Skocz do zawartości

Yakuza Kiwami


okens

Rekomendowane odpowiedzi

Kolejna porcja info o Kiwami wraz z nowym materiałem wideo.Całe 8minut dobroci od Nagoshiego i ekipy:

 

Sega has released an eight-minute story trailer for Yakuza: Kiwami, its upcoming PlayStation 4 and PlayStation 3 remake of the original Yakuza.

The publisher also announced that retired Japanese judoka Shinichi Shinohara will appear as a guest in the game. Protagonist Kazuma Kiryu acts as Shinohara’s tour guide in Kamurocho, and when he’s not stimulated enough by the city’s red light district, he brings him to an “underground arena” where men do ruthless battle. However…

Due out in Japan on January 21, the remake features a number of additional and updated scenes, as well as new and updated systems, including the ability to fight Majima anywhere, new battle styles, and new mini-games like “Insect Queen Female King.”

First-print copies of Yakuza: Kiwami will include a demo for Yakuza 6.

Watch the story trailer below. View a new set of screenshots, showing Shinichi Shinohara’s guest appearance, at the gallery.

Read more at http://gematsu.com/2015/12/yakuza-kiwami-story-trailer#4Jr4mqlIpOugL1hD.99

 

 

Można już też składać pre-ordery. Choćby na Play-Asia i CD Japan.

Odnośnik do komentarza

Czy ja wiem, fabularnie jak i walki z nim bardzo dobrze wspominam z jedynki.

Mnie najbardziej ciekawi jak im wyjdą te dodatkowe wątki Nishikiego opowiadające o jego przemianie w bad guy'a i te dziejące się w trakcie pobytu Kazumy w więzieniu. Nie powiem materiał na dobre akcje i story mają świetny. I zawsze to coś świeżego dla osób,które już ograły jedynkę na PS2.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...
Gość Kasias

W PlayAsia pre-ordery wysłali dzisiaj. Demo Yakuzy 6 to kod do wklepania. I tutaj pytanie: taki kod "przyjmie" europejski PSN i ściągnie ładnie demo w krzaczkach, czy trzeba specjalnie zakładać konto na Azję?

Odnośnik do komentarza

Mi PA wysłało wczoraj. Z tym kodem to obawiam się, że może być tak jak piszesz bo kiedy kupiłem Jojo's Bizzare Adventure Eyes of Heaven to też nie zaakceptowało mi kodu na dodatkowy strój w EU PS storze.

 

 

edit: omg już na filmikach widzę, że wracają babskie zapasy...

Edytowane przez ornit
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Myslę, że ciekawsze byłoby porównanie Ps4 vs Ps3. Niemniej widać, że gra gubi klatki w tej samej częsci Kamurocho co w Yakuzie 0. To pewnie przez tą oszkloną windę nad salonem Segi ;) Ja nie mogę się doczekać. Swoją kopię powinienem dostać najpóźniej do czwartku. Będzie tydzień przed SFV na ogranie przynajmniej podstawowego story mode :)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

13 godzin i 43 minuty zajęło mi przejscie gry. Dodam, że z obejrzeniem wszystkich scen fabularnych. Jest to moja trzecia przygoda z serią (po 0 i Ishin) i tym razem też się nie zawiodłem. Sega zaserwowała solidną mieszankę akcji, sensacji i dramatu. Jako, że z oczywistych względów, niewiele z tego zrozumiałem postaram się podzielić swoimi wrażeniami po tej grze. Ogólnie główna nić fabularna (a raczej związany z nią gameplay) bardzo mi się podobała. 4 lub 5 razy musiałem zajrzeć na yt żeby poszukać rozwiązań co do przechodzenia gry bo sam raczej bym nie wpadł. Wydaje mi się, że Sega postawiła troszkę wyżej poprzeczkę jesli chodzi o trudnosć gry bo czasami musiałem pokombinować i zmuszany byłem zmieniać style żeby przebrnąć przez kolejnych bossów. Cos mi się zdaje, że w trybie EX-hard mogę mieć problemy w kilku miejscach.

To co mnie zaskoczyło to mała ilosć contentu. Po Ishin i 0 spodziewałem się, że będzie tylko więcej. Tutaj mimo, że mamy podobne rozrywki to jest ich znacznie mniej! Nawet ilosć miejsc, kawiarni itd, które możemy odwiedzić się zmniejszyła. Nie ma tańców, nie ma łowienia ryb, nie ma "przyjaźni", nie ma telefonicznych randek (albo ja nie znalazłem) a w salonie Segi można pograć w jedną grę. W dodatku obok stoi automat z Virtua Fighter 4, an którym wyswietlane są screeny z gry jak jakis powolny gif... Jest za to klub z hostessami a tak poza tym to jak już wczesniej napisałem copy/paste z 0.

 

Jak ktos jest fanem serii to myslę, że warto importować. Tym bardziej, że z prędkoscią lokalizacji Segi trzeba będzie pewnie poczekać na zrozumiałą wersję kolejne 2 lata.

Odnośnik do komentarza

Na razie wystarczy mi, że łapię "co?", "tak/nie" i "(pipi)".

Ornit full respect za przejscie tego kumajac tylko co, tak i nie pewnie jeszcze kumales bo mowili non stop omae!! Co znaczy ty choojku!! XDDD

Co do story to tak zawila nie jest jak sie pogubi to mozna jakiego faqa podczytac

Edytowane przez Zetta
Odnośnik do komentarza

Kiryu od czasu do czasu wysyczał "kisama" ;)

Kusama

Kuso = goowno

Sama = Szanowny pan

Cos w stylu polskiego gowniarza XDDDD

Wogole zawsze jak gram w Yakuze to zona mi sie za glowe lapie bo oni tam sie obrzucaja non stop japonskimi koorwami i wogole najgorszymi zwrotami XD

Edytowane przez Zetta
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ahahaha nie wiedziałem, że jest tak ostro :D

 

Zmienili kilka "przypadkowych" heat moves, dodali jakies nowe np z palnikiem na kuchni. Fajnie to wygląda choć wydaje mi się, że 0 było ciut brutalniejsze. Wczesniej zapomniałem napisać o jeszcze jednej wadzie gry, mianowicie

 

Majima! Nie dosć, że nękani jestesmy przez randomowych kolesi to gosć pojawia się co chwilę żeby ans stalkować. Za każdym razem jest silniejszy. Brakuje mi rozrzucania kasy z 0. Rozpraszalismy tym napastników. Tutaj jestesmy praktycznie skazani na ciągłe walki (chyba, że uda nam się uciec ale zazwyczaj za rogiem stoją następni lub gdzies w pobliżu czai się Majima). Majimy potrzebujemy do levelowania dodatkowego stylu ale gdy już się z tym uporamy, te encountery zaczynają być męczące...

 

Odnośnik do komentarza
Gość Kasias

13 godzin i 43 minuty zajęło mi przejscie gry. (...)

 

Razem z 78 side-questami, Anywhere Majima, hostessami i pakowaniem postaci - ok. 45 godzin. Do roboty jeszcze Battle Arena, minigierki i piłowanie wszystkiego na punkty CP. Gra to po prostu "jedynka" przełożona na silnik i patenty z Zero, czyli najlepszej części + scenki z młodym Nishki przed każdym rozdziałem. Jest jedna nowość - bossowie potrafią regenerować pasek zdrowia i trzeba wtedy wypalić z Heat Mode odpowiedniego stylu walki (kolorowa poświata wokół bossa). 8/10, dla fana must-have.

Odnośnik do komentarza

Ja to od chyba 2-3lat mam na dysku i nie umiem się za to zabrać,choć ostatnio mam mega ochote znów wsiąknąć w RGG więc może w końcu ten film zaliczę.

Był chyba nawet serial na podstawie tego spin-offu na PSP "Kurohyo:Black Phanter".

 

Co się tyczy Majimy i jego ciągłego pojawiania się to Nagoshi mówił w jakimś wywiadzie,że wrzucili taki patent by ludzie mogli właśnie podpakować levele.

 

Gierkę pewnie sobie skołuję na urlop,do tego czasu pewnie jeszcze troszkę z ceny zejdzie. Jedynkę na PS2 ograłem lata temu ale mimo takiego upływu czasu nadal sporo pamiętam z fabuły więc atak krzaczków na ekranie nie powinien chyba aż tak przeszkadzać jak w przypadku innych odsłon only JP.

Odnośnik do komentarza
  • 9 miesięcy później...

Lato 2017.

 

 

 

Witness the Birth of a Dragon - SEGA and Deep Silver to Publish Yakuza Kiwami for PlayStation 4

In 2005, a legend was born on the PlayStation 2 - the legend of Kazuma Kiryu, the Dragon of Dojima, in his video game debut with Yakuza. Now, 11 years after that release, a new generation of players will be able to experience the incomparable action and drama of the Yakuza series with the rebuilt-from-scratch HD remake exclusive to PlayStation 4, Yakuza Kiwami. And "rebuilt from scratch" is not just puffery, "kiwami" literally translates to "Extreme" and with good reason: The game is packed with new features and content beyond just a casual up-rez of the original game. Kiwami adds tons of new story depth over the PS2 original, new distractions around the in-game setting of Kamurocho, added side quests, updated mechanics and combat, and much more. Topping it all off, Yakuza Kiwami will be getting both physical and digital editions, and for the first time in the west, will exclusively feature a re-recording of the original Japanese dialogue. The game will be published in the Americas by SEGA and in Europe by Deep Silver in summer 2017.

Being retold in Kiwami is the nascent character arc for Yakuza - the game begins with series protagonist Kazuma Kiryu getting sent to prison for the murder of his family patriarch (which he didn't commit). To make matters worse, during the 10 years of his imprisonment, not only does Kiryu's clan expel him from the yakuza, but ¥10 billion (~$100 million) goes missing from the clan treasury. Worse yet, Kiryu's childhood sweetheart is also nowhere to be found, and with the entirety of the Japanese underworld on the hunt for the missing cash, Kiryu is all but lost until he finds the orphan girl Haruka, searching for her aunt who shares the same name as Kiryu's missing love. What follows from there is a web of betrayal, underworld politics, and redemption as nothing will stop Kiryu from regaining his honor.



Yakuza Kiwami Features

• A Family Patriarch's Ransom of New Content - Not just a simple graphical upgrade, Kiwami adds nearly 30 minutes of cutscenes alone, providing all-new insight into the game's plot and creating common threads with series prequel Yakuza 0. There's also added distractions (Pocket Circuit car racing, MesuKing: Battle Bug Beauties, new hostesses, and more), side quests and combat updates to bring the original Yakuza game into the latest console generation.

• A Place for Newcomers and Veterans - Yakuza Kiwami is the ultimate bridge in the series: newcomers or those whose Yakuza experience started with Yakuza 0 will have familiar, exacting controls, top-notch SEGA localization, and a solid starting point for entering the Yakuza franchise fresh. Veterans will experience a familiar Kamurocho and plot, but with new levels of story depth and graphical polish.

• But it was me! Majima! - Completely new to Kiwami is the "Majima Everywhere" system, where the series' deranged, one-eyed maniac will constantly surprise and challenge Kiryu to combat when he least expects it. We're talking "popping out of a goofy costume" levels of surprise, so players must stay on their toes and be ready to defend themselves from Kiryu's chief rival.

• Extreme Revitalization - Kiwami is rebuilt from the ground up with all new HD assets, exclusive Japanese voice audio re-recorded by the series cast, and more; optimized for the PlayStation 4 and running in 1080p/60fps. And following suit with SEGA's commitment to the Yakuza series, the game will release in both physical and digital formats in the west.



Yakuza Kiwami will be released on PlayStation 4 in summer 2017, and in addition to Yakuza 0, provides an excellent starting point for those who have always heard about the series but have yet to try it. It preserves the charm of old-school, PS2-era beat-em-up gameplay, but deftly combines it with a hard-boiled crime drama punctuated with the liveliness of Kamurocho - the fictional red-light district of Tokyo the game is set in - and all the distractions that a red-light district can offer. The game is not yet rated by the ESRB. For more information about Yakuza Kiwami and the Yakuza series, please visit yakuza.sega.com/kiwami.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.