Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bleeding Edge

Featured Replies

Będzie można obadać 27 czerwca, wygląda jak muliplayerowy Sunset tylko jeszcze bardziej zwariowany  :banderas:

  • Replies 92
  • Views 26.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Tez nic nie dostalem  Widocznie na alphe zapisalo sie wiecej niz trzy osoby.

  • Podoba mi się design postaci (martwy koleś opanowany przez węża xD) ale to może dlatego że podobał mi się również Sunset Overdrive  

  • Wiem że SkillUp jest lubiany na forum wiec wrzucam   Mówi że to jego ulubiona gra targów i ostrzega żeby jej nie przespać

 

 

Szkoda że nie pokazali gameplayu na konfie 

O spoko czyli niedlugo do sieci powinno trafić sporo gameplayów i zobaczymy jak to wygląda

Overwatch vibe mocno, do tego trochę pachniało mi takim połączeniem Arms i Splatoona w tym zwiastunie 

 

 

Zobaczymy jak wyjdzie póki co nie jaram się jakoś. 

Sukces czy ewentualna porażka jest zależna od modelu systemu walki. Jeżeli będzie stał na poziomie to gierka się obroni.

 

Problem w tym że trailer pokazany na konferencji  krótka zajawka niewiele mówi o gameplayu. Kolejna dziwna decyzja zwłaszcza że gra jest do ogrania na targach dla odwiedzających

A kiedy ta alpha? Zagrac zagram. 

gMGMdyF.gif

HHcvqEF.gif

SctKxkz.gif

 

coraz bardziej mi to przypomina Overwatch z walką wręcz 

Edited by ASX

- Przez większość czasu nad grą pracowało 10-20 ludzi. Teraz ta liczba zwiększyła się do 30 gdy gra znajduje się bliżej startu alphy

- Na start gra będzie miała 10 bohaterów podzielonych na 3 klasy. Po premierze gra ma otrzymać nowych bohaterów i mapy

- Na razie nic nie wiadomo o premierze. Ninja Theory chcę wzorem Rare i alphy SoT skupić się feedbacku od graczy i gra wyjdzie dopiero wtedy kiedy gameplay będzie wypolerowany

- Gra nie bazuje na skasowanym kilka lat temu Projekcie Razer tak jak wielu podejrzewało. Jest to raczej ewolucja DmC kiedy to eksperymentowali  nad trybem multi do tej gry

- Rozbudowany system walki, kombosy, specjalne umiejętności.

-Ninja Theory porównuje grę do Overwatcha i trochę moby

- Podobnie jak Overwarch rozgrywka opiera się na objectivach

 

Co do jakości gry to trudno o jakiś konsensus od ludzi któzy w to grali na E3, cześć jest bardzo zadowolona, inni wychodzą rozczarowani

3 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

Komputer podaje mi stronę https://www.bleedingedge.com/en jako niebezpieczna.

 

U mnie normalnie bezpieczna i tam też się zarejestrowałem. 

Gameplay i wywiad

 

 

aj... myślałem po tytule, że to jakaś nowa-stara bijatyka od Namco. Chyba nie doczekamy się już nowej marki z gatunku bijatyk:/

Edited by grzybiarz

ZeroCool-1.png

nidhoggr.png

Miko-1.png

Makutu-1.png

Maeve-1.png

Kulev-1.png

Gizmo-1.png

ElBastardo.png

Daemon-1.png

 

Buttercup-1.png

 

 

Podoba mi się design postaci (martwy koleś opanowany przez węża xD) ale to może dlatego że podobał mi się również Sunset Overdrive

 

Edited by ASX

Wygląda fajnie. Zapisałem się do Alphy :lapka:

Design jak za starych czasów bardzo konsolowy, dla mnie lux, 

 

gdzie można zapisać się do alphy?

Wiem że SkillUp jest lubiany na forum wiec wrzucam

 

Mówi że to jego ulubiona gra targów i ostrzega żeby jej nie przespać

W grze będzie klasa lecząca :ohboy:Count me in!

Oczywiście poleciał wpis do alphy.

Edited by Hum

  • 2 weeks later...

Ciekawy tekst o powstawaniu gry, polecam wszystkim wierzącym w teorie spiskowe

 

 https://www.telegraph.co.uk/gaming/features/bleeding-edge-cambridge-studios-new-game-went-passion-project/

 

Przed dołączeniem do Microsoftu, Ninja Theory nie miało środków by produkowac kilka gier jednoczesnie

 

Rahni Tucker dyrektor kreatywny BE rzucił pomysł na grę ponad 6 lat ale studio właśnie rozpoczynało prace nad Hellblade więc BE zeazło na dalszy plan

 

3 i pół roku  szefowie zapytali czy wciąż chcę zrobić tę grę i rozpoczeli produkcje

 

Nad grą początkowo pracowało 6 osób, teraz zespół liczy 25 osób

 

Drugi zespół pod kierownictwem Tameema Antoniadesa skupia się dalej nad grami w rodzaju Hellblade

 

Przejęcie przez Microsoft pomogło NT przeobrazic się w wielozespołowe studio pracujace jednoczesnie nad wieloma grami

 

 

 

 

  • Author

a nie mogą zrobić dużej gry w stylu enslaved, dmc, hs...nie wiem czy chcę kolejnego ładnego symulatora chodzenia.

Od tygodnia mam ochotę w to zagrać. Nie jestem jeszcze przekonany do designu i cukierkowych kolorów, ale walka wręcz zamiast strzelania to super pomysł, bo wiadomo jak to jest ze sterowaniem na padzie. Oby każdy dostał zaproszenie do tej alphy, bo będzie mi smutno jak mnie nie wylosują ;(

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.