Skocz do zawartości

Final Fantasy XIII


Enkidou

Rekomendowane odpowiedzi

Ale chyba nie czytacie tego co pisze.

 

Wspominam ciagle postacie ktore nie maja zadnego fabularnego tla. Takich postaci bylo duzo w chociazby FF6 a dwie byly FF7. Potem tego zaniechali a szkoda. Tylko ze potem moglismy sobie zdobywac opcjonlne GF, opcjonalne Aeony, lub opcjonalne Summony odpowiednio w FF8, FF10, FF12... Tutaj summony sa przypisane danej osobie.

 

Anyway, teraz mamy czasy DLC i nie wierze zeby SE nie skusilo sie na cos takiego w przypadku gry ktora sprzeda sie w milionach kopii ;p

Odnośnik do komentarza

Ok..

 

Wiec co zlego jest w DLC w postaci dodatkowego dungeonu? Albo dodatkowych bossow do zbicia na battle arenie? Mozliwosci jest duzo. Oczywistym jest ze nie chce aby w 3 dni po premierze gry pojawily sie DLC ktore 'uzupelniaja' historie. Ale stanowisko SE w tej kwestii bylo jasne 'zadnych DLC'. Niemniej jednak wiem ze sie zlamia i skusza na te latwe pieniadze. Ale nie bedzie to mialo nic wspolnego z gra wlasciwa.

 

Kupujac gre dostajesz produkt kompletny. A dla fanow co lubia powracac, albo dlubac w grze i szukac bzdur (pokroju nio sphere grid game, lub setki innych no XXX game) DLC moze urozmaicic dobrze znana gre. Nie rozumiem dlaczego z gory zaklada sie ze musi byc to zle...

Odnośnik do komentarza

imo DLC to jedna z lepszych rzeczy jaką mamy w tej generacji konsol. Chyba lepiej żeby wydali dodatki w postaci DLC niż jak to było w przypadku FFX, X-2 i XII, gdzie robili wersje International, która w przypadku X-2 i XII nie opuściła Japonii. Wolę zapłacić i mieć dodatki, niż nie mieć ich w ogóle. Zawsze ma się wybór nie chcesz nic dodatkowego to nie kupujesz i tyle.

Odnośnik do komentarza

Co to jest, kompletna gra? Albo co to sa dodatki ktore mogly sie znalezc w pelnej grze? Kazdne jedno DLC mozna tak nazwac. Dlaczego nie dali wiecej mapek w oryginalnej grze? Dlaczego nie dali wiecej trybow w oryginalnej grze? Itd itp? Powod jest bardzo prosty, ta gra ma pewna date wydania.

 

Nie da sie zrobic w grze fabularnej, takiej jak FF13 DLC ktory rozwijal by historie. Tutaj jest kompletna opowiesc, niepodzielona na misje. Ewnetualne wyjasnienia watkow pobocznych to juz zupelnie inna kwestia.

 

Ja zgadzam sie z lakim i pomimo tego ze DLC faktycznie moga probowac naciagnac gracza (tak jak np disagea 3), to jednak sa warte swojej ceny. Ja nie widze nic zdroznego w nowym dungeonie w postaci DLC. Oczywiscie w momencie jak bedzie on przemyslany, a nie rzucony na szybko zeby 'dorobic', ani tez 'przetrzymany' i wydany 2 dwa tygodnie po premierze gry (jak np dodatkowe challenge do batmana... na szczescie sa darmowe).

 

Czasy sie zmieniaja i tworcy ZAWSZE moga cos dodac. A jak ktos nie chce, to nie musi kupowac.

Odnośnik do komentarza

Moim zdanie mogliby dać właśnie lochy albo jakieś subquesty. To wszystko do w pełni kompletnej gry. SE po premierze posłucha fanów czego chcą i jakich wyzwań pragną, czego im brakowało w grze. Jeśli SE się postara możemy dostać na prawdę dobre DLC, które po 200h spędzonych z grą spowoduje, że znowu będziemy chcieli do niej wrócić.

 

Palidor developerzy wpadają nawet czasami na świetne pomysły nawet parę miesięcy po premierze gry i wtedy już nie ma mowy o chamskim wyciąganiu kasy. Wszystko zależy od pomysłu i funduszy, a jak wiemy w SE tych obu nie brakuje. Bądźmy dobrej myśli. Najpierw niech gra się ukaże, pogramy i będziemy rozmawiać co nam brakło i czego jeszcze chcemy.

 

Niezłym pomysłem byłyby też nowe typy przeciwników i subbossów w tych lochach. Kto nie chciał sprostać nowemu wyzwaniu?

Odnośnik do komentarza

Odnośnie DLC to by mnie szlag trafił jakby FFXIII oferowało przedmioty typu Masamune, Excalibur dopiero w jakimś DLC a nie w grze za która płacimy. Nie chcę też DLC gdzie będziemy rozczarowani jak w przypadku Valkyrie Chronicles, w której DLC to kilka krótkich misji i koniec. Nie podobał mi się DLC do Folklore i mam nadzieję, że SE nie zrobi podobnego błędu.

 

Jeśli SE każe nam płacić ekstra za dodatkowego summona czy jakiś miecz z głupim questem, którego zrobienie zajmie nam 5 godzin to nie dzięki, nie będę płacił tych przykładowych 10$ tylko dlatego aby mieć "Masamune" w inventory. Według mnie DLC dla FFXIII będzie miał sens tylko jeśli w JP wyjdzie właśnie jakiś "international" i w DLC sobie ściągniemy zmienioną mechanikę, angielskie dialogi, nowe stworki, zwiększony level cap. Coś w stylu Broken Steel dla Fallout 3 jeśli miałbym odnieść się do przykładu z istniejącej już gry.

Edytowane przez Pablo
Odnośnik do komentarza

Niewielki update informacji:

 

- punkty TP służyć będą do przywoływania summonów i innych czynności podczas walki

- przywołany summon może w każdej chwili odpalić swój Driving Mode (czyli transformować się)

- punkty przy liście komend summona posłużą do odpalania specjalnych ataków

- summon znika gdy skończą się SP (tego nie jestem na 100% pewien; raczej tak na 90%)

Odnośnik do komentarza

Dosyć duża porcja muzyki nagranej z SE Party

 

http://www.youtube.com/watch?v=GLEiUHUscd4&feature=player_embedded#t=119

 

Wiedza o tym kim jest Serah w jakiejś części wyjaśnia zachowanie postaci w tej scence:

 

http://www.youtube.com/watch?v=LcnGJ6LNqTY

 

716.jpg

 

Pewnie grywalne postacie.

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza

siedmio minutowy gameplay z TGS

 

Mamy tutaj scenki CG, scenki na silniku, zwiedzanie lokacji i walki, czyli wszystko to co chcieliśmy zobaczyć w niepokazanej dotąd scenerii.

 

Graficznie jest ślicznie: tak w scenkach jak i przy samej rozgrywce, jednak co kuje w oczy- przynajmniej mnie- to animacja biegu naszej heroiny. Jakby żywcem wyjęta z Ps2. Poprawić już raczej tego nie poprawią więc pozostaje się do tego przyzwyczaić. Co jeszcze dziwnie wygląda to kamera. Jest zbyt chaotyczna i ma się wrażenie że sztywno podąża za plecami, gdzie każdy nasz skręt postacią powoduje szybki skręt kamerą, co natomiast powoduje lekki chaos. Nie wiem, bo nie grałem w demko ale czy jest możliwośc operowaniaq kamerą przez drugą gałkę?

Odnośnik do komentarza

Damn, nie mogę z jakieś powodu obejrzeć tego filmu w najlepszej jakości. : ( Anyłej, menu mniej więcej w tym momencie o którym piszesz wygląda tak:

 

L1 - Assault + Buster (Optima Change)

 

Kougeki - atak

Command -->

TP Ability -- > can't see shit

Item

 

Jak ktoś z Was ściągnął ten film w najlepszej jakości niech zrobi screena to wtedy opiszę resztę.

Odnośnik do komentarza

http://www.gamersyde.com/stream_final_fantasy_xiii_tgs09_full_snow_demo-13038_en.html

 

Nowy gameplay. We wcześniejszym Lightning ujeżdżała Odina, teraz Snow ujeżdża siostry. Fajnie mają.

 

Graficznie wygląda świetnie, tylko te przejścia psują efekt. Będzie trzeba to przełknąć.

 

Podczas walk widać zmiany pozycji członka drużyny, może to być ciekawy element urozmaicający ten system.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...