Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Znakomicie jest zmontowane i poteguje klimat, ktory pozniej nieco psuje przyzwyczajanie sie do polskiego dubbingu : )

Dzisiaj dluzej pogralem w ta gre, a takze w Multi, ktory o dziwo robi tak samo wielkie wrazenie pod wzgledem graficznym jak Singiel. Po prostu opad szczeki ! widze, ze zostaly 2 gry FPS, w ktore bede grywal na zmiane - Killzone 2 i HALO 3, bo do COD'a juz na bank nie wroce.

Odnośnik do komentarza

Przez weekend poświęciłem czas na Singla (gram cały czas Multi) i doszedłem do moment u gdzie poruszamy się Egzoszkieletem. GG zrobiło kawał giery z niezłym scenariuszem choć znawcy piszą co innego ;) podglądając inne produkcje umiejętnie wkleiło akcje które już wcześniej widziałem w innych grach np.pociąg/GOW, Egzoszkielet/Brumak GOW2, obrona statku działkiem/Dead Space, akcja pod mostem z działkiem przeciw lotniczym/COD:WW. Coś pominąłem??... możliwe :P gra wymiata i zalicze ja jeszcze raz na 100% :D

Odnośnik do komentarza

mam pytanie do osob oceniajacych ta gre (tryb single) na 10/9+:

co w tej grze sprawilo, ze opadla wam szczenka, a z ust ulecialo ciche "no ku.rwa..."?

ze chcieliscie opowiedziec o tym swojej dziewczynie ktora lubi poskakac w ddr pospiewac w singstarze ewentualnie pograc w jakas gre logiczna/platformowke?

ze chcieliscie o tym opowiadac kumplowi z pracy (nie graczowi) niby o jakims filmie akcji?

ze wrylo wam sie to do glowy?

Odnośnik do komentarza

Zajrzyj do recenzji w PSE :)

 

-Oprawa (animacja , filtry , efekty czasteczkowe , bronie itp)

-Ciężki klimat wojny , czyli nigdy nie wiesz kiedy coś CI w dupę wjedzie i z której strony

-Poziom trudności (koniec arcade ala H3 i CoD4)

-Jazda mechem

-Snajperka

-Power broni(to nie plastikowe zabawki)

 

I wiele , wiele innych .Jak tego nie widzisz to nie graj lepiej:P

Odnośnik do komentarza
podglądając inne produkcje umiejętnie wkleiło akcje które już wcześniej widziałem w innych grach np.pociąg/GOW, Egzoszkielet/Brumak GOW2, obrona statku działkiem/Dead Space, akcja pod mostem z działkiem przeciw lotniczym/COD:WW. Coś pominąłem??... możliwe :P gra wymiata i zalicze ja jeszcze raz na 100% :D

Ktoś już to kiedyś pisał, ale powtórzę: Killzone 2 powstawało 4 lata - myślisz, że GG czekało na gry, które wymieniłeś i w ciągu ostatniego pół roku (bo wtedy wyszły) powklejało najlepsze ich fragmenty, tworząc kompletne, now elevele w K2? Bez jaj...

 

co do patcha moje 3 grosze przemyśleń:

GG stworzyło coś nowego - własnego, unikalnego i odmiennego - w kwestii celowania, kontroli postaci, jej feelingu czy skilla. Niestety - nie wszyscy potrafili to zrozumieć - bo standardy są inne, bo CoD, bo Resistance, itepeitede... OK - bywa, jak to w życiu. Tylko, że w życiu dokonuje się wyborów. Jak komuś nie pasuje miękkie zawieszenie Renault, to jeździ twardym Golfem, a nie zmusza Renault do utwardzania swoich zawieszeń.

Dlatego za TRAGICZNY i smutny uważam fakt, że internetowy, anonimowy tłum swoim utyskiwaniem ZMUSIŁ ich do zmiany tego, co było ich siłą i unikalną wartością. Zmusił ich do zmiany czegoś, co wcale nie było złe czy zepsute (i sami tak uważali, o czym świadczą pierwotne wypowiedzi Downie) - uważał tak jedynie tłum malkontentów.

Niestety - to smutny znak naszych czasów, a także imo przejaw strachu GG, że internetowe płacze odbiorą im potencjalnych klientów - tych, którzy dopiero planują zakup gry. Aż boję się mysleć, dokąd zmierza ten rynek i co jeszcze może zdziałać internetowa tłuszcza swoim płaczem. Mamy już patche ułatwiające trudną grę (PixelJunk Eden), mamy patche zmieniające sterowanie na łatwiejsze (K2) - co dalej? Usuniemy Big Daddych jak się okażą za trudni? Dołożymy bazookę do starcia z bossem, choć pierwotnie bohater miał tylko nóż?

Czy wszystko musi być cięte od starych szablonów, pod jakieś standardy, a to co nowe, inne jest be, złe i ciężko to pojąć i przyjąć takie, jakie jest?

Naprawde tego chcemy? Final Fantasy LMXVII zamiast kolejnych pomysłów od Team ICO? CoD147 zamiast świeżynek pokroju K2?

Wiem, że to walka z wiatrakami i pusta gadanina - ale warto czasami się zastanowić dokąd to wszystko zmierza...

Odnośnik do komentarza
Zajrzyj do recenzji w PSE :)

-Poziom trudności (koniec arcade ala H3 i CoD4)

Z Tym CoD'em to z lekka przesadziles. Na Veteranie 1 misje przechodzilem dluzej niz niektorzy cala gre, poza tym COD tez dobrze odzwierciedlal rzeczywistosc - majac pistolecik mogles robic headshoty i zabijac 1 strzalem. W Killzone jedynie sie ciezej celuje.

Co do HALO to zupelnie inne gry, wiec nawet nie ma co porownywac, zarowno multi jak i single maja zupelnie inny charakter.

 

Im dluzej gram w Killzone, tym bardziej mi sie podoba. Cale zycie gralem w HALO 3 i nie narzekam na celowanie, ba - pewnie gdyby ktos o tym nie napisal, nawet bym nie wiedzial, ze jest opoznione specjalnie, ale rozumiem ludzi, ktorym to przeszkadza. GG wymyslilo cos innego, co odbiega od standardow, wiec tez na bank liczyli sie z krytyka.

 

Gra wyglada oblednie i tak jak pisalem wczesniej, nawet levele w Multi powoduja opad szczeny, co w parze ze wciagajaca rozgrywka i swietnymi trybami powoduje, ze od gry nie mozna sie oderwac.

 

To chyba najladniejsza gra obecnej generacji konsol, choc miejscami ciezko ja porownac do takih Gearsow. Kwestia gustu - u mnie wygrywa widok FPP i potezny klimat, ale to tylko moje subiektywne zdanie.

 

 

Odnośnik do komentarza

Co do tego sterowania

 

Ja powiem tak, ulatwilo do duzo nawet mi.

 

Radzilem sobie i tak ze starym i poprostu gralbym tak jak bylo.

 

Teraz jest mi jeszcze latwiej i nierzadko w meczu wychodze na ratio 3.0<

 

 

Niestety ogolny trend ulatwiania gier bardzo mnie niepokoi.

 

Generalnie mam duzo mniej satysfakcji z przechodzenia gier.

 

Niekiedy czuje sie ,ze robia z nas graczy idiotow i manualnie niedorozwinietych

Edytowane przez Welna
Odnośnik do komentarza

Zgadzam się z opinią Butcher'a.

Grałem troszkę na multi i przed patchem było o wiele lepiej teraz, cały ten feeling KZ2 gdzieś uciekł, a już się cieszyłem, że w końcu zrobiono coś nowego jeśli chodzi o gameplay i wrażenia z niego płynące. Cóż mainstream i nooby żądzą dzisiejszym rynkiem gier i ten patch jest tylko potwierdzeniem tej tezy ...

Odnośnik do komentarza

a moze ten internetowy motloch to byl w przewadze liczebnej??>??

moze niekoniecznie bylo az tyle osob co im sie sterowanie podobalo????

aha butch - swiezynki jak killzone??? buahaha, to mnie rozlozylo

co w tej grze jest swiezego??? level mechem? - shogo

2 bronie - halo (wlasciwie 1)

realistyczny widok fpp - braekdown/Riddick

grafika - co rok wychodzi gra z najlepsza grafika

sterowanie - juz chyba nie;]

nie zaprzeczam swietnego dopracowania , dbalosci o szczegoly czy grywalnosci KZ2, tyle ze widzialem juz to wszystko

nie jeden raz

 

swoja droga nie bede mial nic przeciwko cod147 jesli dostarczy mi tyle zabawy co modern warfare (single i multi)

 

Paliodor - tak tak nooby rzadza, czas sie przyzwyczajac do nas, bo to dla takich noobow jak ja sa dzis robione takie gry jak killzone

Edytowane przez epl
Odnośnik do komentarza

Już mi się rzygać powoli chce od tych wszystkich określeń "noob friendly" i płaczu pseudo pro-gamerów!

Jak wam tak łatwo i same nooby to:

1. zmieńcie grę

2. żeby było już pure pro gamer hardcore noob kill - wyłączcie dźwięk i obraz i walcie headshoty ze 100m

Skoro te sterowanie było takie świetne czemu je zmienili? Bo nie było dla wszystkich.

I nie najeżdżajcie na serie COD bo tam przyjemnie pogra i noob i progamer bez zmian w sterowaniu.

Sterowanie nie jest łatwiejsze tylko mniej irytujące!

Odnośnik do komentarza
Paliodor - tak tak nooby rzadza, czas sie przyzwyczajac do nas, bo to dla takich noobow jak ja sa dzis robione takie gry jak killzone

 

I tu się zgadzam światem rządzi kasa, GG i każdy inny producent to wie dlatego robią gry dla noobów jak to wielcy wymiatacze mówią/piszą :) i się żalą. Oni nie chcą żeby elita grała w ich gry tylko żeby każdy w nie grał.

Odnośnik do komentarza

Nie chodzi mi tylko o ten patch, lecz także o sam fakt w jakim kierunku idzie rynek gier. Wszystko staje się coraz łatwiejsze i prostsze w odbiorze, ludzie zamiast cieszyć się, że jakaś gra proponuje odmianę (małą ale zawsze jakąś) od powszechnych standardów to od razu spotyka się z narzekanie graczy, którym nie chce się poświęcić kilkunastu godzin na przyzwyczajenie się do mechaniki gry. Jak tak dalej pójdzie to może dajmy z powrotem do gier fpp full auto-aim,brak jakiegokolwiek balansu z bronią, niech będzie statyczna i najlepiej by pociski trafiały po linii prostej zawsze w to samo miejsce bez żadnego rozrzutu .

Fakt nie jest aż tak tragicznie ale przedtem było lepiej.

Odnośnik do komentarza
Nie chodzi mi tylko o ten patch, lecz także o sam fakt w jakim kierunku idzie rynek gier. Wszystko staje się coraz łatwiejsze i prostsze w odbiorze, ludzie zamiast cieszyć się, że jakaś gra proponuje odmianę (małą ale zawsze jakąś) od powszechnych standardów to od razu spotyka się z narzekanie graczy, którym nie chce się poświęcić kilkunastu godzin na przyzwyczajenie się do mechaniki gry

Co smutniejsze, od naporu takich gier mnie samego łatwiej zniechęcić do trudnej gry niż kiedykolwiek przedtem :/.

To prawda - gry po mału zamieniają się wręcz w interaktywne wygaszacze (PoP niech będzie przykładem).

W tej chwili prawdziwi hardcore gracze niczym myszy w dziurze muszą żyć z dosyć ciasną listą tytułów w których jeszcze da się jakoś żyć.

 

No ale mniejsza o to :).

 

Jeszcze chyba nie wypowiadałem się nt nowego sterowania - osobiście nie przeszkadza mi (nie zauważyłem widocznych zmian, do czasu walki ze znacznych odległości), zmiany za to zauważyłem u grających, mamy teraz znaczną ilość ludzi porzucającą shotguny a łapiące za karabiny ISA, nareszcie trafiłem na w miarę celnych snajperów (a myślałem że przez dłuższy czas pozostanę fenomenem z tymi broniami w ręku :P).

Ja tam nie psioczę, porównywanie tego do COD w tej chwili wciąż jest nie na miejscu !

 

A teraz ....

 

buahaha, to mnie rozlozylo

co w tej grze jest swiezego???

Widzę że Butchera nie czytasz ze zrozumieniem i dodatkowo masz słabą pamięć - ma na myśli grę jako całość, wszystkie jej elementy połączone w jedną konstrukcję to jest w niej oryginalnego.

 

grafika - co rok wychodzi gra z najlepsza grafika

Taaaa .... Nowe cieniowanie, nowe dynamiczne oświetlenie - przeważnie to te duperele sprawiają u typowego Kowalskiego (nieznającego się na grafice komputerowej notabane) banana na twarzy. W KZ2 masz wszystko, plus do tego filtry i rozmycia tworzące niesamowitą całość (skriniolce jeszcze kiedyś sprawiały wrażenie czystego targeta, a nie rendera z gry !) fakt to kiedyś przeminie i to szybko, ale who cares ? - taki Riddick nie zestarzał się do dziś niemal o jotę.

 

sterowanie - juz chyba nie;]

WŁAŚNIE + sam przebieg meczy, jego rozbudowane community itp itd !.

 

Ja tam kończę Valkyrie Chronicles, i na poważnie zasiadam przed KZ2, wreszcie dołącze do jakiegoś forumowego meczyku tutaj, bo widzę że już parę zagraliście a mnie nie było. KZ2 to jest to co spełnia moje oczekiwania, dostałem solidnego shootera ? - dostałem !!

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza
Nie chodzi mi tylko o ten patch, lecz także o sam fakt w jakim kierunku idzie rynek gier. Wszystko staje się coraz łatwiejsze i prostsze w odbiorze, ludzie zamiast cieszyć się, że jakaś gra proponuje odmianę (małą ale zawsze jakąś) od powszechnych standardów to od razu spotyka się z narzekanie graczy, którym nie chce się poświęcić kilkunastu godzin na przyzwyczajenie się do mechaniki gry

Co smutniejsze, od naporu takich gier mnie samego łatwiej zniechęcić do trudnej gry niż kiedykolwiek przedtem :/ .

To prawda - gry po mału zamieniają się wręcz w interaktywne wygaszacze (PoP niech będzie przykładem).

W tej chwili prawdziwi hardcore gracze niczym myszy w dziurze muszą żyć z dosyć ciasną listą tytułów w których jeszcze da się jakoś żyć.

 

No ale mniejsza o to :) .

 

Jeszcze chyba nie wypowiadałem się nt nowego sterowania - osobiście nie przeszkadza mi (nie zauważyłem widocznych zmian, do czasu walki ze znacznych odległości), zmiany za to zauważyłem u grających, mamy teraz znaczną ilość ludzi porzucającą shotguny a łapiące za karabiny ISA, nareszcie trafiłem na w miarę celnych snajperów (a myślałem że przez dłuższy czas pozostanę fenomenem z tymi broniami w ręku :P ).

Ja tam nie psioczę, porównywanie tego do COD w tej chwili wciąż jest nie na miejscu !

 

A teraz ....

 

buahaha, to mnie rozlozylo

co w tej grze jest swiezego???

Widzę że Butchera nie czytasz ze zrozumieniem i dodatkowo masz słabą pamięć - ma na myśli grę jako całość, wszystkie jej elementy połączone w jedną konstrukcję to jest w niej oryginalnego.

 

grafika - co rok wychodzi gra z najlepsza grafika

Taaaa .... Nowe cieniowanie, nowe dynamiczne oświetlenie - przeważnie to te duperele sprawiają u typowego Kowalskiego (nieznającego się na grafice komputerowej notabane) banana na twarzy. W KZ2 masz wszystko, plus do tego filtry i rozmycia tworzące niesamowitą całość (skriniolce jeszcze kiedyś sprawiały wrażenie czystego targeta, a nie rendera z gry !) fakt to kiedyś przeminie i to szybko, ale who cares ? - taki Riddick nie zestarzał się do dziś niemal o jotę.

 

sterowanie - juz chyba nie;]

WŁAŚNIE + sam przebieg meczy, jego rozbudowane community itp itd !.

 

Ja tam kończę Valkyrie Chronicles, i na poważnie zasiadam przed KZ2, wreszcie dołącze do jakiegoś forumowego meczyku tutaj, bo widzę że już parę zagraliście a mnie nie było. KZ2 to jest to co spełnia moje oczekiwania, dostałem solidnego shootera ? - dostałem !!

no to chba mamy kompletnie rozne rozumienie slowa "swiezynka" - co jest oryginalnego w polaczniu wszytkich elementow w calosc??? fakt jakby wycieli dzwiek to by gra nie byla wtedy oryginalna;];] zaraz, zaraz chyba wiem o co ci chodzi -ogolny feeling grania w super dopracowana produkcje gdzie wszystkie elementy skladowe sa na najwyzszym poziomie - bardzo oryginalne, przepraszam swieze (halo 1,2,3, GOW 1,2, God of War 1,2, Uncharted i wiele wiele innych zaczynajac na w moim przypadku FF7

 

 

riddick -spoko tyle ze potrafie wymienic 20 ladniejszych fps/tps w tym momencie - wniosek - nie robi wrazenia

 

rozbudowane community, ogolnie online - halo3 a wczesniej 50 gier na PC

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Co do grafiki, to dla mnie nie ulega to zadnym dyskusjom - Killzone 2 jest obecnie najladniejsza gra FPS jaka powstala na konsole nowej generacji, jak nie najladniejsza do tej pory ! Nie oszukujmy sie - miejscami wyglada to jak render, przez co czujemy sie jakbysmy ogladali jakis film, ale zgadzam sie tez z epl - jest najnowsza i powstawala najdluzej ze wszystkich.

Zeratul wczesniej pisal, ze to taki GOW PS3 i poniekad z tym tez sie zgodze, choc osobiscie Killzone, tak jak juz pisalem stawiam przed Gearsami, wlasnie za fenomenalne dopracowanie pod kazdym wzgledem, ale "rozbudowane community", ogolnie PS Network zostaje bardzo daleko w tyle za konkurencja, wiec chyba w zadnej grze nie jest to zadnym plusem i wyznacznikiem danego tytulu, choc dzieki Bogu - w Killzone dziala bez zarzutu...

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

epl - Powtórzę się - tak jak mówiłem, gra jako "całość" jest na tyle solidna że tworzy zupełnie coś nowego,

Co innowacyjnego ma zatem np seria GTA ?, to też połączenie różnych gatunków (w SA nawet rpg sim) al przecież to nic innowacyjnego - ok 23450 gier miało chociaż jeden z tych elementów, tak samo shootery - strzelasz strzelasz i strzelasz - gdzie tu innowacyjność KZ2 ?. grałem w tryliard shooterów i w każdym wykonywałem tą samą czynność - unicestwiałem wroga <zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew> .

A wymienone przez ciebie inne gry ? - GOW ? - pierwsza gra w której chowanie się było istotne to przecież kill.swith !

Uncharted ? - litości Tomb Raider a'la Marcus Fenix.

FF 7 ? GOW ?? (wiem że piszesz iż w twoim przypadku, ale who cares ? - patrzmy na całość !).

 

rozbudowane community, ogolnie online - halo3 a wczesniej 50 gier na PC

Nie tak jak w KZ2.

 

Także myślę że jednak nie jest tak jak piszesz ;).

Odnośnik do komentarza

A jak jest w KZ2 ? Bo ze swojej perspektywy moge Ci powiedziec, ze Online i rozbudowanie takiego HALO 3, rozwiazania (jak mi.in. statystyki przez strone www, gdzie wraz ze zdjeciami mozesz podejrzec wszystkie rozegrane przez Ciebie mecze,nawet offlinowe, a w tym dokladne statystyki, jak ginales, gdzie, z czego, z podgladem zdjec, nagrywanie filmow, akcji, file sharing, ilosc rozgrywek i wiele wiele innych) sprawia ze rozgrywka Online nadal deklasuje ta z Killzone 2, oczywiscie nie poruszajac samego tematu, kto w co woli grac...

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

przecież K2 też ma podgląd w pełne,ultra szczegółowe statystyki trybu single player i multiplayer przez stronę internetową,historie rozegranych meczy,przegląd klanów,wyzwania innych,opcje tworzenia turniejów,a nawet opcje powtórek starć.Jedynie czego brakuje to nagrywania filmików i kilku pomniejszych bajerów ale i tak słowo "deklasuje" jest użyte nad wymiar.

 

Poza tym GG ciągle monitoruje i słucha sugestii fanów więc pewnie wszystko będzie się dalej rozwijać.Ważne ,że szybko uporali się z początkowymi problemami z serwerami-obecnie wszystko śmiga bez lagów,komunikacja głosowa sprawuje się świetnie.Na prawdę brawa dla Sony i GG bo choć powinno być to zapewnione w każdej grze to jednak ostatnio firma miała z tym problem(LBP chyba kilka długich miesięcy miał kłopoty z komfortową grą przez neta i nawet dziś czasem je ma)

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza
epl - Powtórzę się - tak jak mówiłem, gra jako "całość" jest na tyle solidna że tworzy zupełnie coś nowego,

Co innowacyjnego ma zatem np seria GTA ?, to też połączenie różnych gatunków (w SA nawet rpg sim) al przecież to nic innowacyjnego - ok 23450 gier miało chociaż jeden z tych elementów, tak samo shootery - strzelasz strzelasz i strzelasz - gdzie tu innowacyjność KZ2 ?. grałem w tryliard shooterów i w każdym wykonywałem tą samą czynność - unicestwiałem wroga <zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew> .

A wymienone przez ciebie inne gry ? - GOW ? - pierwsza gra w której chowanie się było istotne to przecież kill.swith !

Uncharted ? - litości Tomb Raider a'la Marcus Fenix.

FF 7 ? GOW ?? (wiem że piszesz iż w twoim przypadku, ale who cares ? - patrzmy na całość !).

 

rozbudowane community, ogolnie online - halo3 a wczesniej 50 gier na PC

Nie tak jak w KZ2.

 

Także myślę że jednak nie jest tak jak piszesz ;) .

 

jakie cos nowego prosze???

 

 

jeez jesli to taka rewolucja (swiezynka, "zupełnie coś nowego") to dlaczego ma slabsze oceny od co najmniej 10 innych gier z tego gatunku???

 

ewolucja moze???

 

szkoda ze zapomniano o paru (pipi)ach jak fabula, narracja czy wygoda sterowania (sorry niedawno motloch zmusil tworcow do przypomienia sobie o tym)

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...