Opublikowano 17 marca 20178 l Ja jeszcze trochę poczekam, ale season pass biorę na 100%, tylko nie wiem czy czekać na jakieś promo Ultimate w pudle za 200 zł (na allegro wysypało podstawkę z polskiej dystrybucji po 150 zł O_o), czy kupić season pass, a później poniżej stówy podstawkę w pudle (mam cyfrową, ale muszę mieć pudełko w kolekcji).
Opublikowano 17 marca 20178 l Monitoruję Allegro, ale Ultimate trzyma cenę. Jak spadnie do 250 zł to wezmę, a podstawkę pogonię.
Opublikowano 22 marca 20178 l Obejrzałem filmik z PAX na którym był wywiad z twórcami gry i w dość bezpośredni sposób teasowali dwóch innych dowódców, którzy ukażą się w DLC: - jednym z nich będzie najprawdopodobniej Grunt i obstawiam, że w tym przypadku wprowadzą do gry jednostkę Grunt Goblina z Halo 5, - drugiego zasugerowali powołując się na kontur sylwetki z jednej z grafik, gdzie ewidentnie jest przedstawiona jednostka Huntera, czyli też jakiegoś dopakowanego "bossa" w tej formie dostaniemy. Podejrzewam, że obie jednostki będą rozmiarami przypominać bossa Kisano, która jako wariacja standardowego cyklopa także jest znacznie większa. Edytowane 22 marca 20178 l przez DonSterydo
Opublikowano 22 marca 20178 l Grałem wczoraj wieczorem w Najazd i albo nowy update zepsuł grę, albo wina była słabującego Live - co chwile pojawiały się przycinki w animacji, wybierasz kartę, jednostka pojawia się na planszy i jest freeze na ułamek sekundy. Od czasów bety wszystko chodziło super, ale wczoraj było słabiutko. Zauważyliście u siebie takie problemy?
Opublikowano 22 marca 20178 l No to kamień z serca... BTW podstawowa wersja tanieje, a Ultimate trzyma cenę. Jak ktoś wyłapie bogatszą edycję to poproszę info w temacie albo na PM. Dozgonna wdzięczność gwarantowana. Edytowane 22 marca 20178 l przez Kris77
Opublikowano 27 marca 20178 l 1 czesc niestety w poprzedniej generacji przegapiłem - po zagraniu w HALO Wars 2 mam cicha nadzieje, ze remaster bedzie kiedys w sprzedazy. Nie spodziewalem sie nawet, ze ta gra ma tyle fajnych trybow, a klimat powinien przypasc do gustu wszystkim fanom SF, nie mowiac juz o milosnikach HALO. Pomysl na RTS w tym swiecie, ze specjalnymi zdolnosciami bohaterow (przejmowanie pojazdow spartanem, wzywanie nalotu, uderzenie EMP, leczenie kompanow - aaaaaa za duzo zeby wymieniac...) sprawdza sie rewelacyjnie. Oprawa dzwiekowa i wstawki filmowe to absolutne mistrzostwo swiata (+10 do klimatu), misje zroznicowane i co najwazniejsze - mam wrazenie ze to pierwszy RTS gdzie naprawde mozna sie zrzyc z bohaterami. Singiel jest wciagajacy i bardzo rzadko ograniczają się do standardowego schematu - zbuduj baze/wyszkol wiecej zolnierzy/zabij pozostalych na mapie, wyzsze poziomy trudnosci sa wymagajace, do tego tryby online w ktore gra sie zaskakujaco przyjemnie - nawet przeciwko SI w kooperacji! - wczoraj zaliczylem 1 rozgrywke z 2 przypadkowymi kompanami (przejmowanie wyznaczonych punktow na mapie) i od SI na Heroicu dostalismy po prostu w(pipi). . Gram obecnie PC (optymalizacja na Windows 10 jest rewelacyjna) - nie wiem czy w HALO Wars 2 jest crossplay, ale matchmaking dziala znakomicie, 0 lagow o ktorych ktos wczesniej pisal, wyszukiwanie trwa pare sekund - no nie powiem - poki co jak dla mnie rewlacja! Edytowane 27 marca 20178 l przez easye
Opublikowano 27 marca 20178 l Trzeba było ograć oryginał na Xone we wstecznej kompatybilności, bo bardzo ładnie działa i jest tani jak barszcz. Edytowane 27 marca 20178 l przez DonSterydo
Opublikowano 27 marca 20178 l Ta gra ma cross play, bo probuje sie od 10 minut polaczyc ze znajomymi z Xa i ciagle wyskakuje komunikat, ze maja inna wersje gry niz dowodca odzialu... acha - Halo Wars 2 will not support cross-platform play, to lekka beka. Edytowane 27 marca 20178 l przez easye
Opublikowano 27 marca 20178 l no juz bez przesady - czym niby by miazdzyli - szybszym klikaniem ? Nie ma customizacji klawiszy, skrotow na tworzenie jednostek - jedyna przewaga to klikniecie w dowolna czesc mapy... any way pogadałem tez z kumplami ktorzy graja na Xie i duzo narzekan bylo na lagi, paru sekudowe freezy podczas ktorych mozna stracic wojsko, Hipol nawet zalil sie na wywalanie z meczow, jutro moze wroci TV z serwisu to sam przetestuje ta gre na konsli, bo cos fake infem mi tu pachnie te wszytskie zachwyty nad dedykowymi serwerami... Edytowane 27 marca 20178 l przez easye
Opublikowano 27 marca 20178 l Autor no a czym mielby miażdżyć jak nie właśnie szybszym klikaniem? ogladałem parę gameplayów z poziomu Legendary na PC to bym nie ogarnął tego co robią niektórzy na padzie, więc pomyśl co by było w multi.
Opublikowano 2 kwietnia 20178 l Mam w końcu trochę czasu żeby pograć, skończyłem dzisiaj siódmą misję i jest naprawdę dobrze. Na heroic'u poziom trudności potrafi miejscami przyprzeć do muru. W siódmej misji trochę mięsa poleciało i jednocześnie był to najlepszy etap z tego co do tej pory przeszedłem - ciągła presja, trzeba było przećwiczyć kilka różnych strategii żeby dotrwać do końca. Podoba mi się element walk z bossami, a same misje dość zróżnicowane jak na ograniczone możliwości jakie daje tego typu gatunek gier. Wstawek fabularnych jest mniej niż w jedynce, ale są najwyraźniej zbite w dłuższe segmenty i jest to klasa sama w sobie, o czym nie ma potrzeby się rozpisywać, bo każdy wie na co stać Blur. No i na konsoli gra chodzi naprawdę dobrze, jak do tej pory jedynie w jednej misji dostrzegłem trochę tearingu, a tak poza tym, to nic co by rzucało się w oczy, a przede wszystkim nie ma jakiś zauważalnych spadków fps. No i sama gra też cieszy oko - dość złożone efekty cząsteczkowe, żywa paleta barw, kilka różnych środowisk w jakich toczą się potyczki i dobrze zaprojektowane i zanimowane jednostki. Akcje jakie odchodzą na ekranie gdy nacierają na siebie różne typy jednostek przyprawia czasem o zawrót głowy, a gdy na ekranie pojawiają się większe oddziały Hellbringers, to japa sama się cieszy, dlatego pewnie długo nie wytrzymam zanim kupię season pass żeby mieć szybszy dostęp do Kisano. Czuć power jednostek, które generalnie są bardzo dobrze zbalansowane przez co korzysta się praktycznie ze wszystkiego co oferuje gra. A to tylko ledwie trochę ponad połowa singla, a czeka mnie jeszcze sporo chociażby w Skirmishu czy Firefight. Jak komuś podobała się część pierwsza, to może brać w ciemno, bo czuć tu klimat jedynki pomimo tego, że grę robi zupełnie inne studio.
Opublikowano 3 kwietnia 20178 l W edycji pudełkowej na PC jest sam kod do pobrania czy płytka plus kod?
Opublikowano 3 kwietnia 20178 l Gra jest na płytach. Przynajmniej wersja Ultimate. Sprawdź w Google, na pewno są fotki jakieś.
Opublikowano 9 kwietnia 20178 l Halo Wars 2 Ultimate na Xbox One za 249,90 zł: http://www.ultima.pl/ct/xbox-one/gry/strategiczne/halo-wars-2-ultimate-edition
Opublikowano 6 maja 20177 l Atriox dostanie własną serie komiksów. Wygląda na to, że 343 buduje podłoże pod głównego Villaina w Halo 6
Opublikowano 6 maja 20177 l Autor no ja już mówiłem wcześniej że HW2 to zapewne taki prolog do tego co ma być w Halo 6.
Opublikowano 12 czerwca 20177 l https://www.youtube.com/watch?v=R1MVKdJ8X3E Dodatek do Halo Wars 2 -nowa kampania -2 nowych liderów -2 nowe mapy multiplayer -nowy tryb Firefight wraca Flood, a to oznacza że potop może powrócić w Halo 6
Opublikowano 15 czerwca 20177 l No ku.rwa nie jest... Ch.ujstwo Panie, ch.ujstwo.... Edytowane 15 czerwca 20177 l przez Kris77
Opublikowano 29 lipca 20177 l Przecież dobrze się zapowiada. Fajnie ,że wydają wysokobudżetowego RTSa w tych czasach. DoW3 zawiódł za to Halo Wars 2 jest bardzo dobrym tytułem. Edytowane 29 lipca 20177 l przez Ukukuki
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.