Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

czytam,czytam przeszukuje neogaf i gt planet i wszyscy się jarają tym potwierdzonym deszczem ale gdzie niby oficjalnie padło to stwierdzenie?w żadnym wywiadzie,tekście na jakiejkolwiek stronie internetowej nie widzę informacji od Kaza że jest już deszcz.

 

Jakie jest pierwotne źródło tej informacji?

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza

czytam,czytam przeszukuje neogaf i gt planet i wszyscy się jarają tym potwierdzonym deszczem ale gdzie niby oficjalnie padło to stwierdzenie?w żadnym wywiadzie,tekście na jakiejkolwiek stronie internetowej nie widzę informacji od Kaza że jest już deszcz.

 

Jakie jest pierwotne źródło tej informacji?

 

Pierwotne źródło tej informacji to portal jvn.com. Jego redaktorzy odwiedzili siedzibę Polyphony i wyłudzili parę informacji.

 

cytat z newsa na gamezine - According to French website JVN.com, Gran Turismo 5, unlike Forza Motorsport 3, will not only have a decent day & night cycle, but it will also feature rain. The website visited Polyphony Digital's studio in Japan, where the revelations can be read before the interview.

 

http://www.jvn.com/jeux/articles/interview-gran-turismo-5-r-eacute-v-eacute-lations-exclusives.html

Edytowane przez Lukas_AT
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Nie każdy przeprowadzający wywiad jest w stanie przycisnąć do ściany i wyciągnąć odpowiednie informacje. Benoît Tréluyer startuje w SuperGT i mam nadzieje był w stanie. Z wywiadu wynika, że była to koleżeńska rozmowa więc może Yamauchi był bardziej skory do współpracy. Moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza

Na grafę ze screenów bym nie liczył TBH, wali pożądnym AA po oczach. Ale jeżeli reszta features będzie zaimplementowana to chyba o(pipi)ieję ze szczęścia :D. Szczególnie, że jak już to kilkukrotnie powtarzałem - GT5P jest dla mnie całkiem OK grą :D Oczywiście czepialscy zawsze się znajdą...tylko już nie bardzo wiem czy niektórym się gra na konsolę z RL nie pomyliła :D

Odnośnik do komentarza

Na PS2 wyszły dwie główne części więc tym razem powinno być podobnie. Choć na PS2 na żadną część aż tyle nie czekaliśmy.

 

No GT3 wyszło dość szybko, a tutaj prawie 5 lat po premierze konsoli...

 

Zobaczymy co zrobią. Osobiście wolałbym update'y do GT5, takie jak w GT5P.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Widocznie poszli troche inna droga niz na PS2. Tam na szybko zrobili GT3, czyli w pewnym sensie podstawy. Potem tylko zmodyfikowali silnik i do tych podstaw dorobili duzo wiecej samochodow i tras. Miedzy GT4 a GT3 byl duzo wiekszy odstep czasu niz miedzy GT2 a GT3 (chyba ponad 3 vs ok 2 lata) Teraz czekamy dlugo na GT5, ale wniesie ono do serii sporo nowosci (przynajmniej tak to sie na chwile obecna zapowiada) i odrazu bedzie wyposazone w spora liczbe samochodow (co do tras to.. nadal nie ma pewnosci). Potem do GT6 moga dodac jeszcze ze 300-400 aut i np. ze 20 tras, do tego jakies nowe "ficzery" i usprawnienia, i premiera moglaby byc tez np jakies 3-4 lata po GT5.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Anyway, added IGN's video:

 

new screens/previews/interviews

 

? new screenshots

? Gameblog.fr studio tour

? jvn.com interview (interviewer here is professional racer Benoît Tréluyer!)

? Joystiq interview (motion controller lol)

? Gamespot Q&A

? IGN interview video

 

new facts

 

? European/USA release is up to the marketing dept.

? game is finished from a "take a car and drive" perspective, still needs some work to career and the actual game

? damage will be improved with deformation, but don't expect "total loss crashes", GT isn't about that (even though they can already do it)

? day/night cycle is in

? rain is in

? a very precise G-force meter is in (see jvn.com video)

? tire wear & tire temperature are in

? (visual) car tuning affects the physics

? drag racing is a possibility

? no plans for motion controller support

? they are working on something with the PlayStation Eye, can't go into detail yet

Odnośnie pogrubionego: jeśli to prawda to Polyphony Digital & GT5 EPIC WIN ! (wpływ temperatury opon na zachowanie auta z prawdziwego zdarzenia).

 

Niech jeszcze poprawią fizykę opon i force feedback to będzie idealnie.

Odnośnik do komentarza
Gość =-FEISAR-=

Dane zebrane z trzech wywiadów:

 

- na TGS pojawil sie nowy trailer, pokazujacy inne miejscowki [chyba, ze to chodzi o trailery Ferrari i SLS'a]

- 70 tracks oznacza, 70 roznych tras znajdujacych sie na 20 srodowiskach [tak jak pisalem wczesniej]

- zniszczenia na normalnych samochodach nie beda obejmowac tylko zadrapan, a rowniez deformacji, silnik odpowiadajacy za obliczenia deformacji ponoc maja juz napisany

- zaimplementowali cos ala tire flex, co pozwala na deformacje kol przez nagrzewanie, w celu przygotowaniu gry na przyszla implementacje F1 [nie wiadomo czy w GT 5 czy 6, nie maja zgody wszystkich F1 teamow jeszcze], za to na 100% system pojawi sie w GT 5 - bedzie rowniez wybor roznych mieszanek kol pod dana nawierzchnie i bedzie mialo to oczywisicie wplyw na jazde

- gra wyjdzie w Japonii w Marcu, a neiwiele pozniej w USA/Europie, nie wie jeszcze kiedy, bo wciaz dogaduja sie w sprawach marketingowych

- nie bedzie na starcie gry marketplace z czesciami i samochodami, ale mozliwe, ze dodadza go pozniej

- narazie nie zastanawiali sie nad DLC, bo koncza gre, ale nie wykluczaja, ze w przyszlosci cos wydadza

 

Zrodla

http://tgs.gamespot.com/story/6230558/yamauchi-talks-gran-turismo-5

http://ps3.ign.com/dor/objects/857126/gran-turismo-5/videos/tgs09sny_gt5_int_092709_wmvhd.html

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...