Skocz do zawartości

LukeSpidey

Użytkownicy
  • Postów

    1 623
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana LukeSpidey w dniu 13 Maja 2022

Użytkownicy przyznają LukeSpidey punkty reputacji!

Reputacja

887 Nie-random

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna

Ostatnie wizyty

1 710 wyświetleń profilu
  1. Cóż, pierwsze oficjalne zdjęcia Supermana w wykonaniu Brandona Routha i Henry'ego Cavilla celowały w zupełnie inne tony, niż to co zaprezentował Gunn.
  2. LukeSpidey

    Stellar Blade

    Jak myślicie, da się przejść całą grę na kamerze jak na poniższym screenie?
  3. LukeSpidey

    Wrzuć screena

    No i chuy i kupuję.
  4. Snowrunner I chyba tym razem na dłużej. Licznik na PS5 pokazuje blisko 180 godzin, ale ostatni raz na poważnie zasiadłem do gry ponad rok temu. Wygląda na to, że na nowo się wkręciłem, bo od dwóch dni nie gram w nic innego. Coś jest w tej mozolnej, lekko stresującej mechanice rozgrywki tej gry.
  5. W sumie dobrze, bo 2-3 pozycje miesięcznie nie będą za bardzo obciążające dla mojego portfela. A i katalog zaległych tytułów do przeczytanie jest tak duży, że będzie szansa nadrobić to i owo.
  6. LukeSpidey

    Godzilla

    Co nie znaczy, że nie mogą podzielić się tym ze światem. Ale to Japonia, czyli dla Europejczyk stan umysłu. Muszę się uzbroić w cierpliwość, bo nie zamierzam oglądać pirata.
  7. Te czeskie okładki do mnie zupełnie nie trafiają.
  8. LukeSpidey

    Godzilla

    Bo leży tylko na japońcu. W ogóle śmieszne są te ludziki z Japonii. Ich film zdobywa Oscara za najlepsze efekty tym samym wystawiając na pośmiewisko ogromne budżetowe kolosy z Hollywood. Do tego ten film jest o ich kultowym potworze i zamiast promować go na całym świecie to oni wypuszczają go tylko dla swoich. Gdzie tu logika?
  9. LukeSpidey

    Dying Light 2

    Tak. Dograj do końca, bo finał jest ciekawy. W dodatku Bloody Ties ma się pełno takich misji.
  10. LukeSpidey

    Dying Light 2

    Jak będziesz przekazywał dzielnice poszczególnym frakcjom to skup się na jednej, bo jest za to pucharek. Poza tym nie ma możliwości obdzielić wszystkich po równo. Ja wszystko oddawałem tej milicyjnej frakcji, przez co w mieście było pełno pułapek na zombie. Ocaleni ulepszają miasto pod kontem przemieszczania się. Skoro dałeś już jedną dzielnicę im, to sugeruję to samo zrobić z pozostałymi sześcioma. Wziąłem się za DLC i jak skończę to gra ląduje na półce. Bardzo dobry tytuł z kilkoma nietrafionymi pomysłami.
  11. Podoba mi się jak twórcy się od razu zabezpieczają informując, że jest tryb dla jednego gracza. Nie oszukujmy się, ta gra jest robiona pod coopa, a Terminator zdecydowanie zasługuje na porządny tryb fabularny dla pojedynczego gracza. Z chęcią przytulę kolejny tytuł w tych klimatach. Niestety nawet ten zwiastun CGI z pierwszego postu nie powala i można mieć obawy, że wióry będą się sypać z tej gry. Obym się mylił. Na razie jednak podchodzę do zapowiedzi na chłodno.
  12. LukeSpidey

    Dying Light 2

    Fabuła ukończona. Dupy nie urwała i finał do przewidzenia. Do tego ostatnia walka pozostawiała wiele do życzenia. Mechanika walki jest fajna na grupę przeciwników, ale zupełnie nie sprawdza się w walce z bossami. Do tego rozwiązania fabularne były bardzo niekonsekwentne. Motyw w mojej opinii zupełnie zmarnowany. Pozostało mi jeszcze rozszerzenie fabularne Bloody Ties i trzy nowe dzielnice miasta do odblokowania, więc w grze jeszcze trochę zabawię. Byłoby miło na trzecią odsłonę, ale widząc, co twórcy robią z tej gry i jak usilnie próbują zmienić ją w GaaSa, wątpię, że ujrzymy kolejną część.
  13. LukeSpidey

    Dying Light 2

    Dla odmiany wypróbowałem ostatnio broń palną. Wcześniej bałem się, że narobi hałasu i się zlecą zarazy z okolicy, ale okazuje się, że deweloperzy zupełnie pokpili ten aspekt i strzelanie z pistoletu działa dokładnie tak samo jak walenie z łuku czy kuszy - jest bezgłośne dla otoczenia pomimo, że broń wydaje charakterystyczny dźwięk huku. Fajna ciekawostka, ale wyraźnie widać, że nie pod ten rodzaj rozgrywki była tworzona ta gra. No, może do walki z anomaliami jest bardziej przydatna, bo można trzyma się na odległość.
  14. LukeSpidey

    Stellar Blade

    Dlatego w takich sytuacjach wejście do lokacji powinno być zamknięte. Wtedy mamy jasny sygnał, że coś tam będzie, ale pewnie później albo w jakimś zadaniu. To jest problem otwartych światów. Dać graczowi swobodę w zwiedzaniu, ale ograniczyć mu dostęp do wielu lokacji poprzez np. brak interaktywności z różnymi przedmiotami, czy może otwierać nowe lokacje wraz z postępem fabuły i zadań pobocznych. Są gry, które robią to dobrze. Najwyraźniej Stellar Blade do nich nie należy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...