Skocz do zawartości

Bleeding Edge

Featured Replies

Opublikowano

Będzie można obadać 27 czerwca, wygląda jak muliplayerowy Sunset tylko jeszcze bardziej zwariowany  :banderas:

  • Odpowiedzi 92
  • Wyświetleń 25,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Tez nic nie dostalem  Widocznie na alphe zapisalo sie wiecej niz trzy osoby.

  • Podoba mi się design postaci (martwy koleś opanowany przez węża xD) ale to może dlatego że podobał mi się również Sunset Overdrive  

  • Wiem że SkillUp jest lubiany na forum wiec wrzucam   Mówi że to jego ulubiona gra targów i ostrzega żeby jej nie przespać

Opublikowano

 

 

Szkoda że nie pokazali gameplayu na konfie 

Opublikowano

O spoko czyli niedlugo do sieci powinno trafić sporo gameplayów i zobaczymy jak to wygląda

Opublikowano

Overwatch vibe mocno, do tego trochę pachniało mi takim połączeniem Arms i Splatoona w tym zwiastunie 

 

 

Zobaczymy jak wyjdzie póki co nie jaram się jakoś. 

Opublikowano

Sukces czy ewentualna porażka jest zależna od modelu systemu walki. Jeżeli będzie stał na poziomie to gierka się obroni.

 

Problem w tym że trailer pokazany na konferencji  krótka zajawka niewiele mówi o gameplayu. Kolejna dziwna decyzja zwłaszcza że gra jest do ogrania na targach dla odwiedzających

Opublikowano

A kiedy ta alpha? Zagrac zagram. 

Opublikowano

gMGMdyF.gif

HHcvqEF.gif

SctKxkz.gif

 

coraz bardziej mi to przypomina Overwatch z walką wręcz 

Edytowane przez ASX

Opublikowano

Fajnie, że gierka jest TPP. Paladins i Overwatch to też fajne gry, ale dużo tracą w moich oczach z racji perspektywy. Swoją drogą, gdzie można zapisać się na te testy? Komputer podaje mi stronę https://www.bleedingedge.com/en jako niebezpieczna.

Opublikowano

- Przez większość czasu nad grą pracowało 10-20 ludzi. Teraz ta liczba zwiększyła się do 30 gdy gra znajduje się bliżej startu alphy

- Na start gra będzie miała 10 bohaterów podzielonych na 3 klasy. Po premierze gra ma otrzymać nowych bohaterów i mapy

- Na razie nic nie wiadomo o premierze. Ninja Theory chcę wzorem Rare i alphy SoT skupić się feedbacku od graczy i gra wyjdzie dopiero wtedy kiedy gameplay będzie wypolerowany

- Gra nie bazuje na skasowanym kilka lat temu Projekcie Razer tak jak wielu podejrzewało. Jest to raczej ewolucja DmC kiedy to eksperymentowali  nad trybem multi do tej gry

- Rozbudowany system walki, kombosy, specjalne umiejętności.

-Ninja Theory porównuje grę do Overwatcha i trochę moby

- Podobnie jak Overwarch rozgrywka opiera się na objectivach

 

Co do jakości gry to trudno o jakiś konsensus od ludzi któzy w to grali na E3, cześć jest bardzo zadowolona, inni wychodzą rozczarowani

Opublikowano
3 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

Komputer podaje mi stronę https://www.bleedingedge.com/en jako niebezpieczna.

 

U mnie normalnie bezpieczna i tam też się zarejestrowałem. 

Opublikowano

Gameplay i wywiad

 

 

Opublikowano

aj... myślałem po tytule, że to jakaś nowa-stara bijatyka od Namco. Chyba nie doczekamy się już nowej marki z gatunku bijatyk:/

Edytowane przez grzybiarz

Opublikowano

ZeroCool-1.png

nidhoggr.png

Miko-1.png

Makutu-1.png

Maeve-1.png

Kulev-1.png

Gizmo-1.png

ElBastardo.png

Daemon-1.png

 

Buttercup-1.png

 

 

Podoba mi się design postaci (martwy koleś opanowany przez węża xD) ale to może dlatego że podobał mi się również Sunset Overdrive

 

Edytowane przez ASX

Opublikowano

Wygląda fajnie. Zapisałem się do Alphy :lapka:

Opublikowano

Design jak za starych czasów bardzo konsolowy, dla mnie lux, 

 

gdzie można zapisać się do alphy?

Opublikowano

Wiem że SkillUp jest lubiany na forum wiec wrzucam

 

Mówi że to jego ulubiona gra targów i ostrzega żeby jej nie przespać

Opublikowano

W grze będzie klasa lecząca :ohboy:Count me in!

Oczywiście poleciał wpis do alphy.

Edytowane przez Hum

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ciekawy tekst o powstawaniu gry, polecam wszystkim wierzącym w teorie spiskowe

 

 https://www.telegraph.co.uk/gaming/features/bleeding-edge-cambridge-studios-new-game-went-passion-project/

 

Przed dołączeniem do Microsoftu, Ninja Theory nie miało środków by produkowac kilka gier jednoczesnie

 

Rahni Tucker dyrektor kreatywny BE rzucił pomysł na grę ponad 6 lat ale studio właśnie rozpoczynało prace nad Hellblade więc BE zeazło na dalszy plan

 

3 i pół roku  szefowie zapytali czy wciąż chcę zrobić tę grę i rozpoczeli produkcje

 

Nad grą początkowo pracowało 6 osób, teraz zespół liczy 25 osób

 

Drugi zespół pod kierownictwem Tameema Antoniadesa skupia się dalej nad grami w rodzaju Hellblade

 

Przejęcie przez Microsoft pomogło NT przeobrazic się w wielozespołowe studio pracujace jednoczesnie nad wieloma grami

 

 

 

 

Opublikowano
  • Autor

a nie mogą zrobić dużej gry w stylu enslaved, dmc, hs...nie wiem czy chcę kolejnego ładnego symulatora chodzenia.

Opublikowano

Od tygodnia mam ochotę w to zagrać. Nie jestem jeszcze przekonany do designu i cukierkowych kolorów, ale walka wręcz zamiast strzelania to super pomysł, bo wiadomo jak to jest ze sterowaniem na padzie. Oby każdy dostał zaproszenie do tej alphy, bo będzie mi smutno jak mnie nie wylosują ;(

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.