Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tekken 6 / Bloodline Rebellion

Featured Replies

Opublikowano

Pamietajcie, ze namcock z bandai jest. Wiec nie zdziwilbym sie gdyby jakis goku czy inny vegeta byl dodatkowa postacia

Edytowane przez Mastachi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Wyświetleń 367,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Jak chcecie sie spinać to idźcie sobie na PW z tego co ja zrozumialem z tytułu i opisu to jest to temat o Tekken 6

  • A rozkminil ktos jak dokladnie dziala Ranking System i jaki wplyw na range maja Battle Points nie kumam tego w ogole mam 132 - 41 i nie moge wyjsc z Mastera w DR liczyly sie tylko progi punktowe a tut

  • Po pierwsze nie kasowalem zadnych postow poza spamem Komandosa   Po drugie od opini na temat pisma maja swoj odpowiedni dzial i zal mi ze jestescie na tyle glupi ze nie potraficie nawet pisac na tem

Opublikowano

od(pipi)ic sie od podro i pocwicz. nie wiesz, nie umiesz, to cwicz i pozdro

Opublikowano

to ze postacie maja juggle po wjezdzie z bara z dystansu to bym sie nie spodziewal o_O

Opublikowano

a ja sie nie spodziewałem ze law po CH4 ma ss+3+4, pięści + "do wyboru do koloru"

Opublikowano

jeśli tak to sorki za pomyłkę, ale strasznie to przypomina ss+3+4

 

w każdym razie i tak bzdurne to jest zeby tyle siedziało po ch4

 

po co teraz czaic na inne wybitki ?? wystarczy noga która i tak mnóstwo zeżre

Opublikowano
to ze postacie maja juggle po wjezdzie z bara z dystansu to bym sie nie spodziewal o_O

juz w ttt paul mial owa kontynuacje.

Opublikowano
http://youtube.com/watch?v=biu5FKMsWkw

I kto by nie chciał grać Lei'em z TAKIMI animacjami?

 

ja jakich by nie miał animacji nowych i tak bym nim grał tak jak w 4 :D noga z niego była ale grac grałem he he he :P Jak czas pozwoli to sobie pogram w tą 6 jak nic sie nie zmieni z poznańską ekipa jak już tam na magisterskich będę po tym licencjacie - pozdro & poćwicz ;)

Opublikowano
Anna: better. all her shit is the same, plus db+3+4,3 and d+2+3 (or whatever those moves are). still scrubby and mindless.

 

Armor King. better. duh.

 

Asuka: better? practical juggles, capitalizes well on B! system, more safe shit. lost standing 2.

 

Beak: worse. spike juggle nerf hurts his oki, new moves are basically crap. b+4 seems worse?

 

Bruce: better. stringy crap, good B! capitalization, f+2,4 knockdown, 143 NC.

 

Bryan: worse. 3+4 is slower and poor on block, taunt is no longer as threatening, JU is slower.

 

Chreddy: worse? HSP is stronger but RLX is weaker, RLX is a better stance so that's my rationale.

 

Craig: worse. weaker tracking, VTS backdash nerfed.

 

Devil Jin: prolly about the same. T6 stupid ewgf and b+4 for the pluses, weaker HS juggle and generally less pushback for nerfs.

 

Feng: better? seems the same as DR, just a couple more shenanigans like his BT stuff and 4~3.

 

Ganryu: worse. moves no longer give +547 on hit like df+4,1 or 12, and his ws+2 is punishable by everyone, d+1+2 toned down.

 

Hei: worse. b+2, 1+2 and b+1 all toned down or removed, no launching TPs. good damage and of course stupid T6 ewgf keeps him decent though.

 

Hwo: better (slightly). CH b+2, launching PB kicks on CH, db+4~f improved a lot. df+3 strings can suck it though.

 

Jack: better. weaker at dealing with jabs, but stronger mids and MUCH improved juggles.

 

Jin: better. b+2,1 or whatever that gay shit is. I know what Jin needs, more safe mid strings. that will make him exciting.

 

Julia: worse. 4~21 not hit confirmable, 121 gone, 111 weakened, uf+4 doesn't launch, elbow no longer a complete skank near the wall. punishment and oki improved but it's better to be able to throw out things randomly than either of those.

 

Kaz: genuinely don't know. punishable db+4 and weakened f+4 vs much improved df+12 and df+1f+2 and stupid T6 ewgf. probably stupid T6 ewgf pushes him over on it's own.

 

King; worse. bad wall combos, punishable df+4, punishable cd+1+2. b+1,2 is nice though, plus he has some of the stronger non-wall combos if you can hit them.

 

Kuma: worse. no mids, hellsweep is bad, still randomly whiffs moves, lost CH f+1, 21. prolly the worst character since, well, 5.0 Kuma.

 

Lee: worse. not by as much as the average Lee player would have you believe though I reckon.

 

Lei: dunno. he has a shitload of new moves but I don't know how useful they are, some of his stance stuff is definitely worse though: SNK 2 sidesteppable, PLD 3+4 punishable by almost everyone now.

 

Lili: looks the same.

 

Ling: better. hopkick, good B! capitalization, safer df+2~1

 

Law: better. improved mixups with ws+12 and d+43, good wall combos, semi spammable flipkick~DSS

 

Nina: better. good B! options, ws+1,1+2

 

Paul: worse? I can't see how he doesn't suck if d+1 is punishable and b+2 is 22 frames tbh.

 

Raven: better. f+23 hit confirmable, ff+4 safe most of the time, pretty spammable. qcf+2 shenanigans are solid if you can get them to stop pressing buttons.

 

Roger: better. df+3 (?) his tracking move just looks too much.

 

Steve: worse. good B! but almost all his moves are weaker except for slightly improved ws+12 hitbox. b+1 has more range but poorer tracking.

 

Wang: no idea. has some good looking new moves but still seems fairly punishable, and b+21 is greatly toned down (duckable on block and no free followup)

 

Yoshi: better. spammable mid range move (ff+4) plus close mid poke (df+1) covers what he always lacked. loss of df+2 hurts him, but is easily compensated for.

Opublikowano
Anna: better. all her shit is the same, plus db+3+4,3 and d+2+3 (or whatever those moves are). still scrubby and mindless.

 

Armor King. better. duh.

 

Asuka: better? practical juggles, capitalizes well on B! system, more safe shit. lost standing 2.

 

Beak: worse. spike juggle nerf hurts his oki, new moves are basically crap. b+4 seems worse?

 

Bruce: better. stringy crap, good B! capitalization, f+2,4 knockdown, 143 NC.

 

Bryan: worse. 3+4 is slower and poor on block, taunt is no longer as threatening, JU is slower.

 

Chreddy: worse? HSP is stronger but RLX is weaker, RLX is a better stance so that's my rationale.

 

Craig: worse. weaker tracking, VTS backdash nerfed.

 

Devil Jin: prolly about the same. T6 stupid ewgf and b+4 for the pluses, weaker HS juggle and generally less pushback for nerfs.

 

Feng: better? seems the same as DR, just a couple more shenanigans like his BT stuff and 4~3.

 

Ganryu: worse. moves no longer give +547 on hit like df+4,1 or 12, and his ws+2 is punishable by everyone, d+1+2 toned down.

 

Hei: worse. b+2, 1+2 and b+1 all toned down or removed, no launching TPs. good damage and of course stupid T6 ewgf keeps him decent though.

 

Hwo: better (slightly). CH b+2, launching PB kicks on CH, db+4~f improved a lot. df+3 strings can suck it though.

 

Jack: better. weaker at dealing with jabs, but stronger mids and MUCH improved juggles.

 

Jin: better. b+2,1 or whatever that gay shit is. I know what Jin needs, more safe mid strings. that will make him exciting.

 

Julia: worse. 4~21 not hit confirmable, 121 gone, 111 weakened, uf+4 doesn't launch, elbow no longer a complete skank near the wall. punishment and oki improved but it's better to be able to throw out things randomly than either of those.

 

Kaz: genuinely don't know. punishable db+4 and weakened f+4 vs much improved df+12 and df+1f+2 and stupid T6 ewgf. probably stupid T6 ewgf pushes him over on it's own.

 

King; worse. bad wall combos, punishable df+4, punishable cd+1+2. b+1,2 is nice though, plus he has some of the stronger non-wall combos if you can hit them.

 

Kuma: worse. no mids, hellsweep is bad, still randomly whiffs moves, lost CH f+1, 21. prolly the worst character since, well, 5.0 Kuma.

 

Lee: worse. not by as much as the average Lee player would have you believe though I reckon.

 

Lei: dunno. he has a shitload of new moves but I don't know how useful they are, some of his stance stuff is definitely worse though: SNK 2 sidesteppable, PLD 3+4 punishable by almost everyone now.

 

Lili: looks the same.

 

Ling: better. hopkick, good B! capitalization, safer df+2~1

 

Law: better. improved mixups with ws+12 and d+43, good wall combos, semi spammable flipkick~DSS

 

Nina: better. good B! options, ws+1,1+2

 

Paul: worse? I can't see how he doesn't suck if d+1 is punishable and b+2 is 22 frames tbh.

 

Raven: better. f+23 hit confirmable, ff+4 safe most of the time, pretty spammable. qcf+2 shenanigans are solid if you can get them to stop pressing buttons.

 

Roger: better. df+3 (?) his tracking move just looks too much.

 

Steve: worse. good B! but almost all his moves are weaker except for slightly improved ws+12 hitbox. b+1 has more range but poorer tracking.

 

Wang: no idea. has some good looking new moves but still seems fairly punishable, and b+21 is greatly toned down (duckable on block and no free followup)

 

Yoshi: better. spammable mid range move (ff+4) plus close mid poke (df+1) covers what he always lacked. loss of df+2 hurts him, but is easily compensated for.

 

nie będę sie wypowiadał na temat tekkena 6 bo jeszcze nie grałem wiec nie mogę stwierdzić jak to sie ma do rzeczywistości.

co do komentarzy dinozaura to na pewno sie zgodzę ponieważ jest jedna z nielicznych osób która potrafi grac tak skutecznie wszystkimi postaciami.

swego czasu kilka razy z nim grałem na londyńskim Casino.

Opublikowano

Czy powyższy komentarz tyczy się wersji A99? Ja też nie grałem, ograniczę się więc do postaci które uważnie śledzę:

 

Anna - w A99 nie jest już tak różowo ze względu na SS i SW które przypominają bardziej te z wczesnych wersji T6 (w A69 można było ponoć omijać hellsweepy). Jej mixupy można dosyć łatwo wySSować a to, jak może skończyć się dla Anny "bezmyślne" spamowanie jej podstawowych poke'ów (d/f+1,2 d/f+4 d/f+3,2 czy choćby nawet 1,2) ilustrują poniższe filmiki:

 

 

f+2+3 (nie d+2+3) czyli nowy atak biodrem jest jednym z najbardziej użytecznych nowych zagrań, jednak także podatnym na SS/SW.

 

d/b+3+4,3 był przegięty we wczesnych wersjach gry. Nowa podcinka+wyskok dawały kiedyś gwarantowane oki, sama podcinka była niezłym setupem na FC, teraz po pierwszym mamy stratę na trafieniu a blokując przeciwnik automatycznie unika kontynuacji która jest przecież na high, czyli wyłapujemy od każdego wybitkę+konkretne juggle.

 

(TheDinosaur)

Anna: better. all her shit is the same, plus db+3+4,3 and d+2+3 (or whatever those moves are). still scrubby and mindless.

 

Little of her 'shit' was left unchanged. Pełna lista zmian:

 

Anna

 

Nina - WS+1,1+2 jest bardzo mocnym dodatkiem rozwijającym jej juggle, trafiając przy ścianie ss+1 na CH mamy gwarantowane ~b,n,1,1+2 (czyli właśnie tą nową 3 hitówkę)-siedzą bardzo długie i bolesne akcje na ścianie. Niestety nie obeszło się bez cięć, nowe animacje WTF i DC są widoczne z kilometra a samo DC ma jeszcze większą stratę. Nina w dalszym ciągu cierpi na brak porządnych lowów, d/b+3 jest łatwe do wyblokowania, na trafieniu nie daje natomiast większych nagród. To samo co w DR tyle że mocniejsze juggle.

 

Co do reszty, ciekaw jestem opinii osób bardziej zorientowanych w kwestii poszczególnych postaci. Trochę na 'hurra' te komentarze, patrzeć tylko jak wypuszczą tier listę pod koniec tygodnia :rotfl:

Edytowane przez Nevan

Opublikowano

na razie widac tylko ze DJ jest absolutnie najmocniejsza postacia. z walk ktore ogladam DJe przegrywaja okolo 1/10, czyli malo.

Opublikowano
na razie widac tylko ze DJ jest absolutnie najmocniejsza postacia. z walk ktore ogladam DJe przegrywaja okolo 1/10, czyli malo.

 

I czego szczerzysz kły. Zrobili ci Mishimową kapę ...

Opublikowano

Jak myślicie? Będzie zwalony online? Jakoś mi się nie chce wierzyć, że pociupamy sobie w Tekken 6 bezLAGowo! Pewnie to więcej nerwów zje niż to warte!

Opublikowano

Cycu, a skad wiesz juz ze dla mnie? Jeszcze sie zastanawiam bo to chyba najnudniejsza z postaci :D.

Opublikowano

Walka ktora z wszystkich z tekkena 6 najbardziej mi sie spodobala

:boks: :boks:
Opublikowano

To nie kolanko :blink: Ta taki cios piescia pod skosem w dol z wyskoku

 

W jakiejs walce widzialem, ze ma jugglujacego shoryukena :P

Edytowane przez Mastachi

Opublikowano

Słabe, a na dodatek z nieaktualnej wersji.

Opublikowano

Shou vs Taizo

 

fajna walka, a w profilu ktory wrzucil ta walke jest sporo walk "Hajtów". nowe setupy, juggle itd.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.