Skocz do zawartości

Baldur's Gate 3


ireniqs

Rekomendowane odpowiedzi

31 minut temu, Il Brutto napisał:

towarzysze sa lepsi niz sie spodziewalem, jak ogladalem filmiki z EA to sie wydawali bardzo generyczni ale w sumie sa spoko, najbardziej lubie ta Githyanki. Mam nadzieje ze szybko bede mogl zrekrutowac Jaheire i Minsca. 

 

Btw bardzo szybko spotykamy postac z poprzednich czesci tylko pewnie wielu ludzi nie bedzie kojarzylo bo byla kompletnie nie istotna w 1 i 2.

Spoiler

Volo często się przewijał w starych Baldursach, szczególnie jak czytało się instrukcje do gry xD. 

 

2 minuty temu, Sedrak napisał:

Ogólnie czytając i oglądając recenzję widzę, że gra dość mocno poci PC. Naprawdę jestem ciekaw jak oni poradzą sobie z XSS. 

 

Czy ja wiem czy mocno, raczej jak na grę z 2023, to powiedziałbym, że jest doskonale zoptymalizowana. 

Edytowane przez KrYcHu_89
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Połączenia między różnymi lokacjami to normalnie Dark Souls. Wchodzisz punktem A , bujasz się trochę po miejscówce, rozbijasz ścianę którą cudem odkryłeś bo mogło cię tam równie dobrze nie być i wychodzisz w punkcie C który już znałeś i zastanawiałeś się co jest za tymi drzwiami. Ależ zajebiście to jest zrobione:banderas:

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Sedrak napisał:

Kurczę z tego co zrozumiałem to gra nawet  na dobrych pc pod koniec gry potrafi dość mocno przyciąć i mieć spadki FPS

Mając na uwadze że divinity2 zoptymalizowali ostatecznie tak że ruszyło to na switchu i trzymało tam 30fps jestem zdziwiony że z series s I BG3 mają kłopot. 

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, Daffy napisał:

Mając na uwadze że divinity2 zoptymalizowali ostatecznie tak że ruszyło to na switchu i trzymało tam 30fps jestem zdziwiony że z series s I BG3 mają kłopot. 

 

Problem jest tylko z podzielonym ekranem. Nie jest problemem pewnie GPU czy CPU tylko alokacja pamięci. Rozdzielczość można przyciąć, detale tak samo to się ładnie skaluje. Pamięć niestety średnio a Ska ma 6GB mniej względem X czy PS5.

 

Pewnie mogli by zrobić potato mode do dzielonego ekranu ale dlaczego tego nie zrobią to nie wiem. 

17 minut temu, Daffy napisał:

Mając na uwadze że divinity2 zoptymalizowali ostatecznie tak że ruszyło to na switchu i trzymało tam 30fps jestem zdziwiony że z series s I BG3 mają kłopot. 

Wszystko się da tylko jakim kosztem D2 na TV wygląda paskudnie. Jedynie mały ekran ratuje. 

 

image.thumb.png.7dc1646bad3a9744c6e32379f872c5ec.png

Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, Gregorius napisał:

Połączenia między różnymi lokacjami to normalnie Dark Souls. Wchodzisz punktem A , bujasz się trochę po miejscówce, rozbijasz ścianę którą cudem odkryłeś bo mogło cię tam równie dobrze nie być i wychodzisz w punkcie C który już znałeś i zastanawiałeś się co jest za tymi drzwiami. Ależ zajebiście to jest zrobione:banderas:

To jest majtersztyk tej gry.

 

Już jestem w 

Spoiler

Podmroku

 

Mam mocne vibe z BG2 w tej lokacji. Właśnie miałem walkę z pierwszym jednookim delikwentem, no nie wiem, było mega ciężko na 4 lvlu xD. 

 

Ale jak coś można go bez problemu wyminąć, jak wszystko w tej grze jest mega plastyczne i modyfikowalne.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Sedrak napisał:

Da się mieć umiejętność rozmowy ze zwierzętami inna postacią niż Gnomem?

 

Speak with Animals can be acquired by the following classes:

Bard

Druid

Ranger

Warlock (Beast Speech invocation)

Wildheart (Barbarian)

Oath of the Ancients (Paladin)

Nature Domain (Cleric)

 

jak ktoś weźmie diablicę do party to z odpowiednią subklasą może gadać na to wygląda. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

A czy jak ktoś z party będzie miał tą umiejętność to wtedy działa dla całej drużyny? Tak było w DoS2 chyba. No ja będę paladynem grał, ale raczej Oath of Vengeance, bo planuje nie być do końca bez skazy. A sam skill jest dla mnie bardzo ważny, bo w DoS2 bardzo dużo ciekawych opcji dawał.

 

Edit: ok. Czyli powinno działać. Dzięki 

Edytowane przez Sedrak
Odnośnik do komentarza
18 minut temu, messer88 napisał:


trzeba się było przełączać na postać która miała pet pala, tak mi się wydaje. 

Tutaj jest tak samo, każdy dialog jest per postać, tak samo każdy skill np. otwieranie zamków itp.

 

Najlepiej, żeby MC miał dany skill, ale jak go nie ma, to w 90% sytuacji można zrobić to zą pomocą innej osoby z party. 

 

Wszyatko to jest bardzo logiczne i przemyślane. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

@KrYcHu_89 miałem to samo :D

Gorzej, że coś mi się z sejwami zesrało i 2h grania przepadło, więc potem zrobiłem to dobrze.

Na padzie lepiej się steruje postacią przy eksploracji, ale do walk lepszy interfejs pod myszkę. 

Człowiek lata w takie gierki nie grał, ale powoli to ogarniam. Tylko czasem nie kumam działania tych punktów akcji, że mam ich za mało, żeby zaatakować wroga tuż obok.

Odnośnik do komentarza

A jak tam z czytaniem książek w grze? Miałem ten sam problem w Divinity jak i tutaj - ciężko mi się je czyta.

 

Próbowałem po angielsku i po polsku je czytać, ale w obu przypadkach tracę koncentrację/zaciekawienie żeby linijka po linijce czytać te tomy. Nie wiem w sumie czemu - ale chyba język gra tu rolę i fakt że jakoś nie widzę w nich żadnej głębi, pozwalającą bardziej się wkręcić w grę. Nie pomaga też ich ilość i fakt że nie są ze sobą jakoś ściśle powiązane.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...