Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Final Fantasy Tactics - The Ivalice Chronicles

Featured Replies

Opublikowano
1 minutę temu, łom napisał(a):

Główny wątek w Tactics Ogre jest na ~60h, tylko podobnie jak we Front Mission 3 są różne ścieżki więc przynajmniej 2 razy trzeba ograć.

Właśnie nie do końca, bo po skończonym głównym wątku zostaje odblokowana możliwość powrotu do momentu w grze, wybierając sobie to na specjalnej planszy :D Tak więc jeśli w pewnym chapterze (rozgałęzienie jest widoczne), postanowisz rozegrać to czy tamto to nie ma problemu, postacie zaś są są rozwijane nadal, nawet po skończonej grze

Waznym ogólnie punktem jest to, że pewne postacie można spotkać i przyjąć do drużyny tylko na określonych ścieżkach, więc po skończonej grze raz, team nie będzie pełny, bo gra oferuje więcej.

Edytowane przez lysyolec

  • Odpowiedzi 166
  • Wyświetleń 7,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Okazuje się, że te przerywniki z WotL są w grze, ale zamiast wpleść je w rozgrywkę twórcy wrzucili je do kompendium, gdzie można je sobie odtworzyć xd Dziwna decyzja. W FFT nie grałem już z 20 lat, al

  • @voi tekku FFT zjada Tactics Ogre: Reborn prawie pod każdym względem, jedynie różne ścieżki fabularne to coś czego FFT może zazdrościć a cała reszta to z 2 klasy wyżej. O wieeele lepszy rozwój postaci

  • Patapon
    Patapon

    Tylko ta Briana jest beznadziejna jeśli chodzi o głos Aeris.

Opublikowano
  • Autor
20 minut temu, łom napisał(a):

Tylko przypomnę że podczas forumkowej bitwy gierek FF: Tactics odpadł w walce z NfS: Hot Pursuit z PS1 balon

a kto miał głosować, jak niektórzy poznają FFT w 2025 roku? No ale lepiej pozno, niż wcale.

Opublikowano
2 minuty temu, lysyolec napisał(a):

Właśnie nie do końca, bo po skończonym głównym wątku zostaje odblokowana możliwość powrotu do momentu w grze, wybierając sobie to na specjalnej planszy :D Tak więc jeśli w pewnym chapterze (rozgałęzienie jest widoczne), postanowisz rozegrać to czy tamto to nie ma problemu, postacie zaś są są rozwijane nadal, nawet po skończonej grze

Tylko że główny wybór jest w pierwszych godzinach gry, więc co najwyżej zaoszczędzisz 10h a później i tak trzeba stoczyć wszystkie bitwy drugiej ścieżki, i w każdej walce której jeszcze nie stoczyłeś level postaci jest skalowany w dół. Możesz mieć postać na 50 lvlu ale jeśli bitwa jest ustawiona na lvl 10 to właśnie z tym levelem będziesz walczył.

Opublikowano

Dodano w grze nową scenkę z Cloudem. Bardzo duży hint dla tych, którzy wciąż nie wierzyli, że to jest wspólne multiversum z OG/trylogią ff7R oraz w jakim kierunku pójdzie part3. banderas

ffti.jpg

Edytowane przez smoo

Opublikowano
3 godziny temu, smoo napisał(a):

Dodano w grze nową scenkę z Cloudem. Bardzo duży hint dla tych, którzy wciąż nie wierzyli, że to jest wspólne multiversum z OG/trylogią ff7R oraz w jakim kierunku pójdzie part3. banderas

ffti.jpg

A to też nie było nowe?

https://youtu.be/iokWRq8pkF0?si=TAQ5EiNJl1hQpGzB

Opublikowano
7 godzin temu, łom napisał(a):

Tylko że główny wybór jest w pierwszych godzinach gry, więc co najwyżej zaoszczędzisz 10h a później i tak trzeba stoczyć wszystkie bitwy drugiej ścieżki, i w każdej walce której jeszcze nie stoczyłeś level postaci jest skalowany w dół. Możesz mieć postać na 50 lvlu ale jeśli bitwa jest ustawiona na lvl 10 to właśnie z tym levelem będziesz walczył.

Powaznie ? Bez sensu wtedy. Byłem pewien że w tym momencie nawet w bitwach fabularnych level się skaluje wraz z levelem bohaterów. Bez sensu trochę.

Dziwne to jest ogólnie, bo w pewnym momencie gra daje do dyspozycji dungeon, w którym przeciwnicy normalnie się skalują. Przechodzisz go, i okazuje się że jesteś dwa levele wyżej w stosunku do przeciwników w misjach fabularnych. Trochę nie rozumiem tego typu "balansu" i nie wiem co twórcy przez to chcieli osiągnąć. Koniec końców pod koniec gry, ostatnie dodatkowe aktywności, dungeony itd zostawiłem sobie na później, bo przecież bym przepakować jeszcze bardziej.

Pamiętam, że w FFT też miałem taki problem. Bardzo łatwo można było przesadzić. (Przynajmniej w moim przypadku). Plus ta dziwna mechanika fate, która celowo podwyższalem (była taka umiejetnosc chyba która na to pozwalala)

3 godziny temu, smoo napisał(a):

Dodano w grze nową scenkę z Cloudem. Bardzo duży hint dla tych, którzy wciąż nie wierzyli, że to jest wspólne multiversum z OG/trylogią ff7R oraz w jakim kierunku pójdzie part3.

A balthier jest ? notlikethis

Opublikowano

Gra ktoś Mimem albo Calculatorem w drużynie? Ta druga profesja jest świetna! Prawdziwe cuda można robić jak ktoś lubi sprawdzać staty przeciwników lub terenu.

Opublikowano
7 godzin temu, lysyolec napisał(a):

Powaznie ? Bez sensu wtedy. Byłem pewien że w tym momencie nawet w bitwach fabularnych level się skaluje wraz z levelem bohaterów. Bez sensu trochę.

Dziwne to jest ogólnie, bo w pewnym momencie gra daje do dyspozycji dungeon, w którym przeciwnicy normalnie się skalują. Przechodzisz go, i okazuje się że jesteś dwa levele wyżej w stosunku do przeciwników w misjach fabularnych. Trochę nie rozumiem tego typu "balansu" i nie wiem co twórcy przez to chcieli osiągnąć. Koniec końców pod koniec gry, ostatnie dodatkowe aktywności, dungeony itd zostawiłem sobie na później, bo przecież bym przepakować jeszcze bardziej.

Pamiętam, że w FFT też miałem taki problem. Bardzo łatwo można było przesadzić. (Przynajmniej w moim przypadku). Plus ta dziwna mechanika fate, która celowo podwyższalem (była taka umiejetnosc chyba która na to pozwalala)

A balthier jest ? notlikethis

Nie ma

Opublikowano
10 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a):

A to też nie było nowe?

https://youtu.be/iokWRq8pkF0?si=TAQ5EiNJl1hQpGzB


Nie jestem pewien co do tej scenki. Generalnie na pewno w wielu miejscach poprawili tłumaczenia względem pierwowzoru. Natomiast to co wklejałem wyżej to na 100% nowa rzecz, a także z tego co czytałem pozmieniali opisy niektórych przedmiotów np. coś o white materii tak, by odnieść się do tego co się wydarzyło w Rebirth i hintując możliwy dalszy rozwój zdarzeń.

Opublikowano
19 godzin temu, łom napisał(a):

Możesz mieć postać na 50 lvlu ale jeśli bitwa jest ustawiona na lvl 10 to właśnie z tym levelem będziesz walczył.

No co ty Stary, właśnie sprawdziłem specjalnie, i wrogowie w fabularnej bitwie mają ten sam lv co ja (50).

Opublikowano

10 minut temu, lysyolec napisał(a):

No co ty Stary, właśnie sprawdziłem specjalnie, i wrogowie w fabularnej bitwie mają ten sam lv co ja (50).

Nie grałem w Tactics Ogre, ale czytałem, że zmienili kompletnie levelowanie i pozapinali level capy, dla wielu to minus nowej wersji, główny i duży.

W sensie w remasterze

Godzinę temu, smoo napisał(a):


Nie jestem pewien co do tej scenki. Generalnie na pewno w wielu miejscach poprawili tłumaczenia względem pierwowzoru. Natomiast to co wklejałem wyżej to na 100% nowa rzecz, a także z tego co czytałem pozmieniali opisy niektórych przedmiotów np. coś o white materii tak, by odnieść się do tego co się wydarzyło w Rebirth i hintując możliwy dalszy rozwój zdarzeń.

Na Yt było napisane, że jest nowa. W ogóle lipa, bo ta ostatnia scenka, co pokazałeś, to np. mi się nie odpaliła, a miałem Clouda w teamie, tylko ubiłem bossa za szybko, więc jakbyś nie napisał, to bym nawet nie wiedział, że jej nie miałem xD.

Opublikowano
19 minut temu, lysyolec napisał(a):

No co ty Stary, właśnie sprawdziłem specjalnie, i wrogowie w fabularnej bitwie mają ten sam lv co ja (50).

Źle sprawdziłeś

Illustration.jpg

Opublikowano
12 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Nie grałem w Tactics Ogre, ale czytałem, że zmienili kompletnie levelowanie i pozapinali level capy, dla wielu to minus nowej wersji, główny i duży.

Niestety tak, mnie to strasznie wkurwia dlatego gram mocno z doskoku. Tak to bym napierdalal jak szalony, ale ten max lvl dla danej sekcji wjezdza bardzo szybko a pozniej te walki niewiele daja.

Opublikowano
1 minutę temu, pawelgr5 napisał(a):

Niestety tak, mnie to strasznie wkurwia dlatego gram mocno z doskoku. Tak to bym napierdalal jak szalony, ale ten max lvl dla danej sekcji wjezdza bardzo szybko a pozniej te walki niewiele daja.

kjurwa muszą być jakieś mody na to, obczaję :D nic tak nie denerwuje jak brak możliwości overlevela przeciwników


są mody na level sync i union level

Dobrze, że w Tacticsie nie wrzucili tego systemu, po co coś takiego robić, skoro nikt tego nie lubi.

Opublikowano
4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):

Dobrze, że w Tacticsie nie wrzucili tego systemu, po co coś takiego robić, skoro nikt tego nie lubi.

W Tacticsie jest skalowanie leveli, tylko to jedyna gra gdzie zrobili to mądrze. Walki fabularne mają przeciwników na konkretnym levelu a randomowe skalowane do najwyższego levelu drużyny, tylko że jeśli masz odpowiedni ekwipunek i skille to różnica nawet 30 leveli nie stanowi problemu i co najważniejsze jakiś goblin na 99 levelu nadal będzie o wiele słabszy niż behemoth na 50 lvlu.

Opublikowano
27 minut temu, łom napisał(a):

W Tacticsie jest skalowanie leveli, tylko to jedyna gra gdzie zrobili to mądrze. Walki fabularne mają przeciwników na konkretnym levelu a randomowe skalowane do najwyższego levelu drużyny, tylko że jeśli masz odpowiedni ekwipunek i skille to różnica nawet 30 leveli nie stanowi problemu i co najważniejsze jakiś goblin na 99 levelu nadal będzie o wiele słabszy niż behemoth na 50 lvlu.

Nawet tego nie zauważyłem, to znaczy, że było zajebiście.

Opublikowano
  • Autor
47 minut temu, pawelgr5 napisał(a):

Niestety tak, mnie to strasznie wkurwia dlatego gram mocno z doskoku. Tak to bym napierdalal jak szalony, ale ten max lvl dla danej sekcji wjezdza bardzo szybko a pozniej te walki niewiele daja.


Kupiłem na premiere i dalej w folli, bo po fakcie o tym przeczytałem i nie chce mi się nawet zaczynać, mam na vicie wersje z psp i prędzej to znowu ogram.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 1

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.