Skocz do zawartości

Dragon Quest 8


Rekomendowane odpowiedzi

ale Baccarat to 2 koniec świata :P

 

ja jestem na etapie Swordman's Labyrinth (Hero 19 lvl)

 

można gdzieś indziej to kupic ;)

 

Nope.

 

Steel Scythe

3700/1650

Buy: Baccarat, Neos, Savella Cathedral

Drop: Fallen Priest

 

Najprędzej kupisz w Neos, ale to dopiero po zdobyciu

statku

 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
ale Baccarat to 2 koniec świata :P

 

ja jestem na etapie Swordman's Labyrinth (Hero 19 lvl)

 

można gdzieś indziej to kupic ;)

 

Nope.

 

Steel Scythe

3700/1650

Buy: Baccarat, Neos, Savella Cathedral

Drop: Fallen Priest

 

Najprędzej kupisz w Neos, ale to dopiero po zdobyciu

statku

 

 

Obecnie Jestem w Neos, i zaciąłem sie z fabułą :/ Może mi ktoś pomóc ? gdzie dalej plynać itd..

Odnośnik do komentarza
Dobra dałem rade... :)

 

Teraz mam pytanie gdzie expic postacie bo juz idzie mozolnie, wiem za na moj etap to kase w Neos zdobywac, ale exp?

 

Proszę o pomoc

 

Wiedziałem, że dasz radę ;)

 

Na tym etapie gry możesz expić w Trodain Castle, jznajdziesz tam owe slime'y:

 

beznazwyu.png

Oczywiście to czy dla Ciebie będzie to dobre miejsce jest zależne od umiejętności Twoich postaci (Hero - Lightning Thrust, Yangus - Executioner, Jessica - Accelerate, Angelo - Metal Slash).

Edytowane przez stoodio
Odnośnik do komentarza

stoodio wiem że tam sa slimey bo napotkałem juz 1.

 

moje postacie spokojnie dają tam rade, tylko ze tam wlaśnie słabo jest.

 

Trzeba dlugo czekac na tego metala.

 

PS. Nie moge znaleźć tego zaczarowanego źródła i tej chatki :(

 

Jak wychodze z Argoni to mam mostek na prawo i moge pojść prosto, doczytalem sie ze mam isc na zachód (czyli przez ten mostek) napotkałem skrzyzowanie (w solicji pisali ze na skrzyzowaniu na poludnie) wiec poszedlem.

doszedłem do duuzego jeziora (tam był ten duzy slime [niebieski]) obieglem dookoła to jezioro i nie ma zadnej hatki

Odnośnik do komentarza
stoodio wiem że tam sa slimey bo napotkałem juz 1.

 

moje postacie spokojnie dają tam rade, tylko ze tam wlaśnie słabo jest.

 

Trzeba dlugo czekac na tego metala.

 

Heh, na tym właśnie polega expienie w DQ ;) czekasz na Metal Slime'a, w końcu jak się pojawi... to spieprza :D

 

PS. Nie moge znaleźć tego zaczarowanego źródła i tej chatki :(

 

Jak wychodze z Argoni to mam mostek na prawo i moge pojść prosto, doczytalem sie ze mam isc na zachód (czyli przez ten mostek) napotkałem skrzyzowanie (w solicji pisali ze na skrzyzowaniu na poludnie) wiec poszedlem.

doszedłem do duuzego jeziora (tam był ten duzy slime [niebieski]) obieglem dookoła to jezioro i nie ma zadnej hatki

 

beznazwyl.png

 

Tu masz lokalizację źródła.

Edytowane przez stoodio
Odnośnik do komentarza
to znowu ja ;)

 

Jak otworzyc dzwi, w poradniku pisze ze ultimate kay trzeba miec czy jakos tak, zaczalem grac od początku i załączam filmik

 

http://www.sendspace.pl/file/RQMEoW9v/

 

Po prostu potrzebujesz lepszego klucza, jest thief's key (otwiera niektóre zamki) < magic key (otwiera większość zamków) < ultimate key (otwiera wszystkie zamki).

Odnośnik do komentarza

Jestem obecnie w Arcadia (lece z solucja)

 

i doczytałem sie ze w Untrodden Groves są KMS'y (King Metal Slime)

 

 

a.Dragon Graveyard level 1,

b.Howlwind Hill-day/night,

c.Black Citadel level 1/5-2,

d.around Tryan Gully-day,

e.Dragovian Path B2-B4,

f.Heavenly Dais level 2

 

Mógłby mi ktoś zaznaczyc na mapce poniżej te wszystkie lokacje (sprayek albo czyms) zebym sie orientował gdzie co jest :P

 

 

tresure_chests.jpg

 

Jednak nie moge znaleźć tych lokacji :?

 

 

PS. O co chodzi z Dragon Graveyard level 1, byłem tam i jest szkielet smoka (dużego) a obok studnia.

Uruchamia się tam jakaś Jaskinie czy cos ?? czy to jeszcze nie ten etap, a moze nie wiem jak ?

Edytowane przez LOAD
Odnośnik do komentarza

Przepraszam za offtop, ale czy we wszystkich Dragon Questach dają tak podobne do siebie mapy? Przeszedłem trójkę i czwórkę i obie mapy świata były bardzo podobne do tej: 3 duże kontynenty właśnie tak ułozone, na dole wyspa, w lewym górnym rogu wyspa...

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
Gość Ofeck

Jestem juz przed ostatnia lokacja w grze i mam zapytanie czy jak tam wleze to juz nie wyjde? i czy trzeba jakos specjalnie przypakowac przed wejsciem, mam 40 lv i wiecej juz mi sie nie chce.

Odnośnik do komentarza
Mam prośbę. Dajcie mi 5 argumentów za DQVIII. jRPG zawsze i chętnie, tylko, że ta seria jakoś w ogóle mi nie podchodzi. Mam szansę zagrać i chciałbym się dowiedzieć co w tej grze jest, to może po nią sięgnę. : )

Uprzedzam, że mnie DQVIII w sumie rozczarował. Oczekiwałem wiele, tymczasem całość do końca nie zatrybiła tak, jakbym sobie życzył. Sam nie wiem czemu, bo trudno wytknąć tej grze jakieś wady. Zabrakło tzw. magii.

Nie mam ochoty numerować argumentów, ale DQVIII jest za co pochwalić. Oto zalety: ładna grafa (zwł. jeśli się lubi styl Akiry Toriyamy), multum przeróżnych, zaprojektowanych z fantazją potworów (pewnie wiele z nich wystąpiło we wcześniejszych częściach), brytyjska angielszczyzna w rozmaitych odmianach - i to nie BBC English na całe szczęście - (słychać nawet Cockney, a japońskich głosów nie szkoda, bo w ogóle ich nie było; voice acting nagrano dopiero na eksport), fabuła, no cóż, może nie rewelacyjna, ale i nie najgorsza, charakterne postacie (żadne tam transkomando), zachowawczy, ale z polotem zaimplementowany system walki (główny wątek można przejść z marszu, ale są też opcjonalni superbossowie, których nawet po ciężkim level grindingu niełatwo zaciukać)... Ogólnie rzecz biorąc DQVIII to gra dopracowana w każdym aspekcie, testowana do upadłego, itd., itp. Produkt z najwyższej półki. Są losowe walki, ale można ich uniknąć przy pomocy wody święconej. Łatwo zginąć, ale zmartwychwstaje się w najbliższym savepoincie, karą zaś jest utrata połowy złota z bagażu (wystarczy więc regularnie deponować złoto w banku, żeby strata była minimalna). Do tego potencjalnie wciągające minigierki typu kasyno, ujarzmianie potworów i wystawianie ich do walki na arenie, alchemia (produkcja przedmiotów, nieraz bardzo przydatnych). Tradycyjny jRPG, ale na wysoki połysk. Godzi tradycję z dzisiejszymi standardami. Ponadto umożliwia eksplorację z buta (choć są też inne środki transportu, ze standardowym teleportem włącznie) ogromnych przestrzeni. Freeroamingowym potencjałem DQVIII przewyższa nie tylko Shadow of the Colossus, ale chyba nawet GTA: SA. Bodaj w żadną inną grę na PS2 nie wtłoczono tak wielkiej połaci terenu.

Natomiast nie śmiem wyrokować, czy znajdziesz w tej grze to, czego ja do samego końca nie znalazłem. Dla niektórych DQVIII to była rewelacja, dla innych gra, owszem, solidna, ale nie wybitna. Na pewno pozwala odpocząć od nadużywanej dziś, szaroburoziemistej palety barw (którą sam nawet nieźle znoszę, ale niektórych srodze już ona wymęczyła).

Edytowane przez Sonotori
Odnośnik do komentarza

Ja mam inne zdanie.

Wiele można DQVIII zarzucić, ale na pewno nie magii. Właśnie magia, atmosfera, klimat zachęciły mnie do dalszego szpilania bo sam system walki szybko się nudzi.

Polecam dla hardkorowców, lubiących ogrooomne lokacje, piękne baśniowe krainy i wspaniały, lekki klimacik... W dodatku gra jest trudna więc często będziesz się pocić.

Odnośnik do komentarza
Mam prośbę. Dajcie mi 5 argumentów za DQVIII. jRPG zawsze i chętnie, tylko, że ta seria jakoś w ogóle mi nie podchodzi. Mam szansę zagrać i chciałbym się dowiedzieć co w tej grze jest, to może po nią sięgnę. : )

Uprzedzam, że mnie DQVIII w sumie rozczarował. Oczekiwałem wiele, tymczasem całość do końca nie zatrybiła tak, jakbym sobie życzył. Sam nie wiem czemu, bo trudno wytknąć tej grze jakieś wady. Zabrakło tzw. magii.

Nie mam ochoty numerować argumentów, ale DQVIII jest za co pochwalić. Oto zalety: ładna grafa (zwł. jeśli się lubi styl Akiry Toriyamy), multum przeróżnych, zaprojektowanych z fantazją potworów (pewnie wiele z nich wystąpiło we wcześniejszych częściach), brytyjska angielszczyzna w rozmaitych odmianach - i to nie BBC English na całe szczęście - (słychać nawet Cockney, a japońskich głosów nie szkoda, bo w ogóle ich nie było; voice acting nagrano dopiero na eksport), fabuła, no cóż, może nie rewelacyjna, ale i nie najgorsza, charakterne postacie (żadne tam transkomando), zachowawczy, ale z polotem zaimplementowany system walki (główny wątek można przejść z marszu, ale są też opcjonalni superbossowie, których nawet po ciężkim level grindingu niełatwo zaciukać)... Ogólnie rzecz biorąc DQVIII to gra dopracowana w każdym aspekcie, testowana do upadłego, itd., itp. Produkt z najwyższej półki. Są losowe walki, ale można ich uniknąć przy pomocy wody święconej. Łatwo zginąć, ale zmartwychwstaje się w najbliższym savepoincie, karą zaś jest utrata połowy złota z bagażu (wystarczy więc regularnie deponować złoto w banku, żeby strata była minimalna). Do tego potencjalnie wciągające minigierki typu kasyno, ujarzmianie potworów i wystawianie ich do walki na arenie, alchemia (produkcja przedmiotów, nieraz bardzo przydatnych). Tradycyjny jRPG, ale na wysoki połysk. Godzi tradycję z dzisiejszymi standardami. Ponadto umożliwia eksplorację z buta (choć są też inne środki transportu, ze standardowym teleportem włącznie) ogromnych przestrzeni. Freeroamingowym potencjałem DQVIII przewyższa nie tylko Shadow of the Colossus, ale chyba nawet GTA: SA. Bodaj w żadną inną grę na PS2 nie wtłoczono tak wielkiej połaci terenu.

Natomiast nie śmiem wyrokować, czy znajdziesz w tej grze to, czego ja do samego końca nie znalazłem. Dla niektórych DQVIII to była rewelacja, dla innych gra, owszem, solidna, ale nie wybitna. Na pewno pozwala odpocząć od nadużywanej dziś, szaroburoziemistej palety barw (którą sam nawet nieźle znoszę, ale niektórych srodze już ona wymęczyła).

 

Ciekawa minirecenzja, przyjemnie się czyta :)

 

Cóż mogę dodać od siebie? Dragon Quest VIII to wielka, wspaniała, jedyna w swoim rodzaju przygoda. Gra jest może nieco infantylna i staro szkolna, ale jednocześnie czerpie z jRPG wszystko to co najlepsze. Charakterystyczny humor Akiry Toriyamy wylewa się z ekrany (projekty potworków, gagi itp) w tle przygrywają piękne melodie (choć przyznam, że mogłoby ich być więcej) a odlschoolowy system, choć nieco surowy, daje masę frajdy. Zaprawdę nie ma w tym gatunku drugiej tak ogromnej pozycji na PS2. Polecam.

Edytowane przez stoodio
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
napisałem nowy post bo jak dałem edit to nikt nie czytał chyba

 

zebrał ktoś 110 ( czyli max ) mini medali?

i czy jest jakaś strona na której pisze gdzie znajdę wszystkie mini medale bo zostało mi 6 i za chiny nie mogę znaleźć

 

Samodzielnie znalazłeś 104 medale? Gratuluję samozaparcia i spostrzegawczości :) tu znajdziesz listę click! a tu mapkę z dokładną lokalizacją skrzyń click!

 

P.S. medali jest więcej niż 110 ;)

Edytowane przez stoodio
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.