Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Wyświetleń 108,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Nic nie zauwazylem, jedynie jak jest duzo tych kibicow (w 3D !!! XDDD) to barierki troche sa poszarpane, ale nie jest to nawet w polowie np. poziom linii wysokiego napiecia w Driveclubie - graficznie

  • BOMBA PRAWDY  

  • Fajna gra ale szybko nudzi, a grafika to nędza i rozpacz. (XO) Sytuację ratuje jedynie duża liczba aut oraz świetna muzyczka. Tak jak to było w części pierwszej X360. FH2 (XO) Dla mnie 6+ 10 z sentym

Opublikowano

ma być "hands on" i "preview" - żadnej mowy o dodatkowych materiałach więc równie dobrze może nic nie być jak i mogą coś rzucić, czekajmy do 16.

Opublikowano

screeny chyba też miały być?

 

No to masz przecież :P Wyciekły wcześniej.

Opublikowano

Mnie ciekawi czy będzie 30/60 fpsów i co z grafiką. Bo jeśli chodzi o zawartość to w ciemno można stawiać że jest świetna  :P

Opublikowano

Pisali o setkach aut, więc pewnie 200. To nie są "trzy auta na krzyż" :P

Opublikowano

Mnie ciekawi czy będzie 30/60 fpsów i co z grafiką. Bo jeśli chodzi o zawartość to w ciemno można stawiać że jest świetna  :P

 

30 FPS na 99%.

Opublikowano

Byleby framerate był stabilny, a niezależnie od 30/60 fps gra dostarczy mega zabawy. Nie mogę się już doczekać - Horizon 2 kręci mnie nieporównywalnie bardziej od DriveCluba. Czekam do tej 16 i czas mi tak wolno płynie ;)

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Podobno jednak nie o 16.00 a o 15.00, tak przynajmniej na gaffie piszą.

Opublikowano

W każdej Forzy framerate był stabilny więc akurat o to nie ma się co martwić. 

Opublikowano

Dlatego czekam na jakieś video i chce to już zobaczyć ;)

 

Tu coś jest: 

 

http://www.ign.com/articles/2014/06/03/a-sunday-drive-with-forza-horizon-2-ign-first?abthid=538dc6fbb151c2f10e000011

 

[Editor's Note: We can't reveal what Forza Horizon 2 looks like in motion just yet. Stay tuned for a teaser this Friday, and then we'll show you more of the game than you can handle next week during E3! 

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

 

screeny chyba też miały być?

 

No to masz przecież :P Wyciekły wcześniej.

 

 

chcę typowe in-game a nie podrasowany photomode :P

Opublikowano

Może i photo ale wygląda świetnie i przede wszystkim wygląda na to, że pozbyli się (przynajmniej częściowo) tego czerstwego żółtego filtra z pierwszego Horizona. Nie wiem po kiego ch.. pchają to do tych Gridów, Dirtów i wielu innych tego typu gier...

Opublikowano

No to już mamy częściowe wyjaśnienie lokacji:

 

Mix południowej Francji i północnych Włoch. (Alpy + Morze Śródziemnomorskie + Toskania + Lazurowe Wybrzeże)

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

More than 700 events across the world, contributing to, I think a conservative 100 percent completion time of well over 100 hours.

 

Gwiazdki w oczach.

 

Ekhem: 

 

The improvements to the online experience aren’t exclusively technical, though. The Horizon 2 team has also gone back to the drawing board on clubs, which now allow you to create clubs of up to 1000 players, and has introduced what it calls Car Meets.
ecause of the dedicated servers it’s all instant. There’s no lobbies, there’s no loading; it’s just straight in, there and then. 

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

twórcy o aspektach graficznych:

 

 

“We believe next gen beauty isn’t about poly counts,” says Fulton. “It’s not about texture resolution. Those are last-gen concepts. Next-gen beauty is about light.

 

“It’s about light and how it plays on every surface in the world. How it reacts to them. How it scatters from them. It’s about the way sunlight glints on the bodywork of a car. It’s about the way the entire world reflects back at you from the surface of a puddle in a cobbled street.

 

“It’s about really revealing those imperfections that make something feel real. I’m talking about the minute scratches on a brake disc. I’m talking about the flaky paint and rusted metal of an old barn door. That’s what next-gen beauty is.”

 

druga część będzie mieć TRZY razy większy teren do objechania od części pierwszej

Edytowane przez kermit

Opublikowano

No to już mamy częściowe wyjaśnienie lokacji:

 

Mix południowej Francji i północnych Włoch. (Alpy + Morze Śródziemnomorskie + Toskania + Lazurowe Wybrzeże)

<3<3<3<3<3

Opublikowano

Ta gra zjada na śniadanie DriveClub, bez popity już po samych zapowiedziach. Jeszcze na zakończenie:

 

Tune in over the coming days and weeks for more on Forza Horizon 2, including a lengthy chat with creative director Ralph Fulton, info on some of the game’s trademark showcase events, in-depth with Horizon 2’s online play, behind-the-scenes with Horizon 2’s incredible audio, plus much more.
Opublikowano

"We watch as a car eases along a road; the game is in solo mode and the map is packed with traffic, lighting and atmospheric conditions, and Drivatars that are all unique to this particular session. With the press of a button, the game camera shifts around the front of the car (which is still moving) while the game transitions from solo mode to online play. In the space of half a sentence, the Drivatars are replaced with real players, and conditions and traffic are synced with an online session-in-progress. All the while the car is still cruising down the very same road, exactly where it was seconds before. Seamless, indeed."

 

"The Horizon 2 team has also gone back to the drawing board on clubs, which now allow you to create clubs of up to 1000 players"


Do tego mapa większa niż w pierwszej części i BRAK BARIER = 3x większy "teren jezdny".

 

Pisali, że będą wyścigi przełajowe :D

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

 

No to już mamy częściowe wyjaśnienie lokacji:

 

Mix południowej Francji i północnych Włoch. (Alpy + Morze Śródziemnomorskie + Toskania + Lazurowe Wybrzeże)

<3<3<3<3<3

 

 

Zapomniałem dopisać "+ Prowansja" :)

 

Helios z Turn 10 tak podsumował Horizon 2:

 

BNJesMP.gif

 

 

PS. Mam nadzieję, że wersja na X360 będzie się różnic tylko aspektami sieciowymi i grafiką.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano
Do tego mapa większa niż w pierwszej części i BRAK BARIER = 3x większy "teren jezdny".

 

Pisali, że będą wyścigi przełajowe :D

ciekawe czy będzie można dać nura ;d

Edytowane przez Colin

Opublikowano

Z tego artykułu wyłania się obraz gry wyścigowej wszech czasów. PG rzuciło do pieca. Turn 10 będzie musiało się w 2015 roku postarać żeby ich Forza Motorsport 6 nie wypadła blado przy tym Behemocie.

 

EDYTA: Wcześniej na to uwagi nie zwróciłem:

 

original.jpg

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Brak podziału na singla/multi, zmienne warunki pogodowe, drivatar, wyścigi przełajowe, malownicze krajobrazy. Niech dojdzie do tego świetna muzyka, stabilny framerate i dobre rozwiązania sieciowe, a Xbone dostanie mega potężnego exa w tym roku.

Opublikowano

dobry brak barier i teren jezdny był w Fuel i TDU. w H1 irytowało mnie że często chciałem komuś na podwórku zrobić obwodnicę ale barierki nie pozwalały :/

byle do premiery. a później i tak kupię też na One i od nowa :>

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.