Opublikowano 22 godziny temu22 godz. 1 minutę temu, łom napisał(a):Główny wątek w Tactics Ogre jest na ~60h, tylko podobnie jak we Front Mission 3 są różne ścieżki więc przynajmniej 2 razy trzeba ograć.Właśnie nie do końca, bo po skończonym głównym wątku zostaje odblokowana możliwość powrotu do momentu w grze, wybierając sobie to na specjalnej planszy :D Tak więc jeśli w pewnym chapterze (rozgałęzienie jest widoczne), postanowisz rozegrać to czy tamto to nie ma problemu, postacie zaś są są rozwijane nadal, nawet po skończonej grzeWaznym ogólnie punktem jest to, że pewne postacie można spotkać i przyjąć do drużyny tylko na określonych ścieżkach, więc po skończonej grze raz, team nie będzie pełny, bo gra oferuje więcej. Edytowane 22 godziny temu22 godz. przez lysyolec
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Autor 20 minut temu, łom napisał(a):Tylko przypomnę że podczas forumkowej bitwy gierek FF: Tactics odpadł w walce z NfS: Hot Pursuit z PS1 a kto miał głosować, jak niektórzy poznają FFT w 2025 roku? No ale lepiej pozno, niż wcale.
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. 2 minuty temu, lysyolec napisał(a):Właśnie nie do końca, bo po skończonym głównym wątku zostaje odblokowana możliwość powrotu do momentu w grze, wybierając sobie to na specjalnej planszy :D Tak więc jeśli w pewnym chapterze (rozgałęzienie jest widoczne), postanowisz rozegrać to czy tamto to nie ma problemu, postacie zaś są są rozwijane nadal, nawet po skończonej grzeTylko że główny wybór jest w pierwszych godzinach gry, więc co najwyżej zaoszczędzisz 10h a później i tak trzeba stoczyć wszystkie bitwy drugiej ścieżki, i w każdej walce której jeszcze nie stoczyłeś level postaci jest skalowany w dół. Możesz mieć postać na 50 lvlu ale jeśli bitwa jest ustawiona na lvl 10 to właśnie z tym levelem będziesz walczył.
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. Dodano w grze nową scenkę z Cloudem. Bardzo duży hint dla tych, którzy wciąż nie wierzyli, że to jest wspólne multiversum z OG/trylogią ff7R oraz w jakim kierunku pójdzie part3. Edytowane 18 godzin temu18 godz. przez smoo
Opublikowano 15 godzin temu15 godz. 3 godziny temu, smoo napisał(a):Dodano w grze nową scenkę z Cloudem. Bardzo duży hint dla tych, którzy wciąż nie wierzyli, że to jest wspólne multiversum z OG/trylogią ff7R oraz w jakim kierunku pójdzie part3. A to też nie było nowe?https://youtu.be/iokWRq8pkF0?si=TAQ5EiNJl1hQpGzB
Opublikowano 14 godzin temu14 godz. 7 godzin temu, łom napisał(a):Tylko że główny wybór jest w pierwszych godzinach gry, więc co najwyżej zaoszczędzisz 10h a później i tak trzeba stoczyć wszystkie bitwy drugiej ścieżki, i w każdej walce której jeszcze nie stoczyłeś level postaci jest skalowany w dół. Możesz mieć postać na 50 lvlu ale jeśli bitwa jest ustawiona na lvl 10 to właśnie z tym levelem będziesz walczył.Powaznie ? Bez sensu wtedy. Byłem pewien że w tym momencie nawet w bitwach fabularnych level się skaluje wraz z levelem bohaterów. Bez sensu trochę.Dziwne to jest ogólnie, bo w pewnym momencie gra daje do dyspozycji dungeon, w którym przeciwnicy normalnie się skalują. Przechodzisz go, i okazuje się że jesteś dwa levele wyżej w stosunku do przeciwników w misjach fabularnych. Trochę nie rozumiem tego typu "balansu" i nie wiem co twórcy przez to chcieli osiągnąć. Koniec końców pod koniec gry, ostatnie dodatkowe aktywności, dungeony itd zostawiłem sobie na później, bo przecież bym przepakować jeszcze bardziej. Pamiętam, że w FFT też miałem taki problem. Bardzo łatwo można było przesadzić. (Przynajmniej w moim przypadku). Plus ta dziwna mechanika fate, która celowo podwyższalem (była taka umiejetnosc chyba która na to pozwalala)3 godziny temu, smoo napisał(a):Dodano w grze nową scenkę z Cloudem. Bardzo duży hint dla tych, którzy wciąż nie wierzyli, że to jest wspólne multiversum z OG/trylogią ff7R oraz w jakim kierunku pójdzie part3.A balthier jest ?
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. Gra ktoś Mimem albo Calculatorem w drużynie? Ta druga profesja jest świetna! Prawdziwe cuda można robić jak ktoś lubi sprawdzać staty przeciwników lub terenu.
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. 7 godzin temu, lysyolec napisał(a):Powaznie ? Bez sensu wtedy. Byłem pewien że w tym momencie nawet w bitwach fabularnych level się skaluje wraz z levelem bohaterów. Bez sensu trochę.Dziwne to jest ogólnie, bo w pewnym momencie gra daje do dyspozycji dungeon, w którym przeciwnicy normalnie się skalują. Przechodzisz go, i okazuje się że jesteś dwa levele wyżej w stosunku do przeciwników w misjach fabularnych. Trochę nie rozumiem tego typu "balansu" i nie wiem co twórcy przez to chcieli osiągnąć. Koniec końców pod koniec gry, ostatnie dodatkowe aktywności, dungeony itd zostawiłem sobie na później, bo przecież bym przepakować jeszcze bardziej.Pamiętam, że w FFT też miałem taki problem. Bardzo łatwo można było przesadzić. (Przynajmniej w moim przypadku). Plus ta dziwna mechanika fate, która celowo podwyższalem (była taka umiejetnosc chyba która na to pozwalala)A balthier jest ? Nie ma
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. 10 godzin temu, KrYcHu_89 napisał(a):A to też nie było nowe?https://youtu.be/iokWRq8pkF0?si=TAQ5EiNJl1hQpGzBNie jestem pewien co do tej scenki. Generalnie na pewno w wielu miejscach poprawili tłumaczenia względem pierwowzoru. Natomiast to co wklejałem wyżej to na 100% nowa rzecz, a także z tego co czytałem pozmieniali opisy niektórych przedmiotów np. coś o white materii tak, by odnieść się do tego co się wydarzyło w Rebirth i hintując możliwy dalszy rozwój zdarzeń.
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. 19 godzin temu, łom napisał(a):Możesz mieć postać na 50 lvlu ale jeśli bitwa jest ustawiona na lvl 10 to właśnie z tym levelem będziesz walczył.No co ty Stary, właśnie sprawdziłem specjalnie, i wrogowie w fabularnej bitwie mają ten sam lv co ja (50).
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. 10 minut temu, lysyolec napisał(a):No co ty Stary, właśnie sprawdziłem specjalnie, i wrogowie w fabularnej bitwie mają ten sam lv co ja (50).Nie grałem w Tactics Ogre, ale czytałem, że zmienili kompletnie levelowanie i pozapinali level capy, dla wielu to minus nowej wersji, główny i duży.W sensie w remasterze Godzinę temu, smoo napisał(a):Nie jestem pewien co do tej scenki. Generalnie na pewno w wielu miejscach poprawili tłumaczenia względem pierwowzoru. Natomiast to co wklejałem wyżej to na 100% nowa rzecz, a także z tego co czytałem pozmieniali opisy niektórych przedmiotów np. coś o white materii tak, by odnieść się do tego co się wydarzyło w Rebirth i hintując możliwy dalszy rozwój zdarzeń.Na Yt było napisane, że jest nowa. W ogóle lipa, bo ta ostatnia scenka, co pokazałeś, to np. mi się nie odpaliła, a miałem Clouda w teamie, tylko ubiłem bossa za szybko, więc jakbyś nie napisał, to bym nawet nie wiedział, że jej nie miałem xD.
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. 19 minut temu, lysyolec napisał(a):No co ty Stary, właśnie sprawdziłem specjalnie, i wrogowie w fabularnej bitwie mają ten sam lv co ja (50).Źle sprawdziłeś
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. 12 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):Nie grałem w Tactics Ogre, ale czytałem, że zmienili kompletnie levelowanie i pozapinali level capy, dla wielu to minus nowej wersji, główny i duży.Niestety tak, mnie to strasznie wkurwia dlatego gram mocno z doskoku. Tak to bym napierdalal jak szalony, ale ten max lvl dla danej sekcji wjezdza bardzo szybko a pozniej te walki niewiele daja.
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. 1 minutę temu, pawelgr5 napisał(a):Niestety tak, mnie to strasznie wkurwia dlatego gram mocno z doskoku. Tak to bym napierdalal jak szalony, ale ten max lvl dla danej sekcji wjezdza bardzo szybko a pozniej te walki niewiele daja.kjurwa muszą być jakieś mody na to, obczaję :D nic tak nie denerwuje jak brak możliwości overlevela przeciwnikówsą mody na level sync i union levelDobrze, że w Tacticsie nie wrzucili tego systemu, po co coś takiego robić, skoro nikt tego nie lubi.
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. 4 minuty temu, KrYcHu_89 napisał(a):Dobrze, że w Tacticsie nie wrzucili tego systemu, po co coś takiego robić, skoro nikt tego nie lubi.W Tacticsie jest skalowanie leveli, tylko to jedyna gra gdzie zrobili to mądrze. Walki fabularne mają przeciwników na konkretnym levelu a randomowe skalowane do najwyższego levelu drużyny, tylko że jeśli masz odpowiedni ekwipunek i skille to różnica nawet 30 leveli nie stanowi problemu i co najważniejsze jakiś goblin na 99 levelu nadal będzie o wiele słabszy niż behemoth na 50 lvlu.
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. 27 minut temu, łom napisał(a):W Tacticsie jest skalowanie leveli, tylko to jedyna gra gdzie zrobili to mądrze. Walki fabularne mają przeciwników na konkretnym levelu a randomowe skalowane do najwyższego levelu drużyny, tylko że jeśli masz odpowiedni ekwipunek i skille to różnica nawet 30 leveli nie stanowi problemu i co najważniejsze jakiś goblin na 99 levelu nadal będzie o wiele słabszy niż behemoth na 50 lvlu.Nawet tego nie zauważyłem, to znaczy, że było zajebiście.
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. Autor 47 minut temu, pawelgr5 napisał(a):Niestety tak, mnie to strasznie wkurwia dlatego gram mocno z doskoku. Tak to bym napierdalal jak szalony, ale ten max lvl dla danej sekcji wjezdza bardzo szybko a pozniej te walki niewiele daja.Kupiłem na premiere i dalej w folli, bo po fakcie o tym przeczytałem i nie chce mi się nawet zaczynać, mam na vicie wersje z psp i prędzej to znowu ogram.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.