Jump to content

łom

Użytkownicy
  • Content Count

    499
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

łom last won the day on September 7 2010

łom had the most liked content!

Community Reputation

157 Exclusive Sony

About łom

Informacje o profilu

  • Płeć:
    mężczyzna
  • PSN ID:
    LOM_PL

Recent Profile Visitors

1397 profile views
  1. Lepiej żeby nie wyszło na One'a jeśli ma wyglądać gorzej niż na PC na najniższych ustawieniach w 720p i działać w 15 fps.
  2. Jak ktoś kiedykolwiek grał w jakiegoś slashera to prolog jest prosty. Trzeba tylko pamiętać o robieniu uników które są banalne do wykonania a dają chwilową nieśmiertelność.
  3. Tak, robili. Za bardzo poszli w stylistykę Fortnite'ową, jakieś paczuszki, cieszynki i inne śmiecie. No i chyba nie mieli jakiegoś gigantycznego budżetu.
  4. Już to wiele razy pisałem, ale dla mnie Pacific Rift to wyścigi idealne. Każdą klasą pojazdów jeździ się inaczej, trasy są rozbudowane i mają świetny design (teraz ogrywam OnRush i nawet nie ma startu do MS), przeciwnicy zajadli. Prezentacja też jest niczego sobie, dodać wyższą rozdzielczość, 60fps i dalszy draw distance, poprawić split screen (bo przy 4 graczach cięcia były ogromne) i mają moje pieniądze. Taki Wipeout dostał Omega Collection na PS4 a o MotorStorm zapomnieli.
  5. MS Apocalypse oprócz tego że miał strasznego pecha z premierą to był po prostu słabszą grą od Pacific Rift czy jedynki. Do tej pory nie mam pojęcia czemu tak drastycznie zmienili model jazdy. Pacific Rift to jest praktycznie jedyny powód (może oprócz TTT2) żeby mieć nadal podłączone PS3.
  6. W zaawansowanych graficznie tytułach (bo gierki z oprawą indie powinny bez problemu działać)? Myślę że tym będą reklamowane wersje pro PS5 i Xa. Za te 3 lata myślę że RT będzie już ogarnięty przez AMD (i przez devów) i widzę w przyszłości takie PS5 Pro które będzie miało lekko podkręcone CPU, więcej CU na GPU (żeby dobić do tych 17TF), 4 GB więcej RAMu i właśnie z 2x większą wydajność w RT. No i do tego jakiś odpowiednik DLSS. W tym momencie nawet na RTXie 3090 4k z RT stałe 60fps jest nieosiągalne bez DLSS w takim Control (a to jest karta 3x wydajniejsza na papierze od Xa/PS5 i w sugerowanej
  7. Myślałem że wersja na XOne zostanie anulowana bo nie było żadnych wieści o niej. Coś mi się zdaję że będzie powtórka z CP2077 na OneS.
  8. Wiele czynników nałożyło się na siebie: kopanie kryptowalut (więc karty są wykupywane hurtem); pandemia, a co za tym praca/nauka zdalna więc zapotrzebowanie na parę PCtów w jednym mieszkaniu wzrosło (a żaden dzieciak nie chce mieś tego śmieciowatego kompa w klasie); zapotrzebowanie na podzespoły przez nowe konsole.
  9. Jeśli ktoś ma w miarę dobrego PCta to sens kupna Xa jest taki sam co PS5, obie konsole nie mają jakiejś ogromnej biblioteki gier które trzeba ograć. PS5 ma parę exów ale X ma wsteczną kompatybilność (co jest dla mnie wielką zaletą). Pierwszy rok po premierze nigdy nie wyglądał różowo, wyjątkiem tutaj był pierwszy Xbox i europejska premiera PS2 (bo była pół roku po premierze w Japonii i już gierek trochę się uzbierało).
  10. W ostatnich latach kupno konsoli jest o wiele sensowniejszym wyborem niż PC do gier, przed powiedzmy premierą XOneX i wzrostem cen PC nie byłem zaskoczony że ktoś wolał mieć PC+PS4/Switch i nawet nie myślał o kupnie Xa. To co teraz się wyprawia to jakiś kosmos, przykładowo ja kupiłem ponad 2 lata temu Ryzena 1700+16GB Ramu+RX580+SSD (razem z resztą potrzebnych podzespołów) za 2300zł i dostałem do tego RE2 i DMC 5 na steama. Teraz sama karta graficzna (o ile jest dostępna) tyle kosztuje.
  11. Nie wiem jak jest teraz ale jak rok temu ogrywałem gierki z GP na PC to z co drugim tytułem były jakieś problemy. Gears Ultimate - ścierwo nie port, non stop dziwne przycięcia, fpsy latają od 20 do 75; Gears 5 - przycięcia przy przechodzeniu z jednej lokacji do drugiej; Halo Reach - skopany dźwięk; Hellblade: Senua's Sacrifice - non stop resetowanie ustawień, niestabilny framerate i jakiś dziwny bełt na ekranie. I z tego co czytałem to były wtedy bardzo częste problemy o których użytkownik Xa nie słyszał.
  12. łom

    PS2 News

    Można, na XSS też (MVG ma filmik na ten temat).
  13. łom

    PS2 News

    Jak by Sony poszło drogą MS w sprawie wstecznej kompatybilności to nawet bym nie instalował emu PS2. A tak, mam PS2 które mogę podłączyć do swojego TV 4k przez przejściówkę (bo nie mam wejścia ani component ani scart) i jakość obrazu jest tragiczna (u rodziców na plazmie full HD po componencie jest o wiele lepiej). Gierki PS2 na europejskim PS Storze działają w 25/50 fpsach i oprócz wyższej rozdzielczości i dodania trofeów to nic tam nie zmienili (nawet nie ma anisotropic filtering) już nie mówiąc o małej ilości tych gier. Gdyby PS5 dostało porządną emulację wszystkich poprzednich systemów to
  14. 60fps RT było by ciężko (to dopiero pierwsza generacja RT od AMD). Ciekawe jak by to wyglądało jak by skupili się tylko na jednym trybie próbując wycisnąć z niego co się da. Np. 1440-1800p ale z częściowym RT.
  15. łom

    PS2 News

    PCSX2 całkiem dobrze sobie radzi z większością gier ale niektóre mają bugi. Ja teraz ogrywam Front Mission 4 i muszę grać w software mode (czyli rozdziałka 640x480 + jakieś małe ulepszenia) bo inaczej cienie się rozjeżdżają i dialogi są mało czytelne, ale z tego co testowałem to 80% gier działa bez problemu.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.