Skocz do zawartości
Zapraszamy do wsparcia akcji Rehabilitacja i terapia Wiktora. Z góry dziękujemy!



20inchDT

Użytkownicy
  • Zawartość

    293
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

92 Exclusive Sony

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • GamerTag:
    RetroVoyage6746

Ostatnie wizyty

386 wyświetleń profilu
  1. Jak wy znaleźliście czat z polskim konsultantem? Całą stronę dokładnie przestudiowałem i tylko w języku angielskim mogę ;/
  2. @_Be_Nope, ja mam S. No tragiczne są, jeszcze żadne pady mi tak źle nie działały. Te facebuttony to katastrofa, ale triggery i bumbery chodzą elegancko. Mogliby sie przyłożyć do zapewnienia dobrego jakosciowo produktu, to i nie musieliby wysylac nowych ludziom. Najbardziej zenujace jest to, ze sa ludzie ktorym elite za 600 sie rozkładał i nie chcieli naprawic
  3. @blantman wow, to musze liczyc na tak samo wspaniałomyślną panią xD. Wysyłają je w kartoniku? Gdzies czytalem, ze w jakims woreczku Tez chce im odesłać po nowym roku konsolę, zeby tego świerszcza zlikwidowali. Tyle sie pisze jak cicha jest ta konsola, a tu ps3 tak nie hałasuje.
  4. Nice, jakby mi dali czerwonego albo niebieskiego, to byłoby miło. To nie wysyłam tego z obecna etykieta i skontakuje sie z nimi. Kiepsko, że oba pady w zestawie tak samo sie zachowuja. A i X czasem nie odbijaja i pozostaja wcisnięte na chwilę Jak miałem zwykłego one'a to takich jaj nie było z kontrolerem.
  5. @_Be_ Pewnie nie trzeba, skoro nawet nie ma okienka do uzupełnienia. Mam pozycję "opis: 'standard kontroler' " xD Oni odeślą moj egzemplarz naprawiony, nowy czy refurba? Nie chcialbym dostac po kims, skoro dopiero co kupilem nową konsole
  6. Dobra, już mnie zaczynają w(pipi)iać te pady. Nowa konsola i oba dołączone do zestawu nie zawsze rejestrują naciśnięcie. W strzelaninach tego nie zauważyłem, ale teraz zacząłem grać w Sinners i X mi się co jakiś czas przykleja, tak jakby miód był w środku. Wszedłem na polską stronę i jestem już w kroku 5, ale nie ma nigdzie pola, w którym można by opisać problem. Co z tym zrobić?
  7. 20inchDT

    Xbox One: komentarze i inne rozmowy

    @Moldar To wychodzi 39 za 4 miechy golda, chyba opłacalny biznes. Tę kasę będzie można przeznaczyć na zakup gamepassa i resztę dopłacić z karty?
  8. @creatinfreak gramy
  9. @creatinfreak @oni Pisałem już chłopakom, że nie będę miał dziś HS'a. Chciałbym przy okazji zdobyć różne acziki np. Enemy of my Enemy (pierwsza misja, pomóc elite przedostać się na wzgórze) czy np. w drugiej misji nie zabijac 2 hunterow w laboratorium i walczyc z nimi dopiero w hangarze.
  10. 20inchDT

    Games with Gold / Game Pass / EA Access

    @oniJa tez nie lubie z tego samego powodu, ale za złotówkę to trzeba ograc te małe gierki. No i Mutant wygląda jak x-com, a ja uwielbiam tę grę. Mam nadzieje, ze szybko nie wywala tej pod(pipi)y soulsow, gdzie tłucze sie samych bossow, bo juz kilka gier zassalem xd
  11. 20inchDT

    Games with Gold / Game Pass / EA Access

    Jak długo gry sa w gamepass? Niedawno kupilem konsole i jakis tydzien temu widzialem strider i mad maxa, a teraz juz nie ma
  12. @oni @20inchDT A miałem pisać, że dziś pewnie nie znajdę czasu na kupienie HS'a. Może być niedziela. Jak będziecie mieć czas, to moglibyśmy zacząć nawet wcześniej. Przejrzałem wczoraj listę achievementów i chyba jednak legendary nie będzie konieczne, bo i tak trzeba przejść solo ;p Jeżeli wolicie obniżyć poziom do hardcore, to nie mam nic przeciwko. Chciałbym przy okazji zebrać jakieś mniej upierdliwe/wymagające co-op czachy i achievementy typu "zamorduj dwóch wrogów w tym samym czasie", bo solo nie da się tego zrobić.
  13. @_Be_ Obojętnie. Na ten moment nie mam żadnych planów.
  14. @oni Ja w 2015 przeszedłem ponad połowe sam na legendary, ale straciłem ochotę na gry i sprzedałem X'a ;p Teraz znowu kupiłem konsole i nabrałem ochotę na Halo po przesłuchaniu ost.
  15. Myślałem o weekendzie, ale jak nie zbierzemy 4 osób (bo chyba w tyle można grać?), to możemy i po świętach. Tylko muszę jakiegoś HS ogarnąć, bo mój oficjalny się rozwalił xd
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.