Jump to content

Bleeding Edge


Daddy

Recommended Posts

Guest _Be_

Overwatch vibe mocno, do tego trochę pachniało mi takim połączeniem Arms i Splatoona w tym zwiastunie 

 

 

Zobaczymy jak wyjdzie póki co nie jaram się jakoś. 

Link to comment

Sukces czy ewentualna porażka jest zależna od modelu systemu walki. Jeżeli będzie stał na poziomie to gierka się obroni.

 

Problem w tym że trailer pokazany na konferencji  krótka zajawka niewiele mówi o gameplayu. Kolejna dziwna decyzja zwłaszcza że gra jest do ogrania na targach dla odwiedzających

Link to comment

Fajnie, że gierka jest TPP. Paladins i Overwatch to też fajne gry, ale dużo tracą w moich oczach z racji perspektywy. Swoją drogą, gdzie można zapisać się na te testy? Komputer podaje mi stronę https://www.bleedingedge.com/en jako niebezpieczna.

Link to comment

- Przez większość czasu nad grą pracowało 10-20 ludzi. Teraz ta liczba zwiększyła się do 30 gdy gra znajduje się bliżej startu alphy

- Na start gra będzie miała 10 bohaterów podzielonych na 3 klasy. Po premierze gra ma otrzymać nowych bohaterów i mapy

- Na razie nic nie wiadomo o premierze. Ninja Theory chcę wzorem Rare i alphy SoT skupić się feedbacku od graczy i gra wyjdzie dopiero wtedy kiedy gameplay będzie wypolerowany

- Gra nie bazuje na skasowanym kilka lat temu Projekcie Razer tak jak wielu podejrzewało. Jest to raczej ewolucja DmC kiedy to eksperymentowali  nad trybem multi do tej gry

- Rozbudowany system walki, kombosy, specjalne umiejętności.

-Ninja Theory porównuje grę do Overwatcha i trochę moby

- Podobnie jak Overwarch rozgrywka opiera się na objectivach

 

Co do jakości gry to trudno o jakiś konsensus od ludzi któzy w to grali na E3, cześć jest bardzo zadowolona, inni wychodzą rozczarowani

Link to comment
  • 2 weeks later...

Ciekawy tekst o powstawaniu gry, polecam wszystkim wierzącym w teorie spiskowe

 

 https://www.telegraph.co.uk/gaming/features/bleeding-edge-cambridge-studios-new-game-went-passion-project/

 

Przed dołączeniem do Microsoftu, Ninja Theory nie miało środków by produkowac kilka gier jednoczesnie

 

Rahni Tucker dyrektor kreatywny BE rzucił pomysł na grę ponad 6 lat ale studio właśnie rozpoczynało prace nad Hellblade więc BE zeazło na dalszy plan

 

3 i pół roku  szefowie zapytali czy wciąż chcę zrobić tę grę i rozpoczeli produkcje

 

Nad grą początkowo pracowało 6 osób, teraz zespół liczy 25 osób

 

Drugi zespół pod kierownictwem Tameema Antoniadesa skupia się dalej nad grami w rodzaju Hellblade

 

Przejęcie przez Microsoft pomogło NT przeobrazic się w wielozespołowe studio pracujace jednoczesnie nad wieloma grami

 

 

 

 

  • Upvote 1
Link to comment

Od tygodnia mam ochotę w to zagrać. Nie jestem jeszcze przekonany do designu i cukierkowych kolorów, ale walka wręcz zamiast strzelania to super pomysł, bo wiadomo jak to jest ze sterowaniem na padzie. Oby każdy dostał zaproszenie do tej alphy, bo będzie mi smutno jak mnie nie wylosują ;(

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.