Skocz do zawartości

Bleeding Edge


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

Sukces czy ewentualna porażka jest zależna od modelu systemu walki. Jeżeli będzie stał na poziomie to gierka się obroni.

 

Problem w tym że trailer pokazany na konferencji  krótka zajawka niewiele mówi o gameplayu. Kolejna dziwna decyzja zwłaszcza że gra jest do ogrania na targach dla odwiedzających

Odnośnik do komentarza

Fajnie, że gierka jest TPP. Paladins i Overwatch to też fajne gry, ale dużo tracą w moich oczach z racji perspektywy. Swoją drogą, gdzie można zapisać się na te testy? Komputer podaje mi stronę https://www.bleedingedge.com/en jako niebezpieczna.

Odnośnik do komentarza

- Przez większość czasu nad grą pracowało 10-20 ludzi. Teraz ta liczba zwiększyła się do 30 gdy gra znajduje się bliżej startu alphy

- Na start gra będzie miała 10 bohaterów podzielonych na 3 klasy. Po premierze gra ma otrzymać nowych bohaterów i mapy

- Na razie nic nie wiadomo o premierze. Ninja Theory chcę wzorem Rare i alphy SoT skupić się feedbacku od graczy i gra wyjdzie dopiero wtedy kiedy gameplay będzie wypolerowany

- Gra nie bazuje na skasowanym kilka lat temu Projekcie Razer tak jak wielu podejrzewało. Jest to raczej ewolucja DmC kiedy to eksperymentowali  nad trybem multi do tej gry

- Rozbudowany system walki, kombosy, specjalne umiejętności.

-Ninja Theory porównuje grę do Overwatcha i trochę moby

- Podobnie jak Overwarch rozgrywka opiera się na objectivach

 

Co do jakości gry to trudno o jakiś konsensus od ludzi któzy w to grali na E3, cześć jest bardzo zadowolona, inni wychodzą rozczarowani

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Ciekawy tekst o powstawaniu gry, polecam wszystkim wierzącym w teorie spiskowe

 

 https://www.telegraph.co.uk/gaming/features/bleeding-edge-cambridge-studios-new-game-went-passion-project/

 

Przed dołączeniem do Microsoftu, Ninja Theory nie miało środków by produkowac kilka gier jednoczesnie

 

Rahni Tucker dyrektor kreatywny BE rzucił pomysł na grę ponad 6 lat ale studio właśnie rozpoczynało prace nad Hellblade więc BE zeazło na dalszy plan

 

3 i pół roku  szefowie zapytali czy wciąż chcę zrobić tę grę i rozpoczeli produkcje

 

Nad grą początkowo pracowało 6 osób, teraz zespół liczy 25 osób

 

Drugi zespół pod kierownictwem Tameema Antoniadesa skupia się dalej nad grami w rodzaju Hellblade

 

Przejęcie przez Microsoft pomogło NT przeobrazic się w wielozespołowe studio pracujace jednoczesnie nad wieloma grami

 

 

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.