Skocz do zawartości

RoadCraft

Featured Replies

  • Odpowiedzi 194
  • Wyświetleń 10,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • 20.05

  • Stacje nie, ale jakieś mauzery w bazie czy coś i by wystarczyło. W ekipie zawsze ktoś jeździł cysterną i robił za mobilną stacje paliw i to było fajne. Grając solo rozumiem irytację ciągłego tankowani

  • messer88
    messer88

Opublikowano

I może zacznie kręcić kierownicą nareszcie? Hehehe

Opublikowano

Po dłuższym czasie muszę chyba uznać, że jestem lekko zawiedziony RC.

Bardzo brakuje mi możliwości modyfikowania pojazdów i polepszania ich osiągów. W Snowrunner każdy pojazd mogę dostosować do siebie, tutaj nawet głupich opon nie zmienię. :(

Opublikowano

U mnie 5 mapek na 100% i powoli sobie robię następną. Fajnie że już jest bardziej skomplikowana miejscami jeśli chodzi o dojazdy i konieczność budowy dróg/mostów.

Opublikowano
Godzinę temu, Masamune napisał(a):

Po dłuższym czasie muszę chyba uznać, że jestem lekko zawiedziony RC.

Bardzo brakuje mi możliwości modyfikowania pojazdów i polepszania ich osiągów. W Snowrunner każdy pojazd mogę dostosować do siebie, tutaj nawet głupich opon nie zmienię. :(

No bo to jest inna gra. Za dużo rzeczy przekopiowanych ze Snowrunnera spowodowało by że różnice by się zatarły, a ja np mam już przesyt Snow po kilkuset godzinach.

Aktualnie jest dobry balans, sporo rzeczy gra robi po swojemu i robi to dobrze. Te mapy, które przerobiłem są rewelacyjne, zwłaszcza Europa Środkowa i całkiem różne od siebie.

Specjalizacja pojazdów to dobry pomysł i nie ma zmian nadwozia na życzenie.

I to jest super.

Opublikowano
1 minute ago, Boomcio said:

No bo to jest inna gra. Za dużo rzeczy przekopiowanych ze Snowrunnera spowodowało by że różnice by się zatarły, a ja np mam już przesyt Snow po kilkuset godzinach.

Aktualnie jest dobry balans, sporo rzeczy gra robi po swojemu i robi to dobrze. Te mapy, które przerobiłem są rewelacyjne, zwłaszcza Europa Środkowa i całkiem różne od siebie.

Specjalizacja pojazdów to dobry pomysł i nie ma zmian nadwozia na życzenie.

No ale ten efekt to chyba jest, nie oszukujmy się - niezamierzony. Wielu rzeczy nie przekopiowali ze Snowa i bardziej wygląda to tak, jakby zwyczajnie nie zdążyli, niż jak gdyby tak miało być docelowo. Różnice między obydwoma grami istnieją ale imo w większości są to różnice negatywne, bo coś zabrano, czegoś zabrakło. Uzyskany efekt to "wykastrowany Snow z kilkoma nowymi ficzami", moim zdaniem nie są to różnice, które powinny nas cieszyć, przy sytuacji, gdzie gra na pierwszy rzut oka, wypisz wymaluj wygląda jak Snow, jeździ jak Snow i brzmi jak Snow (więc nie oszukujmy się, że czekaliśmy na coś z goła innego).

Poza tym w Snow też mogłeś sobie narzucić "specjalizację" ale zawsze miałeś możliwość wyboru. Kumpel od początku tak grał, miał zawsze określone wozy, każdy do czegoś innego i basta. Ja natomiast lubiłem wyciskać max z moich ulubionych pojazdów i modyfikowałem je zależnie od potrzeby.

Moim zdaniem, customizacja taka jak - opony, różne dodatki na ramę, dźwigi, naczepy i przyczepy to mus dla takiej gry w przypadku pojazdów uniwersalnych takich jak Mule, Step, ZiKZ, Tayga.

Pojazdy do budowy dróg, ścinania drzew, czy usuwania pni drzew są zbyt specyficzne, więc w dalszym ciągu miałyby swoją zawężoną specjalizację i konkretny cel.

Wilk syty i owca cała?

Edytowane przez Masamune

Opublikowano

Raczej tak zrobili żeby korzystać ze wszystkiego inaczej bym tu wrzucił jakieś koks wielkie opony na Wayfarera i rył przez mapę bez budowy dróg.

Nie jest to dla mnie wada chociaż z początku dziwnie że tak nie ma upgrade itp no ale przyzwyczaiłem się. Co innego to mogą wrzucić opcje innych malowań na pojazdy bo nudna cała flota w jednym.

Opublikowano

I do czego to nas doprowadziło?

Mule zapieprza przez całą mapę, jest droga, czy nie.

Dlaczego?

Bo to jedyna ciężarówka, która daje możliwości grania jak w SNOW.

Jestem na nie, te zmiany to nic dobrego.

Edytowane przez Masamune

Opublikowano
33 minuty temu, Masamune napisał(a):

No ale ten efekt to chyba jest, nie oszukujmy się - niezamierzony. Wielu rzeczy nie przekopiowali ze Snowa i bardziej wygląda to tak, jakby zwyczajnie nie zdążyli, niż jak gdyby tak miało być docelowo. Różnice między obydwoma grami istnieją ale imo w większości są to różnice negatywne, bo coś zabrano, czegoś zabrakło. Uzyskany efekt to "wykastrowany Snow z kilkoma nowymi ficzami", moim zdaniem nie są to różnice, które powinny nas cieszyć, przy sytuacji, gdzie gra na pierwszy rzut oka, wypisz wymaluj wygląda jak Snow, jeździ jak Snow i brzmi jak Snow (więc nie oszukujmy się, że czekaliśmy na coś z goła innego).

Poza tym w Snow też mogłeś sobie narzucić "specjalizację" ale zawsze miałeś możliwość wyboru. Kumpel od początku tak grał, miał zawsze określone wozy, każdy do czegoś innego i basta. Ja natomiast lubiłem wyciskać max z moich ulubionych pojazdów i modyfikowałem je zależnie od potrzeby.

Moim zdaniem, customizacja taka jak - opony, różne dodatki na ramę, dźwigi, naczepy i przyczepy to mus dla takiej gry w przypadku pojazdów uniwersalnych takich jak Mule, Step, ZiKZ, Tayga.

Pojazdy do budowy dróg, ścinania drzew, czy usuwania pni drzew są zbyt specyficzne, więc w dalszym ciągu miałyby swoją zawężoną specjalizację i konkretny cel.

Wilk syty i owca cała?

Całkowicie się z tobą nie zgadzam. To inna gra, mimo że nie ustrzegła się podobieństw, bo wiadomo że ci sami twórcy i korzystają już z projektu gotowego, który musieli przemodelować. Każda najmniejsza zmiana przybliżająca gameplay do Snow będzie wadą. Tu nic nie zostało wykastrowane, tu jest inaczej, inne zasady.

Zmiana opon? Jakoś Mule ciśnie przez te błota bez wyciągarki i opon błotnych. Nie kombinuj, albo wracaj do Snowrunnera, Friendlapka

Opublikowano
5 minutes ago, Boomcio said:

Całkowicie się z tobą nie zgadzam. To inna gra, mimo że nie ustrzegła się podobieństw, bo wiadomo że ci sami twórcy i korzystają już z projektu gotowego, który musieli przemodelować. Każda najmniejsza zmiana przybliżająca gameplay do Snow będzie wadą. Tu nic nie zostało wykastrowane, tu jest inaczej, inne zasady.

Zmiana opon? Jakoś Mule ciśnie przez te błota bez wyciągarki i opon błotnych. Nie kombinuj, albo wracaj do Snowrunnera, Friendlapka

Tak, zmiana opon, chociażby dla kosmetyki byłaby świetna w tej grze. Nie po to kupiłem ich nową grę, żeby wracać do Snowa.

Trochę to się kupy nie trzyma, co piszesz , nawet w kontekście działań twórców - wprowadzają teraz tryb Hard i zużycie paliwa - bo chcieli mieć "inne zasady"? No chyba nie bardzo.

To imo właśnie jest cofanie kastracji Snowa, wprowadzanie tego, czego nie zdążyli przerzucić na nowy silnik. To już się dzieje i chwała im za to, liczę że i na oponki przyjdzie czas.

Nie popadajmy w jakieś skrajne fanbojstwo i nie wmawiajmy sobie i innym, że brakujący content, to świetna sprawa, bo wyróżnia grę na tle wcześniejszych produkcji.

Elementy, które wyżej wymieniłem gry ci nie zepsują, a jeśli już, to zawsze możesz wywalić aktualizację z dysku i sobie grać po swojemu, jeśli boli cię świadomość, że opony możesz zmienić.

Opublikowano

Ale zmiana opon dla kosmetyki? Bez zmiany parametrów? Wtf?

Wiesz, dla kosmetyki to od lat np w CODach wrzucają fioletowe karabiny i różowe mundury. Jeżeli chcesz iść tym trendem to rozumiem twój sposób myślenia i wiem do czego zmierza. Nie kontynuujmy zatem dyskusji.

Ponieważ takich rzeczy nie popieram.

Opublikowano
8 minutes ago, Boomcio said:

Ale zmiana opon dla kosmetyki? Bez zmiany parametrów? Wtf?

Wiesz, dla kosmetyki to od lat np w CODach wrzucają fioletowe karabiny i różowe mundury. Jeżeli chcesz iść tym trendem to rozumiem twój sposób myślenia i wiem do czego zmierza. Nie kontynuujmy zatem dyskusji.

Ponieważ takich rzeczy nie popieram.

Chociażby =/= tylko w tym celu.

Ale fakt, jak już braknie argumentów to najlepiej drugiej stronie umniejszyć, żeby samemu wydać się tym mądrzejszym. Faktycznie, może lepiej już nie dyskutuj, skoro tylko tyle masz do powiedzenia.

Opublikowano

Przecież nikt nie zabija SR. Każda z tych gier jest inna (SR, Expeditions, RC) w każdą gra mi się super. Nawet w Expe które jednak znudziło mnie po ~100h bo brakło tam jednak misji cargo to świetnie zrobili scouting i widzę że w RC jest dużo w tym aspekcie zaczerpnięte właśnie z tamtej gierki.

Tutaj jednak odbudowa rejonów bardzo wciągająca i to jest główną zaletą gry, tak samo opcja zrobienia sobie drogi/mostu gdzie tylko się ma na to ochotę.

Jak ich główną "marką" zostanie dalej SR to liczę kiedyś na 2 tak samo korzystającą z rzeczy z RC - leży głaz na drodze to niech gra już nie wymusza 20min objazdu, albo jakaś zapadlisko przy trasie to niech będzie opcja położenia na szybko drewnianego mostku. Mogą wtedy uwalić opcję np. wycięcia sobie drogi przez środek lasu ale elementy z RC w jakiejś skali w ich kolejnej grze to muszą być.

Opublikowano
7 hours ago, messer88 said:

Przecież nikt nie zabija SR. Każda z tych gier jest inna (SR, Expeditions, RC) w każdą gra mi się super. Nawet w Expe które jednak znudziło mnie po ~100h bo brakło tam jednak misji cargo to świetnie zrobili scouting i widzę że w RC jest dużo w tym aspekcie zaczerpnięte właśnie z tamtej gierki.

Tutaj jednak odbudowa rejonów bardzo wciągająca i to jest główną zaletą gry, tak samo opcja zrobienia sobie drogi/mostu gdzie tylko się ma na to ochotę.

Jak ich główną "marką" zostanie dalej SR to liczę kiedyś na 2 tak samo korzystającą z rzeczy z RC - leży głaz na drodze to niech gra już nie wymusza 20min objazdu, albo jakaś zapadlisko przy trasie to niech będzie opcja położenia na szybko drewnianego mostku. Mogą wtedy uwalić opcję np. wycięcia sobie drogi przez środek lasu ale elementy z RC w jakiejś skali w ich kolejnej grze to muszą być.

W pewnym stopniu użytkownicy sami to sobie ogarnęli poprzez mody. Mody pozwalają stawiać przeprawy i mosty w Snow. Mudrunner miał chyba pojazd z lemieszem i można było sobie głazy przesuwać ale było to bardzo mozolne, z resztą w RC też wciąż trochę jest D

Opublikowano

Wczoraj pograłem trochę dłużej, ukończyłem 2. mapę z samouczka i przeniosłem się na Incomunicado.

Mam kilka pytań do osób bardziej ogarniających temat, ponieważ o dziwo YT i Internet nie podają jasnych odpowiedzi.

  1. Czy na dwóch pierwszych mapach można sprzedawać złom? Jeśli tak, to gdzie. Po mapie porozrzucanych jest pełno przedmiotów mieniących się na żółto i wiem, że te można sprzedać, ale nie mam pojęcia gdzie. Nigdzie nie widzę miejsca z ikoną sklepu czy coś takiego.

  2. Czy na 1. bądź 2. mapie są te zabawkowe samochody do znalezienia i te beczki z Warhammera?

Opublikowano

Nie, na pierwszych dwóch mapach nie ma składu, więc nic nie sprzedasz. Nie ma tam też ani zabawek, ani beczek.

Edytowane przez Patricko

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.