Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

śmieszne to jest nazywac Gran Turismo symulacją, gre w której ponad 60% graczy gra właśnie na padach <_<

idąc tym tokiem rozumowania... śmieszne to jest nazwać jakąkolwiek grę, o tematyce wyścigów samochodowych, graną przy pomocy pada i klawiatury za symulację... całe szczęcie producenci wypuszczają wszelakiej maści kontrolery które mogą nam wzbogacić doznania z gry.

Odnośnik do komentarza
Jeśli ktoś nie wie czym jest tryb PRO w tej grze, to lepiej niech nic nie pisze. Oczywiście takie gry testuje się wyłącznie na kierownicy, bo ocenianie modelu jazdy grając padem, nie jest już nawet śmieszne.

 

Skąd stwierdzenie,że ktoś nie wie czym jest tryb PRO i ma nie pisać,bo tak uważasz , że bedzie najlepiej.Chyba piszemy rzeczowo, i na jeden konkretny temat.A takie odpowiedzi niczemu nie służą.

 

Natomiast ja zaprosiłem kuzyna, który wymiata w GT i załączyłem mu inny rodzaj symulacji, na którym to rozgrywane są setki profesjonalnych lig na całym świecie i czasy miał bardzo słabe, mimo, że jeżdził jeden tor jednym samochodem około godziny.A znał tor i samochód z Gran Turismo.

Edytowane przez mario-x
Odnośnik do komentarza
Natomiast ja zaprosiłem kuzyna, który wymiata w GT i załączyłem mu inny rodzaj symulacji, na którym to rozgrywane są setki profesjonalnych lig na całym świecie i czasy miał bardzo słabe, mimo, że jeżdził jeden tor jednym samochodem około godziny.A znał tor i samochód z Gran Turismo.

Liczy się talent :). Ja na przykład po tygodniu grania w Race Driver GRID włączam rFactor na PC i nie mam jakichś większych problemów z jazdą, a czasy mam co najmniej dobre (lepsze od kolegi, który ściga się lidze rFactora).

 

 

Model jazdy professional w GT5P jest świetny. Zgodzę się że na konsolach na razie najlepszy. Tylko, że w GT5P brakuje odzwierciedlenia temperatury opon, która wpływa na zachowanie się samochodu, wpływu aerodynamiki na zachowanie się się samochodu (F1 nie traci docisku, gdy jedziemy za kimś) no i same krawężniki czy tarki też są chyba zbyt przyczepne w GT.

 

No i warto dodać, że o ile GT5P mogę nazwać simem to GT4 już nie. To było arcade.

Odnośnik do komentarza

Rozumienie i wyczucie samochodu ma kluczowe znaczenie, niektórzy nigdy tego nie ogarną :rolleyes: .Gran Turismo to dla mnie klasyk i tylko dlatego kupiłem konsolę.Może update,którego juz nie mialem okazji stestować bo dzien wczesniej sprzedalem konsole :] cos wniosl, ale po calosci spodziewalem sie wiecej.Moze pelana wersja GT.Zobaczymy

 

PiotrB kiedy sie mogę Ciebie spodziewac .Miales wbijac i co :D.Zweryfikujemy Twoje zapędy :lol2:

Edytowane przez mario-x
Odnośnik do komentarza
PiotrB kiedy sie mogę Ciebie spodziewac .Miales wbijac i co biggrin.gif.Zweryfikujemy Twoje zapędy lol_.gif

Jak mi kupisz nowego kompa to nie widzę przeszkód :). Na moim lapie, gdy jeżdżę sam to przeważnie jest dobrze (nie tnie się), ale jak jest kilka samochodów na torze to już klatkuje. Także na takim kopie nie ma szans. W przyszłym roku pewnie będę kupował nowego, więc wtedy pomyślimy.

 

Poza tym, aby coś osiągnąć w lidze trzeba mieć na to dość dużo czasu. No i wiadomo trzeba też być dobrym mechanikiem by dobrze ustawić bolid.

 

Niemniej jednak zapraszam tak poza ligowo bardziej prywatnie może kiedyś online :). We dwóch może będzie płynnie. Sorki za OT.

Odnośnik do komentarza

czasami przez kilka tygodni w temacie GT5P nie pojawiają sie nowe posty a tu prosze jaka dyskusja... :D

ja od siebie dodam tylko tyle że wydaje mi sie bez znaczenia to czy GT nazywa sie simem czy nie... dla mnie liczy sie to ze moge czerpac frajde z prowadzenia tych wszystkich wirtualnych wozów. Zachowanie pojazdów napewno nie symuluje zachowania ich realnych odpowiednikow ale w tej grze chodzi o to żeby fizyka i kontrola nad samochodem byla przystępna nawet dla mniej wprawnych graczy (w tym mnie). Ja np ciesze sie kiedy przejade zakręt kontrolowanym poślizgiem i płynnie z niego wyjde a nie jak przekręce samochod w połowie zakrętu... Jazda ma bawić a nie irytować. A jeśli ktoś czuje sie hardkorowcem i szuka wyzwań w GT to zachęcam do bicia czołowych czasow online 8)

Odnośnik do komentarza

Bo to kolejna wojna w obronie wyniesionej GT na ołtarzyk symulacji. Sa jednak osoby które mają i PC i konsole. Dzis gram juz tylko w GTR Evolution i RBR (nieśmiertelne). Ale dosc duzo gralem i na kierze w GT. mi ten model jazdy nie pasuje do symulacji w zaden sposób. to ze moge zupelnie bez przeszkód grac w te gre i na padzie definitywnie przesądza sprawe. GT to nie jest symulator.

 

Nie bawi mnie grzebanie w setupach po kilkadziesiąt minut tuż przed wyscigiem. ale skoro cos trzeba pogrzebac to i owszem. W RBR jest o tyle fajnie ze mozna sobie spomigac autkami mającymi tylko 300 Bhp i mniej a efekt jest tego taki ze 300 koni w zupelnosci wystarczy aby skutecznie przeszkadzac w zabawie. natomiast w gt doskonale radzimy sobie z autami ktore mają grubo ponad 400 bhp <_< (no sweat) Gt stalo sie za bardzo plastikowe, bardzo dzieciine albo wręcz babskie.

Odnośnik do komentarza

Co w Twoim mniemaniu znaczy, że w GT5:P można sobie łatwo poradzić z autami powyżej 400hp? To że można sobie nimi jeździć swobodnie, czy to że łatwo jest nimi wbijać się wysoko w rankingi? Bo powiem Ci że takim Blitz czy nawet R34 Mine's żeby wbić się do pierwszej 10 czasów na danej trasie, musiałem się nieźle napocić (jeszcze przed update, bo potem kasowali czasy). Już o F40 nie wspomnę. Powiem tylko tyle, jak ktoś miał okazję pojeździ czymś szybszym i potem pograć e GT5:P to skończy bredzić że tryb PRO w GT5:P to nie sim. Biorąc pod uwagę gry wyścigowe na konsolach, GT5:P to zdecydowanie gra najbliższa realizmowi (mowa ciągle o prowadzeniu aut).

 

śmieszne to jest nazywac Gran Turismo symulacją, gre w której ponad 60% graczy gra właśnie na padach <_<

 

Co to kogo obchodzi że ponad 60% gra w tą grę na padzie? Nie rozumiem co to ma do rzeczy. Niech sobie grają, ale to nie zmienia faktu że GT5:P po podpięciu kierownicy z 900 stopni obrotu, staje się symulacją.

Odnośnik do komentarza
Bo to kolejna wojna w obronie wyniesionej GT na ołtarzyk symulacji. Sa jednak osoby które mają i PC i konsole. Dzis gram juz tylko w GTR Evolution i RBR (nieśmiertelne). Ale dosc duzo gralem i na kierze w GT. mi ten model jazdy nie pasuje do symulacji w zaden sposób. to ze moge zupelnie bez przeszkód grac w te gre i na padzie definitywnie przesądza sprawe. GT to nie jest symulator.

 

Nie bawi mnie grzebanie w setupach po kilkadziesiąt minut tuż przed wyscigiem. ale skoro cos trzeba pogrzebac to i owszem. W RBR jest o tyle fajnie ze mozna sobie spomigac autkami mającymi tylko 300 Bhp i mniej a efekt jest tego taki ze 300 koni w zupelnosci wystarczy aby skutecznie przeszkadzac w zabawie. natomiast w gt doskonale radzimy sobie z autami ktore mają grubo ponad 400 bhp <_< (no sweat) Gt stalo sie za bardzo plastikowe, bardzo dzieciine albo wręcz babskie.

Ja tu piszę o przeniesieniu smaczków z realu do GT a ty wyjeżdżasz z tym ile to nie grasz na kompie zamiennie z konsolami, … bawią mnie tacy ludzie co decydują co jest symulacją na podstawie gier i pewnie poznają tajniki wyścigów siedząc za kierowcą autobusu miejskiego buuuaaahahaha dzięki nwo… uuuuuśmiałem się.

Jeszcze żeby było zabawniej słowo „symulacja” pada jedynie w kwestii modelu jazdy w GT5p a ty starasz się to generalizować … wyłącz kompa, idź spać i nie zapomnij nastawić budzika co by ci kolejny real driving simulator w postaci MPK nie uciekł…bez urazy

Edytowane przez SM1
Odnośnik do komentarza
jak czytam to co napisales to wiem ze nigdy nie grales z zadnego sima, pokoj z tobą i niech bedzie dla ciebie real driving simulator. <_<

masz rację, nie gram w simy więcej jeżdżę w realu, dzięki temu mogę sobie w wypowiedziach porównać niektóre modele jazdy wybranych modeli samochodów, ty natomiast piszesz o GTR jak byś miał w garażu jedną z fur i śmigał nią na co dzień po bułki, a w twoim mieście śmigają tylko "potworki" z WTCC bo seryjne fury są babskie…litości

Edytowane przez SM1
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...