Skocz do zawartości

Quake Champions

Featured Replies

Opublikowano

Na razie wyglada dosc slamazarnie, no i przekombinowany design, bardziej kojarzy sie z Unrealem niz z Quake. Na zakonczenie Quakeconu ma byc jakis showmatch dla ogarnietych graczy, pewnie wtedy wyplyna jakies sensowne informacje.

 

W kazdym razie closed beta dopiero za rok, wiec gra sie mocno zmieni do tego czasu.

  • Odpowiedzi 108
  • Wyświetleń 20,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • kawałek gameplayu w wykonaniu ZeRo4

  • chętnie bym zobaczył takie multi:     w wykonaniu graczy na padach

  • Przecież to już w momencie gdy ten koleś odpalił ten x-ray przez ścianę było wiadomo, że to w złym kierunku pójdzie.

Opublikowano

EDIT: juz zdjeli z youtuba

 

Tutaj mirror:

 

http://sendvid.com/cx6mje6z

 

https://www.youtube.com/watch?v=bzc4MT6exhA&feature=youtu.be

 

Byl jeszcze 5 minutowy gameplay cale szczescie ze zdazylem go sciaganc na dysk nim usuneli :whistling:

 

Jest potencjał! Jak dla mnie to po latach w końcu będzie powód, by zupgradowac kompa :banderas:

Edytowane przez smoo

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Właściwie sam nie wiem czy chce patrzeć jak Bethesda profanuje zwłoki legendarnego shootera. Czarno to widzę.

 

Edit: modele pickupów wzięli prosto z ostatniego Dooma jeśli dobrze widzę xd

Edytowane przez UberAdi

Opublikowano

Niby ma być możliwość zagrania meczu bez tych unikalnych umiejętności postaci. Mam nadzieje że w becie też dadzą taką opcje, ale pewnie będą chcieli właśnie testować balans.

Opublikowano

Zapisałem się na betę zobaczymy jak to będzie. Trochę nie pasuje mi że różne postacie mają różne statystyki jak Anarki co ma 75 hp ale jest szybszy. Robią z kłejka asymetryczne (pipi) jak team fortress czy overwatch.

Opublikowano

Nie za ciekawie to wygląda :/ Na fali fejmu Overwatcha chcą też ugrać kawałek tortu. Gdyby nazwali to jakoś inaczej to spoko ale nazwa Quake zobowiązuje i to co pokazują to raczej szybszy reskin Ovderwatcha z dźwiękami z Q ...

Opublikowano

Ogolnie beka z koncernow ktore mysla ze powtorza sukces overwatcha, blizzard to ma taka moc ze nawet jak by szachy zrobili to by miliony ludzi w to gralo

Opublikowano

Prawdziwy nowy Quake dzis wyszedl na Steamie. Nazywa sie Reflex Arena.

Opublikowano

A co z tym nowym UT? Prace idą do przodu? Czy też gierka będzie się tak kisić w alfie/becie wieczność, a jak to wypuszczą to i tak już to będzie mało kogo obchodzić.

Opublikowano

Idzie do przodu, po kolei wszystko robia, z ostatnio dodanych jest 5 nowych map, nowy tryb gry, ulepszone UI i sporo ogólnych usprawnien. Jedynie netcode jest nadal sredniawy i całe community czeka az wskoczą z tym na poziom QLive.

Opublikowano

Jakie ślitaśne kolorki, mogli jeszcze w cellshadingu to zrobić.

Opublikowano

A co z tym nowym UT? Prace idą do przodu? Czy też gierka będzie się tak kisić w alfie/becie wieczność, a jak to wypuszczą to i tak już to będzie mało kogo obchodzić.

 

Czasami go sobie odpalam ale zamiast ludzi wszędzie boty. Wydaje mi się że udostępnienie gry w tak wczesnym stadium tylko jej zaszkodzi bo wszyscy się zniechęcą czekaniem zwłaszcza że development się ślimaczy. Trochę ten UT taki zapomniany przez wszystkich już jest a nawet nie skończony.

Opublikowano

Hmm ja gram codziennie wieczorem i graja ludzie a nie boty. No i polecam wejść na Discord UnrealPUGs, fajne community sie zbudowalo.

Opublikowano

Oby zachwali takie smaczki jak np skok po raila z mostu nad RA :banderas:

 

 

Wyplywa troche gameplayow z paxa; niestety wiekszosc graczy wyglada jakby byla zywcem oderwana od call of battlefield bo zaden nie ma pojecia jak w to grac.

 

Znalazlem jednego ktory przynajmniej jako tako proboje strafejumpowac:

 

 

 

I na mapie jednak sa pick upy i bronie, czyli nie bedzie powtorki z dooma :obama:

 

 

Mam nadzieje ze po 20 latach wyciagneli jakies wniski i takie rzeczy jak bright skiny beda w grze od poczatku, bo na razie niewiele widac w trakcie walki.

 

 

Tutaj wiecej nagran: https://drive.google.com/drive/folders/0B1gsTB5CEFVBN0NQX0YyX2FxcTQ

 

 

 

Tutaj elegancki strafejumping i widocznie podniesiony fov, loooking good boys!

 

https://www.instagram.com/p/BReI8wohjYT/

Edytowane przez smoo

Opublikowano

Sorry za post pod postem.

 

Wrzucam ciekawy gameplay dobrego gracza ze sceny Q4, chyba najlepszy material jaki udalo mi sie znalezc jak narazie:

 

 

 

Kilka ciekawostek:

 

- Na fimie mozna zobaczyc klasyczne skiny dla Rocket Launchera (wersja z QW), i spawary z Q4 - jako elementy customizacji

 

- Movement bedzie oferowal inne mozliwosci w zaleznosci od championa, np pokazany na filmie Anarki ma wieksza kontrole lotu wzorem Q1 / Promode, a np Slash bedzie mogla robic Crouch Slide wzorem Q4.

Osobiscie nie jestem fanem tego rozwiazania i mam nadzieje ze bedzie mozna to jakos "ustandaryzowac"

 

- Willits okreslil, ze gra ma miec model F2P a cala zawartosc bedzie do osiagniaecia za walute w grze (rowniez skiny i cala kosmetyka). W grze bedzie system skrzynek z lootem. Oczywiscie bedzie mozna kupic caly komplet championow "w cenie gry"

 

 

Ja jestem spokojniejszy po tym co zobaczylem i czekam z niecierpliwoscia na bete.

Opublikowano

W grze bedzie system skrzynek z lootem. 

 

rzygam

Opublikowano

Nie oszukujmy sie, musza dac cos takiego co przyciagnie casuali do gry. Weterani i tak kupia day one full package, a farmienie customizacji to mily dodatek.

Opublikowano

Z tego co wiem "klasyczny" tryb jest już potwierdzony więc luz. Teraz pozostaje tylko wyczekiwać bety żeby sprawdzić jak z netcodem. Oby stał na poziomie tego z Q3/QLive bo jest to swego rodzaju wzór do naśladowania jeśli chodzi sieciowe shootery.

Opublikowano

Jak będzie klasyczny tryb to spoko. Choć nadal nie podoba mi się,że postacie mają rozdzielone umiejętności jak wall jumpy itd. No przynajmniej tyle wyczytałem z któregoś trailera,mogę się mylić.

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.