Skocz do zawartości

Battlefield 1 (BF5)


Mroku

Rekomendowane odpowiedzi

Bazaar i metro to 2 rozne mapy. Na bazarze bylo lav ktore jezeli ktos potrafil grac to mozna bylo kontrolowac 2 flagi. Do flagi B bylo kilka dojsc zawsze mozna bylo poleciec na flage przeciwnika bokiem i troche ich odciagnac od flagi B. Metro to nic innego jak nawalanka na fladze B lub jezeli przeciwnik byl slaby to zamykanie ich na respie i nabijanie killi przez kilka min.

Mocno to widać w Metrze w BF4 na 64 graczy. Pomijam już fakt, że wrzucenie tylu ludu na tą mapę to poroniony w cholerę pomysł. Nawet pomimo 2 dodatkowych przejść nie da się sensownie grać. Kampienie w jednym miejscu albo rzucani granatów na ślepo licząc na killa.

Odnośnik do komentarza

Metro 1916 XDDDDDDDDDDDD

 

Głupszego pomysłu nie widziałem. Do nabijania killi będziecie mieli mapy miejskie, albo mapę, bo pewnie zbyt dużo takich nie będzie. Ewentualnie jakąś typowo okopową (taką jak Champagne w Verdun). Chciałbym w końcu naprawdę zespołowe granie, ale na tę społeczność nie ma co liczyć.

Weź nawet nie wspominaj o tym jałowym verdun w które gra pięć osób na krzyż, ze wszystkich map które wyszły jako dodatek do 4 tylko metro się trzyma (na PS4) do tej pory i w większości są zawsze zapełnione servy, po 3 latach od premiery, reszta świeci pustkami więc coś jest na rzeczy, gdyby wrzucili podobną mapke do jedynki to pewnie cieszyłaby się taką samą popularnością bo ludzie po prostu lubią też grać na małych mapkach i się jak najwięcej strzelać

 

I co do zespołowego grania wrzucam specjalnie dla ciebie filmik żebyś zobaczył, że nie masz racji, gejmplej z forumowiczami, graliśmy zespołowo gdzie ty w tym czasie czekałeś od 10 min na jakiegoś killa w verdun, kekkekekek

 

 

oprócz podbijania wspólnie flag polecam akcje w 02:22 jak razem zniszczyliśmy czołg

Edytowane przez mersi
Odnośnik do komentarza

Hello everyone! My name is Daniel Berlin, and I’m the Lead World Designer on Battlefield 1. I would like to give you all a big THANK YOU from everyone here at DICE Stockholm for helping make the Battlefield 1 Open Beta the biggest Beta in EA's history. It’s a real treat to see the game being played by our fans and newcomers alike! Every single issue you encounter, every bug reported, and all the feedback given is invaluable to us here within the development team. Trust me when I say that we listen closely to all of your comments.

 

But what does this mean? Well, first off I’d like to talk to you about the Conquest game mode. When we build a new Battlefield game it’s important for us to try new things, we want to stay fresh and renew the franchise with each new installment. However, it’s equally as important that we take the feedback that you, the community, are giving us. That is why we're going to be making changes to the Conquest game mode ticket system for launch. The next time you play the game, capturing the objectives AND getting kills will both contribute towards the final score of a Conquest match. You have spoken, we have listened!

 

We're also looking into balancing other elements, including the weapons and vehicles. The Light Tank, which is a bit too effective in the Open Beta, will definitely receive some work, and we agree that Horses can take a few too many rounds at the moment. We've also learned through the Beta that you guys need more tools to deal with vehicles earlier, which we'll definitely look into (including a Gadget for the Support class which should help neutralize powerful vehicles).

 

Wygląda na to że beta jednak się do czegoś przyda.

Odnośnik do komentarza

Znalazłem opis map i trybów, wygląda to niezle:

 

  • Salonowy Blitzkrieg – ofensywa nad rzeką Mozą w 1918 roku, walka w ogromnej francuskiej posiadłości,
  • Las Argoński – las przypominający labirynt usiany stanowiskami obrony, bunkrami i gniazdami karabinów maszynowych, walki toczone w zwarciu,
  • Forteca FAO – desant morski na półwyspie Al-Fau, walka na wydmach, mostach, mokradłach i płytkich zatokach, a także natarcie na samą fortecę,
  • Suez – walka o kontrolę nad kanałem, walka na pustyni i przedmieściach Kantary,
  • Blizna Saint-Quentin – walka na polach bitew północnej Francji, gdzie siły niemieckie mają przełamać linię Brytyjczyków,
  • Pustynia Synajska – mapa dostępna podczas beta testów, pole bitwy na wschód od El-Dżifar, z osadą Bir el Mazar otoczoną górami i pustynią,
  • Amiens – potyczka na ulicach i placach francuskiego miasta pomiędzy siłami niemieckimi i brytyjskimi,
  • Monte Grappa – jedna z ostatnich bitew w Alpach Weneckich, do zdobycia górskie forty chronione przez siły Austro-Węgier,
  • Skraj Monarchii – walka na ufortyfikowanym brzegu Adriatyku, ze sporym udziałem okrętów wojennych,
  • Upadek Kolosa – bitwa nad rzeką Selle jesienią 1918 roku, zacięte starcia czołgów i piechoty po przełamaniu linii Hindenburga przez Brytyjczyków. Dodatek dostępny za darmo od grudnia tego roku.

Tryby:

  • Podbój – klasyczny tryb z przejmowaniem kluczowych punktów na dużej mapie, dostępne są wszystkie pojazdy,
  • Dominacja – mniejszy odpowiednik podboju, walki toczone głównie przez piechotę, najczęściej w zwarciu,
  • Operacje – cykl potyczek opartych na prawdziwych bitwach z okresu I Wojny Światowej, bronimy lub atakujemy konkretne cele,
  • Szturm – celem atakujących jest zniszczenie telegrafów, a obrońcy chcą temu oczywiście zapobiec,
  • Gołębie wojenne – dwie strony rywalizują o to, która przejmie zlokalizowanego gdzieś na mapie gołębia pocztowego i za jego pomocą wyśle wiadomość z prośbą o wsparcie artyleryjskie,
  • Zespołowy Deathmatch – klasyczna walka na śmierć i życie, kto zabije więcej wrogów, ten wygrywa.

 

http://pclab.pl/news71337.html

https://www.battlefield.com/pl-pl/games/battlefield-1/maps

Edytowane przez Fanek
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...