwierac spoiler) ...

dziewczynka dla ktorej broszke znajdowalismy?

 

 

I pytanie dla Qjona odnosnie cyklu dnia i nocy

 

 

czy jak znowu jest dzien to potwory sa slabsze? Bo w nocy zdecydowanie sie wzmocnily, w cent. yharnam zabijalem wszystko na strzala, zrobila sie noc po amelii i na 2 dopiero padaja, niektorzy przeciwnicy nowe ruchy tez maja

 

 

 

Co do pierwszego zależy co zrobisz myślę. Ja

oddałem jej broszke i się zabiła :(

 

Odnośnik do komentarza

W coopie taki ojczulek jest banalny, sam go zabiłem solo (wszystkich bossów chce sam w pierwszym przejściu zabić), a poźniej pomagałem innym noobkom w coopie :P

 

Właśnie, jak wygląda pomaganie innym, dostajemy jakąś wiadomość czy chcemy dołączyć do gry czy jak, bo jak wezwać pomoc to wiem (dzwonek).

Odnośnik do komentarza

 

W coopie taki ojczulek jest banalny, sam go zabiłem solo (wszystkich bossów chce sam w pierwszym przejściu zabić), a poźniej pomagałem innym noobkom w coopie :P

 

Właśnie, jak wygląda pomaganie innym, dostajemy jakąś wiadomość czy chcemy dołączyć do gry czy jak, bo jak wezwać pomoc to wiem (dzwonek).

 

musisz mieć 10 punktów Insight wtedy na cmentarzu jak wejdziesz na górę gdzie jest kuźnia, można wyjść przez uchylone okno tam będzie aktywny sklepik gdzie możesz kupić 2 dzwonki - jeden właśnie do szukania ludzi którym chcesz pomóc a drugi do invadowania

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

blantman co To za opowiesci, nie prawde piszesz bo ten quest sie kontynuuje w pozniejszym etapie jak juz sie laska ogarnie.

 

@Bansai

 

 

Jak oddasz jej broszke, wroc za jakis czas (nie wiem dokladnie ktory boss to triggeruje) to bedzie chciala zebys odnalazl jej siostre. Niestety z tego co wiem nikomu sie to jeszcze (chyba?) nie udalo wiec nie wiem jak sie konczy ten quest, ale zdecydowanie jest follow up

 

 

Ja dzisiaj dobry dzien, glownie ze wzgledu na zmiane broni na Axe i Ludwig Holy Blade. Znacznie bardziej mi to pasuje do mojego playstyle. Zabilem czwartego i piatego bossa, odnalazlem troche sekretów i ciekawostek o ktorych wam nie wspomne bo nie chce psuc zabawy, ale dam jedna rade - From Software jest w formie i sa wybory moralne i troll tricki jak w Dark Souls. To co komu odpowiecie, gdzie kogos wyslecie i jak sie integrujecie z innymi NPC ma duzy wplyw na ich i wasz dalszy los.

 

Hunter Axe to moja obecnie ulubiona bron.

Edytowane przez Velius
Odnośnik do komentarza

Pokonując ostatniego bossa zdobywamy przedmioty, dzięki którym możemy generować bardziej złożone i trudniejsze lochy. Jesteśmy też w stanie pobrać podziemia stworzone przez innych graczy.

 

W sumie jednocześnie możemy mieć dostęp do sześciu lochów, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by dowolny z nich usunąć i zacząć rytuał generowania od początku - w efekcie kreując zupełnie nowy zestaw korytarzy i sal. W miarę postępów okazuje się, że niektóre Lochy Kielicha nie są oderwane od fabuły, a wręcz przeciwnie - stanowią dosyć istotny aspekt wykreowanego świata.

 

 

http://www.eurogamer.pl/articles/2015-03-24-bloodborne-recenzja

 

osom. 

Odnośnik do komentarza

Ogolnie w Chalice Dungeon jest duzo przytykow do serii Dark Souls. Nie wiem czy kazda tak wyglada ale kawalek mojej sie wygenerowala na podobienstwo Sen's Fortress z jedynki a boss mial identyczny moveset jak Lost Sinner z Dark Souls 2 (wiem bo z nim sie dlugo meczylem w DS i pamietma kazdy ruch, a tu bydle prawie kalka :D)

Edytowane przez Velius
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...