Opublikowano 10 października 20195 l Jak nie, już odwołali wyścigi Formuły 4 przez nadchodzący Tajfun. Prawdopodobnie kwalifikacje F1 zostaną przesunięte na niedziele rano. Mam nadzieję na deszcz w niedzielę Edytowane 10 października 20195 l przez Kron997
Opublikowano 11 października 20195 l To już nawet nie jest śmieszne co się w tym teamie dzieje. Wcale nie ma co się dziwić że Robert z nich zrezygnował. Pewnie wie że w przyszłym roku nie będzie wcale lepiej. Jednego nie mogą dobrze złożyć a co mówić o dwóch bolidach.
Opublikowano 11 października 20195 l moim zdaniem to nierealne by williams ładował gruby hajs w rozwoj bolidu na 2020 jak w 2021 zmienia sie regulamin
Opublikowano 12 października 20195 l będziecie specjalnie wstawać zby obejrzeć zarówno kwalifikacje jak i wyścig ? Trochę tego nie widzę zwłaszcza kwalifikacji ale może na wyścig, kto wie...
Opublikowano 12 października 20195 l Ja i tak wstaje do pracy jutro więc idealnie się składa. Ale pytanie czy on w ogóle się odbędzie.
Opublikowano 12 października 20195 l Na wyścigi w Australii, to na piątą się wstawało, więc siódma to luzik, a na trzecią to się nie opłaca kłaść. No, ale ja nie mam tego problemu, bo oglądam z poślizgiem wersję Sky, z jedynym słusznym komentarzem.
Opublikowano 12 października 20195 l Ja wstaje o 5:00 na debiut Usyka w ciężkiej, więc idealnie się składa bo start wyścigu zaraz po walce. Qual odpuszczam.
Opublikowano 12 października 20195 l Kwali odpadają zdecydowanie. Ale pobudka 6:30, kawka przy przeglądaniu Reddita i Twittera coby nadrobić info o kwali, papierosek a potem wyścig? Jeszcze jak!
Opublikowano 12 października 20195 l Nastawka nagrywania kwali, pobudka o 6:00 -> odtworzenie kwali -> wyscig live. Co do skrzydla z testow zimowych....parodia zespolu F1. Juz nawet nie chodzi o to ze daja je kierowcy, ktory swojego nie zniszczyl. Ale o fakt ze inne zespoly co chwile zmieniaja ksztalty/elementy na skrzydlach dostosowując pod dany tor. A Williams cały rok jezdzi na specyfikacji z poczatku sezonu xD W sumie jedynymi widocznymi zmianami byly sekcje boczne w polowie sezonu i troche mniejsze tylne skrzydlo na Spa i Monze. Smiesznie wygladaja analizy Farbegi przed weekendami GP, w ktorych pokazuje zmiany aero w praktycznie wszystkich zespolach oprocz Williamsa. A trzeba powiedziec ze budzet WMR jakos mocno nie odbiega od zespolow ze srodka stawki.
Opublikowano 12 października 20195 l Kwali odpadają zdecydowanie. Ale pobudka 6:30, kawka przy przeglądaniu Reddita i Twittera coby nadrobić info o kwali, papierosek a potem wyścig? Jeszcze jak!Czyli nie łapiemy się obaj w żadną strategię ;D [emoji16]
Opublikowano 12 października 20195 l 50 minut temu, Magik napisał: Nastawka nagrywania kwali, pobudka o 6:00 -> odtworzenie kwali -> wyscig live. Co do skrzydla z testow zimowych....parodia zespolu F1. Juz nawet nie chodzi o to ze daja je kierowcy, ktory swojego nie zniszczyl. Ale o fakt ze inne zespoly co chwile zmieniaja ksztalty/elementy na skrzydlach dostosowując pod dany tor. A Williams cały rok jezdzi na specyfikacji z poczatku sezonu xD W sumie jedynymi widocznymi zmianami byly sekcje boczne w polowie sezonu i troche mniejsze tylne skrzydlo na Spa i Monze. Smiesznie wygladaja analizy Farbegi przed weekendami GP, w ktorych pokazuje zmiany aero w praktycznie wszystkich zespolach oprocz Williamsa. A trzeba powiedziec ze budzet WMR jakos mocno nie odbiega od zespolow ze srodka stawki. a nie było podobnej sytuacji w HAASie, gdzie bolid w konfiguracji z początku sezonu jest szybszy od obecnej? Coś tak kombinowali z GRO chyba.
Opublikowano 13 października 20195 l z pomocą dobrej whiskey melduję się Ech .... no i po zawodach.... na slo-mo widać jak próbował skręcać a bolid nie odpowiadał.... szkoda Edytowane 13 października 20195 l przez Kaczi
Opublikowano 13 października 20195 l Z nieba do piekła w wykonaniu Ferrari.Standard. Co do VET to niezła wych...ujka. ruszył kołami kiedy szły światła startowe. Foulstart jak nic bo to jest zabronione. Ferrari jak zwykle pod ochroną FIA. Incydent LEC z VER to samo. Ehhh poracha
Opublikowano 13 października 20195 l Nie moge słuchać tego pajaca komentatora na Eleven, co chwila jakaś pomyłka. Co jest z Vettelem? Bottas przed nim na średnich wykręca lepsze czasy niż Seb na świeżych miękkich.
Opublikowano 13 października 20195 l Mnie bardziej razi nieustanne wylewanie miłości do LEC przez załogę Eleven. Co do opon, spada temp toru. A to służy Mercedesowi.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.