Jump to content

Session


Daddy

Recommended Posts

  • Replies 23
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

dział pc xd może jeszcze kącik monster huntera?

 

spencer powiedział ze ex to ex, wyjdzie na plejke to sie da do multiplatform

Posted
48 minut temu, Pacquiao napisał:

Console Launch Exclusive - wyjdzie na co się da, najpierw na Xone/Win10.

Podobnie jak kilka japońskich gier jak nioh2 ;)  

Dział PC nikogo, gierka fajnie się zapowiada ale jakby wrócił prawdziwy następca THPS1/2/3  :o

Posted

W porównaniu do Skate nadal jest drewno, no ale nie oczekuję nie wiadomo jakiej jakości po gierce z kickstartera. 

  • 4 years later...
Posted

NPCów sobie włączasz w opcjach jak chcesz. Na domyślnych ustawieniach jest dość trudno, ale da się przystosować niemal wszystko pod siebie. Ja jestem zdecydowanie na tak, pykam w gierkę od czwartku i jest ten vibe starych demek skejterskich, a jak coś już wyjdzie tak jak sobie to zaplanowałem to satysfajcja level ogrom. I w przeciwieństwie do SXL są tu proste zadania od NPCów, także jeśli ktoś potrzebuje kamoanii w grze o desce to nadal nie jest to poziom Skate, ale już jest coś z czym można działać.

Posted

Kupiłem gre jakoś za grosze na początku w early accessie, grałem trochę przez ten czas testując sobie nowe updaty bo sam gameplay potrafi być satysfakcjonujący.

Ale po patchu 1.0 dałem łapke w dół na Steamie. To nie jest skończona gra, ma nadal masę bugów które nie są naprawione od bardzo dawna. Sporo funkcji jest nadal w zakładce experimental i np włączenie NPCów jest ale potrafi powodować dropy FPSów niezależnie od tego jaki mamy sprzęt.

Zrobiłem wszystkie zadania które wrzucili do 1.0 czyli tryb "fabularny" mam za sobą i mogę powiedzieć, że jest beznadziejny i frustrujący. Sporo mylących opisów tricków, literówki i co najgorsze, tricki których nie zalicza mimo poprawnego wykonania. Najgorsze jedno z końcowych zadań dla Manny'ego gdzie trzeba zrobić FS 180 i 50-50 na poręczy. Robiłem to ciągle tak samo, lądowałem, próbowałem z popem i bez popa na koncu. Zaliczyło może za 30 razem xd

 

Soundtrack to parujący kloc wg mnie. Są 3 stacje radiowe. Dwie z muzyką z simsów i 3 z jakimś powolnym reggae. Nikt kogo znam nie jeździł nigdy do takiej muzyki na deskorolce, nie wiem co ta muzyka robi w tej grze. W early accessie było troche rapu, jakis punk itp. ale usunęli to co dobre żeby dostać niższy age rating dla gry :ragus:

Jazda po rampie też nadal jest mega randomowa. Zresztą chyba nadal nie ma grabów.

To jest podobna sytuacja do Skatera XL. Gameplay jest ok dla maniaków szukających skate sima ale tego na pewno nie można nazwać pełną grą. Nawet animacji schodzenia i wchodzenia na deskę nadal nie ma 

 

Posted
16 minut temu, UberAdi napisał:

Zresztą chyba nadal nie ma grabów.

Są, ale trzeba je ręcznie włączyć w opcjach, tak samo jak lipy, caspery, darksilde i primo.

Posted
6 minut temu, Bzduras napisał:

Są, ale trzeba je ręcznie włączyć w opcjach, tak samo jak lipy, caspery, darksilde i primo.

O tych wiem bo były potrzebne do wykonania zadań. Graby były w early accessie, tzn takie jakby graby bo byly tylko 2 xd Teraz w której są zakładce bo ja ich nie widzę nigdzie.

Posted

Graby wyleciały, chyba w czerwcowym devblogu to pisali.

Ogólnie parę decyzji strasznie mnie irytuje w 1.0 a szczególnie wprowadzenie "True Stance input" jako jedyna opcja, teraz kiedy robię 180 na grinda czy manuala trzeba analog wychylać zupełnie nie intuicyjnie, przy okazji robiąc manuale po bank totalnie głupie, bo musisz w połowie przechylić analog w drugą stronę, a to nie wszystkie problemy. Jeszcze wyrzucili mi opcję autogrind z której korzystałem do boardslide, bo według mnie celowanie triggerami było bardziej naturalne niż wprowadzenie inputu. Lipów to jeszcze nawet nie próbowałem, bo dalej nie ruszyłem z NY a gram misje po kolei.

Z tym radiem to też kino, w sumie tą lofi stację lubię, no ale gdzie rap czy rock, kojarzony z deskorolką.

 

Najgorsze jest to, ze im się coś psuje co update, teraz na pc jest glitch który potrafi blokować ciuchy w skateshopie, na series x 360flipy się robi ciężko.

 

Szczerze, jeśliby była opcja cofnięcia się do .72 z zatrzymaniem map i kilku animacji skatera to bym to zrobił.

 

A na discordzie wielkie grono akolitów broniących wszystkiego, bo to nie AAA gra.

 

Posted
12 godzin temu, wojtas011 napisał:

na series x 360flipy się robi ciężko.

A na to akurat znalazłem sposób, bo też mi coś nie pasowało i każda próba tre kończyła się varialem - wystarczy zmienić prędkość scoopa ze zwykłego na lekki i siadają dobrze (ale za cenę Impossible, bo to jest chyba faktycznie niemożliwe przy takim ustawieniu xd). Jest dużo do poprawki, tu nie ma co się oszukiwać, ale na ten moment Session 1.0 > Skater XL, siedzę i nerdzę sobie nad deską jak za starych dobrych czasów Toniego Hołka dwa na PSX. Czuję klimacik

 

b71357c6-2660-423f-8d3a-54bd52f77a79.png

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...