Opublikowano 5 sierpnia 20168 l Na razie wyglada dosc slamazarnie, no i przekombinowany design, bardziej kojarzy sie z Unrealem niz z Quake. Na zakonczenie Quakeconu ma byc jakis showmatch dla ogarnietych graczy, pewnie wtedy wyplyna jakies sensowne informacje. W kazdym razie closed beta dopiero za rok, wiec gra sie mocno zmieni do tego czasu.
Opublikowano 7 sierpnia 20168 l EDIT: juz zdjeli z youtuba Tutaj mirror: http://sendvid.com/cx6mje6z https://www.youtube.com/watch?v=bzc4MT6exhA&feature=youtu.be Byl jeszcze 5 minutowy gameplay cale szczescie ze zdazylem go sciaganc na dysk nim usuneli Jest potencjał! Jak dla mnie to po latach w końcu będzie powód, by zupgradowac kompa Edytowane 9 sierpnia 20168 l przez smoo
Opublikowano 8 marca 20178 l Właściwie sam nie wiem czy chce patrzeć jak Bethesda profanuje zwłoki legendarnego shootera. Czarno to widzę. Edit: modele pickupów wzięli prosto z ostatniego Dooma jeśli dobrze widzę xd Edytowane 8 marca 20178 l przez UberAdi
Opublikowano 8 marca 20178 l Niby ma być możliwość zagrania meczu bez tych unikalnych umiejętności postaci. Mam nadzieje że w becie też dadzą taką opcje, ale pewnie będą chcieli właśnie testować balans.
Opublikowano 9 marca 20178 l Zapisałem się na betę zobaczymy jak to będzie. Trochę nie pasuje mi że różne postacie mają różne statystyki jak Anarki co ma 75 hp ale jest szybszy. Robią z kłejka asymetryczne (pipi) jak team fortress czy overwatch.
Opublikowano 9 marca 20178 l Nie za ciekawie to wygląda :/ Na fali fejmu Overwatcha chcą też ugrać kawałek tortu. Gdyby nazwali to jakoś inaczej to spoko ale nazwa Quake zobowiązuje i to co pokazują to raczej szybszy reskin Ovderwatcha z dźwiękami z Q ...
Opublikowano 9 marca 20178 l Ogolnie beka z koncernow ktore mysla ze powtorza sukces overwatcha, blizzard to ma taka moc ze nawet jak by szachy zrobili to by miliony ludzi w to gralo
Opublikowano 9 marca 20178 l A co z tym nowym UT? Prace idą do przodu? Czy też gierka będzie się tak kisić w alfie/becie wieczność, a jak to wypuszczą to i tak już to będzie mało kogo obchodzić.
Opublikowano 9 marca 20178 l No właśnie Epic nie lepsze ma tego UT4 w wiecznej produkcji a całe siły skupia na swoim moba które nikogo xd
Opublikowano 9 marca 20178 l Idzie do przodu, po kolei wszystko robia, z ostatnio dodanych jest 5 nowych map, nowy tryb gry, ulepszone UI i sporo ogólnych usprawnien. Jedynie netcode jest nadal sredniawy i całe community czeka az wskoczą z tym na poziom QLive.
Opublikowano 10 marca 20178 l A co z tym nowym UT? Prace idą do przodu? Czy też gierka będzie się tak kisić w alfie/becie wieczność, a jak to wypuszczą to i tak już to będzie mało kogo obchodzić. Czasami go sobie odpalam ale zamiast ludzi wszędzie boty. Wydaje mi się że udostępnienie gry w tak wczesnym stadium tylko jej zaszkodzi bo wszyscy się zniechęcą czekaniem zwłaszcza że development się ślimaczy. Trochę ten UT taki zapomniany przez wszystkich już jest a nawet nie skończony.
Opublikowano 10 marca 20178 l Hmm ja gram codziennie wieczorem i graja ludzie a nie boty. No i polecam wejść na Discord UnrealPUGs, fajne community sie zbudowalo.
Opublikowano 11 marca 20178 l Trailer przedstawiający remake mapy q3dm6. https://www.youtube.com/watch?v=ePnikEEWCp8 Sama mapa wygląda kozak, najwięcej kiedyś na niej grałem zaraz za q3dm17.
Opublikowano 11 marca 20178 l Oby zachwali takie smaczki jak np skok po raila z mostu nad RA Wyplywa troche gameplayow z paxa; niestety wiekszosc graczy wyglada jakby byla zywcem oderwana od call of battlefield bo zaden nie ma pojecia jak w to grac. Znalazlem jednego ktory przynajmniej jako tako proboje strafejumpowac: I na mapie jednak sa pick upy i bronie, czyli nie bedzie powtorki z dooma Mam nadzieje ze po 20 latach wyciagneli jakies wniski i takie rzeczy jak bright skiny beda w grze od poczatku, bo na razie niewiele widac w trakcie walki. Tutaj wiecej nagran: https://drive.google.com/drive/folders/0B1gsTB5CEFVBN0NQX0YyX2FxcTQ Tutaj elegancki strafejumping i widocznie podniesiony fov, loooking good boys! https://www.instagram.com/p/BReI8wohjYT/ Edytowane 11 marca 20178 l przez smoo
Opublikowano 12 marca 20178 l Sorry za post pod postem. Wrzucam ciekawy gameplay dobrego gracza ze sceny Q4, chyba najlepszy material jaki udalo mi sie znalezc jak narazie: Kilka ciekawostek: - Na fimie mozna zobaczyc klasyczne skiny dla Rocket Launchera (wersja z QW), i spawary z Q4 - jako elementy customizacji - Movement bedzie oferowal inne mozliwosci w zaleznosci od championa, np pokazany na filmie Anarki ma wieksza kontrole lotu wzorem Q1 / Promode, a np Slash bedzie mogla robic Crouch Slide wzorem Q4. Osobiscie nie jestem fanem tego rozwiazania i mam nadzieje ze bedzie mozna to jakos "ustandaryzowac" - Willits okreslil, ze gra ma miec model F2P a cala zawartosc bedzie do osiagniaecia za walute w grze (rowniez skiny i cala kosmetyka). W grze bedzie system skrzynek z lootem. Oczywiscie bedzie mozna kupic caly komplet championow "w cenie gry" Ja jestem spokojniejszy po tym co zobaczylem i czekam z niecierpliwoscia na bete.
Opublikowano 12 marca 20178 l Jak skrzynki będą na takiej zasadzie jak w KF2 to mi tam pasi i można mieć spokojnie na nie wy(pipi)ane.
Opublikowano 12 marca 20178 l Nie oszukujmy sie, musza dac cos takiego co przyciagnie casuali do gry. Weterani i tak kupia day one full package, a farmienie customizacji to mily dodatek.
Opublikowano 12 marca 20178 l Z tego co wiem "klasyczny" tryb jest już potwierdzony więc luz. Teraz pozostaje tylko wyczekiwać bety żeby sprawdzić jak z netcodem. Oby stał na poziomie tego z Q3/QLive bo jest to swego rodzaju wzór do naśladowania jeśli chodzi sieciowe shootery.
Opublikowano 12 marca 20178 l Jak będzie klasyczny tryb to spoko. Choć nadal nie podoba mi się,że postacie mają rozdzielone umiejętności jak wall jumpy itd. No przynajmniej tyle wyczytałem z któregoś trailera,mogę się mylić.
Opublikowano 14 marca 20178 l https://youtu.be/iN79s4gQ8Es?t=174 Ten gameplay mnie trochę bardziej zachęcił, fajnie to wygląda i rzeczywiście nadal jest to Quake. Ale pierwsza minuta to otwieranie loot boxów :D
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.