Opublikowano 21 września 20159 l Która cześć z dotychczasowych jest najlepsza pod względem gameplayu, inna ze strony fabularnej?
Opublikowano 21 września 20159 l f1 najlepsza historia f2 najlepszy gameplay. a tak z nowych falloutów to new vegas najbardziej zróżnicowany, a fabularnie chyba jednak f3>fnv ale i tak imo dupy nie zrywało, side questy lepsze w grze niż główne wątki
Opublikowano 21 września 20159 l F3 ma zwykłą liniową fabułę z prostym przekazem, FNV ma nieliniową fabułę z prostym przekazem. Jak masz ochotę zagrać w czwórkę, ale chcesz inną część ograć wcześniej, to w zasadzie wystarczy ograć pierwszą, najlepszą część. Czwórka pewnie będzie lepsza od trójki i NV, a w dwójkę graj tylko jeśli formuła jedynki nie znudzi ci się po dwóch / trzech przejściach.
Opublikowano 21 września 20159 l Skąd ta pewność etam że f4 będzie lepszy od 3/nv? Trochę balas się szykuje imo.
Opublikowano 21 września 20159 l Skąd ta pewność etam że f4 będzie lepszy od 3/nv? Trochę balas się szykuje imo. Oczekuję dokładnie tego samego poziomu co 3 jeśli chodzi o wszystkie aspekty poza technicznymi, z poprawionymi aspektami technicznymi. Widziałem tylko pierwszy trailer, może się mylę, ale spodziewam się solidnej gry, którą kupię jak ogram Dark Souls 3 i No Man's Sky. Edytowane 21 września 20159 l przez mate5
Opublikowano 22 września 20159 l Fallout 3 jest dla mnie absolutnym mistrzem, wcześniej nie grałem w żadnego Fallout'a więc wyobraźcie sobie mój szczęk-opad. Dopiero później skończyłem 1 i 2 ale dlatego że są to bardzo stare gry już nie przeżywałem takiej immersji. Chociaż klimatu im nie brakuje. Fallout New Vegas na tym samym silniku graficznym, z inną szatą graficzną bo akcja dzieje się w Newadzie. Więc pustynia piaski też mają swój klimat. Przed Mesjaszem 4 warto dziś ograć którąś z powyższych żeby choć trochę zapoznać się z tym co nas czeka w Czwórce. Bo jest odpowiednio tyle czasu żeby skończyć go akurat w chwili gdy wejdzie Mesjasz i zbawi nas od fałszywych japońskich proroków z jednym okiem.
Opublikowano 24 września 20159 l no własciwie to chyba tak było wczesniej, tylko że teraz mamy podgląd na wsyztskie dostępne perki od poczatku? bardziej mnie umiejki interesują
Opublikowano 24 września 20159 l Ładnie to wygląda, rozkładana mapka perków(oczywiście będzie taka w kolekcjonerce), zobaczymy jak wyjdzie brak skilli. Za tydzień atomówka przyjdzie, osłodzi powrót do Wrocławia.
Opublikowano 27 września 20159 l ja sie boję że wywalą "umiejki" a dadzą perki z powyższego obrazka. widziałem dzisiaj w empiku te pakiety przedpremierowe z falloutem 4 z koszulką xd, pakiet 79zł kosztuje a 40zł tylko pokrywa grę xddddddd zaorać
Opublikowano 27 września 20159 l Niech ktoś mi to wytłumaczy bo ja chyba źle zrozumiałem. Płacisz 70 zł dostajesz koszulkę a potem przy kupnie gry od ceny 249 zł odejmują 40 czyli płacisz 209. 70 + 209 =
Opublikowano 27 września 20159 l Brak skilli to już dawno wydedukowany. Teraz masz perki i kazdy perk ma swoje levele. Jak postac levelujesz, to mozesz wybrac nowy perk lub ulepszyc juz wybrany do wiekszego levelu, tak jak to bylo np. w F3 i perkach Size Matters dajacy z kazdym levelem +15 do BG. Teraz postac startuje z jakimis bazowymi, uniwersalnymi statami odnosnie recoilu broni i bedziesz bral perki aby zmniejszyc sway, recoil broni, zwiekszych hit chance w VATSie etc. To samo jesli wezmiesz Charyzme 10 to bedziesz mogl zdobywac i levelowac perki zwiazane z charyzma. CH10 da Ci dostep do ostatnich perkow typu Master Trader albo Negotiator i podobne, pewnie bedzie perk gwarantujacy zawsze udany speech check w dialogach itd.
Opublikowano 27 września 20159 l Mi sie podoba, skille i tak byly slabe w F3 i FNV jako "kontynuacja" skilli z F1 i F2, ktore byly inaczej okreslone. Przede wszystkim sposob rozgrywki byl okreslony scisle matematycznie jesli chodzi o walke i swiat poza walka. Skill 140% i skill 270% mial realne przelozenie na to co robiles i jak robiles bo to byla czysta matematyka (sniper rifle crit in the eyes z max zasiegu broni) F3 i tryb FPS wszystko zmienil mimo obecnosci VATS. SKille spadly do 100 i nie mialy juz takiego znaczenia w walce, bo w najgorszym wypadku i tak grales w call of duty olewajac vatsa. Skille poszly w lockpick checki, science checki i speech checki. A teraz chyba Bethesda poszla po rozum do glowy i wymyslili: hej, po co mamy udawac ze cyferki w skillach maja znaczenie, skoro i tak do checkow potrzebujesz 25/50/75/100 aby otworzyc sejf wiec zamiast tego, masz perki i levele, ktore pozwalaja otwierac trudne sejfy. Teraz miales takie glupoty, ze jak levelowac i podniosles z 40pkt do 49 lockpick to i tak nie mogles otworzyc trudnego sejfu bo wymagal 50pkt skilla. W poprzednich Falloutach byla matematyka z udzialem LK i probowales 23 razy i otwierales sejf ze slabym skillem. A w ostatnich gierkach jakies sztywne przedzialy wiec teraz masz jeszcze przejrzysciej, wybierasz perki aby zdefiniowac rozwoj postaci. Jak dla mnie zmiana na plus i wiecej kontroli nad ludzikiem.
Opublikowano 27 września 20159 l Wh@aaaaaaaaaaaat!co za bzdura Spokojnie, bez paniki. Dostaniesz grę i zanim dobijesz do 10 levelu postaci szybko zczaisz piękno tej zmiany.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.