Skocz do zawartości

Console Wars 2+0+1+5: This is Waiting

Featured Replies

Opublikowano

Dokładniej mówiąc to koleś odpowiada za wszystkie wschodzące rynki, a więc mobile, social, f2p i różne sposoby monetyzacji ich. Krzyżyk na drogę i tyle. Nie moja bajka, niech robią co chcą.

Edytowane przez Hendrix

  • Odpowiedzi 83,2 tys.
  • Wyświetleń 2,1 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • tak  

  • Waldek dobry bajkopisarz xD Nie wiem czemu tak nienawidzi pc ale chyba wiem jak powstaja jego teksty.   Akt I, scena 1. Bohaterowie: zona Waldemara, Waldemar. Miejsce: pokoj goscinny (ten z telewi

  • Ja tam miałem w co grać na PS2. W rok od premiery PS2 w Japonii było około 150 gier do ogrania, prawdziwych retailowych produkcji a nie indyczych popierdółek. Jasne, zdarzały się też konwersje z innyc

Opublikowano

W istocie rzeczy, ale przecież sukces Angry Birds czy Flappy Bird polegał na prostocie obsługi, a jednocześnie gry te są wyzwaniem. Konkurencja jest spora, dlatego trzeba zrobić eszystko by gracza nue zniechęcać. Bo inaczej pare stuknięć w ekran, i gra ląduje w koszu na korzyść innej...

Opublikowano

Mnie troche przeraza to ze takie "f2p" mobile jak fire age czy clash of clans stac na reklamy podczas super bowl z udzialem kate upton czy liama neesona, ile takie guwno musi zarabiac na siebie?

 

A potem sie gracze dziwia jak czytaja newsy typu "Sega, Capcom czy SE ida w strone mobile".

Opublikowano

Mnie troche przeraza to ze takie "f2p" mobile jak fire age czy clash of clans stac na reklamy podczas super bowl z udzialem kate upton czy liama neesona, ile takie guwno musi zarabiac na siebie?

 

Clash of Clans ponad 5 milionów dolarów dziennie.

Opublikowano

2mxgxf7.gif

 

Does not compute, patrze na ten gameplay i nie kumam kto by z wlasnej woli rzucal pieniedzmi w cos takiego.

Edytowane przez Bansai

Opublikowano

W CoC najlepsze jest to, że masa ludzi robi wałki z refundami, tak że kupują gemy, wydają je, a potem piszą do Apple czy Google że to pomyłka była/ktoś inny/błąd i często to działa. A i tak pływają w szmalu. Mobile ftp to potęga i w sumie sam dałem się złapać w ich sidła. Na szczęście opamiętałem się, a i tak mam kaca moralnego. Teraz jednak wiem, dlaczego ludzie o słabszej sile woli potrafią tam przepultowywać tysiące dolarów. To są bardzo silne mechanizmy atakujące ludzką psychikę...

Opublikowano

To są bardzo silne mechanizmy atakujące ludzką psychikę...

omg-youre-so-smart.jpg

Opublikowano

No skoro silną slabą wole mendrka zlapali w sidla to nie dziwie sie ze tyle osob daje sie w wala codziennie robic :reggie:

 

Ja gram na tablecie rzadko, a jak juz to glownie hearthstone lub witcher adventure game, ale kiedys na uczelni zdarzalo sie zebym pocioral w angry birds czy inne popularne gierki (choc dluzej niz 20 minut bym z tym nie wytrzymal), byla taka w swiecie angry birds co sie scigasz, zobaczylem ze jedno autko kosztuje 100 zl i od razu z karty SD wyebalem a teraz czytam ze ludzie sie na to rzucaja, wtf xD

Opublikowano

No mendrek to jest mistrz, to sie czyta jak wyznania jakiegos kosmity, ktory od 5 lat mieszka na ziemi :pawel:

Opublikowano

Chłopak odkrywa świat... daj mu się nacieszyć.

 

E: Dobra, zejdę na ziemię. Przez okres jakichś 5-6 lat byłem na maxa wciągnięty w MMO. Najpierw Lineage 2, przez jakiś rok/dwa, potem WoW... i w zasadzie nic innego - zerwałem ostatecznie z nim jakiś rok temu, wiedząc, że po raz kolejny nie wrócę. I w sumie jest tak, jak napisał Mendrek w tym zdaniu, które trollowałem - te gry są tak stworzone by zmuszać do siedzenia przy nich jak najdłużej. Zawsze znajdzie się czynność, którą dziś należy jeszcze zrobić - inaczej na koniec tygodnia nazbieramy mniej jakichś tam punktów w porównaniu do innych, a co za tym idzie np. wolniej ubierzemy postać w lepsze ciuchy. 

Cieszy mnie niezmiernie, że "normalne" konsolowe gry nie są tworzone na tą modłę.

Edytowane przez Humulin

Opublikowano

Jak informuje serwis VG247, najnowszy Battlefield na konsolach nowej generacji będzie dysponował tymi samymi rozdzielczościami co Battlefield 4, zarówno w przypadku Play Station 4, jak również jej największego konkurenta Xboksa Ona.

 

Dlaczego twórcy gry, studio Visceral Gamers, zdecydowało się na powtórzenie rozwiązania, zastosowanego u poprzedniczki? Jak twierdzą sami zainteresowani, ich nadrzędnym celem jest zagwarantowanie płynności wyświetlanej grafiki w 60 klatkach na sekundę. Biorąc pod uwagę różnice wydajności obu urządzeń, użytkownicy konsoli Microsoftu będą musieli pogodzić się z utratą szczegółowości gry.

 

Czyli znowu 900p vs 720, choc gra wyglada jak (pipi).

Nextgen!

Edytowane przez easye

Opublikowano

Partactwo i tyle. Że w Uncharted 4 mają problem z wyciągnięciem 60fpsów to się nie dziwię, ale ten bf wcale jakoś super nie wygląda, jakby się przyłożyli to byłoby 1080/60 na ps4 i 900/60 na bonerze.

Oczywiście teraz klapki będą mówić, że to wina devów, ale jak na Xbonie jest tylko niższa rozdzielczość, to wina konsoli :reggie:

Opublikowano

No na onie pewnie dodatkowo zostawia spadki animacji ^^:banderas:

Opublikowano

Chrono Trigger na PS1? Z tymi czasami ładowania i bez epickich cinematikikspirjens wstawek anime? No dajcie spokój.

 

lxcQJsa.jpg

 

:cool:

Reklamuj iPada
Opublikowano

Chrono Trigger na PS1? Z tymi czasami ładowania i bez epickich cinematikikspirjens wstawek anime? No dajcie spokój.

 

Ragus ale psxa to ty szanuj.

 

Square released an enhanced port of Chrono Trigger developed by Tose in Japan for the SonyPlayStation in 1999. Square timed its release before that of Chrono Cross, the 1999 sequel to Chrono Trigger, to familiarize new players with story leading up to it.This version included anime cut scenes created by original character designer Akira Toriyama's Bird Studio and animated by Toei Animation

 

no i w odróżnieniu od 3DS dało się w to wygodnie grać na padzie.  :lapka:

Opublikowano

 

Chrono Trigger na PS1? Z tymi czasami ładowania i bez epickich cinematikikspirjens wstawek anime? No dajcie spokój.

 

Ragus ale psxa to ty szanuj.

 

Square released an enhanced port of Chrono Trigger developed by Tose in Japan for the SonyPlayStation in 1999. Square timed its release before that of Chrono Cross, the 1999 sequel to Chrono Trigger, to familiarize new players with story leading up to it.This version included anime cut scenes created by original character designer Akira Toriyama's Bird Studio and animated by Toei Animation

 

no i w odróżnieniu od 3DS dało się w to wygodnie grać na padzie.  :lapka:

 

 

No ale loadingi wciąż, największa zmora psxa.

Opublikowano

 

Chrono Trigger na PS1? Z tymi czasami ładowania i bez epickich cinematikikspirjens wstawek anime? No dajcie spokój.

 

Ragus ale psxa to ty szanuj.

 

Square released an enhanced port of Chrono Trigger developed by Tose in Japan for the SonyPlayStation in 1999. Square timed its release before that of Chrono Cross, the 1999 sequel to Chrono Trigger, to familiarize new players with story leading up to it.This version included anime cut scenes created by original character designer Akira Toriyama's Bird Studio and animated by Toei Animation

 

no i w odróżnieniu od 3DS dało się w to wygodnie grać na padzie.  :lapka:

 

 

NDS Lite jest mega wygodna konsola moim zdaniem. 3DS classic jest bardzo nie wygodny. A 3DS XL jest "ok" w łapach.

Opublikowano

tak jak grafika jego 3/4 trójwymiarowych gier obecnie. wtedy dawało się temu taryfę ulgową. najważniejsza była pojemność danych. 

Opublikowano

NDS Lite najładniejszy handheld <3 bardzo wygodny, na swoim przegrałem tysiące godzin. 3ds zwykły to kupsztal.

Opublikowano

 

Square released an enhanced port of Chrono Trigger developed by Tose in Japan for the SonyPlayStation in 1999. Square timed its release before that of Chrono Cross, the 1999 sequel to Chrono Trigger, to familiarize new players with story leading up to it.This version included anime cut scenes created by original character designer Akira Toriyama's Bird Studio and animated by Toei Animation

 

no i w odróżnieniu od 3DS dało się w to wygodnie grać na padzie.  :lapka:

 

Wstawki anime są też na NDS-ie.

Opublikowano

NDS Lite jest mega wygodna konsola moim zdaniem. 3DS classic jest bardzo nie wygodny. A 3DS XL jest "ok" w łapach

 

Velius a jak wypadają bumpery w XL? po epizodzie z klasycznym 3DSem mam kiepskie wspomnienia. :<

 

@Enkiodou

Wiem. Napisałem że nie zadebiutowały na NDS.

Opublikowano

W CoC najlepsze jest to, że masa ludzi robi wałki z refundami, tak że kupują gemy, wydają je, a potem piszą do Apple czy Google że to pomyłka była/ktoś inny/błąd i często to działa. A i tak pływają w szmalu. Mobile ftp to potęga i w sumie sam dałem się złapać w ich sidła. Na szczęście opamiętałem się, a i tak mam kaca moralnego. Teraz jednak wiem, dlaczego ludzie o słabszej sile woli potrafią tam przepultowywać tysiące dolarów. To są bardzo silne mechanizmy atakujące ludzką psychikę...

Moj dzial zajmuje sie obsluga kart jednego z amerykanskich bankow, masa jest wlasnie takich spraw, apple/google/sony/xbox, nawalone transakcji a potem obszerne wyjasnienia klienta jak to nie maja pojecia skad sie to wzielo.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.