Skocz do zawartości

Dragon Quest 8

Featured Replies

Opublikowano

Takie małe porównanie tej samej sceny :

 

 

 

g2vWmVZ.png

 

 

gzy5qTA.png

 

I już nawet nie chodzi o jakość tekstur, ale większość obiektów na mapie jest usuniętych lub wyskakują przed nosem (niektóre czysta pikseloza, nie przesadzam). Ten świat na tym traci. Loadingi walk z 3 sekundy czekania przy czarnym obrazie (w VII są od razu praktycznie). Przy tysiącach walk to mały koszmarek. Ogólnie jakoś mało responsywne menusy, przełączanie się na pogaduszki z drużyną, itd. Jeśli ktoś nie ma większego ciśnienia to nie polecam.

Mogli to dać na Switcha na marzec w odpicowanej oprawie.

Edytowane przez Arm9_Team

  • Odpowiedzi 227
  • Wyświetleń 73,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Tu akurat jest wieksza szansa, bo gra wyszła po angielsku i na ps2 i na androida.

  • No jednak nie można powiedzieć tego samego. 7ka na 3DS-a to tworzony od podstaw remake, omawiana 8ka natomiast jest bliźniaczo podobna do zlokalizowanej już wersji z androida. Według mnie są duże szan

  • KrzysiekMaster
    KrzysiekMaster

    Co do Jessy mam 100 Whip bo ma atak Twin Dragon Lash ( bez tension i oomph wali u mnie srednio 500 ) + 100 Staff ( bo jest czar Kazing dzięki czemu Angelo jak padnie to Jessa może uratować sytuacje a

Opublikowano

Wygląd odstrasza? Gra prezentuje się ślicznie, zdecydowany top 3DSa. Strasznie długich loadingów nie widzę, chyba że strasznie długie loadingi to 4 sekundy przy wychodzeniu z lokacji, 5 sekund ładowania walki, a po walce 2 sekundy ponownego ładowania świata. No bez jaj xD.

Blantman bierz, port jest zaje,bisty. Miałeś w na ps2 brak losowych walk? A widzisz, tutaj masz.

 

@up

 

Ziomek, DQ7 chyba mocno ciebie rozpieścił, skoro narzekasz na 3-4 sekundowe loadingi. Nie wspominając już nawet o tym, że w DQ8 na 3DSa masz tryb przyspieszenia walki, czego nie ma w oryginale.

 

jeszcze doczytałem, mało responsywne menu? słucham? to właśnie w VII jest lag w menu, tutaj tego nie ma.

Edytowane przez ragus

Opublikowano

To nie jest "rozpieszczanie" a podstawowa sprawa którą VII prezentuje (i prezentowała wersja VIII 13 lat temu na PS2). Zobaczymy jak będziesz śpiewał po tysiącach walk. "Na papierze" te kilka sekund czekania to niby nic wielkiego, ale w praktyce robi różnicę. Przyspieszanie czasu, bardzo fajna rzecz ale z tym wychodzi, że więcej czasu spędzasz przed czarnym ekranem ładowania, bez muzyki, niż w samej walce ;) No nic, dwa punkty widzenia zostały przedstawione, niezdecydowani wiedzą już co robić.

Edytowane przez Arm9_Team

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.