Skocz do zawartości

Alan Wake


Texz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Biorąc pod uwagę, że przynajmniej media kreowały tą grę na konkurenta Heavy Rain (który jest jeszcze mniej przystępny), to sprzedaż wypada kiepsko. A gra jest świetna, brakuje w tej generacji podobnych produkcji.

 

Może Remedy jest zadowolone, może nie. W każdym bądź razie zawsze mogą sprzedawać hot-dogi, jak to powiedział gość z Remedy.

Odnośnik do komentarza

Remedy nie może podawać wyników sprzedaży, komentują to tylko tak, że te są lepsze niż to co podaje VGChartz, a jak lepsze, możemy się tylko domyślać. Hehe, zakosztować hot-doga od Sam Lake, wolał bym kolejną grę ;) Sprzedasz jest nie najlepsza, ale Remedy i MS ''niby'' są zadowoleni.

 

 

Znamy Acziwy z pierwszego DLC:

 

 

A Friend in Need - 25G

Special 1: Find someone to help you.

 

A Friend Indeed - 50G

Special 1: Follow the signal to its conclusion.

 

Fast and Furious - 25G

Special 1: Make it through the final battle in less than 1 minute and 30 seconds.

 

Words Will Never Harm You - 25G

Special 1: Trigger all of the furnaces in the basement.

 

Run-On Sentence - 50G

Special 1: Complete the episode without reloading the game or restarting a checkpoint.

 

License Revoked - 20G

Special 1: Complete the episode without using a single vehicle.

 

Tick Tock - 30G

Special 1: Discover 10 hidden alarm clocks.

 

Cardboard Companions - 25G

Special 1: Discover all of the cardboard standees.

 

PS: Ile wydawca zarabia na sprzedaniu jednego pudełka gry, bo sklep sprzedaje gra za 60$, to cena hurtowa pewnie jest trochę niższa, może ktoś się orientuje.

Edytowane przez zloto
Odnośnik do komentarza

A tak pierdolili, że ta gra będzie tylko na Xboxie. Jak widać sprzedaż musiała być dla wydawcy (Microsoft) słaba, a Remedy robiło tylko dobrą minę do złej gry tłumacząc, że są zadowoleni.

Z drugiej strony może to być ściema, ale nie chce mi się wierzyć, że AW utrzyma status exclusive'a na XO.

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

serio łykasz takie informacje bo jakiś sklep tak napisał ? :rolleyes:

Zobacz na ich gry, mają nawet diablo3 w sprzedaży od 11 sierpnia 2010...takich rodzynów jest pełno w sklepikach internetowych, splinter cell C. na ps3, ME na ps3, halo 3 na pc, uncharted na x360. No ale zobaczymy za miecha na GC bo w dzisiejszych czasach wszystko możliwe.

Odnośnik do komentarza

My się tu nie zastanawiajmy czy Remedy pomogłoby wypuszczenie gery na PC tylko dlaczego 40 milionowa baza użytkowników Xboxa 360 nie zdecydowała się chociaż w liczbie 3 milionów na zakup tej gry. TO jest zagwozdka, o której powinniśmy dyskutować. Czy userzy Xboxa to debile nie potrafiący docenić gry Remedy a może jeszcze gorzej czyli bezguścia lubiące jedynie kolejnego CODa i GOWa? A możę to AW jest za słaby na dużą sprzedaż i słusznie nie zarobił milionów?

Odnośnik do komentarza

Spokojnie teraz to obrażasz 40 mil graczy .

Czego oczekiwałeś od gry robionej 5 lat ? ze ją wydadzą i zrobi szał na miarę premiery COD:MW2 ? No sorry ale sami producenci są sobie winni ,robiąc gre przez tak długi okres sami zkazali ją na taki los .W dodatku w grze nie ma nic powalającego ,tytuł na jeden raz przejść i zapomnieć .Bo co ma skłonić gracza do ponownego przejscia gry ? achvy ? .Gra się nudzi po 3 epizodzie i oklepanych misjach /zadaniach ciągle to samo z punktu A do punktu B w dodatku gra wcale nie jest wymagająca nie ważne czy grasz na najniższym poziomie czy na najwyższym to grę możesz poprostu przebiec na pałę ,zatrzymując się dosłownie w 2-3 momentach aby wykończyć 10 opetanych i dalej na pałę do przodu .

 

Słaby tytuł to i słaba sprzedaż .

Odnośnik do komentarza

Moim zdaniem było zbyt dużo błędnych informacji w mediach na temat samej gry + kompletny brak akcji marketingowej. Taka kombinacja zgasiła sprzedaż skutecznie.

My tu gadu gadu a ja nadal nie rozumiem dlaczego gra przystępnięjsza od Heavy Rain sprzedała się tak słabo na platformie słynącej z mega dobrych wyników sprzedazy nawet średnio dobrych gier. Tłumaczeni o błędnych informacjach i kompletnym braku akcji marketingowej do mnie nie przemawia. Coś innego jest winne takiej sytuacji.

Odnośnik do komentarza

IMO panikujecie, zobaczycie, że Alan dobije do miliona, półtorej, tak jak wiele gier na Xa', wiecie, gra zawsze się sprzedaje, tygodniowo jakieś 15-20k, albo i więcej, jeszcze usłyszycie komunikat, jak Remedy będzie mówić iż sprzedali milionową kopie gry. Tak apropo wersji na PC, to o linku z tamtej strony było głośno na forum Remedy przy premierze AW, jest to po prostu błąd, jeżeli MS ma w planach wydanie AW na PC, to nikt jeszcze o tym się nie dowiedział, a tamto, to tak jak napisał Daddy, jeden z wielu licznych błędów.

Odnośnik do komentarza

Milion kopi to i tak mało przy takim długim i drogim developmencie, wątpie żeby milion kopi pokrył ich koszty a co dopiero żeby coś z tego zarobili.

 

Szkoda bo chciałem żeby Alan się dobrze sprzedał, dziwi mnie że tak się nie stało bo Alan Wake to na prawdę dobra gra i świetny exclusive dla Xboxa. Jeśli wydadzą go na PC to są po prostu idiotami a trolle ze stajni Sony już to oblewają. A co do takiej niskiej sprzedaży - może nie oglądam często telewizji ale nie widziałem żadnej reklamy, czy chociaż printa w gazecie. Przypuszczam że straty są ogromne - jeśli robili tą grę 5lat a sprzedało się 0,5miliona - hehe Microsoft się wkurzy :sweat:

Odnośnik do komentarza

Hehe, i tu się mylisz, pytałem się na forum Remedy jaki był budżety gry, po pierwszych dwóch latach wyniósł 7 mil $, w ciągu całych 5 lat zamknął się w 25 milionach, teraz wystarczy policzyć 45$x550.000*=24750000& + pięniądze z DLC i różnych itemów, Oskar Hakkinen pisał, że mamy nie martwić się o przyszłości marki Alan Wake. Na pewno Alan Wake nie będzie jakimś drugim Halo, ale strzelam, że już się zwrócił.

 

 

*Sprzedaż biorę z VGChartz, ludzie z Remedy pisali, że sprzedało się więcej kopi niż podają dane z VGChartz, jednak nie podali dokładnie więc biorę te dane z VGChartz.

Odnośnik do komentarza

My się tu nie zastanawiajmy czy Remedy pomogłoby wypuszczenie gery na PC tylko dlaczego 40 milionowa baza użytkowników Xboxa 360 nie zdecydowała się chociaż w liczbie 3 milionów na zakup tej gry. TO jest zagwozdka, o której powinniśmy dyskutować.

Ponieważ 2,5mln grę pożyczyło/kupiło używke od tego pół mln które zdecydowało się kupić ze sklepu :D . Ja należe do tej pierwszej grupy.

Odnośnik do komentarza

Hehe, i tu się mylisz, pytałem się na forum Remedy jaki był budżety gry, po pierwszych dwóch latach wyniósł 7 mil $, w ciągu całych 5 lat zamknął się w 25 milionach, teraz wystarczy policzyć 45$x550.000*=24750000& + pięniądze z DLC i różnych itemów, Oskar Hakkinen pisał, że mamy nie martwić się o przyszłości marki Alan Wake. Na pewno Alan Wake nie będzie jakimś drugim Halo, ale strzelam, że już się zwrócił.

 

*Sprzedaż biorę z VGChartz, ludzie z Remedy pisali, że sprzedało się więcej kopi niż podają dane z VGChartz, jednak nie podali dokładnie więc biorę te dane z VGChartz.

 

Polecam się zapoznać z http://www.gametrailers.com/video/episode-111-pach-attack/64279

 

Z 60$ jakie płacisz na grę tylko około 30$ dostaje wydawca? A już nie wspomnę o developerze i MS.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

A wystarczyłby milion kopii sprzedanych do dnia dzisiejszego a Remedy miałoby zarobek w postaci tych 20 milionów na kilkuosobowy zespół. Dla nich to jak kilkaset milionów na molocha Rockstar. A tak nadal patrzą na słupki sprzedaży i modlą się by w końcu gra zaczęła przynosić dochody. Jak na razie jeszcze spłaca koszty. Smutne.

Odnośnik do komentarza

Up, trochę tak:/ Jeżeli 30$ od każdej sprzedanej gry dostaje wydawca, sklep nie zarabia drugich 30$, przecież właściciel platformy(w tym wypadku MS) też musi coś zarobić, nie beż powodu gry na konsole są droższe od tych na PC, dla tego wydaję mi się, że jedna kopia gry przynosi więcej dochodów niż 30$.

Odnośnik do komentarza

Smutne.

Smutne ale niestety prawdziwe. Ta gra jest świetna ale niestety, nie dla wszystkich i z przejściem tylko "na raz". Nabywca nie znajdzie w niej radości, chociażby płynącej z wyrzynania hord przeciwników a ze względu na specyfikę produktu, cały klimat znika po jej ukończeniu, kiedy wszystkie (większość) tajemnice zostają wyjaśnione.

Dlatego raczej gra nie osiągnie dużego wyniku sprzedaży.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...