Skocz do zawartości


Shen

Monster Hunter World

Rekomendowane odpowiedzi



DCKohSyUMAAu6Ze.jpg

 

mapa nie jest podzielona na segmenty

 

i w sumie potwierdza to plotkę, że Capcom chce wejść na zachodni rynek zmodyfikowanym Monster Hunterem, wydając także przy okazji klasyczne odsłony skierowane na Japonię i przenośną konsolę. Tylko mam nadzieję, że nie oznacza to, że nie powąchamy przez taki biznesplan w Europie np. piątki, bo byłoby mi bardzo smutno.

 

 

20.06 japoński stream. Tam pewnie pokażą konkrety.

Edytowane przez ragus
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

kurde wygląda łanie, różne drobiazgi (animacje, ruchy, ficzery) wydaje sie fajne

ale nie pokazali praktycznie typowej walki - tylko jakieś pojedyńcze ciosy i skakanie na wroga - więc obawiam sie nieco o to jak to będzie wyglądać

 

no mimo obaw troche nie sposób sie nie jearać xDD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Licze na to, ze to bedzie gra na lata rozwijana dodatkami. Oby nie było tak biednie jak w mh3 na wii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

japoński trailer pokazuje o wiele więcej

https://www.youtube.com/watch?v=WCGbdxAjWRs

 

niestety nadal mało czystej walki a wiecej biegania

 

jeszcze drugi

 

każdy z nich pokazuje w większości to samo, ale każdy ma kilka fragmentów których nie mają pozostałe

Edytowane przez Yano

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

cholery pokasowali to co dalem wyżej ale oczywiscie gaijin nie zawodzi i nie tylko opowiada o grze ale też pokazuje te dłuższe wersje trailerów co dałem powyżej

 

 

edit - film powyżej pokazuje troszke dłuższą wersje trailera ale nie tą najdłuższą co dałem i skasowali, jak znajde cokolwiek nowego co działa to wrzuce

Edytowane przez Yano

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

no trochę się jaram, nie powiem, mam nadzieję Yano, że będzie granie na PS4 na PARTY :banderas: 

 

mam pewne obawy, ale za mało póki co pokazali, liczę na to, że gameplay za tydzień sporo nam powie. Linka spoko patent, znowu dorzuca sporo dynamizmu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

linka też mi sie podoba, narazie jedno co mi sie nie podoba to brak krwi, ale mam nadzieje ze to zmienią

 

ja też mam nadzieje ze bedzie grane na party, w koncu monster w ktorym bedzie można gadać w czasie grania zamiast pisać na kompie xDD

 

oglądałem to o 6 rano zaraz po obudzeniu i bylem zamulony, obaw troche weszło, jednak im bardziej na to patrze tym bardziej sie jaram i czekam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Spoko, na(pipi)ie sie znowu 500h. Jestem gotowy. Podali w ogole jakas przyblizona date premiery?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

early 2018 moze sugerowac Q1 2018.

 

Gaijin zrobił to, czeog mi brakowało na trailerze oryginalnym, muzyczki przy pieczeniu mieska, micha sie cieszy od razu :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Czy MH jest czymś w rodzaju Soulsów z polowaniem na potwory? Próbowałem kiedyś dema na 3DS i pamiętam, że postaci ruszały się z odpowiednim ciężarem, walka była wymagająca i dość łatwo można było zginąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

w ogole mi brakowało muzyki z monstera na tym trailerze, dopiero na końcu jakiś remixs wszedł, gdyby przez cały czas była stara muza z monstera odrazu gra by budziła mniej wątpliwości

 

 

Czy MH jest czymś w rodzaju Soulsów z polowaniem na potwory? Próbowałem kiedyś dema na 3DS i pamiętam, że postaci ruszały się z odpowiednim ciężarem, walka była wymagająca i dość łatwo można było zginąć.

 

ogolnie to gierka o polowaniu na potwory, praktycznie bez fabuły i zwiedzania świata (chociaż nie wiadomo czy ta nowa tego nie zmieni) , z soulsami miało wspolnego głównie poziom trudności który kiedyś przewyższał soulsy, ale z każdą częścią stawało sie coraz łatwiejsze (chociaż nadal w miare trudne), podobnie jak w soulsach każdy typ broni ma swój własny moveset więc każdą bronią walczy sie zupelnie inaczej i jej wybór ma spore znaczenie

 

co do poziomu trudności - teraz na 3ds był naprawde ograniczony, ale przypomne że w pierwszych częściach były walki które potrafiły trwać ponad 40 min a potwór zabijał gracza na 2-3 ciosy, więc taktyka, timing, i skill były mega wymagane (w sulsach też można umrzeć na 2 ciosy, ale w soulsach walka z żadnym bosem nie trwa 40min, a w monsterach prawie każda trwała grubo ponad 20min a zdechnąć było łatwo)

Edytowane przez Yano
  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Czy MH jest czymś w rodzaju Soulsów z polowaniem na potwory? Próbowałem kiedyś dema na 3DS i pamiętam, że postaci ruszały się z odpowiednim ciężarem, walka była wymagająca i dość łatwo można było zginąć.

 

akurat demko bylo duzo, duzo latwiejsze od pelniaka ;p

 

no mozna tak powiedziec. zbierasz loot z potworkow, tworzysz z niego nowy sprzet, nowe zbroje, brone, itemki, polujesz na kolejne ,trudniesze potwory, zbierasz loot i tak w kolko. w ogromnym skrocie :) 

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

System lootu typowy dla h'n's czy innego MMO, ale to bardzo motywujący i satysfakcjonujący system. Dzięki Panowie za info :lapka:

Edytowane przez Paolo de Vesir
  • Minusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

no, tylko ze tutaj młocisz potwory nie dla tego, że wypadnie C iz niego "miecz zagłady rathalosa + 50 do ataku od ognia" tylko "pazur rathalosa" i z konkretnych czesci roznych potworkow dopiero tworzysz bron jaka Cie interesuje :) Kto huncil godzinami jakiegos potworka zeby wydropic ten jeden rzadki item co ma 1% szansy na wypadniecie przy rozwalonym czyms tam ten wie :lapka: 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

System lootu typowy dla h'n's czy innego MMO, ale to bardzo motywujący i satysfakcjonujący system. Dzięki Panowie za info :lapka:

nie nie nie, w hnsach masz mase lootu który leci z każdego badziewia i wiekszość tego to złom

 

w MH żadna broń czy zbroja nie leci z potworów, po każdej walce za zabicie potwora (niby bossa, ale w MH prawie każdy jest "Bossem") dostajesz kilka jego części, pazury, kości itp, i potem w "bazie" w sklepie możesz kupić albo ulepszyć sprzet używając tych elementów które zdobyłeś z potwora, cały ekwipunek robi sie w sklepie z materiałów (w przeciwieństwie do hns gdzie każdy przeciwnik dropi miecze i zbroje)

 

nie raz rzeczywiscie trzeba sie godzinami męczyć zeby zdobyc wymagany przedmiot, ale jak sie już dzieki niemu zrobi np super broń i można bić kolejne potwory które wcześniej były nie do zabicia to jest bardzo fajna satysfakcja

  • Plusik 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Dobra na takiego MHa czekałem latami. Zamiast skupianie się na magicznych atakach, specialach i innych gównach to w końcu stwory mają lepsze AI, zachowują się jak duże bestie, mają swoje nawyki. No i ta INTERAKCJA z otoczeniem. Od czasów Tri czekałem na prawdziwą ewolucję i widać się doczekałem, jednak nie na platformach Ninny, gdzie zaczęli odgrzewać jednego kotleta. Sorry ale pierwsze MHy były moim zdaniem ciekawsze niż obecne kotlety ze zbrojami ala Power Rangers wychodzące na 3DS'a. Zresztą biedny port XX na Switcha pokazuje jak bardzo idą tam na łatwiznę. 

 

World zrobił na mnie większe wrażenie niż wszystkie pozostałe części jakie wyszły po 3-jce. Dobrze, że wychodzi w przyszłym roku. Zdążę odłożyć na Prosiaka i odpocząć od gierek aby móc się delektować takimi pozycjami jeszcze bardziej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Będzie walka pod wodą? :usmiech:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

widać pływanie pod wodą, więc można założyć, że będą podwodne walki. niestety 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Wypluj te slowa. 

Mi się bardzo podobała ta walka. Moze na 3DSie sterowanie srało, ale na Wii U walki pod woda mnie się mocno podobały. :usmiech:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jak wyżej, plus wodne potwory to był designerski skok w porównaniu do tego, co ciągle próbują wykombinować ze schematu flying wyvern.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

ja nie lubie walki pod wodą, mam nadzieje że to pływanie to tylko element eksploracji

 

cała podwodna walka była zimno przyjęta przez graczy dlatego z niej zrezygnowali, gdyby teraz mieli wrócić to by było dosyć dziwne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Oby wiecej walki pokazali, obstawiam ze reveal trailer mial na celu pokazac nowe 'ficzery' ale wolalbym jednak zeby skupili sie na tym co czyni te serie swietnym, czyli system walki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   1 użytkownik

×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.