Opublikowano 7 czerwca 20195 l Będzie można obadać 27 czerwca, wygląda jak muliplayerowy Sunset tylko jeszcze bardziej zwariowany
Opublikowano 10 czerwca 20195 l O spoko czyli niedlugo do sieci powinno trafić sporo gameplayów i zobaczymy jak to wygląda
Opublikowano 10 czerwca 20195 l Overwatch vibe mocno, do tego trochę pachniało mi takim połączeniem Arms i Splatoona w tym zwiastunie Zobaczymy jak wyjdzie póki co nie jaram się jakoś.
Opublikowano 10 czerwca 20195 l Ktoś się pisze na testy? Ja z ciekawości odpalę. Edytowane 10 czerwca 20195 l przez Paolo de Vesir
Opublikowano 10 czerwca 20195 l Sukces czy ewentualna porażka jest zależna od modelu systemu walki. Jeżeli będzie stał na poziomie to gierka się obroni. Problem w tym że trailer pokazany na konferencji krótka zajawka niewiele mówi o gameplayu. Kolejna dziwna decyzja zwłaszcza że gra jest do ogrania na targach dla odwiedzających
Opublikowano 10 czerwca 20195 l coraz bardziej mi to przypomina Overwatch z walką wręcz Edytowane 10 czerwca 20195 l przez ASX
Opublikowano 11 czerwca 20195 l Jako fan Overwatcha jestem mocno zaintrygowany tą grą. Oby udało się załapać na Alpha testy.
Opublikowano 11 czerwca 20195 l Fajnie, że gierka jest TPP. Paladins i Overwatch to też fajne gry, ale dużo tracą w moich oczach z racji perspektywy. Swoją drogą, gdzie można zapisać się na te testy? Komputer podaje mi stronę https://www.bleedingedge.com/en jako niebezpieczna.
Opublikowano 11 czerwca 20195 l - Przez większość czasu nad grą pracowało 10-20 ludzi. Teraz ta liczba zwiększyła się do 30 gdy gra znajduje się bliżej startu alphy - Na start gra będzie miała 10 bohaterów podzielonych na 3 klasy. Po premierze gra ma otrzymać nowych bohaterów i mapy - Na razie nic nie wiadomo o premierze. Ninja Theory chcę wzorem Rare i alphy SoT skupić się feedbacku od graczy i gra wyjdzie dopiero wtedy kiedy gameplay będzie wypolerowany - Gra nie bazuje na skasowanym kilka lat temu Projekcie Razer tak jak wielu podejrzewało. Jest to raczej ewolucja DmC kiedy to eksperymentowali nad trybem multi do tej gry - Rozbudowany system walki, kombosy, specjalne umiejętności. -Ninja Theory porównuje grę do Overwatcha i trochę moby - Podobnie jak Overwarch rozgrywka opiera się na objectivach Co do jakości gry to trudno o jakiś konsensus od ludzi któzy w to grali na E3, cześć jest bardzo zadowolona, inni wychodzą rozczarowani
Opublikowano 11 czerwca 20195 l 3 godziny temu, Paolo de Vesir napisał: Komputer podaje mi stronę https://www.bleedingedge.com/en jako niebezpieczna. U mnie normalnie bezpieczna i tam też się zarejestrowałem.
Opublikowano 13 czerwca 20195 l aj... myślałem po tytule, że to jakaś nowa-stara bijatyka od Namco. Chyba nie doczekamy się już nowej marki z gatunku bijatyk:/ Edytowane 13 czerwca 20195 l przez grzybiarz
Opublikowano 14 czerwca 20195 l Podoba mi się design postaci (martwy koleś opanowany przez węża xD) ale to może dlatego że podobał mi się również Sunset Overdrive Edytowane 14 czerwca 20195 l przez ASX
Opublikowano 14 czerwca 20195 l Design jak za starych czasów bardzo konsolowy, dla mnie lux, gdzie można zapisać się do alphy?
Opublikowano 14 czerwca 20195 l Wiem że SkillUp jest lubiany na forum wiec wrzucam Mówi że to jego ulubiona gra targów i ostrzega żeby jej nie przespać
Opublikowano 14 czerwca 20195 l Godzinę temu, kubson napisał: gdzie można zapisać się do alphy? https://www.bleedingedge.com/en
Opublikowano 14 czerwca 20195 l W grze będzie klasa lecząca Count me in! Oczywiście poleciał wpis do alphy. Edytowane 14 czerwca 20195 l przez Hum
Opublikowano 22 czerwca 20195 l Ciekawy tekst o powstawaniu gry, polecam wszystkim wierzącym w teorie spiskowe https://www.telegraph.co.uk/gaming/features/bleeding-edge-cambridge-studios-new-game-went-passion-project/ Przed dołączeniem do Microsoftu, Ninja Theory nie miało środków by produkowac kilka gier jednoczesnie Rahni Tucker dyrektor kreatywny BE rzucił pomysł na grę ponad 6 lat ale studio właśnie rozpoczynało prace nad Hellblade więc BE zeazło na dalszy plan 3 i pół roku szefowie zapytali czy wciąż chcę zrobić tę grę i rozpoczeli produkcje Nad grą początkowo pracowało 6 osób, teraz zespół liczy 25 osób Drugi zespół pod kierownictwem Tameema Antoniadesa skupia się dalej nad grami w rodzaju Hellblade Przejęcie przez Microsoft pomogło NT przeobrazic się w wielozespołowe studio pracujace jednoczesnie nad wieloma grami
Opublikowano 22 czerwca 20195 l Autor a nie mogą zrobić dużej gry w stylu enslaved, dmc, hs...nie wiem czy chcę kolejnego ładnego symulatora chodzenia.
Opublikowano 22 czerwca 20195 l Od tygodnia mam ochotę w to zagrać. Nie jestem jeszcze przekonany do designu i cukierkowych kolorów, ale walka wręcz zamiast strzelania to super pomysł, bo wiadomo jak to jest ze sterowaniem na padzie. Oby każdy dostał zaproszenie do tej alphy, bo będzie mi smutno jak mnie nie wylosują ;(
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.