Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Gral ktos juz w bete?

 

Przecież wystarczy wejść na Neogafa... :rolleyes:

właśnie z tą betę dziwna sprawa- GG powiedziała ,że public beta rozpocznie się kiedy będą gotowi(wylosują szczęśliwców wśród tych ,którzy ściągnęli między 16-23 października theme z ps store) ale przybliżonej daty nie podają-mam nadzieję ,że jak najszybciej smile.gif

 

Czemu dziwna? Wiadomo przecież, że twórcy cały czas kod ulepszają, a chcą dać do bety taki, który nie zniechęci potencjalnych kupców. Beta Halo 3 była dopiero w maju, a premiera samej gry we wrześniu, więc czas odstępu całkiem podobny. Chodzi mi po prostu o to, że twórcy będą mieli dość, żeby zaimplementować ewentualne propozycje graczy. Nie tak jak to było z RES2, gdzie betę dali dosłownie (chodzi mi o pierwszą betę dla graczy, nie tą co była ostatnio) na kilka tygodni przed wysłaniem do tłoczni. Niby można zrobić wszystko w patchu, ale wtedy czuję się wydymany, bo to tak, jakbym płacił za niepełny produkt i musiał poczekać aż resztę doślą mi później. Jestem za płatnymi patchami, ale tylko wtedy, kiedy gra retail nie będzie kosztować 59 Euro/$, tylko np. 39.

Odnośnik do komentarza

a tamta beta dostępna od pewnego czasu jest dla kogo?słyszałem,że trzeba było być gdzieś zapisanym w jakiejś bazie danych by do niej się dostać i każdy gracz ma zakaz ujawniania jakichkolwiek informacji(stąd w sumie mała liczba filmików z betki)

 

edit.Zeratul możliwe ,że w przyszłości betka będzie się rozrastała na zasadach podobnych do tych przy R2 i LBP-czyli będą rozdawane kody na różnych stronach.Wg mnie wcześniej czy później będzie taka opcja.No chyba,że Sony uzna inaczej.

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza

Hmmm no mnie dwie rzeczy nie pokoją. Za łatwo kogoś zabić. Mało pocisków+ wystarczy strzelać w torso i koleś pada. To może oznaczać, że nie będzie dało się zdążyć odwrócić i obronić oraz będzie większy poziom kamperstwa, bo w końcu łatwiej zginąć=trzeba bardziej dbać o życie=bardziej kampić. To moja główna obawa.

Co do grafiki, animacji, efektów, zabawy nie mam wątpliwoście- to będzie hit. Ale czy prawdziwy...?

Odnośnik do komentarza
Ale czy prawdziwy...?

Zależy od punktu siedzenia, poza tym, to sprawa osobista. Każdy uznaje sobie za hit co innego. Ja np. nie uważam GTA IV za taki hit, na jaki był promowany, choć gram ostatnio cały czas w GTA IV. Solidna gra, ale nie żaden hit dla mnie. To tyle :).

 

Co do kamperstwa - wystarczy spojrzeć na siłę snajpera. Nie dość, że jest prawie niewidoczny, to w dodatku jeden strzał w główkę przeciwnika i koniec. Siadasz sobie takim snajperem w wygodnym miejscu z widokiem na ogromny plac, i tylko zdejmujesz przeciwników po kolei. Widać już, że snajper będzie najlepszy. Ciężko cię zauważyć - a za nim zauważą skąd walisz, zdążysz załatwić cały team.

Odnośnik do komentarza

A wyobrazcie sobie mecz na samych snajperow :D kazdy z umiejetnoscia niewidzialnosci :D nie wiem jak innych ale mnie to bedzie jarac bardziej niz pornos w wieku 6 lat :D a co do szybkiego zabijania to ja tak lubie ;] bez sensu jest dla mnie walenie w typa przez minute, a koles ciagle biega i jeszce cie zabije... Ale to tylko moja opinia ;] Gra jest kozak.. OBY BETA WYSZŁA JAK NAJSZYBCIEJ

Edytowane przez Psykoman 187
Odnośnik do komentarza
A wyobrazcie sobie mecz na samych snajperow kazdy z umiejetnoscia niewidzialnosci nie wiem jak innych ale mnie to bedzie jarac bardziej niz pornos w wieku 6 lat

Bez wątpienia, to byłoby znacznie ciekawsze od takich meczy w Resistance :).

 

To może oznaczać, że nie będzie dało się zdążyć odwrócić i obronić oraz będzie większy poziom kamperstwa

Niemniej gry takiego typu (vide - "Taktyczne Shootery") właśnie na tym polegają ..... Raczej nic tego nie zmieni, jedyny środek nazywa się UT3.

Odnośnik do komentarza
A wyobrazcie sobie mecz na samych snajperow :D kazdy z umiejetnoscia niewidzialnosci :D nie wiem jak innych ale mnie to bedzie jarac bardziej niz pornos w wieku 6 lat :D a co do szybkiego zabijania to ja tak lubie ;] bez sensu jest dla mnie walenie w typa przez minute, a koles ciagle biega i jeszce cie zabije... Ale to tylko moja opinia ;] Gra jest kozak.. OBY BETA WYSZŁA JAK NAJSZYBCIEJ

chcialbym tylko powiedziec ze wszystkie FPSy teraz robione sa wlasnie pod takich graczy jak ty :)

 

Z tego co widze 1 head=death i 4-5 w klate z karabinu=death

Odnośnik do komentarza

Snajper może używać kamuflażu tylko gdy się nie rusza. A z tego co pamiętam to nabój ze snajperki jest dobrze widoczny. 1vs1 na odległość ze snajperem nie ma szans (wiadomo), ale jak już będzie dwóch to ten drugi zobaczy skąd dostał ten pierwszy, a snajper pewnie mało hp będzie miał, więc dostanie serie i się złoży :)

Odnośnik do komentarza
Snajper może używać kamuflażu tylko gdy się nie rusza. A z tego co pamiętam to nabój ze snajperki jest dobrze widoczny. 1vs1 na odległość ze snajperem nie ma szans (wiadomo), ale jak już będzie dwóch to ten drugi zobaczy skąd dostał ten pierwszy, a snajper pewnie mało hp będzie miał, więc dostanie serie i się złoży :)

Masz racje i wlasnie dlatego w Killzone multiplayer trzeba bedzie dzialac druzynowo a nie naparzac bezmyslnie dookola

Odnośnik do komentarza
Snajper może używać kamuflażu tylko gdy się nie rusza. A z tego co pamiętam to nabój ze snajperki jest dobrze widoczny. 1vs1 na odległość ze snajperem nie ma szans (wiadomo), ale jak już będzie dwóch to ten drugi zobaczy skąd dostał ten pierwszy, a snajper pewnie mało hp będzie miał, więc dostanie serie i się złoży :)

 

 

Ogladales ten Montage BsE? Miedzy 30 a 32 sekunda,widac ze snajper biegnie z wlaczonym "klokiem",chyba,ze to jeszcze ktos inny.

Odnośnik do komentarza

Cos patrze ze KZ2 to bedzie poprostu zmodyfikowany, ulepszony CoD 4. Heh, a szkoda. Chca wprowadzac szybkie zabijanie, ludzi z mala iloscia hp? OK, tyle ze takie cos powinno za soba pociagac roznice w zachowniu sie broni. Fajnie by bylo, jakby powstal jakis FPS na konsole typu KZ2 tyle, ze z modelem strzelania takim jak w CSie (z kazdej broni strzela sie inaczej, proste walenie full auto sie nie sprawdza, trzeba miec skilla i umiec strzelac z kazdej broni - np. to ze ktos dobrze strzela z ak47 nie oznacza, ze tak samo mu bedzie szlo z m4, bo obie te bronie kompletnie inaczej sie zachowuja).

Odnośnik do komentarza
Cos patrze ze KZ2 to bedzie poprostu zmodyfikowany, ulepszony CoD 4. Heh, a szkoda. Chca wprowadzac szybkie zabijanie, ludzi z mala iloscia hp? OK, tyle ze takie cos powinno za soba pociagac roznice w zachowniu sie broni. Fajnie by bylo, jakby powstal jakis FPS na konsole typu KZ2 tyle, ze z modelem strzelania takim jak w CSie (z kazdej broni strzela sie inaczej, proste walenie full auto sie nie sprawdza, trzeba miec skilla i umiec strzelac z kazdej broni - np. to ze ktos dobrze strzela z ak47 nie oznacza, ze tak samo mu bedzie szlo z m4, bo obie te bronie kompletnie inaczej sie zachowuja).

Nie grał, a już wie co jak działa i ile odbiera :lol: Z takich ludzi zawsze mi się chce śmiać :). Serio.

 

btw. wiesz, że KZ2 to nie tylko multi? :D

Odnośnik do komentarza

Przed chwilą zobaczyłem w całości prezentację Heavy Rain trwającą 30minut i powiem jedno- HR i K2 to dwie najładniejsze gry jakie w życiu widziałem i obie dobitnie pokazują co potrafi PS3 jeśli firma poświęci się programując grę tylko na tą maszynkę.Piękny 2009 rok nam się szykuje.

 

Na filmiku/kompilacji z K2 trochę dziwią mnie czasem animacje śmierci,tak jakby o sekundę opóźnione względem wytrzału.Parę razy koles pierw oberwał,a dopiero po sekundzie się przewraca i ma animację śmierci

Odnośnik do komentarza

JayzEH (autor filmiku) pisal ze czasem na serwerze potrafi byc nawet sekundowy lag, czyli mozna powiedziec ze wszystko dzieje sie o sekunde pozniej niz by sie tego spodziewal wiec powodem tych opoznionych smierci moze byc zwyczajny pospolity lag :) W R:FoM online nie grales? tam jak koles mial laga to mozna bylo mu walnac heada ze snajpy a on jeszcze przebiegl 10 metrow i dopiero umarl :)

Odnośnik do komentarza
W R:FoM online nie grales? tam jak koles mial laga to mozna bylo mu walnac heada ze snajpy a on jeszcze przebiegl 10 metrow i dopiero umarl :)

 

Nie grałem(no ok grałem chyba 30min).Zaliczyłem singla i Resa oddałem koledze.Za to pewnie sporo pogram w multi w Res2(a w szczególności w co-op).Nie wiedziałem wobec tego,że w Resie działy się aż takie rzeczy.Jedyny fps ,którego w miarę porządnie(ok 100h) ograłem online na tej generacji to CoD4 i tam takich kwiatków nie było :) Ale dzięki za info -uspokoiło mnie :P

 

Odnośnik do komentarza
Nie grał, a już wie co jak działa i ile odbiera :lol: Z takich ludzi zawsze mi się chce śmiać :). Serio.

Hmmm no mnie dwie rzeczy nie pokoją. Za łatwo kogoś zabić. Mało pocisków+ wystarczy strzelać w torso i koleś pada. To może oznaczać, że nie będzie dało się zdążyć odwrócić i obronić oraz będzie większy poziom kamperstwa, bo w końcu łatwiej zginąć

Jacobss, do tej wypowiedzi sie odnosilem i na jej podstawie pisalem posta i nie mowilem, ze tak bedzie, tylko pisalem jakie konsekwencje powinna za soba pociagac niewielka wytrzymalosc przeciwnikow.

Prosze, pokaz mi FPSa na konsoli w ktorym NAPRAWDE trzeba umiec strzelac z kazdej broni, bo z kazdej strzela sie inaczej i zwyczajne walenie full auto sie nie sprawdza, tak jak w CSie. No, pokazuj. Nie pokazesz, bo we wszystkich spokojnie mozna walic full auto i normalnie grac.

Edytowane przez Yabollek007
Odnośnik do komentarza
Tak, tam trzeba umiec, jednak to zupelnie inny typ gry (jak dla mnie UT3 to gatunek sam w sobie, gdyz nie da sie go porownac do innych FPSow, to unikat). Chodzilo mi o to ze chociazby w takim CoD, Resistance 2, Battlefield Bad Company, MGO - tam wszedzie full auto sie sprawdza i nie trzeba umiec strzelac z kazdej broni oddzielnie.

co do MGO to bym sie spieral...

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...