Skocz do zawartości

Dark Souls III


Gość mate5

Rekomendowane odpowiedzi

Nie da się tej dzi.wki tancerki rozwalić. Nie da się. Wszystkie żary wykorzystane - lamusy giną po 30 sekundach, a sam w drugiej fazie wymiękam. Robi te młynki, ataki z każdej strony bez sygnalizacji. Najbardziej po.pier.dolony boss w serii. Jeszcze kur.wa walczy się te parę minut i nagle odpala się jej randomowy chwyt, pier.dolnie postacią o glebę i cały wysiłek na marne.

Edytowane przez [InSaNe]
Odnośnik do komentarza

ziom, mi padła za 1 razem. Wcześniej jako sunbros walczyłem z nią z 15-20 razy, więc wszystko wymaga praktyki w tej grze. jaki masz lvl, bron? moze trzeba trochę pofarmić/dorobic się lepszej broni? 


ewentualnie tu zajrzyj

 

http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Dancer+of+the+Boreal+Valley

 

weak to lighting, moze to coś pomoze.

Odnośnik do komentarza

Niby to najłatwiejsi bossowie w serii Souls, dla mnie najtrudniejsi :potter: Żadnych problemów nie miałem w dwójce, łącznie ze Scholarem, tutaj prawie każdy jest dla mnie wymagający. O ile jakoś sobie dałem radę wcześniej, to z tą kur.wą naprawdę już mnie szlag trafia.

 

Mam ten pierwszy miecz +7 wzmocniony jakimś klejnotem, chyba 250 szlagów zadaje. W tym bossie najbardziej wkur.wiające są te tanie ciosy! Robi skok, podbiegasz, a ta szmira nagle ciacha mieczem wyciągniętym z d.u.py i zgon.

Odnośnik do komentarza

Staraj się unikając jej ciosów wychodzić na jej tyły. W 1 fazie walki tyn sposobem nie miałem większych problemów z unikaniem jej ciosów. Trzeba się jedynie nauczyc jak wyglada przygotowanie do rzutu. Wtedy trzeba spierdzielać do tyłu.

2 faza trochę trudniejsza. Przed piruetami trzeba uciekać jak najdalej. Resztę ciosów dawało radę uniknąć po chwili praktyki. Najważniejsze że nie jest jakaś super szybka i agresywna- leczenie nie stanowi jakiś większych problemów.

Odnośnik do komentarza
Gość _Be_

Niby to najłatwiejsi bossowie w serii Souls, dla mnie najtrudniejsi :potter: Żadnych problemów nie miałem w dwójce, łącznie ze Scholarem, tutaj prawie każdy jest dla mnie wymagający. O ile jakoś sobie dałem radę wcześniej, to z tą kur.wą naprawdę już mnie szlag trafia.

 

Mam ten pierwszy miecz +7 wzmocniony jakimś klejnotem, chyba 250 szlagów zadaje. W tym bossie najbardziej wkur.wiające są te tanie ciosy! Robi skok, podbiegasz, a ta szmira nagle ciacha mieczem wyciągniętym z d.u.py i zgon.

Może po prostu nie umiesz grać. Nie wiem jakim nieogarem trzeba być żeby nieporadzic sobie z nią. Weź no tarcze w łapę trzymaj się od niej na dystans i co jakiś czas sprzedawaj szlagi i uciekaj za kolumny.

Odnośnik do komentarza
Gość mate5

Ten High Lord Wolnir to dość spory wzrost w poziomie trudności, czy tylko ja mam z nim problemy? Jak na razie bossowie prawie w ogóle mi nie sprawiali trudności, poszedłem nawet dalej i ten Old Demon King /chyba przekręciłem nazwę/  w Slumbering Lake też był dość łatwy, a Wolnir taki trudny. 

 

Odkryłem też wreszcie tego 'tancerza' w pierwszej lokacji po zabiciu NPC i też byłby w miarę łatwy gdyby nie jego grab attack.

Odnośnik do komentarza
Gość mate5

Wolnir jest prosty, wal w pierścienie i unikaj rzygów/mgły.

 

Graba tancerki łatwo uniknąć, poza tym, nie musiałes nikogo zabijać, zrushowałeś trochę do niej :(

 

ALSO

 

nie miales czekac do GOTY wersji? :D

 

Dzięks, nie zwróciłem uwagi na to, że przy atakowaniu pierścieni więcej się zadaje, a właśnie z tą mgłą to dwa razy już miałem tak, że cofałem się maksymalnie do tyłu areny, a i tak mnie sięgało, spróbuję znowu. No i w każdych soulsach zabijam część NPCów, ta właśnie wydawała się fałszywa, więc...  :reggie:

 

 

 

No miałem czekać, ale co poradzić, słaby jestem i kupiłem. Ale cieszę się bo gra mi się podoba, Bloodborne postawił poprzeczkę cholernie wysoko i DS3 jej nie dorównało, ale to dalej świetna giera.

Odnośnik do komentarza
Gość mate5

Dzięki. Cholera, podchodziłem do niego już ze cztery razy i albo ani razu nie walnąłem w pierścienie, albo zrobiłem to, ale byłem ślepy i nie zauważyłem że to coś zmienia. Aha, pewnie to już się przewinęło w temacie wiele razy, ale motyw z mostem w katakumbach jest fantastyczny.

 

 

 

Jeszcze jedno pytanie, w Cathedral of the Deep można podnieść 3 takie jakby akwedukty / ściany. Jeden z nich umożliwia szybsze przedostanie się do miejsca jednej części lokacji, ale do czego służą pozostałe dwa? W ogóle nie dostrzegłem zastosowania.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...