Jump to content

20inchDT

Użytkownicy
  • Content Count

    858
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

20inchDT last won the day on November 7

20inchDT had the most liked content!

Community Reputation

285 Wybraniec

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Recent Profile Visitors

964 profile views
  1. 20inchDT

    Dead Cells

    Dobra, 4BC już za mną. Udało mi się znaleźć zestaw jaki chciałem, czyli frantic sword + tarcza. Gwarantowane krytyki, jeżeli ma się pniżej 50%hp lub więcej niż 50% malaise. Fajny build wymagający ryzykownej gry. Teraz tylko muszę zrobić połowę bossów na "no hit" i będzie calak. Dałbym od siebie 10/10 gdyby: - był tryb w stylu "boss mode" i można by poćwiczyć moveset przed normalnym straciem - bronie i sille byłyby lepiej zbalansowane i odblokowywanie ich nie prowadziło do niemożliwości zrobienia builda pod jeden kolor (chociaż tutaj custom mode pomaga) - grafika wyglądałaby jak na artach i przypominała "Ori" Jeżeli jeszcze ktoś nie grał, to trzeba koniecznie spróbować.
  2. @WisnieR ale ciebie zminusowali, lol. Zachowujecie się jak typiary na fejsbuku piszące grubej loszce, że jest piękna.
  3. A daj Pan spokój z tym MS. Brat im wysłał pada, 1 listopada niby odesłali, ale do dziś nie ma. Oczywiście to ich wysyłanie zwykłym listem tylko kusi złodziei na poczcie i ciekawe czy dojdzie.
  4. 20inchDT

    Death Stranding

    Weź zachowaj sobie tę nowomowę w CW, okej ple(j)bsie? Jeez, ktokowiek odważy się skrytykować gameplay czy fabułę, to rzucają się jakby ich własna egzystencja została podważona xD
  5. Michał_K zmęczony podróżą z paczką na plecach znalazł środek transportu, ale coś nie pykło :reggie:

     

  6. 20inchDT

    Death Stranding

    Josh robi calaki w serii DMC, więc się zna na gierkach, a michau to jakiś random, który wymyśla historyjki, żeby ubarwić dostarczenie paczki. Z czasem zmieniłem zdanie o tej grze. Gameplay nie jest jednak najgorszą częścią nowej gry Kojimy - jest nią fabuła, motywacje bohaterów, które są w konflikcie z założeniami świata i durne dialogi. To łażenie może się podobać ludziom, ale w takim razie polecam też Fallouta 76 - można odbudować świat i to grając online!
  7. @MYSZa7 Sprobuje dzis wieczorem. Zostaly mi tylko wyzwania dzienne i tygodniowe, bo wczoraj przy jednym posiedzeniu wszystko inne zrobiłem
  8. 20inchDT

    Path of Exile

    Diablo 4 wyjdzie za kilka lat, a gra f2p juz jest wieksza xD
  9. Wtf to zadanie tygodniowe. Trzeba przejechac goliath, a ten wyscig odblokowuje sie na 20lvlu road racing. Jak szybko wbic 2 lvl?
  10. Ta feministka go na cos namawiala, ale nie chcial i zachowywal sie jak powazny Pan. Wyebac tego bezbeka nelsona, jego przydupasa czarnego i te baby, bo tylko w(pipi)viaj.
  11. Niektórzy to są niezbyt lotni, ale czego się spodziewać po ludziach wyśmiewających prequele, a gloryfikujący te nowe wysrywy. W prequelach jest chociaż klimat star warsów i efektowne walki na miecze. Żadnego filmu z tej serii nie da się oglądać będąc dorosłym, ale dalej pałujcie do 4-6.
  12. Wyebane na te żaby skoro streets of rage 4 ma być w gamepassie.
  13. 20inchDT

    Everwild

    Serio nie widzę problemu jeżeli to będzie jakiś co-op multi. Macie tyle gier z kampania single, a wam ciągle mało. Te historyjki w gierkach to i tak klisze.
  14. Te mrowki robi 12 osob. Najwazniejsze, ze pichca wieksze rzeczy na Scarlett.
  15. Spencer najlepsza morda. Wszedł, powiedział co miał powiedziec bez sucharów i elegancko. Ciesze się z zapewnien o zacieśnieniu wspólpracy ze skośnookimi. FF7R tez pewnie bedzie na klocu.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.