Opublikowano 19 maja19 maj Ferrari pewnie już tak robi po tym gdy zobaczyli 0,5-0,6 sek przewagi McLarena na testach na początku sezonu. McL nie może bo mistrzostwo trzeba brać tu i teraz, a nie liczyć na to że potem być może będzie 5 z rzędu. Red Bull też musi walczyć o mistrza dla Maxa (następny sezon póki co wygląda na klapę z nowym silnikiem).14 godzin temu, Chmielinski napisał(a):Przecież po McL miałeś Leclerca z jeszcze gorszymi oponamiPisałem o całej stawce: w 9 okrążeń rozjechali się aż na 34 sek (17-ty), a tu zwykle jadą gęsiego w DRS. Zaś Lando jechał tempem Maxa po wyprzedzeniu Oscara (obaj nowe opony i czysty tor bez brudnego powietrza, zero dublowanych). Leclerc nie wiem czemu nie dostał kary 5 sek, oddał pozycję ale o wiele wiele za późno. Ale tak jak jego Albon nie był w stanie wyprzedzić tak samo nie dałby rady Piastriemu, może by go dogonił.Aston Martin miał szansę zdobyć coś bez farta, no to załapał się na ogromny pech i znowu Alonso ma 0 (zamiast np. 10 pkt), a szanse że Ferrari i Merc będą tak słabe są małe, raczej wypadek przy pracy. Choć i tak mają mniej pecha niż Racing Bulls którzy powinni być przed Astonem i Haasem (a mają aż 10 pkt straty czyli 5-10 dobrych wyścigów).
Opublikowano 24 maja24 maj Kwali startują, emocje pewne bo jutro to wiadomo. Ciekawe jak szybko rozwali się Colapinto
Opublikowano 24 maja24 maj Te 2 obowiązkowe pitstopy jutro dalej aktualne, czy coś zmienili w tej kwestii?
Opublikowano 24 maja24 maj AktualneTam jest też furtka do kombinowania. Podczas SC mogą zjechać od razu 2 razy. Edytowane 24 maja24 maj przez D.B. Cooper
Opublikowano 24 maja24 maj Autor cudowne kwalifikacje. szkoda że wyścig to będzie pierdzielona procesja przez dwie godziny. chociaż na jachty i dupeczki się popatrzy, może ktoś w bandę przywali i jakoś zleci.
Opublikowano 24 maja24 maj Procesja po dwóch pitstopach i za SC. Pytanie kto na koniec będzie na jej czele.
Opublikowano 25 maja25 maj Pięknie Roman Biliński, drugi w głównym wyścigu. Tsolov był w innej lidze ze swoim tempem, więc jedyne co mógł Romek zrobić, to upewnić się, że dowiezie drugie miejsce. Super widzieć polską flagę w księstwie po tylu latach Fun fact: dokładnie tego samego dnia w 2008 roku Robert też zajął drugie miejsce w wyścigu. Chyba staje się to tradycją Edytowane 25 maja25 maj przez Luqat
Opublikowano 25 maja25 maj 20 godzin temu, D.B. Cooper napisał(a):Tam jest też furtka do kombinowania. Podczas SC mogą zjechać od razu 2 razy.Szkoda, że nie jak w mediach 2 zmiany opon - za jednym razem (co daje +4-5sek a nie +25).Ciekawe czy Mercedesy zjadą na okrążeniach 1 i 2 i potem na Hard do końca:-zysk jest ogromny, bo nie będą tracić czasu za wolniejszymi i ich dogonią-ryzyko też ogromne, bo Lando może ich zacząć dublować (to strata rzędu 1 minuty), a za nim kolejni i będą tracić po 2 sek na przepuszczanie-SC też może namieszać w tej strategii, ale za Hulkiem stracą potwornie dużo czasu, to może być po 2 sek na lap (min 1 sek).Jest też ryzyko czekania na SC i "darmową" zmianę, wtedy można wyjechać w tłoku i nawet Lando będzie tracić po 2-3 sek na lap. Podcięcie też bardzo trudne, bo wpadasz w tłok. A może ktoś wpadnie na pomysł drugiej zmiany na ostatnim okrążeniu tuż przed metą (jeśli ma ją blisko mety).
Opublikowano 25 maja25 maj Autor 8 minut temu, Moldar napisał(a):Po co ten wyścig istniejeżeby bogole się bawili a plebs się zastanawiał.dżordż ładnie przycwaniakował ale jeszcze ładniej usadzony na pizdę.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.