Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Jeśli gra działa powyżej 30 fpsów to dopakują grafikę troszkę i zrobią locka na 30fps.

 

Każdy kto myśli że osiągną 60fps jest debilem.

 

Sugerujesz, że gra na rok przed premierą jest już po optymalizacji?

 

I oczywiście fps w Uncharted już nie zwiększą, ale Halo 5 na premierę betonowe 60 klatek i 900p minimum :reggie:

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

912 bo uwolnili zapasy mocy z kinectwa.  :obama:

Opublikowano

 

Jeśli gra działa powyżej 30 fpsów to dopakują grafikę troszkę i zrobią locka na 30fps.

 

Każdy kto myśli że osiągną 60fps jest debilem.

 

Sugerujesz, że gra na rok przed premierą jest już po optymalizacji?

 

Jesli ta generacja czegos nas nauczyla, to tego ze od poczatkowych zapowiedzi, gry z czasem wygladaja i dzialaja coraz gorzej, a nie coraz lepiej. :yao:

 

No ale to Naughty Dog, wiec sadze ze fuszerki nie odstawia i bedzie dobrze, jednak na 60fps juz sie nie ludze po dzisiejszym newsie.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

to ten framerate tak skacze w becie? do tego wyglada bez szalu i dziala w 720p...jezu jak ta konsola jest uposledzona :(

 

pomijając że gra jest lepsza od wszystkich fpsów wydanych w 2014 roku to wiedziałbyś czemu stan techniczny tej bety jest taki a nie inny jakbyś obejrzał dokument mówiący o developingu gry.

 

Sugerujesz, że gra na rok przed premierą jest już po optymalizacji?

 

I oczywiście fps w Uncharted już nie zwiększą, ale Halo 5 na premierę betonowe 60 klatek i 900p minimum :reggie:

 

Sugeruje, że nie dopakują grafiki i nie zwiększą fpsów o 100%, gdzie przy takim Uncharted 3 była sytuacja, gdzie gra na premierę wyglądała gorzej niż na E3. To samo z TLOU.

Opublikowano

gdzie niby uncharted3 wygladalo gorzej?

 

znowu ten mityczny obrazek chloe w busie?

 

wy sie boty kur.va nauczcie raz na zawsze ze ta scenka w grze to jest prerenderowana, nie jest realtime, zmienili oswietlenie i tyle, jakby chcieli to by mogli w tej scence dac 10000000000000000000 postaci Chloe bo i tak konsola nic wtedy nie renderuje w czasie rzeczywistym, to samo jak cutscenki w waszym Ryse

 

no ale wiadomo, najlepiej wklejac i gadac ze u3 zaliczylo ciecie oprawy

 

btw zeby nie bylo U4 w 60fps jest nierealne, na 100% jak zawsze bedzie betonowe 30fps i tyle

Opublikowano

Albo nie byl mokry xD

Opublikowano

Nie wiedziałem, że Halo 5 jest bezpośrednią konkurencją dla coda i titanfalla. :obama:

 

:kaz:

Opublikowano

gdzie niby uncharted3 wygladalo gorzej?

 

znowu ten mityczny obrazek chloe w busie?

 

i tak najlepszy był screen z Drejkiem w tybetańskiej wiosce z U2 - gdzie boty nieświadomie wklejali fragment multiplayera, przekonane że to kampania. :kaz:

Opublikowano

Ja nadal lubie jrpgi, ciezej teraz jest w nie grac ale dzieki PC i handheldom nadal moge. Tesknie za czasami jak sie moglem zamknac w pokoju i 10 godzin w spokoju napieprzac i sie wczuc w klimat, bo to nie to samo jak ktos ci teraz co 20 minut na glowie siedzi albo tv m jak milosc w tle idzie i trzeba sluchac tych glupot starajac sie wczuc w swiat gry.

Niestety, ten brak czasu. Backlog jak cholera, a jak sie wezme za jakie jrpg, to wiem ze 3 tygodnie zadnej innej gry nie rusze. Takie 100h w Xenogears czy FF9 juz sie chyba nie powtorzy.
Opublikowano

I model chloe też zmienili na upośledzony. Albo sam się zrobił upośledzony jak źle zaczęło na nie padać światło.

ale to jest prerenderowana cutscena - mogli dac tam model z commodore, mogli dac model wygladajacy jak postac w animacjach pixara - to bez roznicy bo scenki w czasie rzeczywistym nie generuje konsola - to zwykly filmik, a w tle ps3 wczytywalo dalsza czesc etapu

 

nie mam pojecia czemu przyswiecalo zmienic oswietlenie i model w tej scenie ale jeszcze raz pisze to prerender wiec mogli tam dac cokolwiek bo i tak ps3 tego nie generuje

 

ale boty oczywiscie plastikowe szable w dlon i od lat jak mantre powtarzaja pokazujac ten jeden screen ze u3 mialo ciecie oprawy

Opublikowano

Czekam, aż zmienią nazwę forum na PC Extreme OC (OverClocking).

Opublikowano

@Mazzeo

zmiana była z powodu zmiany jej designu na gorszy pewnikiem zrobionym na zasadzie, Ej Drejk w dwójce wybrał Elenę to zróbmy Chloe mniej sexy, żeby nikt nie nie kręcił nosem, a przy okazji rzućmy więcej tapety na blondi:

gEqYysu.jpg

 

Powyższa cut scenka była więc wynikiem przeprowadzonych na szybko zmian wizerunkowych. Tak postać prezentowała się na innych, dopracowanych cut scenkach:

FD8Yg28.jpg 

 

I tak powstał chocapic.   :newell: 

 

Opublikowano

btw zeby nie bylo U4 w 60fps jest nierealne, na 100% jak zawsze bedzie betonowe 30fps i tyle

 

 

Przy jakiej grafie? Przy tej z 15 minutowego filmiku? Jak najbardziej mogą wyciągnąć 60 klatek, bo to nie wygląda jakoś mega super. Przy 30 klatkach ja oczekuje jeszcze ładniejszej gry od ND.

 

dokładnie z tym sie zgadzam, grafika na tym gameplayu była bardzo fajna, ale nie robiła jakiegoś mega Wow

albo przy takiej będzie 60fps albo pojadą troche wyżej i zablokują na 30fps

 

patrząc na przykład na oprawe Infamous czy DriveClub, jak ktoś ma do(pipi)ać do pieca to tylko ND z ludzmi z Ice Team

 

 

 

Opublikowano

Kolejny dzień, kolejna skończona gra. Tym razem:

Volgarr-the-Viking-Screenshot-7.jpg

Bez podglądania sposobów na bossów z jutuba  :newell:

 

A u was widzę po staremu, czysto konsolowe tematy czyli walka na klatki, grafikę i rozdzielczość  :Coolface:

Edytowane przez UberAdi

Opublikowano

Fanek bedzie 30fps, a to co niby teraz engine genereuje czyli framerate ponad 30fps pojdzie na poprawe oprawy by zblizyc sie do tego tech-dema czy jak to nazwac z e3

 

tak bedzie zreszta zawsze, nawet na ps10 i x1080 bedzie dylematy czy robic 60fps czy 30fps ale z ladniejsza grafa

Opublikowano

Nie bedzie takich dylematow bo niestety zawsze wygra grafika.

Opublikowano

 

:banderas:

Opublikowano

Moje uszy właśnie dostały orgazmu. :fsg:

 

Faktycznie model jazdy najbliżej zbliżony do pgr? A Driftowanie?

Opublikowano

 

no ja np. w takim Infamous SS wolałem włączyć betonowe 30 zamiast pływających 40-60. Jeśli spadki nie są za duże to nawet brak stabilnych 60 fps nie ma takiego znaczenia, vide niestabilne 60 klatek w becie Halo 5. 

to ten framerate tak skacze w becie? do tego wyglada bez szalu i dziala w 720p...jezu jak ta konsola jest uposledzona :(

 

Oceniasz rozdzielczosc, framerate i oprawe na prawie rok przed premiera i to w becie?? Klapstwo w calej okazalosci.I tak ta gra juz w takiej formie w jakiej jest gniecie jaja wszystkim ekskluzywnym pifpafom fpp Sory jakie sie dotad ukazaly, a gralem we wszystkie bez wyjatku.

Opublikowano

Moje uszy właśnie dostały orgazmu. :fsg:

 

Faktycznie model jazdy najbliżej zbliżony do pgr? A Driftowanie?

 

Model jazdy jest lepszy niż w pgr4 ze względu na lepsze oddanie masy samochodu , kąta nachylenia trasy i bezwładności samochodu. Każdy samochód ma swój charakter i prowadzi się inaczej. Jeśli chodzi o drifting to podczas wyścigu super jeździe się kontrolowanymi poślizgami ale niestety podczas eventów driftowych gra źle nalicza punkty i za super wypasione kontrolowane poślizgi dostaje się mało punktów. Dla mnie, osoby dla której ulubiony gatunek gier to wyścigi model jazdy to mistrzostwo i największy plus Drivecluba. :fsg:

Opublikowano

Los bywa kapryśny. PCty karmią się indykami i kickstarterowymi tworami dla fundatorów z biedronkowymi kompami, i przez to nie ma co tam gadać o klatkach na sekundę.

Konsole stały się technologicznymi dominatorami i juź zaczyna się wyliczanie rozdziałek.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.