Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Kontynuacja gry na 7, Halo killerem ? smile.gif Nie to żebym był fanboyem czy cos bo uważam że CoD 4 ma fajny multi (chciaz i tak w niego nie gram i grac nie bede) ale na prawde nie rozumiem tego zachwytu Killzone 2, to że grafika jest ładna nie znaczy ze gra odrazu ma lepszy multi ? Może mi ktos wytlumaczyc jakie co jest tu takiego specjalnego w multi ze nazywacie go halo killerem (a i widzialem opinie CoD owned) ? (i prosze nie krzyczeć piszę w celach informacyjnych ponieważ nie stać mnie na PS 3 i owy tutył nie zagram)

 

Dlatego, że ludzie czytają co piszą autorytety, grają w betę, która jest obecnie dostępna oraz grali na targach :). Świat growy jest nią zachwycony.

 

btw. ta gra, poza tym, że się tak nazywa i ma to samo uniwersum, nie ma nic wspólnego w sprawie grywalności i technologii z jedynką. Czy Halo 1, żeby być sukcesem, musiało mieć mocne plecy? Nie :). Tak samo jak KZ2 nie musi mieć pleców w postaci poprzednika, bo sam jest dobrą grą. Mam nadzieję, że wyjaśniłem :).

Odnośnik do komentarza
Wszelkie gdybanie o teksturach w multi można odłożyć na bok - w ferworze walki NIE MA czasu na takie pier.doły :) Ogólnie mówiąc jest po prostu PIĘKNIE.

Multi to geniusz, ale jednocześnie diametralnie inny niż np. CoD4. Inna kontrola postaci (bardziej "luźna", mniej zwarta i precyzyjna, wolniejsza, bo świetnie czujemy "ciężar" postaci), większy rozrzut giwer, genialne efekty towarzyszące walce (jucha na naszej twarzy, demolka otoczenia, odłamki gruzu, syf ogólny). 2 z 3 map są małe, mocno zabudowane, wymuszając głównie walki na krótkie dystanse - ciasne korytarze, małe salki, schody. Przez to dynamika szybuje w górę o 100% w stosunku do CoD4. Dużo się trzeba napracować, żeby cokolwiek odkryć i dostać - idzie to wolniej niż w CoD, początek to więcej pier.dółek pokroju ribbonów i odznak, niż konkretów w postaci klas i broni (a jest tego trochę jak przeglądamy opcje).

KZ2 wyjdzie w genialnym momencie zimowo-wiosennej posuchy i pozamiata - po zasmakowaniu singla i multi, to już przesądzone. Posiadacze PS3 odłożą na bok wszelkie Resistance i CoDy, rzucając się na KZ2 - a posiadacze 360 będą obgryzać paznokcie z zazdrości... :devil:;)

8)

Dopiero teraz przejrzałem poprzednie posty.

Sony wiedziało co robi przesuwając premierę na początek przyszłego roku. Kurz po Resistance 2, CoD: WaW i GeoW2 już opadnie. Po opiniach ludzi wszystko wskazuje, że to może być tak silna marka pod wzgledem multi dla PS3 jak Halo dla XBoxa

Można liczyć na jakiś obszerny tekst o multi w najbliższych PSXE?

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza
Kontynuacja gry na 7, Halo killerem ? smile.gif Nie to żebym był fanboyem czy cos bo uważam że CoD 4 ma fajny multi (chciaz i tak w niego nie gram i grac nie bede) ale na prawde nie rozumiem tego zachwytu Killzone 2, to że grafika jest ładna nie znaczy ze gra odrazu ma lepszy multi ? Może mi ktos wytlumaczyc jakie co jest tu takiego specjalnego w multi ze nazywacie go halo killerem (a i widzialem opinie CoD owned) ? (i prosze nie krzyczeć piszę w celach informacyjnych ponieważ nie stać mnie na PS 3 i owy tutył nie zagram)

 

Dlatego, że ludzie czytają co piszą autorytety, grają w betę, która jest obecnie dostępna oraz grali na targach :). Świat growy jest nią zachwycony.

 

btw. ta gra, poza tym, że się tak nazywa i ma to samo uniwersum, nie ma nic wspólnego w sprawie grywalności i technologii z jedynką. Czy Halo 1, żeby być sukcesem, musiało mieć mocne plecy? Nie :). Tak samo jak KZ2 nie musi mieć pleców w postaci poprzednika, bo sam jest dobrą grą. Mam nadzieję, że wyjaśniłem :).

No własnie nie do konca wyjasniles. Autorytety, masz na mysli kogo ? Graczy CoD ? Czy twórców ? I chodzi mi dokładnie co tam jest takiego dobrego, wiesz rodzaje broni, mapy, w ilu graczy sie najlepiej gra, teatr (jest cos takiego?), wyważenie broni, rodzaje rozgrywek (team deathmach, jakies objective itp), czy gra stawia na team slaying czy raczej individal skill, czy jest cos takiego jak przewaga hosta, czy sa roznice w grze na lanie i online (tak jak w cod z tym ze nie masz tych perkow itp), jak wyglada auto aimin (czy to jest magnetyzm czy autoaim?) jaki to jest rodzaj gameplay ?

Odnośnik do komentarza

Z tego co wyczytałem, to multi głównie stawia na grę zespołową, sam biegnąc na pałę nic nie zdziałasz. Na inne odpowiedzi przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. Jedno jest pewne, obecne opinie są mega pozytywne i co najważniejsze także osób które grały (grają) w CoD4, a to już o czymś świadczy.

Odnośnik do komentarza

Ogólnie widzę że twórcy kroczą w stronę CoD 4 gameplay, ale może to i dobrze. Chyba jeszcze jednak za wcześnie na moje pytania, będę musiał poczekać do premiery. No nic mam nadzieje że wyjdzie jak najlepsza gra i sony będzie w końcu mogło się pochwalić swoją dobrą multiplayerówką oraz że wy gracze PS 3 stworzycie razem scenę turniejową bo nie ma nic lepszego jak konsolowe turnieje (PCty do lamusa ;) )

Edytowane przez Flaha
Odnośnik do komentarza

Abstrahując już od multiplayera (pamiętajmy, że single jeszcze bardziej kopie jajca niż multi), tutaj daję tym, którzy nigdy nie mieli kontaktu z "jedynką", całą historię z niej:

 

link

 

Wszystkie przerywniki filmowe są podzielone na 27 części.

 

Polecam, bo filmiki miała jedynka kapitalne. Intro od lat jest moim ulubionym filmikiem ^_^ Jest po prostu piękne.

Odnośnik do komentarza
KZ2 obsługuje pełną zmianę ustawień dotyczących sterowania. Więc pytania o to, gdzie się co robi, są nie na miejscu.

w jedynce tez dalo sie ustawic klawisze jak sie chcialo, ale i tak bylo do du.py, bo nawet jak celowanie ustawilem pod L1 to i tak działało na zasadzie, wciskam - przybliza, a zeby wrocic do normalnego widoku trzeba wcisnac jeszcze raz, do tego za cholere nie moge dopasowac czulosci galek przy celowaniu

Spokojnie. Guerilla tak się przyłożyła do sterowania, że nawet zastanawiali się nad implementacją Klawiatury i myszki

Co do sterowania tylko jedna rzecz mi przeszkadza … aby włączyć zoom trzeba cisnąć klawisz i aby go wyłączyć również, mogło by być jak w cod4, przyciskam klawisz zoom, puszczam i po zoomie.

 

 

Narazie najbardziej irytujaca sprawa to ze nie mozna sobie ustawic przyciskow tak jak sie chce (jest ilestam do wyboru ale nie mozna pozmieniac kazdego przycisku oddzielnie). Pogram troche dluzej to sie pewnie do tego przyzwyczaje.

:(

pierwsze rysy na lsniacej zbroi?

Odnośnik do komentarza

 

czy ja wiem czy to sa rysy,

 

Przyciski sa ustawione w sumie tak samo jak cod4, z tym ze dla mnie jest jedno ale, Zamienilbym Granaty (L1) z zoomem (R3) w ustawieniach alternative 1 - tak sie chyba nazywa. i bylo by gitarowo. Ale idzie sie przyswyczaic

no sterowanie wyglada na zywcem przeniesione z jedynki (mam nadzieje ze z celowaniem, tj ruszaniem celownikiem, nie przyblizaniem wszystko ok), a to byl imo element najbardziej psujacy zabawe

 

ale chyba na sile szukam jakichs wad, bo o ile podchodzilem do tej gry na chlodno tak gdzies od informacji o becie napalam sie strasznie

Odnośnik do komentarza

Z tego co widzę to zmienili snajperkę na gorsze, inaczej się celuje. Nie ma chyba skakania, też źle IMO. Granaty widać, że wyważone, nie rzuca się tak jak Resistance. Generalnie po obejrzeniu większości gameplayów jestem średnio nastawiony, spodziewałem się czegoś bliżej KZ1. Po Psdwójkowym FPSie pozostał "tylko" klimat i uniwersum.

Odnośnik do komentarza
Mam pytanie do Szcześliwców z betami wiemy juz co sadzicie o grafice i gameplayu a jak ze strony udźwiekowienia??

Ocenianie dźwięku przez pryzmat bety byłoby głupotą.

 

Tutaj masz dokładny opis jak wygląda pełny dźwięk w KZ2 (Arab opisuje między innymi dźwięk)

 

http://www.ps3site.pl/exclusive-killzone-2/

 

Jak można dostać klucz do bety?...dobra żartowałem! :D Jak to jest z customizacją postaci? Jest tak jak w COD4? Każdemu można przydzielić dowolną broń i wyposażenie?

:rolleyes:

 

 

Odnośnik do komentarza

Do mnie Killzone2 jest ewidentnym przykładem na moc ,a jednocześnie głupotę zaprojektowania PS3.To jest chyba pierwszy przypadek w historii,że twórcy konsoli angażują kilka swoich wewnętrznych teamów(nie tylko GG,ale Naughty Dog,Studio London i Santa Monica),wydają krocie(najdroższa gra w dziejach SCE) by powstał silnik Edge ,na którym ma działać Killzone2.Edge to nie tylko silnik tworzony do tej gry-Sony przez 4 lata jego developingu ostatecznie stworzy narzędzia dla innych wewnętrznych firm by efektywnie wykorzystać PS3.Edge ma być tym dla PS3 czym np. UE3 jest dla x360(najlepszy engine zoptymalizowany pod konsole microsoftu i praktycznie każdy hit na x360 na nim śmiga).Szkoda tylko ,że wcześniej nie pomyślano o bardziej przyjaznej konstrukcji PS3 by Sony nie musiało teraz w pocie czoła pracować nad narzędziami ,które pozwolą wykorzystać rdzenie Cella-ominął nas by wtedy rok ,w którym każda gra multiplatformowa wyglądała i chodziła gorzej na ps3...

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza

gameplay z bety

http://www.gametrailers.com/player/usermov...laylist=popular

 

Do mnie Killzone2 jest ewidentnym przykładem na moc ,a jednocześnie głupotę zaprojektowania PS3.To jest chyba pierwszy przypadek w historii,że twórcy konsoli angażują kilka swoich wewnętrznych teamów(nie tylko GG,ale Naughty Dog,Studio London i Santa Monica),wydają krocie(najdroższa gra w dziejach SCE) by powstał silnik Edge ,na którym ma działać Killzone2.Edge to nie tylko silnik tworzony do tej gry-Sony przez 4 lata jego developingu ostatecznie stworzy narzędzia dla innych wewnętrznych firm by efektywnie wykorzystać PS3.Edge ma być tym dla PS3 czym np. UE3 jest dla x360(najlepszy engine zoptymalizowany pod konsole microsoftu i praktycznie każdy hit na x360 na nim śmiga).Szkoda tylko ,że wcześniej nie pomyślano o bardziej przyjaznej konstrukcji PS3 by Sony nie musiało teraz w pocie czoła pracować nad narzędziami ,które pozwolą wykorzystać rdzenie Cella-ominął nas by wtedy rok ,w którym każda gra multiplatformowa wyglądała i chodziła gorzej na ps3...

 

 

czy ja wiem głupota, to zależny nad czym ci ludzie pracowali

bo nie tylko silnik gry jest czasochłonny ale grafika (tekstury pochłaniają dużo czasu).

czego przykładem jest chociażby GT5, chcesz więcej szczegółów to niestety nowe gry, te bardziej zaawansowane będą powstawały min 2 lata.

Edytowane przez goggy
Odnośnik do komentarza

Jeszcze zapomnieliście o wsparciu Insomniaca i Sony Cambridge ;).

 

Ale za to są tego takie plusy, że taki God of War III, też będzie korzystał z narzędzi EDGE. Z drugiej strony Guerilla, czy Insomniac, pomagała np. przy produkcji Uncharted. Dobrze, że studia Sony (choć Insomniac niby jest niezależny, ale Resistance i Ratchet należą do Sony, więc prawie jakby Insomniac też był ich) sobie nawzajem pomagają. Mnie przeraża tylko cena jaką Sony musiało za to zapłacić. Prawdopodobnie KZ2 nigdy nie miał być takim hitem, pewnie miało być coś w stylu jedynki. Po renderze ten Hype tak wzrósł i jak do tego Jack Tretton powiedział, że KZ2 to gameplay, to musieli naprawdę pracować w pocie czoła. Kasa, setki ludzi i konspiracja przez 2 lata, żeby nikt nie widział gry. Dziękujmy Trettonowi, że palnął takie głupie słowa. Tutaj jest link do tej wypowiedzi.

Edytowane przez Jacobss
Odnośnik do komentarza
Jak to jest z customizacją postaci? Jest tak jak w COD4? Każdemu można przydzielić dowolną broń i wyposażenie?

Gram klasą Soldier i ostatnio po zdobyciu rangi Master Sergeant mogę używać ciężkiej broni ISA.;)

Żeby można grać Snajperem, trzeba zdobyć najwyższą rangę. :P

Dużo jest zablokowanych rzeczy, ale kilka ribbons już udało mi się zdobyć.:)

 

Odnośnik do komentarza

To wyobraź sobie teraz jak ta gra musi się sprzedać, aby koszty jej produkcji się zwróciły. Już nie mówię o tym że to będzie inwestycja na przyszłość (korzystanie innych teamów z Edge) ale chodzi mi konkretnie o Killzone 2.

 

Patrząc jednak z drugiej strony- jakiby to się strasznie nie opłacało to Sony by tego nie robiło. Chociaż kij wie co siedzi tam w tych Sonowskich główkach.

Odnośnik do komentarza

wg mnie Sony na Killzone2 nie zarobi zbyt wiele(za duże koszty produkcji) ale chyba nawet sami w to nie wierzą.Im głównym celem przy Killzone2 jest pokazanie,że ps3 daje radę i przygotowanie narzędzi Edge dla wszystkich wewnętrznych developerów,które jako jedyne wykorzystują wielordzeniowość Cella w tak wydajnym stopniu.Zaprocentuje to w przyszłych produkcjach-tak jak wspomniałem w moim poprzednim poście Edge może być tym dla PS3 czym jest UE3 dla x360

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...